Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 6 juni 2009 om 11:42
zaterdag 6 juni 2009 om 11:53
Xen...wat fijn dat je nu afspraak hebt bij psych! Ik schreef toen ook heel veel toen ik bij psych liep. Dromen, gedachten, alles...was heel fijn, ik heb echt schriften vol geschreven. Ik heb ze nog maar kijk er niet meer in....is verleden tijd! Kan me voorstellen dat je het ook wel eng vindt.....ik vind supergoed van je dat je stap genomen hebt!
Ik ga met Engelse vriend naar Amsterdam...eerst ergens wat eten, weet nog niet waar dus leuke en goede tips zijn welkom en daarna gewoon lekker Amsterdam in. We zien wel waar we belanden.
MP heb je al wat verzonnen voor een uitstapje met de guys?
Indi lekker uitgeslapen? Geen last van de buurman gehad dus
Vleer...ben je op stap geweest dat je zo laat je bed uit komt rollen?
Sea ...welkom!!
Ik ga even de stad in!! Tot later allemaal x
Ik ga met Engelse vriend naar Amsterdam...eerst ergens wat eten, weet nog niet waar dus leuke en goede tips zijn welkom en daarna gewoon lekker Amsterdam in. We zien wel waar we belanden.
MP heb je al wat verzonnen voor een uitstapje met de guys?
Indi lekker uitgeslapen? Geen last van de buurman gehad dus
Vleer...ben je op stap geweest dat je zo laat je bed uit komt rollen?
Sea ...welkom!!
Ik ga even de stad in!! Tot later allemaal x
zaterdag 6 juni 2009 om 11:55
Erykah .. nee ben lekker gaan slapen op tijd . Was zo moe van de hele week werken. Lijk wel een oud wijf zeg
Mijn date van vorige week zou donderdag of vrijdag laten weten of we dit weekend af gingen spreken. Stuurt hij 5min voor 12 (gisteravond) een smsje of we zullen afspreken.
Ik heb daar niet veel zin in , kom op zeg 5minvoor 12 nog een smsje sturen , niet dat ik 2 dagen heb zitten wachten op zijn smsje, maar t idee alleen al.
Heb zin om terug te sturen dat ik al iets anders heb afgesproken. (al heb ik tot nu toe geen ruk te doen vanavond , maar geloof ook niet dat ik dat zo erg vind)
Mijn date van vorige week zou donderdag of vrijdag laten weten of we dit weekend af gingen spreken. Stuurt hij 5min voor 12 (gisteravond) een smsje of we zullen afspreken.
Ik heb daar niet veel zin in , kom op zeg 5minvoor 12 nog een smsje sturen , niet dat ik 2 dagen heb zitten wachten op zijn smsje, maar t idee alleen al.
Heb zin om terug te sturen dat ik al iets anders heb afgesproken. (al heb ik tot nu toe geen ruk te doen vanavond , maar geloof ook niet dat ik dat zo erg vind)
zaterdag 6 juni 2009 om 12:24
ik zit aan een zelfgeblenderd sapje: sinaasappel-meloen. Ik moet puinruimen, maar het is ook lekker weer om even de stad in te gaan, bij iemand langs te gaan of zo....al die dillemma's in ons singlelife!
Wil me ook even orienteren op grijs laminaat in de woonkamer en keuken, toch besloten om die oude parketzooi er uit te slopen en mooi laminaat te leggen. Echt hout vind ik het mooiste, maar ga dat niet in een huurwoning leggen natuurlijk.
Wil me ook even orienteren op grijs laminaat in de woonkamer en keuken, toch besloten om die oude parketzooi er uit te slopen en mooi laminaat te leggen. Echt hout vind ik het mooiste, maar ga dat niet in een huurwoning leggen natuurlijk.
zaterdag 6 juni 2009 om 12:41
Vleer, zou optie zijn hoor, maar is wel hels karwei en in het achterste gedeelte (het eetgedeelte) lag vloerbedekking wat ik eruit heb gehaald en nu dus de originele houten vloer. Die moet iig geschuurd en geolied worden, net als in keuken. heb dus in woonkamer 2 verschillende vloeren. Al zoveel mogelijkheden doorgenomen en dat strakke grijze laminaat vind ik supermooi, maar ja wel prijzig. Woonkamer en keuken is ongeveer 50m2 nl. Wil even prijzen gaan vergelijken.
Ga misschien toch wel weer terug naar de schuur-lak optie.....
Ga misschien toch wel weer terug naar de schuur-lak optie.....

zaterdag 6 juni 2009 om 13:48
zaterdag 6 juni 2009 om 13:53
Dank voor het welkom
Zal eens beginnen met het lijstje wat hier aan het begin van het topic staat, zodat jullie meer weten van Ssea
- Leeftijd? over 2 weken 28
- Hoe lang al single? Hmm, time flies.. Jaartje of 2/3?? En dan bedoel ik single als in geen serieuze relatie hebbend.
- Geslacht? v
- Langste relatie ? 1,5 jaar
- Kortste relatie? paar weken
- Regio? Zuid-Holland
- Aan het daten? Af en toe, maar zou best vaker willen
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Toch wel tussen de 7 en 8
- Sterrenbeeld ? Kreeft
- Kinderen of kinderwens ? Geen kids, maar wil ze wel (over een paar jaar..)
- Hobby's ? Reizen, shoppen, lezen, terrasje pakken, bios, gezellige dingen ondernemen met vrienden..
Hoor wel als jullie meer willen weten!!
Zal eens beginnen met het lijstje wat hier aan het begin van het topic staat, zodat jullie meer weten van Ssea
- Leeftijd? over 2 weken 28
- Hoe lang al single? Hmm, time flies.. Jaartje of 2/3?? En dan bedoel ik single als in geen serieuze relatie hebbend.
- Geslacht? v
- Langste relatie ? 1,5 jaar
- Kortste relatie? paar weken
- Regio? Zuid-Holland
- Aan het daten? Af en toe, maar zou best vaker willen
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Toch wel tussen de 7 en 8
- Sterrenbeeld ? Kreeft
- Kinderen of kinderwens ? Geen kids, maar wil ze wel (over een paar jaar..)
- Hobby's ? Reizen, shoppen, lezen, terrasje pakken, bios, gezellige dingen ondernemen met vrienden..
Hoor wel als jullie meer willen weten!!
zaterdag 6 juni 2009 om 14:04
Ben weer thuus van de stad, score: hele leuke schoentjes (en niet duur slechts 15 euri), roze tuniek, eierkoeken en lekker homp brood
Zo nog even snel boodschappen doen!
WM...ik zie wel waar we wat gaan eten, genoeg tentjes toch? Waar ga jij heen in Amsterdam...kroegentocht of ga je naar een discotheek?
Vleer...ik hoorde gister van een man dat een man je binnen 2 dagen moet smsen dus hij zit binnen de tijdslimiet
Ik zou ook niet al te negatief erover zijn hoor, denk niet dat hij dat bewust deed maar misschien wel dacht...shiiiiiit ik wil haar heel graag zien!!!
MP...have fun met je jochies, heel veel plezier!!
Xen ik zou lekker even de stad ingaan, puinruimen gaan we morgen doen, wordt het toch kloteweer!

WM...ik zie wel waar we wat gaan eten, genoeg tentjes toch? Waar ga jij heen in Amsterdam...kroegentocht of ga je naar een discotheek?
Vleer...ik hoorde gister van een man dat een man je binnen 2 dagen moet smsen dus hij zit binnen de tijdslimiet

MP...have fun met je jochies, heel veel plezier!!
Xen ik zou lekker even de stad ingaan, puinruimen gaan we morgen doen, wordt het toch kloteweer!