Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 14 juli 2009 om 16:03
WM, sorry, we hebben vanochtend tegelijk gepost, en ik had zo'n haast dat ik weer eens niet verder gekeken heb dan mijn neus lang is. Wat vreselijk voor je, meid, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel mooi.
Dat je naar je opa bent gegaan en dat ze een uur later 'gehaald' is.
Sterkte de komende dagen!!
Dat je naar je opa bent gegaan en dat ze een uur later 'gehaald' is.
Sterkte de komende dagen!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 14 juli 2009 om 16:12
WM.. fijn zulke lieve verzorging in het zkh !Maakt het allemaal iets draaglijker. Het doet bij ons verzorging het altijd goed dat mensen tevreden zijn over de laatste gegeven zorg niet alleen aan de overledende maar ook aan de familie..
Oma blijft oma,
zo eigen en vertrouwd.
Je wilt haar niet graag missen
omdat je van haar houdt.
Maar eens komt de dag
dat je haar moet laten gaan.
Je verstand zegt dat het goed is,
maar in je ogen blinkt een traan.
Oma blijft oma,
zo eigen en vertrouwd.
Je wilt haar niet graag missen
omdat je van haar houdt.
Maar eens komt de dag
dat je haar moet laten gaan.
Je verstand zegt dat het goed is,
maar in je ogen blinkt een traan.
dinsdag 14 juli 2009 om 16:17
Met zelf janken om t gedichtje , omdat ik even terug dacht aan mijn eigen oma.. Deze tekst had ik nl in de krant gezet toen mijn oma overleed.
Op de rouwkaart van oma stond :
Dit is het geheim.
Het is heel eenvoudig,
alleen met het hart.
Zorgzaamheid was haar leven,
belangstelling is altijd gebleven.
Met de leegte die zij achterlaat
moeten wij nu nog leren leven.
En inderdaad die leegte mis ik nog steeds, opa had ik al langer niet super veel contact meer mee door zijn dementie.
Maar oma hoe ziek ze ook was , altijd vragen hoe het met je ging. Altijd maar zeggen dat het goed met haar ging terwijl ze er dood en doodziek uitzag.
Laatst kwam ik uit mijn werk en nam ik een afslag te vroeg ri het oude huis van mijn opa en oma.. Opeens bedacht ik mij shit ik moet daar helemaal niet heen ze leven niet meer.
Op de rouwkaart van oma stond :
Dit is het geheim.
Het is heel eenvoudig,
alleen met het hart.
Zorgzaamheid was haar leven,
belangstelling is altijd gebleven.
Met de leegte die zij achterlaat
moeten wij nu nog leren leven.
En inderdaad die leegte mis ik nog steeds, opa had ik al langer niet super veel contact meer mee door zijn dementie.
Maar oma hoe ziek ze ook was , altijd vragen hoe het met je ging. Altijd maar zeggen dat het goed met haar ging terwijl ze er dood en doodziek uitzag.
Laatst kwam ik uit mijn werk en nam ik een afslag te vroeg ri het oude huis van mijn opa en oma.. Opeens bedacht ik mij shit ik moet daar helemaal niet heen ze leven niet meer.
dinsdag 14 juli 2009 om 16:31
dinsdag 14 juli 2009 om 16:42
WM, sterkte! Ik vind het heel mooi dat je naar opa bent geweest om te vragen of hij ma wilde ophalen. Ik word vreselijk verdrietig van zulke verhalen, omdat het bij mij veel oprakelt, mar ik wil je wel veel sterkte wensen. En inderdaad, ga lekker op vakantie, die reis zal je goed doen!
En wat ik maar weer heb geleerd: huilen mag, er zijn altijd schouders die voor je klaar staan!
Indi, goed dat je niks hebt laten horen naar je ex. Het is voorbij, jij mag het loslaten!
Ik ben te laat om Ingel een fijne vakantie te wensen!
En wat ik maar weer heb geleerd: huilen mag, er zijn altijd schouders die voor je klaar staan!
Indi, goed dat je niks hebt laten horen naar je ex. Het is voorbij, jij mag het loslaten!
Ik ben te laat om Ingel een fijne vakantie te wensen!
dinsdag 14 juli 2009 om 16:53
dinsdag 14 juli 2009 om 17:34
Thnx ladies!
Zo, ik heb mn kastje nu echt geinstalleerd in huis. Het is echt supermooi geworden!
Misschien had ik en manier moeten vinden om het gehaakte kleedje wat strakker te spannen, want op sommige plekken is het een beetje vaag geworden, maar het is niet storend. Ik ben blij met het resultaat! En zo ineens heb je dan een kastje extra! Ik heb het kastje gekregen van een verhuizende vriend, en nu is het helemaal een pop-kastje geworden!
Zo, ik heb mn kastje nu echt geinstalleerd in huis. Het is echt supermooi geworden!
Misschien had ik en manier moeten vinden om het gehaakte kleedje wat strakker te spannen, want op sommige plekken is het een beetje vaag geworden, maar het is niet storend. Ik ben blij met het resultaat! En zo ineens heb je dan een kastje extra! Ik heb het kastje gekregen van een verhuizende vriend, en nu is het helemaal een pop-kastje geworden!
dinsdag 14 juli 2009 om 19:17
WM, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Ik vind dat je je gevoel heel mooi verwoord hebt en wat een mooi gebaar om naar het graf van je opa te gaan om hem te vragen 'haar' te halen...heel bijzonder. Denk dat t heel goed is dat je na de begrafenis op vakantie gaat, het afsluiten gaat je nu al goed af en daarom zal je vakantie niet 1 tranendal zijn denk ik zo, maar een goede afleiding die je nu echt nodig hebt.
Voor de rest ook: hoiiiii!
Appel., ben helemaal vergeten te vragen hoe het nu met je moeder is, sorry. Hoe gaat t nu met haar?
Voor de rest ook: hoiiiii!
Appel., ben helemaal vergeten te vragen hoe het nu met je moeder is, sorry. Hoe gaat t nu met haar?