serieus online daten

03-03-2012 13:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke site is nou geschikt om online te daten als je een serieuze relatie zoek?

Ik heb me aangemeld bij relatieplanet, maar er zijn daar heel weinig leuke mannen in mijn omgeving.... Weet iemand een alternatief? Ik zoek dus geen avontuurtjes ofzo
Ze zeggen dat e-matching ook oke is maar dat is niet mijn site. Misschien paiq ook eens proberen? Moet je wel geduld voor hebben.
Ga eens uit of zo..... of ben je een plaatjes freak !!!!
Iemand ook ervaring met lexa?
De kans dat je via een site een serieuze relatie vindt is erg klein. In sommige gevallen kan het goed uitpakken, maar dat zijn uitzonderingen. Over het algemeen zitten er avonturiers en mannen die een verzetje zoeken zodat ze hun ingesufte relatie vol kunnen houden. Om over de probleemgevallen die daar zitten maar te zwijgen.

Is lid worden van een sportclub, vereniging geen optie? Of lekker gaan stappen met vriendinnen.

Ik ben dan ook iemand die liever iemand "in het wild" tegenkomt. Had het heel snel gehad met die datingsites om bovenstaande redenen.
Wat een onzin. Er zitten ook genoeg leuke/normale mannen op een datingsite. Je merkt vaak meteen al wat iemands intentie is op een site. Dus gewoon goed opletten en dan komt het goed!
Ik heb zelf geen ervaring met het internetdaten maar als antwoord op je vraag er zijn op internet heel veel reviews te vinden over de sites.

Ik heb alleen een keer van heel dichtbij meegemaakt hoe het internetdaten "verliep". Een huisgenote van mij was daar mee bezig en van wat zij mij vertelde... was achteraf voor haar geen goede ervaring..

Maar dat is 1 ervaring op... K weet niet welke site en of het daadwerkelijk verschilt met de werkelijkheid.

Heel veel succes.

Grtjs
Inderdaad, wat een onzin Aranea. Ik heb inmiddels iets van tien dates via een datingsite gehad en dat waren, op één na, allemaal mannen die serieus op zoek waren naar een relatie. Ook allemaal mannen die er goed uitzagen en verder hartstikke normaal waren.

Hmm....als ik dit zo lees begin ik toch te denken dat ik misschien ietsjepietsje te kritisch ben.

Tuurlijk zijn er 'foute' mannen tussen, maar die herken je vrij snel. Wat Alouette ook zegt dus.

Zowel met Paiq als E-matching goede ervaringen, maar Paiq duurt inderdaad wel erg lang.
quote:sandra321 schreef op 03 maart 2012 @ 13:43:

Iemand ook ervaring met lexa?Ja, heb er zelfs een kind van.
Oh, en ik ken er meer die op deze manier een serieuze partner hebben gevonden. Is niet zo uitzonderlijk hoor, maar je moet het kaf wel even van het koren weten te scheiden.
quote:Evenaar schreef op 03 maart 2012 @ 13:53:

Inderdaad, wat een onzin Aranea. Ik heb inmiddels iets van tien dates via een datingsite gehad en dat waren, op één na, allemaal mannen die serieus op zoek waren naar een relatie. Ook allemaal mannen die er goed uitzagen en verder hartstikke normaal waren.

Hmm....als ik dit zo lees begin ik toch te denken dat ik misschien ietsjepietsje te kritisch ben.

Tuurlijk zijn er 'foute' mannen tussen, maar die herken je vrij snel. Wat Alouette ook zegt dus.

Zowel met Paiq als E-matching goede ervaringen, maar Paiq duurt inderdaad wel erg lang.

Iedereen mag mijn mening onzin vinden, dat is prima. Maar gelukkig ken ik meer vrouwen die dezelfde ervaringen hebben als ik.

Misschien ligt het er ook aan hoe graag je een partner wilt, dan kijk je al snel ergens overheen.

Overigens Evenaar. Waarom zou je niet kritisch zijn? Dat lijkt me juist een beter uitgangspunt dan je hals over kop ergens instorten toch? Vind dat juist heel wijs van je.
Misschien ligt het er ook aan hoe graag je een partner wilt, dan kijk je al snel ergens overheen.

Dat is natuurlijk een aanname die nergens op slaat.

Ik ben zelf behoorlijk kritisch en heb heel wat afgedate voordat ik mijn vriend ontmoette. En juist toen had ik me er allang bij neergelegd dat het niets werd met dat daten, ik had geen verwachtingen meer. We gingen daten omdat we al een tijdje msn-den, gewoon voor de gezelligheid.

En het was liefde op het eerste gezicht kan ik je vertellen. En ik keek nergens overheen. Dat doe je op je 36e, met drie kinderen en een scheiding achter de rug namelijk niet zo snel meer.
Wat leuk liv dat je zo de ware gevonden hebt
relatieklik is ook een leuke serieuze site. Niet zo massaal dus je hebt niet continue berichtjes maar dat vind ik juist fijn. Mijn ervaring met Paiq is ook dat het even duurt voor je wat leuke matches hebt maar de laatste tijd stijgt de populariteit enorm en dat merk je daar ook. Bovengenoemde "players" heb je daar nu meer maar je prikt er wel doorheen hoor. Veel plezier! (en nee, ik heb mijn match nog niet gevonden maar wel plezier in het daten en wie weet kom ik hem ertussen tegen)
Waarom duurt paiq zo lang? Ik begrijp het niet helemaal..
quote:sandra321 schreef op 03 maart 2012 @ 13:17:

Welke site is nou geschikt om online te daten als je een serieuze relatie zoek?

Ik heb me aangemeld bij relatieplanet, maar er zijn daar heel weinig leuke mannen in mijn omgeving.... Weet iemand een alternatief? Ik zoek dus geen avontuurtjes ofzo

Ik ben even nieuwsgierig naar waar je woont?

Internetdaten; ik ben er zeer huiverig voor. Maar proberen kan geen kwaad, als je er maar niet te veel van verwacht en je koppie er goed bij houdt. Er zitten inderdaad veel foute kerels tussen, maar die zijn overal goed vertegenwoordigd. Gezond verstand dus, en kritisch blijven. En vooral; veel plezier maken!
quote:gelderlander schreef op 03 maart 2012 @ 13:28:

Ga eens uit of zo..... of ben je een plaatjes freak !!!!

Ach stumperd... de Nederlandse vrouwen moeten je niet en daarom wil je je heil in Duitsland gaan zoeken omdat ze daar makker en volgzamer zouden zijn volgens die vrienden van je.

Kijk eerst naar je zelf voor je een ander veroordeelt

ON TOPIC:

Op elke relatiesite zitten leukerds en minder leukerds...

Probeer ns BADOO, kun je selecteren op je eigen regio en ik meen dat er heel veel leden zijn!
Ik was ook nogal sceptisch over internetdating..

Ik heb een paar weken geleden een profiel gemaakt, omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar de 'types' die daar nu op zitten. Ik had het idee dat het helemaal niets voor mij zou zijn, dus wilde even kijken en mijn profiel vrij snel weer eraf halen.

Ik kreeg een aantal berichtjes, er blijkt inderdaad vrij snel wat iemands intenties zijn.. Er zat 1 leuk berichtje tussen en ik besloot om toch maar iets terug te schrijven. Het bleek zo leuk dat we bleven mailen en uiteindelijk hebben we afgesproken. Volgende week zien we elkaar weer ( al voor de 5e keer ofzo) en het gaat heel leuk! Ik zie wel hoe het verder loopt, maar je vind er dus zeker serieuze en leuke mannen.

Het is waarschijnlijk geluk hebben dat ik ineens iemand tegenkwam daar met wie het klikte, maar toch het proberen waard zou ik achteraf zeggen .
Kom net terug van een koffie-date en die was uitermate gezellig. Er zit een vervolg aan te komen...

dus dat is toch positief..

Afgelopen jaar bij 4 bruiloften geweest die via internet zijn ontstaan.. dus ook dat is wel weer positief.
Badoo was toch juist niet serieus?
quote:sandra321 schreef op 03 maart 2012 @ 14:50:

Waarom duurt paiq zo lang? Ik begrijp het niet helemaal..

Ik zit er nu ook op, je ziet eerst geen foto. Dacht dat het wel zou werken, gewoon kletsen, elkaar leren kennen. Maar mijn interesse valt snel weg, ik ben toch best wel visueel ingesteld.

In het echt iemand tegenkomen vind ik een stuk leuker, maar zoveel vrouwen kom ik niet tegen.
Ik heb mijn vriend leren kennen via Badoo maar moet eerlijk zeggen dat het daar wel heel triest gesteld is... Heb voordat ik mijn vriend ontmoette redelijk wat 'rare' types gehad die totaal niet serieus waren..

Relatieplanet zitten leuke mannen tussen maar meestal (voor mij) zaten die niet in mijn regio, en toch ook een bergje niet-serieuze mannen..

En verder ken ik alleen verhalen van b.v Lexa, een vriendin van mij stond daar op en heeft enkele dates gehad maar vond de site niet bijzonder omdat het erg lang duurde voor je bericht terug kreeg (dat ligt natuurlijk bij de andere partij...)

Internetdaten kan een uitkomst zijn maar je moet inderdaad het kaf van het koren scheiden, en dat kan best lastig zijn. Maar als je een beetje mensen kennis hebt dan komt dat heus wel goed en ik hoor zeker regelmatig verhalen van mensen die elkaar via internet hebben leren kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven