single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Jij bent op het verwenavondje als het goed is, heerlijk, geniet er van!
Wat gaaf zeg, dat je benaderd bent door Mudmasters. Geweldig dat je op die manier dan ook weer andere mensen kunt inspireren. Gelukkig dat je knul aan het opknappen is. Staat er ook nog een wedstrijd op het programma dit weekend of is hij al aan zijn schorsing begonnen?
We hebben een goed overleg gehad. Tenminste..het moet allemaal nog blijken natuurlijk, maar de intenties lijken er te zijn. Helaas zijn er ook dingen die je iemand niet kunt aanleren en wat je gewoon moet aanvoelen en dat zal altijd lastig blijven bij enkele mensen. We zullen het zien de komende tijd. Zolang de bezetting niet compleet is(1 langdurig zieke en een ander wordt volgende week geopereerd aan haar hand) blijft het natuurlijk toch een beetje behelpen.
Ik geloof dat ik wel wat makkelijker zou zijn dan jij.Dat ik toch dingen zou laten liggen tot 's avonds. Maar ik stoor mij er dan ook niet aan, dat het blijft liggen. Zo normaal wel, maar als ik niet fit zou zijn..denk ik nu he!
Nog 1 dagje, dan is het weer weekend. De weken vliegen echt voorbij, bizar gewoon.
Ja, die verwenavond was heerlijk. Make up advies, voetverzorging, manicure, kleuradvies en verder heel veel gezellige mensen.
Beetje jammer dat we vol in de make up gelijk naar huis en naar bed konden.😂
Mijn knul heeft zaterdag al weer zijn laatste schorsing, dan zit het er weer op voor hem.
Ik ga morgenmiddag gezellig naar mijn vriendin in Beuningen, aangezien C hier in huis aan de slag wil. Ze was jarig in de week dat ik geopereerd werd, dus daar was ik nog niet geweest.
Fijn dat er wel goed over gesproken is op je werk. Is natuurlijk geen garantie dat er ook zaken veranderen, maar toch.
Kun je nu ook dingen aangeven aan mensen als ze zich er dan toch niet aan houden?
Weet je wat het probleem is, ik kan het op zich wel laten liggen tot de avond, als ik maar weet dat C het dan doet. En daar zit het probleem, want als ik het hem vraag zegt hij ja, maar vervolgens vergeet hij het weer en dan gebeurt het dus niet. Ik kan daar heel boos om worden en om dat te voorkomen kan ik het maar beter zelf doen, voor zover dat gaat dan.
Vandaag op C gewacht met boodschappen doen, het ging nl echt niet. Consequentie is dan wel dat ik vanmiddag naar de appie moest voor eten voor vanavond en we pas om half 8 bij de supermarkt waren. Eigenlijk is dat me veel te laat, maar ja.....
Ik heb dan gewoon geen zin meer om de deur nog uit te moeten.
Ja, echt jammer dat je niet een etentje had of een feestje, hahaha.
Je zag er echt prachtig uit, heel mooi die make up.
Tja als het steeds zo gaat met C. dan snap ik ook dat je het dan liever zelf doet.
Ik dacht dat het meer was omdat je er dan aan ergerde, dat het nog niet gedaan was.
Maar dit is inderdaad vrij irritant en ik zou daar ook boos om worden. Maar ook dat is frusterend, dus vandaar! Maar gelukkig gaat hij dan wel morgen in huis aan de slag en ga jij gezellig naar je vriendin. Dat is een mooie oplossing! En het wordt zalig weer he, dus dat is helemaal lekker.
Omdat er echt specifieke afspraken gemaakt zijn (wie doet wat) zou het inderdaad makkelijker moeten zijn om mensen aan te spreken wanneer het niet gedaan wordt. Maar ik zal het al irritant vinden wanneer ik die mensen er al op moet aanspreken om het uberhaupt te doen. Dat ze het niet uit zichzelf doen dus. En daar ben ik wel benieuwd naar, of dat goed zal gaan. Of dat het 100x gezegd moet worden. Pff, we zijn toch geen kleuters meer en ik ben zeker geen juf, maar dat voelt dan wel zo. Maar niet te pessimistisch zijn, misschien gaat het wel allemaal goed. Hahaha
Wat een dag he! Hoogzomer gewoon! Vanmorgen vroeg al even naar de winkel geweest, verder paar wasjes gedraaid en lekker buiten gezeten. De planten bloeien nog volop, het is echt bizar. Mijn oleander krijgt alweer nieuwe knoppen. Nu ook, de deur wijd open, omdat het zo warm is binnen.
Zit in mijn eentje voetbal te kijken, omdat mijn knul naar de club is, voor de afsluit avond. Net de deur uit. Gezellig hoor, haha. Hij baalde wel dat hij nu de wedstrijd mist.
Heeft C. woord gehouden? Heb jij een gezellige middag gehad bij je vriendin?
Ik zie nu pas dat wij elkaar gisteren hebben gekruist.
Dat je dan echt geen zin meer hebt om de deur uit te gaan begrijp ik zo goed..maar ook heel naar dat het niet ging. Heb je dan toch misschien te veel gedaan de dagen ervoor?
Ik heb een hele gezellige middag gehad bij mijn vriendin, we hebben lekker in de tuin gezeten en bij gekletst. C heeft woord gehouden, al is hij nog niet helemaal klaar, morgen maakt hij het laatste muurtje af. En ik ben zo blij met de kleur!
Mijn knul had vanmiddag een sollicitatie gesprek bij de AH, nu het bij de kano’s klaar is. Hij gaat daar beginnen. In ieder geval op dinsdag en donderdag avond.
Hij heeft ook bij de voetbal zijn zegje gedaan. Hij was gaan kijken vandaag en zijn team heeft verloren met 9-0, vorige week met 0-11. Mijn knul is de nieuwe aanvoerder vanaf volgende week.... haha hij had tegen de coach gezegd dat hij niet begreep waarom deze jongens aanvoerder en reserve waren. De ene loopt de kantjes er vanaf en de ander trekt zijn mond niet open in het veld. Nu mag hij het dus gaan proberen.
Verrassend he voetbal. Alhoewel ik al wel had gezegd dat Nederland best kans had, Duitsland is natuurlijk ook niet op z’n best nu. Maar dit resultaat is zeer mooi. En dat met al die jonge knullen in het veld. Kan best wel weer wat worden zo.
Spannende dag voor je vandaag, hoe was het?

Fijn dat je knul nu bij AH aan de gang gaat. Zo blijft ie lekker bezig en lekker verdienen. Goed dat hij zijn mond open heeft gedaan bij de voetbal. Op zich ook wel een goede zet van de trainer, dat hij het nu zelf kan laten zien. Denk je dat het een rol voor je knul is Hm, ik heb weer verkeerde toetsjes ingedrukt, mijn toetsenbord is weer op hol geslagen..
Te vroeg gejuicht, hij is net gebeld door de ah en hij is dus niet aangenomen. Hij zegt dat ze in het gesprek zeiden van wel en dat hij gebeld zou worden wanneer hij zou kunnen beginnen. Onduidelijkheid dus. Maar ja ik ben niet bij het gesprek geweest, dus ik weet niet wat er gezegd is.
Mijn uistlagen waren nog niet compleet. De lymfeklier was schoon, de uitslag van de snijranden is helaas nog niet bekend. Ik ga er van uit dat het oké is, maar woensdag eind van de middag hoor ik dat pas.
Helaas vandaag C ziek.... zucht.
Nou moe zeg...wat een domper. Voor beide dingen. Echt balen dat de uitslagen nog niet allemaal binnen waren en je nu dan toch weer langer geduld moet hebben. Grrrr...En dan je knul..Dat is toch ook maf! Onduidelijkheid alom, maar niet leuk.
Weer even verder kijken dus.
En dan C. ook weer ziek..het is je echt niet gegund om even wat gas terug te nemen.
Want als ik het mij goed herinner, is hij ook echt `zielig` als hij ziek is.
Arme jij
Tja, the story of My live he..... er is altijd wel iets.
C is op aandringen van mij wel gaan werken. Hij heeft tenslotte geen koorts en kan ook roken.....
Hij heeft mijn knul meegenomen vanmorgen om 6:45 en op de trein gezet.
Mijn knul was om 17:00 thuis en C om 19:15.... dus uiteindelijk toch rust in huis, gelukkig. Ik wordt er echt kriegel van als C hier de hele dag rondhangt en niks doet.
Ik ga donderdag ochtend naar een training van mijn werk. Daar moest ik nog wat voor voorbereiden, 2 stukken lezen. 1 casus voorbereiden en een andere casus lezen. Werk aan de winkel dus
Ook nog even van het mooie weer genoten en een heel stuk met de hond gelopen.
hahaha, het zijn af en toe toch net kinderen ook he, die kerels...:)
Wel lekker rustig thuis, heerlijk.
En heeft hij zijn werk overleeft en gaat het weer een beetje met m? hihi
Het was vandaag ook nog lekker weer he, echt genieten nog even.
Nu gaat het geloof echt ietsie frisser worden, maar wat zijn we verwend he.
Ik heb vandaag ook een paar uur thuis gewerkt. Het is zo verschrikkelijk druk op het werk en je wordt dan ook zo vaak gestoord door collega's, telefoon of wat dan ook.
Ik had natuurlijk mijn parttime middag, maar heb de laptop meegenomen en toch nog 3 uurtjes gewerkt. Ik vond het heerlijk. Lekker ongestoord en tussendoor gewoon een wasje in de machine gestopt. Dit was natuurlijk maar officieus, we krijgen volgende maand pas onze smartphone en dan zijn we "echt" in staat om thuis te werken, maar ik heb in die 3 uur meer gedaan dan vanmorgen in 4. Alleen al omdat je ongestoord je gang kunt gaan.
Ik heb afgelopen week ook nog een gesprekje gehad met een arts die voor een korte periode weer even bij ons komt werken. Hij zou het fijn vinden wanneer ik voor hem zijn rapportages zou uittypen. Ik vind dat erg leuk werk om te doen, interessant ook vaak. Verder vraagt hij niets van mij (zoals mijn andere arts, die toch wel meer ondersteuning verwachtte), zodat ik mijn huidige werkzaamheden ook gewoon kan blijven doen. Het zou natuurlijk erg lekker zijn als ik dat typen thuis zou kunnen doen, 1 dag in de week bijv. Ik ga eens laten berekenen wat het mij in salaris scheelt als ik wat meer uren zou werken. Als dat nou best leuk is, qua money en de ruimte in de formatie zou er (al dan niet tijdelijk) zijn, ben ik best bereid dat dan te doen. Kom ik ook niet in de knel met mijn andere werkzaamheden en kan die dag reserveren voor het uittypen.
Nou ja, plannen genoeg, ben benieuwd wat er uiteindelijk weer van terecht komt. Omdat op de een of andere manier onze ICT maar niet lijkt te matchen met de dingen die wij willen.
Weet jij trouwens ook wanneer de die andere uitslag krijgt?
O wacht, vandaag! Als het goed is weet je het al.
En?? Hoe is het??
Helaas niet zulk goed nieuws, waar ik al bang voor was omdat het zo lang duurde.
De snijwanden zijn niet schoon, er zijn verschillende puntjes aangekleurd, die op de MRI dus niet zichtbaar waren.
Optie is om nog een keer borstbesparend te opereren, met het risico dat er dan weer restanten over blijven. De andere optie is al het borstweefsel wegnemen dmv amputatie.
Dan zijn er waarschijnlijk geen bestralingen meer nodig.
Ik moet dus nog een keer onder het mes. Heb aangegeven dat ik er niet over na hoef te denken en dat ik wil dat ze amputeren. Er wordt een afspraak met de plastisch chirurg ingepland om de mogelijkheden tot reconstructie te bespreken. Nog geen idee wanneer het gaat gebeuren....
Knap waardeloos dus, ik moet dit weer even verwerken. Sorry
Niks sorry, ben je gek?!
Wat een enorme domper is dit zeg, vooral omdat het allemaal zo voorspoedig leek te gaan. Dat je kiest voor amputatie begrijp ik heel goed. Dat risico zou ik ook niet durven lopen. Aan de ene kant hoop ik voor je dat het snel kan, aan de andere kant is eerst weer even alles laten bezinken misschien ook niet verkeerd.
Bah lieverd, dikke knuffel.
Dank je wel.
Het was inderdaad even een domper. Morgenochtend al een afspraak met de plastisch chirurg om te horen wat de mogelijkheden zijn voor directe reconstructie.
Vanmorgen wel naar de training van het werk geweest. Fijn wat afleiding.
Daarna gaan lunchen met mijn broer.
Ik heb nu aan mijn teamleider aangegeven dat ik wel een paar uurtjes wil werken. Beetje afleiding. Want om thuis te gaan zitten wachten tot de operatie vind ik ook niks. Misschien kan ik team overstijgend wat betekenen voor collega’s.
Hoe is de afspraak verlopen?
En hoe voel je je nu?
Wat goed dat je hebt aangegeven wel wat te willen werken.
Die afleiding heb je denk ik wel even nodig. Of je kunt je kop er niet bij houden, maar dat merk je snel genoeg. Heb je ook al een datum voor de operatie?
Niet bij de pakken neer gaan zitten he! Ook al is dit natuurlijk niet waar je op gehoopt had en was het erg fijn geweest als je je borst had kunnen behouden.
Je bent de hele tijd zo superpositief geweest, hoop dat dat zo blijft.
Het is denk ik wel hoe je bent, van het positieve uitgaan en er weer helemaal voor gaan, dus hopelijk houd je dat vast.
Hoe reageerde je knul op het het nieuws?
Vanmorgen een goed gesprek met de plastisch chirurg gehad. Samen met haar besloten om voor amputatie met directe reconstructie dmv een siliconen prothese te gaan. Dit is de minst belastende operatie. Omdat ik hoogstwaarschijnlijk geen bestralingen meer hoef na de amputatie durven ze voor siliconen te gaan. Als je nog bestraald gaat worden kan dat niet.
Het duurt nog wel even, 6 tot 8 weken omdat ze hetzelfde litteken willen gebruiken en dat moet eerst goed genezen zijn om de kans op complicaties zo klein mogelijk te maken.
Tja hoe gaat mijn knul er mee om. Hij is zo moeilijk te peilen.... ik vind het erg lastig. School laat hij uiteraard weer versloffen, maar of dat door mijn ziekte komt? Hij deed dat natuurlijk toch al.
Ik blijf zeker positief hoor. De prognose is nog steeds goed. Al is dit even een domper, ik ga gewoon door. Heb mijn knul beloofd dat ik 100 ga worden....
Ik houd je eraan hoor! Aan je belofte :)
Een collega van mij heeft dat ook op die manier gedaan. Gelijk na de amputatie de prothese geplaatst. Je bent dan toch al onder zeil etc.
Alleen de tepel tatoeeren deden ze geloof ik een later stadium. Nog even "rust" dus.
Is misschien ook wel fijn, geeft je nog wat tijd om weer wat extra aan te sterken voor de volgende operatie. Ik heb een erg luie dag vandaag. Moet alleen nog veel was opbouwen, verder heb ik gisteren van alles gedaan, zelfs al gestreken.
Ik had nog een berekening laten maken, wat het mij zou schelen als ik meer uren zou kunnen werken. Als ik 4 uur meer zou werken in de week (dan werk ik 38 uur, dus fulltime) scheelt me dat 140 euro netto per maand. Is niet heel veel natuurlijk, maar toch wel lekker. Denk dat ik ga voorstellen om dat dan tijdelijk te doen, zolang ik dat extra werk zou doen (omdat die arts maar voor een periode komt), dat kan dan misschien via het keuzeplan. Dit is iets waarbij wij elk jaar kunnen aangeven of je iets minder wil werken of juist iets meer, of je extra uren wilt kopen ivm meer verlof etc. Ik hoop natuurlijk dat er tegen die tijd meer artsen zijn die dit wel zien zitten, zodat ik het op deze manier kan blijven doen, maar dit is een leuk begin. Mits het allemaal lukt dan natuurlijk..pffffff.
Heb jij nog iets leuks gedaan dit weekend? Op zich is het nog steeds prima weer he. Sinds midden vorige week hangt bij ons de binnenstad de feest/kerstversiering al..Hoe leuk ik het ook vind, toen het werd opgehangen was het nog zwoel zomerweer, dat leek toen echt wel wat misplaatst..de guirlandes met de sneeuwvlokken en de schietende sterren..maf gewoon!
Bij mij willen ze wel proberen om de tepel te behouden. Dat is in ieder geval het plan. Het is natuurlijk afwachten wat ze tijdens de operatie tegenkomen.
Best een druk weekend gehad. Gisteren 2 verjaardagen. ‘S middags bij mijn vriendin en ‘s avonds naar de oudste dochter van mijn broer.
Vanmiddag naar het bos geweest, de 8 km route gedaan met de hond. We kwamen onderweg de Amerongse berg tegen, dat was best pittig. Maar he, ik heb het gedaan.
Daarna naar mijn andere broer want die is dinsdag jarig,
En nu lig ik op de bank met de beentjes omhoog. Het is genoeg geweest vandaag, lampje is uit,
Dus lekker languit tv kijken. Mijn knul heeft vakantie de komende week dus ik hoef ook niet vroeg mijn bed uit. Heerlijk is dat.
Jij hebt een hartstikke druk weekend gehad! Maar ook wel gezellig denk ik, dus lekker van genieten. Ja, het is natuurlijk herfstvakantie. Fijn dat je dan ook niet zo vroeg op hoeft etc. Gisteren in de namiddag nog even met mijn knul naar de Gamma gefietst. Was echt lekker weer. Hij wilde een plankje maken in de keuken naast de koelkast, boven de radiator, maar we hadden geen plankdragers. Die gekocht en hij had dus al een plankje gezaagd en bij thuiskomst gelijk geinstalleerd. Hartstikke fijn, voor de broodtrommel en andere " prut". Hij is toch wel handig, die knul van mij. Terwijl hij toch eigenlijk geen voorbeeld heeft gehad, maar waarschijnlijk zit dat er gewoon in.
Nou ja, ik ben ook niet super onhandig natuurlijk, maar zagen heb ik me eigenlijk nooit aan gewaagd. Bwah, heb honger. En ik heb net gegeten. Pffff..Heb te weinig fruit in huis, dat merk ik gelijk. Ben bang dat ik straks op strooptocht ga...
En toen waren C en mijn knul mij even vergeten te vertellen dat mijn knul vanmorgen een sollicitatie gesprek had voor zijn stage. Gelukkig pas om 11:00 uur, dus vanmorgen had ik nog tijd om het met hen voor te bereiden. Hij kwam er heel enthousiast van terug en heeft er een goed gevoel bij. Waarschijnlijk wordt hij morgen gebeld. Ze hebben ook gesproken over de mogelijkheid om in vakanties en soms op zaterdag te kunnen werken. Dat zou wel heel fijn zijn voor hem.
Als dit doorgaat krijgt hij hopelijk ook weer een beetje motivatie voor school terug.
Verder alleen boodschappen gedaan vandaag.
Morgen met mijn knul naar Ajax en donderdag of vrijdag gaan we samen een dagje naar Amsterdam. Gezellig.
Mijn teamleider heeft positief gereageerd op mijn voorstel om weer wat uren te komen werken, dus binnenkort gaan we even om de tafel om een plan te maken.
Handig hoor zo’n knul in huis. Gelukkig is C ook wel handig, en ik ook wel maar heb niet altijd zin 😂.
Veel plezier bij Ajax!
zou mooi zijn zeg, wanneer je knul wordt aangenomen op deze stageplek en dan ook wat extra kan werken. Doet ie gelijk meer praktijk op en het verdient dan ook nog lekker. Wat is het voor stage?
Zou je dan, indien mogelijk, op een soort van AT basis (arbeidstherapie) gaan werken? Dat je zelf kunt kijken hoe lang je het volhoudt etc.?
Het was vandaag wel ineens echt herfst he! Gelukkig (hier) wel droog, maar grijs en winderig de hele dag. Brr, weer even wennen hoor.
Mijn knul kreeg vandaag ineens een smsje van het ziekenhuis, dat ie voor 30 oktober moest bellen om een afspraak te maken bij de afdeling sportgeneeskunde.
Vreemd, terwijl er tegen hem gezegd was door de assistente van de huisarts
dat de huisarts met vakantie is en dat ie volgende week terug moest bellen om te overleggen over een verwijzing. Het ziekenhuis had de verwijzing al binnen.
Nou ja, gelukkig maar, want hij kan pas 13 november terecht. Ben benieuwd, wat ze dit x zullen gaan doen.
Helaas geen Ajax, tenminste niet in het stadion. Geveld door buikgriep. Incl overgeven, diarree, zelfs een slokje water kon ik niet binnen houden vandaag. Nu gaat het ietsje beter, heb inmiddels een beschuitje gegeten, maar man man, wat voelde ik me beroerd. Gelukkig de kaarten kunnen verkopen. Mijn knul natuurlijk balen, maar hij ziet ook wel dat het echt niet ging.
Hij gaat stage lopen in een magazijn van een groothandel voor vloeren, plinten etc. Hij moet morgen langs met zijn gegevens. Dus dat is een goed teken.
Nou ja verder dus vandaag heel rustig. Elke keer als ik opstond ging het mis.
Het is inderdaad de bedoeling dat ik therapeutisch ga werken, teamoverstijgrbde werkzaamheden en boventallig.
He balen zeg! Dat je dit nou ook nog mee moet pikken. Beterschap!
Weet je knul al meer over de stage? Op het werk valt ook de één na de ander uit of is om andere redenen afwezig. Schiet echt niet op. Morgen zijn er 5 van mijn directe collega's afwezig. 3 vanwege ziekte, 1 met vakantie en 1 gewoon vrij. Dat is echt veel
Gaat een fijne dag worden dus, pfff, maar niet heus..Vrijdag lekker even ontspannen met een high wine of high beer (ik ga voor de wine natuurlijk) van de personeelsvereniging. Helaas heeft 1 van mijn collega's zich ook hiervoor afgemeld, ivm maagklachten..wat een drama! hahaha
Ik hoop dat jij je vandaag weer iets beter voelt en ik hoop dat alles mijn deurtje voorbij gaat..
Ik voel me gelukkig een stuk beter.
Niet meer overgegeven vandaag en weer wat kunnen eten. Ook een stuk minder beroerd.
Gaat dus weer de goede kant op.
Mijn knul moet morgen naar dat bedrijf, zou eigenlijk vandaag zijn maar die man was te druk. Morgen krijgt hij ook een rondleiding, dus ik ga er vanuit dat het goed zit.
Hij is vanavond wokken met 2 vrienden, 1 van hen is jarig. Grappig he zo met zn drieeen.
Mijn moeder heeft vorige week een MRI en ct scan gehad en daarop was helaas te zien dat de tumoren in haar lever ondanks de chemo toch weer waren gegroeid. Ze zijn dus per direct gestopt met deze kuur. Volgende week heeft ze weer een gesprek met de oncoloog. Ze heeft nog 2 opties waar ze uit moet kiezen.
De eerste is nog weer een andere chemo en de andere is imuuntherapie. Dat is experimenteel en alleen in het anthonie van Leeuwenhoek.
Ik geloof dat ze toch eerst nog die andere chemo kuur wil proberen.
Maar wel weer een naar bericht.
Hopelijk voel je je vandaag nog weer een stukje beter.
Wat een naar nieuws weer betreffende je moeder. Wat dat betreft hebben jullie je portie narigheid wel gehad he..Als ze nu eerst die andere chemo gaat proberen, kan ze dan later alsnog die immuuntherapie proberen?
Dat lijkt inderdaad wel goed te zitten met die stage, is hij vandaag geweest?
Wat leuk ja, dat die knullen dat gewoon met elkaar gaan wokken. gezellig!
Lekker gewerkt vandaag. Ondanks de vele afwezigen goed opgeschoten en de gehele achterstand weer ingelopen. Dat is een erg fijn gevoel.
Morgen gezellig die high wine en voor het weekend verder geen plannen. Het wordt koud. Lekker warm binnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven