Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 13 juli 2009 om 13:19
Ik ben weer beetje onder de levenden....North Sea Jazz was geweldig!! Vooral optreden van haar ------->
was erg goed!! Lekkere soul! Sfeer is er erg leuk, volgend jaar weer! Ik heb alleen iets teveel rose op....heb geen megakater maar beetje gaar. Ik doe het lekker rustig aan vandaag.
MissT waar gaat de reis heen?
Ingel....lekker op vakantie!! Ga je met vriendinnen?
MP...wat leuk dat maandagman komt...stiekum toch wel beetje kriebels?
Vleer....wanneer had je nou je date?
was erg goed!! Lekkere soul! Sfeer is er erg leuk, volgend jaar weer! Ik heb alleen iets teveel rose op....heb geen megakater maar beetje gaar. Ik doe het lekker rustig aan vandaag.
MissT waar gaat de reis heen?
Ingel....lekker op vakantie!! Ga je met vriendinnen?
MP...wat leuk dat maandagman komt...stiekum toch wel beetje kriebels?
Vleer....wanneer had je nou je date?
maandag 13 juli 2009 om 13:32
maandag 13 juli 2009 om 14:07
Erykah, goed om te horen dat je het zo leuk gehad hebt! Ik wist niet dat dat meisje hier Sabrina Starke was, hahaha.
Mijn reis gaat overigens naar Zuid-Oost Azie. Ben al helemaal in de stemming aan het raken en dingen aan het plannen!
Ingel, you lucky gal, morgen al vertrekken!!! (Helemaal niet jaloers, hoor!)
Mijn reis gaat overigens naar Zuid-Oost Azie. Ben al helemaal in de stemming aan het raken en dingen aan het plannen!
Ingel, you lucky gal, morgen al vertrekken!!! (Helemaal niet jaloers, hoor!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 13 juli 2009 om 14:45
Hallootjes! Ik kom ook weer even kijken hier
@Erykah: Het kon ook haast niet anders dan dat NSJF gaaf was.. Heb je Tuomo nog gezien? En Seal? Ik heb kleine stukjes op tv bekeken..
@Ingel: Heeeeel veeeeeel plezier op vakantie in Bulgarije..Is het weer een beetje goed daar?
@MT: Wat een heerlijk vooruitzicht heb je! Zuid-Oost Azie...
@MP: Spannend dat maandagman langs komt..al rupsjes?
@Vleer: Heb jij ook vakantie? En kan er geen ontsteking in je schouder zitten?
Alle nieuwe mensen: welkom hier!
Ik heb een heerlijk lui dagje..beetje rommelen, beetje lezen, beetje opruimen...heerlijke eerste vakantiedag!
@Erykah: Het kon ook haast niet anders dan dat NSJF gaaf was.. Heb je Tuomo nog gezien? En Seal? Ik heb kleine stukjes op tv bekeken..
@Ingel: Heeeeel veeeeeel plezier op vakantie in Bulgarije..Is het weer een beetje goed daar?
@MT: Wat een heerlijk vooruitzicht heb je! Zuid-Oost Azie...
@MP: Spannend dat maandagman langs komt..al rupsjes?
@Vleer: Heb jij ook vakantie? En kan er geen ontsteking in je schouder zitten?
Alle nieuwe mensen: welkom hier!
Ik heb een heerlijk lui dagje..beetje rommelen, beetje lezen, beetje opruimen...heerlijke eerste vakantiedag!
maandag 13 juli 2009 om 15:14
MP, hoe kan dat nou? MAANdagman op WOENSdag langskomen? ;-P Have fun alvast!
En succes met het opruimen, ik ga nu mn 2e vakantie week in en ik wil lekker weer! Ik vind dit regenachtige maar niks!
Ik ben bezig om wat meubels op te knappen, maar aangezien dat alleen maar op het balkon kan, wil ik niet dat het gaat regenen. Jammer genoeg is balkon ook niet af te dekken.
Ingel, veel plezier!! En MissT natuurlijk ook!
En succes met het opruimen, ik ga nu mn 2e vakantie week in en ik wil lekker weer! Ik vind dit regenachtige maar niks!
Ik ben bezig om wat meubels op te knappen, maar aangezien dat alleen maar op het balkon kan, wil ik niet dat het gaat regenen. Jammer genoeg is balkon ook niet af te dekken.
Ingel, veel plezier!! En MissT natuurlijk ook!
maandag 13 juli 2009 om 17:05
Ik heb ook nog steeds een tafeltje staan die ik moet schuren en moet verven. Denk dat ik dat eens lekker ga doen in mijn vakantie. Lekker bezig zijn idd op t balkon o.d.
(goed idee Pop)
Mijn was droogt ook niet binnen , tis zo klammig allemaal.
Pa heeft nog een droger staan thuis die met een paar nieuwe rubbertjes t waarschijnlijk weer super goed gaat doen. Die krijg ik dan wanneer pa m gemaakt heeft. Handig ! Vooral t beddegoed en de handdoeken drogen erg slecht momenteel.
(goed idee Pop)
Mijn was droogt ook niet binnen , tis zo klammig allemaal.
Pa heeft nog een droger staan thuis die met een paar nieuwe rubbertjes t waarschijnlijk weer super goed gaat doen. Die krijg ik dan wanneer pa m gemaakt heeft. Handig ! Vooral t beddegoed en de handdoeken drogen erg slecht momenteel.
maandag 13 juli 2009 om 20:37
maandag 13 juli 2009 om 20:48
maandag 13 juli 2009 om 22:00
Kunnen jullie me even helpen???
Mijn ex is jarig morgen..Ik heb geen contact meer met 'm, maar ik vind het wel netjes om iets van me te laten horen..
Maar ik twijfel..misschien gaat ie door die boodschap wel weer contact met me opnemen en dat wil ik dus absoluut niet..
Wat doe ik nu? Mailtje sturen en erbij zetten dat ik verder geen contact wil? Of niks sturen..help..
Mijn ex is jarig morgen..Ik heb geen contact meer met 'm, maar ik vind het wel netjes om iets van me te laten horen..
Maar ik twijfel..misschien gaat ie door die boodschap wel weer contact met me opnemen en dat wil ik dus absoluut niet..
Wat doe ik nu? Mailtje sturen en erbij zetten dat ik verder geen contact wil? Of niks sturen..help..