single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik ben hartstikke moe ja. Heb vannacht ook weer zo beroerd geslapen.
Wel heerlijk gegeten gisterenavond.
Mijn knul is werken vandaag, C en ik zijn even naar Ikea geweest, omdat ik er even uit wilde.
Nu weer zo moe. Nee, ik heb nog wel even tijd nodig om weer in conditie te komen.
Hoe was het met je knul vandaag?
Jij hebt het ook flink te pakken ja. Goed uitzieken hoor, anders blijf je aan het kwakkelen.
Mijn knul is ook werken. Voelt zich nog niet helemaal 100%, maar omdat hij hierna een week vakantie heeft is hij toch maar gegaan. Best veel gedaan, toilet schoon gemaakt, mijn bed verschoont, was opgevouwen, afgewassen. Ben nu al wel moe hoor en doe nu ook niets meer. Heb onszelf als cadeautje een maand Netflix gegeven. Heerlijk, kan daar nog een paar dagen goed van genieten. Vanavond komen de boodschappen, dat is dan ook wel weer ideaal nu. Verder heb ik nog steeds niet veel trek. Wel in eten, gisteren bijv. heerlijk sushi besteld, maar in snoepen helemaal geen zin. Ook nu heb ik nog niets gegeten. Niet goed, dat weet ik. Denk dat ik maar een paar crackertjes ga eten ofzo. Nog steeds een beetje weeig gevoel in mijn maag, gelukkig geen pijn meer, meer het borrelt nog wel. Net als jij slaap ik ook zo beroerd. Ik heb het idee dat ik al een week niet geslapen heb.
Ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen en blijf maar draaien en zoeken naar een fijne positie. Ik ben een buikslaper en juist dat kan ik nu niet. Zo waardeloos.
Had je eigenlijk nog iets gekocht bij Ikea?
Ja, mijn knul is vandaag ook weer werken. Gisteren van 13 tot 22 uur, vandaag weer om 8 uur beginnen en morgen om 6 uur. Hij is kapot, is natuurlijk helemaal niet gewend om zo veel te werken en heeft ook geen vakantie.
Morgenmiddag gaat hij met C vuurwerk halen, want oudejaarsdag moet hij ook gewoon werken.
Wij gaan vanavond lekker kaasfonduen, hmmmm.
Bij Ikea alleen wat kleine dingetjes gekocht. Kussenhoesjes, een houten plankje wat je over de bankleuning kan hangen, zodat je een soort van tafeltje hebt. Hoe handig is dat....
Pannenlappen en een ovenwant.
Dat soort dingen dus.
Vanmorgen ben ik wel iets langer blijven liggen, heb ook wat beter geslapen, maar ben nog steeds heel moe.
Dat zijn juist zulke leuke dingen om te kopen en bij Ikea hebben ze daar genoeg van. Hoe was de kaasfondue? Mmmm, heerlijk. Mijn knul wil weer een of ander recept uitproberen, misschien dat ie daar vandaag zin in heeft. Had er in elk geval stokjes, mozzarella, ketjap en verse knakworst voor nodig..hm. Ik kan er niets bij bedenken, lol. Gisteren toch wel weer last na al die dingen die ik had gedaan. Wat waardeloos toch. Anders maak ik volgende week toch maar eens een afspraak met de huisarts, dit moet toch allang over zijn? Blijf een naar gevoel houden in mijn maagstreek.
Gisteren moest ik een doosje aanpakken van de post, pff, ik kon amper die trappen weer op komen. Het leek wel of ik pudding in mijn benen had. Ik ben ook niets gewend natuurlijk, ik was eigenlijk nooit ziek. Maar sinds ik de 50 ben gepasseerd..echt, het verandert. Boeh! Die moeheid is slopend he..maar het is toch ook van de meest gehoorde klachten na een periode van kanker, de vermoeidheid? Niet dat het daarom ok is natuurlijk, het is waardeloos.
Jij hebt gewoon flink de griep te pakken. Weet je nog dat mijn knul die een paar maanden terug ook had. Ruim 2 weken is hij er zoet mee geweest.
Jochie moest vandaag weer om 6 uur beginnen, maar is inmiddels lekker thuis. Vanmiddag gaan C en hij vuurwerk ophalen.
Klopt ja, dat vermoeidheid na kanker een groot probleem is. Vooral na bestralingen. Die heb ik niet gehad, maar wel 2x achter elkaar een operatie met volledige narcose. Dat doet natuurlijk wat met je lijf, boven op de chemokuren.
En ook ik kan nog niet op mijn favoriete zij liggen.
Ach ja, ik moet geduld hebben, maar daar ben ik zo slecht in he.
Ik merk wel dat ik weer steeds meer en beter kan bewegen. Alleen tillen en mijn armen boven Mn hoofd mag nog niet.
Vanavond met C naar Bohemian Rhapsody. Zin in
Hoe is het nu bij jullie? Al een beetje aan het opknappen?
Hier is mijn knul helemaal in de ban van vuurwerk. Hij baalt dat hij morgen nog moet werken.
Hebben jullie plannen voor oud en nieuw? Wij gaan naar mijn ouders, gewoon gezellig. De hond gaat mee. Mijn knul ook even, maar die gaat ook met vrienden op stap.
De film was echt super! Echt een aanrader. Wel lang 2,5 uur. Maar super goed en veel liedjes van queen komen voorbij. Met als hoogtepunt hun optreden bij live aid in Wembley toendertijd.
Happy new Year, lieve scarlet.
Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en ik wens je veel liefde, geluk en vooral gezondheid in dit nieuwe jaar
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

zouden jullie een nieuw deel willen openen? Dan kan deze op slot.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven