single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik ben hartstikke moe ja. Heb vannacht ook weer zo beroerd geslapen.
Wel heerlijk gegeten gisterenavond.
Mijn knul is werken vandaag, C en ik zijn even naar Ikea geweest, omdat ik er even uit wilde.
Nu weer zo moe. Nee, ik heb nog wel even tijd nodig om weer in conditie te komen.
Hoe was het met je knul vandaag?
Jij hebt het ook flink te pakken ja. Goed uitzieken hoor, anders blijf je aan het kwakkelen.
Mijn knul is ook werken. Voelt zich nog niet helemaal 100%, maar omdat hij hierna een week vakantie heeft is hij toch maar gegaan. Best veel gedaan, toilet schoon gemaakt, mijn bed verschoont, was opgevouwen, afgewassen. Ben nu al wel moe hoor en doe nu ook niets meer. Heb onszelf als cadeautje een maand Netflix gegeven. Heerlijk, kan daar nog een paar dagen goed van genieten. Vanavond komen de boodschappen, dat is dan ook wel weer ideaal nu. Verder heb ik nog steeds niet veel trek. Wel in eten, gisteren bijv. heerlijk sushi besteld, maar in snoepen helemaal geen zin. Ook nu heb ik nog niets gegeten. Niet goed, dat weet ik. Denk dat ik maar een paar crackertjes ga eten ofzo. Nog steeds een beetje weeig gevoel in mijn maag, gelukkig geen pijn meer, meer het borrelt nog wel. Net als jij slaap ik ook zo beroerd. Ik heb het idee dat ik al een week niet geslapen heb.
Ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen en blijf maar draaien en zoeken naar een fijne positie. Ik ben een buikslaper en juist dat kan ik nu niet. Zo waardeloos.
Had je eigenlijk nog iets gekocht bij Ikea?
Ja, mijn knul is vandaag ook weer werken. Gisteren van 13 tot 22 uur, vandaag weer om 8 uur beginnen en morgen om 6 uur. Hij is kapot, is natuurlijk helemaal niet gewend om zo veel te werken en heeft ook geen vakantie.
Morgenmiddag gaat hij met C vuurwerk halen, want oudejaarsdag moet hij ook gewoon werken.
Wij gaan vanavond lekker kaasfonduen, hmmmm.