Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Zo pfff, ik ben blij dat we thuis op de bank zitten. Vanmorgen ging om half 7 de wekker. Zoonlief was vannacht om half 3 gekomen met een bloedneus. En om 5 uur was het mannetje klaar wakker, zucht dat zijn toch geen tijden. En dan ligt hij maar te zuchten en te steunen naast me om weer in slaap proberen te komen, maar daardoor kom ik natuurlijk niet meer in slaap.

Maar goed de wedstrijd. Met zijn eigen team een erg spannende wedstrijd waarin het erg lang gelijk op ging. Uiteindelijk in de slotfase verloren met 6-4. Zoonlief eindelijk weer gescoord, 2x zelfs. Die andere wedstrijd heeft hij gekeept. Toen werd het 23-1. Hmmmm hij had niet erg veel te doen, dik gewonnen ook, maar hij voelde zich in ieder geval heel stoer en mag als het zo uitkomt vaker meedoen van de trainer.

Vanmiddag naar beuningen gegaan voor die verjaardag, wat een drukte weer met al die kinderen. Maar we konden daar soep en een broodje mee eten, dart was wel fijn.

De jochies hangen nu even voor de tv en gaan een beetje op tijd naar bed vanavond, ze zijn erg moe.

Het was een ramp gisteren om het forum op de komen he. Mij lukte het ook niet, pas laat op de avond weer.

En scar, is het gelukt met kleding passen? Ik zou idd L eens aan zijn jasje trekken daarvoor en doe er gelijk een spijkerbroek bij.

Wat is het geworden vandaag thee? Lekker kunnen bijkomen? In ieder geval ben je gelukkig weer een beetje opgeknapt.

Hello girls!

Saai weertje weer he! Heb schaatsen op staan, kijk er met een half oog naar. Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, heb wat ingenomen maar voel het nu weer opkomen, hmm, heb ik eigenlijk nooit last van..Net haartjes gekleurd, ik kan er weer ff tegen.

Fijn Theetje, dat je weer opgeknapt bent! En wat is het gisteren geworden? 25 euro pp vind ik heel erg veel geld zeg..Of is het toch lekker relaxen in de sauna geworden?

Haha Dolphine, ik dacht eerst ie 23 tegengoals had gehad en dacht al ach gosh, dat kereltje..Maar gelukkig niet dus! Echt leuk dat ie vaker mag meedoen, mits het kan natuurlijk. Wat jammer, dat ze de eigen wedstrijd nog net hebben verloren. Maar je mannetje was weer goed bezig dus. Zo af en toe heeft ie toch ook nog een bloedneus he, nog niet helemaal overheen gegroeid. Hier al een poos niet meer gehad (afkloppen!)

En wat een tijden weer dat ie wakker was..bah.

Straks de strijkplan weer pakken, er ligt weer genoeg. Maar nu nog lekker even niet, kga schaatsen kijken..

fijne dag!

Vandaag ging het beter hoor. Ik had met de jongens afgesproken dat ze voor half 8 niet van hun kamer af mochten en daar hebben ze zich prinma aan gehouden. Ik lag al om 11 uur op bed gisteren, dus heb ook een goede nacht gemaakt en daar was ik even aan toe.

Vanmiddag wezen bowlen met de jongens, dik verloren van ze, maar het was erg leuk. Ze waren er helemaal happy mee.

Vanavond pleegzoon weer thuis gebracht, mijn eigen mannetje op bed gelegd en nu languit op de bank. De nodige wassen gedraaid vandaag, dus alles nog weer opgevouwen in de kast.

Viel wel een beetje tegen het schaatsen he scarlet, ik heb ook nog een stukje gezien gisteren en vandaag.

Goeienaaf!

Zo, het eten zit er weer op (of in, 't is maar net hoe je het bekijkt...)

Goed van de jongens dat ze op hun kamer gebleven zijn Dolphine en jij een goede nachtrust gehad. Hopelijk afgelopen nacht ook weer?? En helemaal ingemaakt door die knullen, whoehaha! Kun je eigenlijk wel voluit bowlen, ivm je rug, bedoel ik? In elk geval een hele leuke middag gehad, da's het belangrijkste. Ik vond het wel even een drama met schaatsen toen Groothuis in 1e instantie gediskwalificeerd was. Ik vind het ook zo'n idiote regel, net zoals iedereen vlgs mij, behalve die bobo's die um bedacht hebben. Volgende week of over 2 weken het EK allround, da's weer wat leuker, vind ik.

Pff, mijn knul heeft 2 stage adressen aangeschreven (gemaild) en bij beide kreeg ie een autoreply, de 1e was afwezig tot 9 feb. en de 2e tot 31 jan. Tsss, hoe kiest ie het zo uit! Gelukkig duurt dat niet al te lang, maar ik ben natuurlijk pas gerustgesteld als ie gewoon veilig een stageplek heeft voor volgend schooljaar (stage begint 4 september).

Verder gewoon lekker gewerkt, was een heerlijk kort dagje natuurlijk. Fijn hoor, de werkweek zo beginnen..

Oh scarlet, hij heeft nog tijd genoeg om zijn stage te regelen. Ik ken er zat die er pas tegen de zomervakantie eens aan beginnen en daar komt het ook goed bij. Dus met jouw knul gaat het ook vast lukken.

Ik doelde ook op die wel niet diskwalificatie en vervolgens net naast de medailles grijpen. Best sneu voor die jongen. Hij stond er zo goed voor na de 1e dag.

En nee ik kan niet voluit bowlen. Daarom kan ik het ook niet zo goed, maar op een gegeven moment zijn mijn schouders helemaal verkrampt van de pijn.Maar de jongens wilde zo graag dat ik mee deed, vandaar.

Ben net wezen bloed geven, ging goed, maar voelt nu helemaal niet lekker. Heb een hele stijve arm, dat heb ik nog nooit eerder gehad. Zij had mijn arm ook best hard afgeknepen, hand werd al helemaal rood, misschien te strak gezeten ofzo.

Vannacht redelijk geslapen, zoonlief was er om 6 uur vanmorgen. Maar kwam mij niet wakker maken, ik zag het licht in de kamer aangaan en hoorde op een gegeven moment de tv.

Wow, net op tijd binnen! Het begint nu net te gieten zeg...

Hm, ze hebben toch niet fout geprikt hopelijk, Dolphine?

En dat dacht ik eigenlijk al, dat je niet volop kunt bowlen door je rug. Pfff, kan me voorstellen dat je op een gegevens moment echt verkrampt ben, je probeert het toch te ontzien. Maar ja...altijd nee zeggen wil je ook niet he, kan ik me óók weer voorstellen. Toch wel goed van je mannetje, dat ie jou in elk geval rustig heeft laten liggen. En zo kan het toch ook, als ie maar geen rare dingen gaat doen.

En ach ja, weet ik ook wel, dat ie tijd genoeg heeft. Maar geregeld is geregeld, denk ik dan maar, haha.

Zo meiden, ik was lekker vroeg thuis vandaag. Met toestemming van de baas een uurtje eerder weggegaan. Had echt geen zak meer te doen. Als je mijn caseload ziet is dat bijna onmogelijk, maar toch. Dat uurtje haal ik wel weer ergens in.

Kon ik zoonlief beetje optijd ophalen van de BSO en zodoende hebben we het eten inmiddels al op. Normaal eten we om deze tijd, dus dat vind ik dan wel weer lekker.

Ik weet niet scarlet, volgens mij heeft ze wel goed geprikt, want is verder helemaal niet blauw ofzo. Wel vond ik de band erg strak zitten, had op een gegeven moment gewoon tintelende vingers. heb dat wel gezegd, toen deed ze hem wat losser, maar misschien is daar dan toch wat mis gegaan.

Ik ga zo aan de afwas, is dat maar klaar,

Vanavond 10 minuten gesprek op school van zoonlief. Ik ben pas om 20:45 aan de beurt, maar mijn moeder komt hier straks even een bakkie doen (paps is aan het werk) en die past daarna even op.

Goeieavond!

En hoe was het 10 minuten gesprek Dolphine? Konden ze op school ook een verandering merken nu de medicatie is aangepast? Wat lekker dat je wat eerder naar huis kon, al is het maar een uurtje, zo onverwachts is altijd lekker.

Hoe is het met je arm vandaag?

Eigenlijk niet zoveel te melden, haha. Alles goed met iedereen?

Alle reacties Link kopieren
Hallooo!

Nou is weer een drukke week zeg, getsie, gelukkig morgen een dagje vrij, nou ja van m'n werk dan, hier thuis is ook nog genoeg te doen. Zaterdag toch naar de kamasutra geweest en jammer maar helaas viel het inderdaad erg tegen. Zonde van de centjes dus. Wat wel gezellig was dat Daan en d'r lief ook naar de beurs kwamen, we hebben gegierd van het lachen. Zijn s'avonds met z'n vieren een hapje wezen eten en dat was ook gezellig.

De eerste voorbereidingen voor onze verhuizing zijn ook gedaan. Onze kippen/konijnen villa is er niet meer. De kipjes en nijnen zijn ondergebracht in het asiel van mijn zus. Wel erg jammer maar helaas het is niet anders. Nu moeten we de tuin op orde brengen, zodat we er deze zomer nog van kunnen genieten maar dat ie wel redelijk snel klaar is voor de oplevering.

Zoonlief kreeg en erg leuke uitnodiging van de ouders van een vriendje. Ik had er eerst ernstig mijn twijfels over maar nadat ik de vader had gesproken en er een goede week over nagedacht heb hebben we de uitnodiging geaccepteerd. Hij mag in de zomer een weekje mee naar Spanje met het vliegtuig. Zaterdag komen de ouders nog even hier op de koffie om alles door te bespreken en een vliegticket te boeken. Zoonlief natuurlijk helemaal in de gloria. Maar ik heb er wel voorwaarden aan verbonden. Zo moet hij zijn cijfers ophalen (geen overbodige luxe) en overgaan. En hij moet in de zomer weer werken. Dat geld gaat naar zijn spaarrekening waarvan hij zelf zakgeld mag/moet halen voor zijn weekje vakantie. (Hij was al heel hard aan het sparen zodat hij wat nieuwe spullen kan kopen voor zijn nieuwe kamer, dus dan kan hij zijn werkgeld er mooi bij leggen.

Lijkt me een eerlijke deal toch.

Tsja en verder hobbelen we hier maar door hè, op zich gaat het allemaal wel z'n gangetje hoewel ik nog steeds niet erg in m'n hum ben en niet lekker in m'n velletje zit.

Het zal wel tijd nodig hebben denk ik. En waar het nu aan ligt? Tsja een hoop kleine dingetjes denk ik, vermoeidheid, hormonen etc. Ik weet het niet. Nou ja gaat wel weer over voor ik een jongetje ben.

Verder vandaag een werkoverleg gehad, pffffffffffffff er gaat een hoop veranderen op termijn ben ik bang. We zitten met giga bezuinigingen, personeel te kort en een op handen zijnde giga reorganisatie. De tijd zal het leren, maar ergens word ik er wel onrustig van, ik hoef niet te vrezen voor mijn baan of zo hoor, maar er gaat wel echt enorm veel veranderen.

Zo zijn jullie weer op de hoogte.

Dolphine, hoe was het tien minuten gesprek gegaan? Ik hoop dat zij de positieve verandering na het dipje ook hebben gemerkt!

Vervelend van je arm zeg, hebben ze misschien in een spier geprikt per ongeluk of zo? Of misschien spierpijn van het bowlen? Of was het je andere arm? Nou ja ik hoop dat het nu al weer wat beter gaat!

Scarlet, joh maak je niet zo druk hij heeft echt nog tijd zat voor een stageplek! Dat komt heus wel goed hoor! Ik zou ook meerdere blijven aanschrijven en bij degenen waar hij in aanmerking komt ook eerst gaan kijken. Dan weet je of het echt een goede plek is waar hij terecht komt. De ene stage plek is de andere niet. Wel erg goed van je knul dat hij daar al zo vlot mee begint! Hij zou toch misschien ook eventueel bij jouw befrijf iets kunnen? Of gaat dat 'm niet worden nu, met al die berichten in de krant?

meiden fijne avond!

Wow Theetje, dat is zeker een supermooi aanbod voor je knul zeg! Wat lief van die ouders ook, is toch een hele verantwoordelijkheid, zo'n extra knul erbij. En ik vind dat je het goed aanpakt, qua geld voor zijn vakantie verdienen etc. Tuurlijk mag er best iets tegenover staan.

Wat leuk dat Daan ook naar de beurs is geweest. Ik geloof niet dat ik het geld er voor over zou hebben, al geloof ik best dat het hilarisch was, hihi.

En zo ben je toch al stiekempjes bezig met de verhuizing he, met kerst al je kerstspullen verhuisklaar gemaakt en nu je beestjes. Wel jammer, je zult ze best missen denk ik?

Vervelend, dat je toch nog niet helemaal jofel voelt. Op zich helemaal niet gek natuurlijk, na alles wat er gebeurd is. Denk dat het idd tijd nodig heeft!

Of die stage bij ons iets gaat worden, tsja, geen idee. De persoon die over de stage bij de desbetreffende afdeling gaat is afwezig tot 9 februari. Ik weet niet of de bezuinigingen in de weg zullen staan, pfff, zou best kunnen hoor. Wat dat betreft weer volop onrust in de tent natuurlijk. Ik maak me er nog maar niet druk over, we kunnen er toch niets over zeggen. Maar dat het vele, vele banen gaat kosten is wel weer zeker. Pokke politiek. Maar bij jullie dus eigenlijk ook hetzelfde verhaal? En hij heeft ook nog wel veel tijd voor het zover is, zijn stageperiode, maar het is natuurlijk ook zo dat er nu heel veel zijn die een stageplek zoeken. Er zijn hier in de stad alleen al 2 hele grote MBO's en als iedereen dan tegelijk op zoek gaat..Ach, ik houd er gewoon van om dit soort dingen gewoon geregeld te hebben en probeer hem daar toch iets van mee te geven, haha.

hello meiden,

10 minuten gesprek op school was eigenlijk heel positief. Zowel qua gedrag als qua leervermogen schijnt hij er weer helemaal te zijn. Voor begrijpend lezen heeft hij zijn cito zelfs zo goed gemaakt dat hij van E niveau (is het laagst) naar B is gegaan. (als je bedenkt dat A het hoogst is zit hij dus heel goed). volgende week heeft hij een rekentoets, ben heel benieuwd hoe hij die gaat maken.

Gisteren met hem naar de psycholoog geweest om wat advies. Zij raadde mij aan om een kindrpsychiater hier in de regio te zoeken ivm medicatie controle, dat kan via de huisarts. Daarnaast moet ik nu een maand lang een soort dagboekje bijhouden van zijn driftbuien, dus hoe vaak, wanneer en wat de aanleiding was, maar ook hoe lang zo'n bui duurt. en of het thuis of op school is. Aan de hand daarvan wil ze kijken of er een patroon is en hoe ze hem het beste kunnen helpen,door bijvoorbeeld creatieve therapie.

Gisteren is mijn gasfornuis overleden. Ik rook al een poosje een gaslucht dus heb de woningbouw gebeld omdat ik bang was voor een lek. Nu bleek de aansluiting naar het gasfornuis helemaal verrot en niks meer aan te doen. Die kerel heeft hem dus losgekoppeld en ik mag er niet meer op koken, moet op zoek naar een nieuwe. Nu was dat ding wel 20 jaar oud, maar toch zijn het kosten waar ik niet op gerekend had.

We hebben gisteren patat gehaald en vandaag boerenkool gegeten bij mijn moeder.

Scarlet, volgens mij moeten bezuinigingen ed geen invloed hebben op stage plekken hoor.

Bij ons is het ook een en al bezuinigen. 1 maart en 1 april vliegen de laatste mensen zonder vast contract er uit.

He bah theetje, kale boel zekerzonder je beesjes?

En zeker een leuk vooruitzicht voor je knul. Maar kan me voorstellen dat je daar even heel goed over na moest denken. Is toch niet niks je knul zomaar een week met anderen mee naar het buitenland.

Ook dat is dus redelijk positief.

Hoihoi

Brrr, het was weer koud vandaag! Toch weer wennen hoor. Heb maar mooie tulpen gekocht om toch een beetje het voorjaarsgevoel in huis te hebben, haha. Mijn knul is trainen, verwacht ik niet terug voor een uur of half 10, dus in mijn eentje Wie is de Mol kijken, jammer..Hij had vandaag onverwacht een dag vrij en ik had vanmiddag niet zo'n zin meer, was ook niet heel erg druk, dus ik heb lekker een halve dag opgenomen.

Beetje boodschappen gedaan en een beetje in huis gerommeld, scheelt weer voor het weekend.

Tja en verder niet veel te melden, saai! Geen smeuiige verhalen over leuke dok, die zich amper meer boven laat zien, waar wij helemaal niet over te spreken zijn natuurlijk. We snappen best dat het lekker werken is, beneden in de spreekkamer waar het erg rustig is, maar collegiaal is anders. We zitten tenslotte toch in een team, blijft zo weinig van over, als je alleen maar dingen uitwisselt via mail. Verder is er bij ons nog een vacature voor secretaresse (vd managers). Heb er 1 seconde over getwijfeld (schaal hoger), maar denk dat ik de mensen om me heen veel te veel ga missen, ik ben een echte teamplayer en heb ook de gezelligheid en het geklier nodig, zou helemaal verpieteren in een kamertje alleen!

Ik ga nog even wat drinken pakken en me dan settelen voor de buis..fijne avond!

haha, praktisch gelijk!

Super, dat het met je mannetje weer lekker gaat op school! En dat lezen is echt een giga verbetering zeg. Je mag echt trots op hem zijn! Misschien wel goed om te kijken hoe of wat qua driftbuien. Maar wel weer iets om bij te moeten houden, dat is toch ook best intensief voor jou? (bah, zie net het bericht over dat jongetje van 9 dat verdwenen is..getverdemme)

Oooo en bálen zeg, van je fornuis..Dat van mij is ook al zo oud, misschien nog wel ouder, want heb dat al overgenomen van mijn opa en oma, toen we gingen samenwonen! Hoop dat ie het nog even volhoud hoor! Maar jij moet dus nu op zoek naar een nieuwe, toch weer een kosten post..Of ga je op zoek naar een goede 2e hands? Maar een geluk nog, dat er niets gebeurd is met dat gas, enge dingen altijd! Koop je weer een fornuis of ga ja voor een kookplaat? (kweet eigenlijk niet of je een aparte oven nog hebt?)

Kga nu echt!

Goede dag dames,

Hier zoonlief onverwacht vrij vanmiddag. Alhoewel onverwachts, volgens school moest het bekend zijn, maar bijna alle ouders wisten het niet. Nog een geluk dat ik op vrijdag thuis werk zeg. Heb dus om 12 uur zoonlief en een vriendje meegenomen, omdat die ouders dus niks hadden geregeld. Ze zijn hier nu nog, want dat jochie moet ook trainen vanavond om 5 uur, dus die neem ik dan gelijk mee.

Ik heb een nieuw gasfornuis besteld, hij komt maandag. Ik had er nu 1 met electrische oven en dat wilde ik weer, dus nu weer gewoon een simpele 4 pits gasfornuis met electrische oven. R komt zo langs om die oude even op te halen, die gooit hij gelijk in de bus van het werk. Daar ben ik dus weer mooi vanaf. Ik wilde eigenljk op zoek naar een 2e hands, maar heb nu een nieuwe voor 189,= dat viel me nog alles mee. Had ook al 2e hands zien staan vanaf 200,=. En nieuw vind ik met gas dan toch weer wat betrouwbaarder. Daarbij wordt hij nu thuis afgeleverd en aangesloten bij een 2e hands kan ik zelf met dat ding gaan sjouwen naar boven toe, dus ik vind het allang best.

Tja doordat die jongens hier rond lopen schiet mijn huishouden er een beetje bij in vandaag. Ik heb net wel gezogen en gedweild, want ze waren lekker buiten aan het spelen. Moet straks nog bed van zoonlief opmaken, die kwam vanmorgen om kwart over 5. Hij was nat, dus heb hem zelf zijn bed af laten halen. Ben gekke henkie niet tenslotte.

Morgenochtend om 10 uur voetballen, en daarna lekker naar de sauna in putten. Heb er zin in. Mijn collega zal het niet heel lang volhouden, zij is diegene met een hernia, maar dat geeft niet, een paar uurtjes is al lekker tenslotte.
Zo, het laatste stukje van de werkdag!

Echt lekker gewerkt, het was gezellig en leuk, of dat ook door de zon komt misschien? Iedereen in een goede bui, wat wil je nog meer!

Wat een mazzel Dolphine, dat je thuis werkt. Hm, wel heel typisch ja, dat bijna niemand het wist..toch iets ernstig mis gegaan in de communicatie denk ik! (van school uit).

Oh fijn zeg, een nieuw fornuis! Dat is trouwens echt geen geld! Ga ik toch maar eens rondkijken, merk nu ook dat sommige pitten niet zo krachtig meer zijn als ze oorspronkelijk kunnen..

Het is gelukkig wel heerlijk weer (alhoewel..wel koud!) om te trainen. En super, dat R. je oude fornuis gelijk meeneemt.

Maar zouden ze niet ook meenemen als ze de nieuwe kwamen brengen? Zijn ze toch tegenwoordig min of meer verplicht? Ga je morgen alleen de sauna in of ook nog andere dingetjes? Ga je naar de Zwaluwhoeve eigenlijk?

Vandaag ook eindelijk een afspraak gemaakt met mijn dok voor een avondje, haha, dat wordt pas over 3 weken. Woensdag komt mij het best uit (kan ik tenminste ''s midddags nog een beetje het huis doen, hahaha) en is ook het makkelijkst met sporten zoonlief, want hij moet daarna nog eten etc., dus liever niet op di of do dag, is ie zo moe dat ie er bijna sjaggie van wordt, whoehaha.

Ik heb nu een week of 2 een soort uitslag, heel vreemd, alleen op mijn rug en bovenlichaam (borst, buik) die 's avonds behoorlijk begint te jeuken en heb tot nu geen idee waar het van komt. Had laatst een nieuwe douchegel, ben ik al mee gestopt, maar het helpt niet. Nu maar even stoppen met de wasverzachter om te kijken hoe of wat..Vraag me eigenlijk af of het ook vd pil zou kunnen zijn? Maar ja, nu stopweek, dus zou het ook minder moeten worden, lijkt mij..Irri hoor.

Anders toch maar even langs de dok..Ik ben nog nooit ergens allergisch voor geweest! Tomaatjes misschien?? AARGHHH!!!
Is het niet gewoon een homonale kwestie scarlet die uitslag? De pil geeft toch een bepaald aantal hormonen af, mischien moet je lijf daar even aan wennen.

Ze zouden idd meteen de oude meenemen als ze het nieuwe fornuis komen brengen, maar nu heb ik even mooi de gelegenheid gehad om het hoekje er achter goed schoon te maken, daar kan je natuurlijk normaal niet bij.

En R kon hem kwijt bij het oude ijzer, dus goed opgelost zo. Alleen komen ze maandag al tussen 8 en 9 uur 's morgens, moet ik dus even kijken hoe ik dat ga doen met zoonlief naar school brengen.

Ik weet niet precies scarlet, we gaan naar sauna drome. Ik ben er nog nooit geweest en krijg dit voor mijn verjaardag van haar. We hebben verder geen arrangement geboekt omdat het gewoon erg onzeker is hoe lang ze het gaat volhouden.

Omdat ik nog niet kan koken hier heeft R aangeboden dat ik vanavond bij hem eet. Hij zou biefstuk maken. Heb gezegd dat ik alleen kom als ik zeker weet dat ik zijn ex niet tegen het lijf ga lopen daar, want daar heb ik echt geen zin in.

Voetbal van zoonlief werd op laatste moment afgelast vanwege vorst in de grond, dus veel te hard gras voor die kids. Kwam wel goed uit, hij heeft last van zijn voet. (heeft een grote steen geraakt toen hij er overheen wilde springen). Hij had gisteren wel mee getraind, maar ik kon zien dat hij niet voluit ging, dus heeft er toch nog wel last van.

Zijn vader was al onderweg, dus hij is al vanaf 9:15 met zijn vader mee. Heerlijk hoor.

Goeiemorgen!

Brr, het is nog fris hier..Kzit gelukkig wel naast de verwarming en heb ook lekker warme koffie bij me.

Hoe was het gisteren Dolphine, in de sauna? Heeft je vriendin het nog een poosje kunnen volhouden? Wat lief van R., dat hij voor je gaat koken. Ben je gegaan?

Dat je nu je hoekje goed kon schoonmaken was wel handig ja. Anders had je toch weer zelf aan de gang gemoeten met verplaatsen (wat met rug natuurlijk helemaal niet kan en sowieso niet alleen, denk ik..) en morgen fijn je nieuwe fornuis. Wat zal dat weer lekker zijn, dat je weer zelf je potje kunt koken op een snel en nieuw fornuis.

Ik vond het gisteren ook echt heel koud, vlgs mij vroor het hier ook nog gewoon, de was hing tenminste stijf a/d lijn.

Voor je mannetje kwam het dus extra goed uit dat het niet doorging, qua teen.

Hm, ik weet niet of het de pil nog zou kunnen zijn. Heb nu net voor de 3e keer een nieuwe voorraad gehaald, slik m nu dus zo'n 6 maanden, zou dat nu nog zo'n effect hebben? Zou kunnen natuurlijk. Bedacht me ook dat het de shakes zouden kunnen zijn, die gebruik ik nu ook weer. Maar daar had ik eerder helemaal geen last van, maar vlgs mij slikte ik toen de pil ook niet..Het verspreid zich niet, in elk geval. Ik heb ook nog een nieuwe shampoo, pff, zou óók nog kunnen natuurlijk.

Juist omdat het alleen om mijn bovenlichaam en rug zit en dat is toch de voornaamste plaats waar het spoelwater dan langs stroomt als je onder de douche staat..Ach, ik zit te gissen! Ik kijk het nog even aan en wordt het erger of gaat het niet weg, ga ik naar de doker.

Hallo meiden,

Het was heerlijk gisteren in de sauna. Ik heb er echt heerlijk van genoten. We waren rond een uur of 7 weer terug in amersfoort, dus ik was rond half 8 bij R om daar te eten. Hij had biefstuk met gebakken aardappels en speciaal voor mij sla erbij. Helemaal lekker dus.

's avonds de kroeg in geweest met een cluppie. Was ook weer erg gezellog. Mijn broer zat er al een hele middag en die was er nog toen wij kwamen, heeft het trouwens ook weer tot sluitingstijd vol gehouden. hahaha

Vandaag een heel lui dagje, ik kwam pas om 1 uur mijn bed uit. Moest zoonlief natuurlijk ophalen, dus hoefde weer niet te koken, want kon aanschuiven bij ex. (wat een luxe al die mannen die voor me koken, woehahaha).

Nu de wasmachine aangezet met de was van zoonlief, kan die vanavond nog de droger in.

En nu lekker relaxed op de bank, boer zoekt vrouw kijken.

Ik weet het ook niet hoor scarlet, gok ook maar wat. maar hormonen kunnen de ene keer meer opspelen dan de andere. Nou ja als je het zeker wil weten, dan gewoon even naar de ha. Als het je shampoo zou zijn, zou je denken dat je er op je hoofd ook last van moet hebben, toch?

Goeiemiddag!

Wat is het toch kóud he!! Heb zo'n zin in de lente! Maar ja, daar is het nog wat te vroeg voor, helaas...

JIj hebt echt een heerlijk weekend achter de rug Dolphine! En zeker heel luxe hoor, al die mannen die voor je koken willen. Lekker gebruik van maken, haha! Vandaag je nieuwe fornuis gekregen, toch? Heb je er al op gekookt? (nou ja, dat ga je dan straks wrs doen, denk ik) Hoe beviel ie?

Ach ja, weet ik ook wel, dat ik eigenlijk gewoon even langs de ha moet gaan. Maar nog ff niet hoor, even aanzien nog.

Heb je weer genoten van Boer zoekt vrouw? Wat is het toch een heerlijk programma he, echt weer smullen elke zondag!

Ik vind boer Gijsbert echt een cutie...Richard een eikel, Marcel een engerd, Frank is ook wel grappig, en Annemarie is vlgs mij helemaal niet op zoek naar een vent, geen idee waarom zij meedoet! Maar het is en blijft leuk. Er zijn niet veel dingen die ik echt volg, behalve BZV, Wie is de Mol en ANTM of HNTM.

Ik heb trouwens nog nieuwe laarzen gekocht. Helemaal happy ben ik ermee. Echt hoge, tot net onder de knie, platte hak, zwart, gaaf! Voor vanavond een italiaanse kipfilet ovenschotel gekocht, geen idee hoe het smaken zal, maar vast wel lekker.

Heb er nu al zin in!

Ik heb mijn nieuwe fornuis al ingeleid hoor, vanavond lekker vis met aardappeltjes met worteltjes gekookt. Smaakte prima en kookte erg fijn. Heerlijk zo'n mooi schoon en nieuw fornuis.

Ze waren er vanmorgen om 8.10. Was dus maar goed dat mijn moeder even hier was, zodat ik zoonlief naar school kon brengen.

Ik lig altijd helemaal in een deuk bij boer zoekt vrouw, kan er niks aan doen, maar vind het zo komisch..... Die annemiek is idd helemaal niet op zoek naar een vent. Volgens mij is die meid autistisch ofzo, tjonge jonge. Ik vind Gijsbert en rank wel cuite, de rest is echt helemaal niks. Maar komisch is het wel!

Vandaag lekker gewerkt, krijg weer wat meer te doen, maar vind ik wel fijn.

Gaaf scarlet, nieuwe laarzen, waren ze flink in de uitverkoop? Dat is altijd zo fijn shoppen he.

KOUOUOUD!!!!!

Ben blij thuis te zijn zeg! Echt niks an dit weer.

Hier is het ook nog fris trouwens, maar dat zal zo wel beter worden..

Lekker gewerkt vandaag, we waren wederom in een jolige bui, lekkere dok ook eindelijk weer es boven, werd een beetje gek van me geloof ik (omdat ik zo walgelijk bijdehand was vandaag), maar was leuk!

Fijn dat ze zo vroeg waren Dolphine, hoefde je tenminste niet de hele dag erop gaan zitten wachten. En ook al ingewijd, hoera! Nou, of die laarzen flink in de uitverkoop waren..Ik vond ze, voor mijn doen dan, omdat ik altijd zo'n moeite heb met laarzen, niet zo heel duur (111), vooral omdat het van die hele hoge zijn, die zie ik echt zelden voor mijn kuiten..En áls dan niet onder de 200 euro, dus kmag niet klagen vind ik.

Alle reacties Link kopieren
Hai lieverds,

pff jullie houden ons topic met z'n tweeen wel hoog hè! Petje af! Ik heb momenteel van alles aan m'n koppie en ben zó extreem moe steeds dat ik na m'n werk vaak gewoon even ga slapen. Ik voel me verdrie oud , stijf en nog geen 80 dus morgen ook naar de fysio, een nieuwe deze keer want jaaaaaren bij die andere heeft dus geen resultaat. Ik hoop van de week even helemaal bij te lezen en bij te kleppen want het schiet niet echt op zo hè. maar het lijkt wel of eigenlijk is het zo dat ik ik echt nergens puf en zin in heb. heb gewoon een paar dagen geen pc aangehad, geen zin. Bah ik wordt moe en naar van mezelf als ik het allemaal zo lees. Klaag wijf.

Nou ja het is even niet anders. Dikke kus

Och arme Thee...sterkte meid!

Echt k*t dat je je zo voelt, maar als je zoveel aan je koppie hebt is het ook wel logisch dat je je zo "afgeknoedeld" voelt.

Hug!

En wij doen ons best he Dolphine, hahaha.

Ik heb medelijen met mijn knul. Is nu trainen (onderhand al wel bezig) maar hij was nog onderweg toen het hier toch begon te gieten zeg..En hij heeft alleen zijn trainingsbroek, shirt en vest, van dat joggingstof, aan...Geen jas en al helemaal geen regenjas dus. Oh boy...wat zal ie chagerijnig zijn als hij thuis komt..Hoop voor hem dat het dan droog is, maar het regent nog steeds zie ik. Moet ie maar gelijk onder een warme douche, hij moet niet ziek worden zeg..

woehaha, scarlet, je moet helemaal geen medelijden met je knul hebben. Dit is weer een leermoment. Wedden dat hij zich een volgende keer dus echt wel beter aankleed voordat hij de deur uit gaat.

Sterkte thee.... Jammer dat je je zo voelt.

Ik snap wel waarom je niet mee schrijft hoor, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het ook wel een beetje jammer dat we nog maar met z'n tweetjes schrijven. We waren zo'n leuk kluppie, juist ook omdat het over minder leuke dingen kon gaan. Maar goed, het is niet anders.

Ik was vandaag zo druk op het werk. Niet dus.... heb vanmiddag vakantie geboekt voor zoonlief en mij. We gaan naar dezelfde camping als vorig jaar, de 1e 2 weken van augustus. lekker gevoel is datt.

Gelukkig voor volgende week wel een redelijk volle agenda op het werk, want hier is niks aan zo.

Ik sluit me bij je aan Dolphine, ik vind het ook jammer.

Het is toch net alsof het een beetje uit elkaar valt. Juist omdat dit zo lekker wegtikt vind ík het ideaal om even je dagelijkse beslommeringen en leuke dingen van je af te schrijven.

Ook al doet het verder niets af aan de vriendschap hoor, don't get me wrong! Maar idd, het is (even?) niet anders. Bellen is toch ook weer anders, kost (veel) meer tijd en nu bereik je iedereen tegelijk, gewoon lekker handy!

Hoop wel dat het nog "goed" gaat komen hoor!

Wat een superlekker vooruitzicht trouwens, lekker je vakantie al geboekt. In elk geval weer iets leuks om naar uit te kijken.

Haha en je hebt helemaal gelijk hoor, dat eigenwijze joch had zich gewoon beter moeten aankleden.

De boodschappen zijn weer even binnen, ik ga zo lekker het rundvlees opzetten, kan het nog de hele middag lekker sudderen. Mjammie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven