single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ja, hij is geweest. Kwam terug met 2 shirts met logo en gaat volgende week vrijdag beginnen.
Een week te vroeg, maar he, hij gaat er voor betaald krijgen.
Belde wel na het gesprek in paniek op....
Het bedrijf is zo groot en ik weet helemaal niks. Heb hem gerust kunnen stellen dat hij daar komt om te leren en dat niemand verwacht dat hij het al weet. Zenuwpees...
Morgen gezellig een dagje naar Amsterdam met hem en ‘s avonds met mijn moeder naar de ladies night van the bookclub.
Hilarisch.... zit jouw vrouw mijn vrouw te kijken omdat ons befaamde snackbar koppel en zingende barman daar aan mee doen. Normaal kijk ik dat niet, maar speciaal voor hen.
Mijn moeder kan inderdaad altijd nog de imuuntherapie gaan doen na de volgende chemo.
Het wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws hier vind je ook niet....
Vandaag met mijn knul gezellig een dagje naar Amsterdam geweest. Het was leuk zo even met z’n tweeen. Jammer van het weer maar goed, daar is niks aan te doen.
Vanavond met mijn moeder naar de ladies night van de film the bookckub geweest. Die film was zo grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.
Was dus een geslaagde avond.
Nu we uitgeteld na zo’n lange intensieve dag, maar ik heb genoten.
Ja, het is zeker tijd voor goed nieuws bij jullie. .
Gezellig zo'n dag met je knul. Heb je nog iets gekocht? Wel een erg lange dag en intensieve dag voor je. Heb je dan vandaag wel lekker rustig aan gedaan?
Fijn dat alles geregeld is voor de stage van je knul. Ik heb het niet gezien, Jouw vrouw/mijn vrouw. Ik kijk het ook nooit, hahaha.
Gisteren de high wine van de pv. Was erg gezellig. Je weet natuurlijk nooit precies welke collega's er zullen zijn (en we hebben er nogal wat in totaal, stuk of 500, misschien wel meer), maar het zijn vaak dezelfde mensen en ondertussen leer je natuurlijk ook steeds meer collega's kennen. Het was leuk, het was eigenlijk een soort proeverij en high wine ineen. Je kon ook gaan voor bier, maar dat lukt ik nu eenmaal niet. Ben voor de witte wijn gegaan en je mocht 4 glazen kiezen. Je had dan ook alleen de keuze uit de wijnen die per glas werden geschonken. Ik weet niet eens meer wat ik precies heb gehad, ben begonnen met prosecco en er zat ook een chardonnay bij, maar verder...Op een gegeven moment hebben we gevraagd of we een fles mochten met een aantal met daarbij een paar glazen. Dat mocht gelukkig ook en omdat niet iedereen meer wilde, toch wel iets meer dan 4 glazen gedronken. haha. Tussendoor gelukkig ook wel wat hapjes. Ja, was echt gezellig, weer bijgekletst met een aantal. Komende donderdag weer een borrel, dan een 40 jarig jubileum van een collega. Ik heb een drukke maand wat dat betreft, want er komen nog wat uitjes aan in november. Dure maand ook, pfff.
Gisteren alleen kleding voor mijn knul gekocht. Die had nog truien nodig. Het zijn 2 joggingpakken en een paar schoenen geworden. Verder heerlijk gelunched en lekker rondgeslenterd. Zowel hij als ik voelen ons altijd erg thuis in de hoofdstad. Beetje rondstruinen, mensen kijken, winkeltjes kijken, heerlijk.
Helaas vandaag al weer vroeg op. Mijn knul moest om 10:00 voetballen, uit. Dus 8:45 aanwezig. Hij en ik ook trouwens krijgen steeds meer de balen van dit team. Vandaag 2 jongens uit hun bed moeten trekken die dus te laat waren. Op het veld minimale inzet. Ik hoop echt dat ze hier iets aan gaan veranderen, anders gaat hij afhaken.
En zo waar was zijn vader er vanmorgen.
Oh wat klinkt dat leuk die wijnproverij. Gezellig hoor.
Ik ben echt helemaal afgedraaid nu. Zo moe.... lekker languit op de bank al you need is love kijken.
Zo wat een heerlijke overwinning vanmiddag.
Samen met mijn knul gegaan, fijn even van die dingen samen.
Mijn knul heeft het moeilijk, en morgen begint school weer voor hem. Ik hoop dat hij de motivatie vind om het weer op te pakken. Maar voor nu ziet hij alleen maar overal tegen op. Tegen school, tegen zijn stage, pfff wat maakt dit kind het zichzelf toch moeilijk.
Maar ja..... vanmiddag hadden we een fijne middag, dus die steek ik weer in mijn zak.
Hij heeft vandaag zo waar een heel klein beetje laten zien waar hij mee worsteld.
Met mijn ziekte natuurlijk en met die van mijn moeder maar ook nog steeds met het overlijden van zijn andere oma.
Hij vertelde ook dat hij ‘s nachts ligt te malen over alles en daardoor slecht slaapt.
Het lijkt me zo fijn als hij met iemand zou praten om de dingen in zijn hoofd tot rust te manen, maar daar wil hij nog niks van weten.
Wat is het koud he?! Dit is echt weer wennen zeg. Zit nu hier ook met een dekentje over mijn benen, ik heb het gewoon niet lekker warm.
Wat fijn dat je nu een paar dagen zo lekker met je knul op stap bent geweest.
Moeilijk om te zien lijkt mij ja, dat je ziet en weet dat hij met verschillende dingen worstelt, maar er eigenlijk niet echt iets mee wil doen. Het enige wat je dan kunt doen is er zoveel mogelijk voor hem zijn, maar dat doe jij al. Dit soort dingen samen doen helpt natuurlijk ook enorm. Zo jammer he, dat niet iedereen in het team zich evenveel inzet. Wat zou dat ontzettend jammer zijn zeg, als hij zou afhaken. Is een ander team geen optie? Of misschien zelfs een andere club?
Mijn avondeten bestaat vandaag uit een maaltijdsalade. Koud!! Slecht getimed van mij, maar vandaag is de laatste dag dat het nog goed is, erg zonde om zomaar weg te gooien natuurlijk. Maar ik had nu liever iets warms, hahaha.
En donker alweer he, ik ga maar wat lampjes aandoen..
Heel koud en heel vroeg donker ja. Brrr dit is echt niks voor mij hoor. Ik krijg echt de neiging om de hele dag onder een dekentje te kruipen. We hebben gisteren ook het wintergedeelte in het dekbed gedaan. Voor C hoeft dat niet, maar ik heb het een paar nachten zo koud gehad, was gewoon niet leuk meer.
Een maaktijdsalade, nee daar moet ik nu ook niet aan denken. Ik had zaterdag pompoensoep gemaakt en daar kon ik vanmiddag nog lekker een kop van nemen en vanavond een curry gemaakt met rijst.
Mijn knul gaat zo trainen, maar zelfs die klaagt over de kou. Terwijl hij er toch niet zo snel last van heeft.
Vanmorgen even op kraambezoek geweest bij vrienden hier in de straat. Zoon 3 is geboren en de oudste is 4. Dus dan weet je wel genoeg denk ik. De middelste is een kopie van mijn knul maar dan in mini vorm.... lekkere ondeugd.
Ja, dat wintergedeelte voor het dekbed heb ik ook even over getwijfeld. Maar omdat het de komende dagen weer wat warmer wordt, heb ik het nog niet gedaan.
Maar ik heb in bed nu dan ook een legging en dikke sokken aan hoor, omdat het anders echt te koud is. En natuurlijk ook nog af en toe een opvlieger.
Maar ja, stiekem vind ik weer toch ook weer hartstikke knus hoor. Vanmorgen door de regen naar kantoor gefietst, dat is wel wat minder, maar was goed beschermd.
En dat het weer eerder donker is vind ik ook niet zo erg. Zo begint mijn avond voor mijn gevoel ook eerder, heb ik niet het gevoel dat ik nog van alles zou moeten doen.
hahaha. Leuk, babietje kijken..zou je er zelf nog aan moeten denken?
Nee, daar moet ik echt niet aan denken hoor een baby. En trouwens, ook ik ben momenteel vervroegd in de overgang incl opvliegers en nacht zweten, dat gaat niet samen met een baby....
Vanmorgen naar het Z-H geweest. Pre operatieve screening gehad en gesprek met de opname verpleegkundige. Kortom, een hoop info gekregen wat me allemaal te wachten staat, helaas nog geen datum. Hmmmm mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld.
Morgen hele dag training. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat en of ik dat vol hou, want donderdag moet ik eigenlijk ook. Dan heb ik deel 2 van de training beroepscode en tuchtrecht. Morgen is de jaarlijkse bijscholing voor aandachtsfunctionarissen.
Dat is wel pittig zeg, gelijk 2 dagen achter elkaar. Hoe is het gegaan?
Wat jammer ja, dat je nog geen datum hebt. Dan zou je je er meer op kunnen richten, het lijkt mij dat je nu eigenlijk loopt te wachten. Niet echt natuurlijk, want je doet gewoon lekker je dingen, maar toch is er nog die operatie die nog tussendoor gaat komen. Dat klinkt heel simpel, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.
Maar het zal nu toch wel niet lang meer duren, nu je die pre operatieve screening gehad hebt? Of zegt dat helemaal niets? Wat een ander weer dan gisteren he! Gelukkig maar. . Ben maar een beetje in huis aan de gang gegaan vanmiddag.
Dat scheelt mij straks in het weekend weer. Morgen een jubileumborrel van een collega, dus dat is wel weer even gezellig na het werk. Mijn knul is werken en ik heb voor mezelf lekker een blik erwtensoep gekocht. Daar had ik al heel lang zin in. Zelf maken had ik geen zin in, mijn knul eet het sowieso niet en die van Unox vind ik ook wel prima (al is het natuurlijk niet hetzelfde).
Vandaag ging het wel redelijk goed. Ik heb het niet tot 16:30 volgehouden. Heb het ochtend gedeelte gedaan en van de middag 1 workshop. De 2e heb ik niet meer gedaan. In goed overleg met de organisatie. Lekker naar huis gegaan en wel mijn accirilatie punten binnen.
Was wel helemaal leeg.
Vanavond lekker rustig aan en dan morgen weer.
Dan rij ik wel met een collega mee en is minder massaal als vandaag. En dichter bij huis. Dus komt vast goed.
Maandag dan toch het gesprek met mijn teamleider. Op zijn verzoek een week verzet. Ik heb wel een duidelijk plan wat ik wil gaan doen. Nl me bezig houden met implementeren van de nieuwe meldcode. Dit moet voor 1 januari, dus dat lijkt me een mooie klus voor nu.
Lekker erwtensoep! Al is het ineens weer een stuk minder koud he.
Maar ja, erwtensoep is altijd lekker.
Ook vandaag weer een leuke maar pittige trainingsdag gehad.
Ik ben blij dat ik het gedaan heb. We hebben als huiswerk nog een toets te maken. Zucht... maar ja dat hoort er bij. Tijd genoeg om er mee bezig te gaan in ieder geval.
Vanmorgen even moeten oppassen bij vrienden van ons hier in de straat. Zij moest de oudste 2 wegbrengen naar school en opvang en wilde het kleintje niet meenemen. Morgenochtend weer een half uurtje. Nou ja, als je er een ander mee kan helpen, waarom dan niet.
Vandaag zou de schoonmaakster komen, maar ik was vergeten de sleutel weg te leggen voor haar... zucht...
Gelukkig komt ze nu morgenochtend alsnog.
Stom he, dat ik dat dan gewoon vergeet.
Maar ja, ik vergeet wel meer tegenwoordig.
Goed zeg, dat je toch nog zoveel van die training hebt meegedaan. En lekker dat je die punten weer binnen hebt. Ook duidelijke plannen voor als je weer aan het werk gaat, hopelijk gaat je teamleider daar in mee.
Ik had vandaag een borrel ivm een 40 jarig jubileum van een collega. Was erg gezellig. Al mijn ex managers waren er ook, dat was erg leuk.
Kwam er zelfs achter dat de zoon van een nieuwe collega, werkte al wel bij ons maar op een andere afdeling, al jaren samen honkbalt met zijn zoon. Dat is zo maf! Eindelijk iemand wiens kind ook honkbalt. Maar zij vindt het spelletje niets aan, vandaar dat ik haar daar ook nooit gezien heb. De borrel duurde niet lang, van 4 tot 6, dus gewoon thuis gegeten etc.
Bijna weekend! Heerlijk. Het was weer erg druk en chaotisch op kantoor, dus ben blij dat het bijna zover is..
Heerlijk! Weekend. Zo druk weer op kantoor, nog steeds onderbezet, pff, het is om gek van te worden. Geen plannen, gelukkig. Straks TVOH weer, dat vind ik dan wel weer gezellig voor de vrijdagavond. Is de schoonmaakster vanmorgen lekker geweest?
Lekker he, een weekend voor de boeg zonder verplichtingen. Morgen is mijn vader jarig, dus dat is wel druk. Aangezien mijn moeder het ook niet allemaal alleen kan.
Mijn knul had vandaag zijn eerste stage dag, en zoals verwacht had hij zich weer voor niks zo druk gemaakt. Het was hem gelukkig meegevallen.
Ja de schoonmaakster is gelukkig geweest. Heerlijk weer.
Ik heb alleen maar een beetje was en strijk gedaan vandaag.
Gefeliciteerd met je vader! Komt er veel visite? Fijn dat de eerste stagedag meeviel. Dan gaat ie de volgende x ook met een ander gevoel erheen. Het schaatsen is weer begonnen he! Het winterseizoen komt echt dichterbij. In huis een beetje aan de gang geweest, stofzuigen en dweilen en de neverending was. Ook de hoezen van de kussens van de bank maar weer eens in de was. Dat is het nadeel van een bijna witte bank he. Het fijne van deze bank is wel dat er er hoezen in een heel andere kleur voor kan kopen, dus misschien, als ik de kleuren in de woonkamer weer eens ga veranderen, koop ik wel eens een ander kleurtje. Grijs ofzo. Met lekker gekleurde kussens erop vind ik dat ook wel heel mooi. Zit er ook over te denken om mijn dressoir eens een ander kleurtje te geven. Die is nu al heel wat jaren roze, wat ik nog steeds een mooie eye catcher vind, maar de verf wordt wat slechter en het lijkt me gaaf om er eens iets anders van te maken.
Maar het idee dat alles er dan uit moet (veel papierwerk en achter de deurtjes veel glaswerk) houd me nog tegen..
Ja, het was best een drukke dag gisteren. Ik was al op tijd gegaan, want ‘s morgens kregen ze al bezoek, de zussen van mijn vader met partners.
En eigenlijk ging het de hele dag door met bezoek. Dus het aantal mensen tegelijk viel wel mee, maar wel de hele dag door.
Ik was ook best moe gisterenavond. Ben om 21:30 naar huis gegaan. Toen zaten er nog een paar mensen aan de borrel maar was de ergste drukte met koffie en gebak voorbij.
Voor mijn moeder was het ook druk.
Vanmorgen belde mijn moeder. Mijn oom die longkanker had is overleden. Het ging al heel slecht met hem met uitzaaiingen in de lever en botten. Hij was uitbehandeld, want te zwak voor immuuntherapie. Hij kon bijna niet meer eten dus ging hard achteruit. Vorige week zijn mijn ouders nog geweest. ( woont in zeeland). Dat wordt de komende week dus weer een ritje die kant op.
Ze vallen op het moment wel heel hard achter elkaar weg aan die kant van de familie. Dit is de man van de zus van mijn moeder. Ze waren met 9 kinderen waarvan mijn moeder de jongste is. Nu zijn er nog 5.
Maar ja, iedereen wordt ouder he dus dat krijg je toch. Mijn moeder is in juli 69 geworden en zij is de jongste.
Toch nog druk geweest gisteren jij. Handig die wasbare kussenhoezen van de bank. Dat kan bij die van ons helaas niet en dat is best lastig met een demente Oude kat in huis die overal piest tegenwoordig. Pffff
Oe dat is lastig zeg, dat de kat overal plast..Dan blijf je aan de gang. Maar ja, je doet m ook niet zomaar weg, het is toch je kat he..Gecondoleerd met je oom. Bah, naar.
En een erg drukke dag voor je gisteren, je bent nog laat naar huis gegaan. Maar ja, begrijp het ook wel, je wilt je moeder er ook niet alleen voor laten staan zo'n dag.
Ik heb gisteren toch ook maar mijn zomer en herfstdekbed aan elkaar gemaakt zodat ik het winterdekbed heb. Heerlijk weer! Want het mag dan overdag niet al te koud zijn, de nachten...brrrrr. De strijk weggewerkt en verder een lekker luie zondag, ik had een tas vol viva's, lekker languit op de bank. Morgen begint weer een drukke chaotische werkweek, lekker om in het weekend dan niets enerverends te hebben (voor de broodnodig balans..hahaha). Weet je al wanneer jij gaat beginnen?
Ik heb morgen een gesprek met mijn teamleider, dus dan zal eea wel duidelijk worden.
Ik twijfel nog een beetje aan de hoeveelheid uren. Zit zelf aan 3 ochtenden te denken...
Nou ja morgen weet ik meer.
Heerlijk zo’n lekkere luie zondag.
Ik heb ook niet zo veel gedaan hoor. Alleen de wasmachine aangezet en vanmiddag naar het bos geweest met de hond.
Was heerlijk om daar te wandelen zeg.
Goed gesprek gehad op het werk.
Helaas kan het implementeren van de meldcode nog niet, omdat er nogal wat veranderingen op stapel staan. Misschien krijgen we toch een apart jeugd team... hoera! Daar ben ik blij mee.
Ik ga 3 ochtenden werken vanaf volgende week. Maandag aansluiten bij de telefoonsienst, woensdag meedraaien bij de inloop en donderdag op kantoor om beschikbaar te zijn voor collega’s. Klussen waar zij niet aan toe komen, sparren over zaken. Nog geen zaken oppakken omdat ik er met een paar weken weer uit ben, maar ben hier al heel blij mee.
Aankomende woensdag begin ik, dan is er inloop voor mantelzorgers. Eerst met mijn knul naar Utrecht voor zijn brommer theorie examen, daarna door naar het werk.
Verder niet deze week ivm andere afspraken.
Donderdag gesprek op school van mijn knul en vrijdag waarschijnlijk crematie van mijn oom.
Voor mijn knul ook goed nieuws. Hij gaat vanaf vanavond mee trainen met de O16-1, i.p.v. met zijn eigen team. En daar heeft hij heel veel zin in.
Fijn dat er duidelijkheid is omtrent een aantal zaken. Ben benieuwd hoe het je zal bevallen, om straks weer 3 dagdelen aan de slag te zijn. Dat zou mooi zijn zeg, als er toch een apart jeugdteam komt. Hopelijk gaat het ook echt die kant op.
Wat fijn dat je knul met het andere team kan meetrainen, hopelijk dan ook weer meer plezier. Mijn knul heeft een goede site gevonden om boeken te downloaden.
Ik had al een tijdje geen boek meer gelezen en mis het echt. Bleef vaak voor de tv hangen terwijl het me niet eens echt boeide, maar ja, bij gebrek aan beter..Nu 16 nieuwe boeken. Hoera! Lekker hoor, kan weer even vooruit!
Oh WoW, welke site is dat?
Hier een rustige dag.
Mijn laptop en telefoon van het werk geïnstalleerd zodat ik van de week goed aan de slag kan.
Even op de fiets naar de binnenstad geweest en verder weinig bijzonders gedaan. De rest van de week nog druk genoeg dus mag wel even.
Morgen mijn knul theorie examen voor de brommer. Hem kennende natuurlijk erg zenuwachtig, dus ik ga maar met hem mee naar Utrecht. Daarna ga ik door naar het werk voor mijn eerste werkdag (middag).
Lekker een quiche met zalm en broccoli gemaakt en van de overgebleven bladerdeeg appelflapjes. Hmmm lekker.
Boekenparadijs.org heet ie. Ga je vanuit huis werken of doe je een combi, thuis en op kantoor? Ik kon vandaag mijn telefoon van het werk ophalen, mooi dingetje.
Nu heb ik alles om thuis te kunnen werken. Heb mijn manager vast via mail gevraagd of het mogelijk is om tijdelijk wat extra uren te werken, zodat ik op woensdag thuis zou kunnen werken, hij vond het een goed idee en wilde volgende week even rond de tafel om verder te kijken hoe of wat. Het uitwerken van medische rapportages zou ik dan dus thuis gaan doen. Ideaal lijkt mij.
Wat een superweer was het he, vandaag? Echt ongekend. Ik ben eigenlijk zo benieuwd wat voor winter we zullen gaan krijgen..of een erg warme, zodat het helemaal geen winter lijkt, of juist een erg extreme. Hahaha, je weet wel wat ik zou willen.. Spannend voor je knul morgen, zou fijn zijn als ie dat straks binen heeft.
Hij is gezakt helaas.... hadden we wel een beetje verwacht want hij was nogal overdonderd door de grootte en de drukte bij het CBR. Maar geeft niks deze ervaring heeft hij nu en kan hij meenemen voor de volgende keer. Hij weet nu wat hem te wachten staat, dus komt vast goed.
Mijn eerste werkuren ook gehad vandaag.
Het is de bedoeling dat ik die uren fysiek aanwezig ben op de werkvloer. Op maandag in de telefoon dienst, op woensdag bij de inloop en op donderdag op kantoor.
Vandaag was het druk. We hadden de dag van de mantelzorg en daarnaast was gewoon de inloop en was de bibliotheek open. We hadden de inloop in de bibliotheek. Mantelzorgers konden een bosje bloemen en een stukje taart komen halen. Dit wordt altijd erg goed bezocht bij ons.
Ik was er om 11:30 en ben door mijn collega’s om kwart voor 3 afgelost en naar huis gestuurd. Het was ook mooi geweest.
Maandag weer.
Morgen gesprek bij mijn knul op school en vrijdag de crematie van mijn oom in zeeland.
Je hebt weer genoeg te doen de komende dagen! Jammer voor je knul, maar volgende x beter. Dat wordt een lange reis vrijdag, pfoe. Mijn oma kwam ook uit Zeeland en ook al woonden mijn opa en zij in Scheveningen, er waren nog wel tantes
in Zeeland. Was altijd een pokke eind rijden. Scheveningen vanuit hier ook niet naast de deur natuurlijk. Het is haast een wonder dat mijn ouders elkaar hebben ontmoet, hahaha. Hoe voel je je nu, na je eerste werkdag?
Volgende week zaterdag weer met de meiden op stap. uit eten en daarna naar de film (Bohemian rhapsody). Gezellig weer. Ik moet wel weer iets strenger voor mezelf worden qua eten, was toch stiekem weer 2 kilo aangekomen. Grrrr. Ik vind het niet erg dat ik nu even niet afval, maar aankomen is natuurlijk niet de bedoeling. Ga dus maar weer wat braver eten, dat had ik ook wel iets te veel los gelaten. Die 2 kilo zou er toch zo weer af moeten zijn, lijkt mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven