Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi MP...waarom reageer je zo??? Of heb ik iets gemist?

Welterusten!
Ja even goed je rust pakken Indi. Veel thee drinken zonder suiker! Maar nog niet heel veel fruit! Want dat laxeert weer!
nou..het scheelt weer met boodschappen doen in ieder geval
Kijk, de positieve kijk het op het geheel!

Ik ga ook maar eens mijn bedje in....hopelijk kan ik heerlijk uitslapen!

Weltrusten allemaal!!
Dat ga ik ook maar eens proberen..uitslapen! En lekker doen waar ik zin in heb!

Slaap lekker allemaal!
Ik duik er ook in!

Indi, slaap lekker en pas goed op jezelf!
Hoi,

Uit eten geweest met bestuur en moet nu nog 4 uurtjes gaan werken jakkes geeeen zin, teveel gegeten,...

Maar leuke avond achter de rug dus dit nemen we er maar bij, hihih jullie ook lekker over eten gekribbeld.

En Breda kennen we ni dus ook (een stukje)

Spannend ben je dit jaar al jarig geweest?

En euh heftige relatie achter de rug onbewust blijft dat spijtig genoeg soms toch langer in je systeem zitten dan je zelf wil.

Indi klinkt leuk die fotozak en idd zo'n curcus niets voor jou en euh hoe zit dat met dat vrijwiligerswerk???

Erykah & Pop leuk te horen dat het jullie goed gaat (echt fijn he dat gevoel he heb ik ook)

En groetjes aan appeltje!!!

Haha Vleer lastig he zo'n dikke lompe vingers eer mijn i-pod naar mij wilde luisteren pfff

Nu effe op die 2 eerder vermelde hyvesen (hoe schrijf je dat??) kijken en werken
moz leuke werkjes maak jij

WM je foto's zijn enkel zichtbaar voor vriendjes :(

MP reageer je effe op de group op Q zijn vraag??

Ik ga slapen tot straks!!

Het is mooi weer dus maak er allemaal een fijne dag van!!!!!
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 06-06-2009 06:57
Reden: aan foute persoon gepost (die afkortingen ik word het niet gewoon)
% gewijzigd
Gedaan Reiz!

Rest allemaal goede morgen, nu eerst sporten dan kom ik bijlezen!
Hey Reiz,

Dan moet je vriendjes worden! Dan kan je ze zien!!
Goedemorgen!

Heeft iedereen lekker geslapen? Ik ben net half uurtje wakker.

Het was gister heel gezellig met Appel op de borrel. Zijn daarna nog naar hele foute tent in Rotterdam geweest...Boudoir, allemaal van die botox-vrouwen en te hoog blond en de mannen zijn ook niet veel soeps. Ik heb wel heel leuk gesprek gehad met een man, getrouwd hoor, maar erg leuk gekletst met hem. Volgende keer gaan we weer naar onze oude vertrouwde kroeg hoor Appeltie!

Pop wat een leuk verhaal met TM!! Grappig dat je hem weer ziet terwijl jij op het terras zat...zijn afkorting is goed uitgekozen!

Hee MP...lekker gesport?

WM...jij ook lekker geslapen?

Ik ga zo maar eens douchen, stad in, boodschappen doen en vanmiddag naar Amsterdam...ik heb er zin in!!!
Ja ik heb ook lekker geslapen, wel iets te kort. Maar lig nu nog lekker in bed. Straks maar eens aan het werk! Vanavond stappen. Heb er zin in!

Waar ga eten Erykah in Adam?
Goeiemorgen allemaal! Rise and shine!

Pop: wat ben je weer heldhafitg geweest! en het werpt zn vruchten af dus, fijn hoor. Vrijdag is de dag dus?

Ingel: jij al meer datedetails voor zondag?

Erykah: veel plezier in Amsterdam, wat ga je daar doen? en die foute tent klinkt heerlijk fout zeg.

WM: oh ja, was even vergeten dat je nooit op kritische vragen/opmerkingen ingaat...laat maar hoor en plaats vooral veel smileys bij al die hobbels, wie weet helpt t

Indi: hopelijk ga je je snel wat beter voelen!

Ik ben net mn bed uit gerold, gisteravond laat thuis van kantoorborrel en bij vriend langsgeweest. Nog geen plannen dit weekend, behalve puinruimen in mn huis
Ik ben ook weer wakker! Heerlijk geslapen, uitgebreid en leuk gedroomd over TM, haha!

Schijnt de zon ook zo lekker bij jullie?

Erykah, veel plezier in A'dam!

Reiz, werk ze, je hebt het wel druk zeg!
Puinruim ze Xen!
En o ja, de 15e mn eerste sessie!

Reiz: werkse he, wat heb jij een druk leven zeg!
Xen..ik ga wel in op kritische vragen...maar niet op zo'n opmerking! Je weet niet half wat er speelt. Hoeft ook niet want PV heeft dat liever niet uitgemeten op het forum. Iets wat ik erg begrijpelijk vind! We wilde alleen wel laten weten hoe het ervoor staat. Kan moeilijk helemaal happy doen over onze relatie als dat het op dit moment niet is.........
Wat is er mis met mijn opmerking? Als ik 3x in half jaar van roze wolk donder, zou ik bij mijzelf wel even te rade gaan nl.

Nogmaals, het gaat mij er niet om wat er speelt, maar hoe jij ermee omgaat, iig hoe jij het hier brengt.

Je gaat, as ever. alleen in op de steunbetuigingen (ide ik jou ook heb gegeven) en reageert als een klein kind op kritische vragen. Vandaar vanaf nu: laat maar!
Grinnik Xen.

Spannend je eerste sessie! Vind je het fijn of eng?

Ik zit iets leuks te zoeken om te doen vanmiddag met 5 jongetjes. Iemand suggesties?

Have fun in A'dam Erykah!
Hoe is t weer bij jou MP? Zwembad?

Vind t fijn en eng denk ik...heb zojuist wel een droom opgeschreven (gaf Reiz die tip niet?). Ik realiseerde me vanochtend dat ik alleen droom over (mensen in) het verleden, geen heden en geen toekomst. Ok, het is duidelijk dat ik dingen uit het verleden moet verwerken, wil ik gelukkig zijn in het heden en openstaan voor een prachtige toekomst.
Goeiemorgen!!

Het is gelukt om uit te slapen!!!!

@Erykah: Veel plezier in A'dam!

@Xen: Puin ruim ze! Jij vanavond ook thuis?? Kunnen we elkaar pesten

En wat goed dat je de 15e je eerste sessie hebt!

@Reiz: Zo laat nog naar je werk? Ik zou ook geen zin meer hebben..

@WM: Stap ze vanavond!

@MP: Ik heb gehoord dat er dit weekend open dagen zijn bij boerenbedrijven..misschien leuk voor de jongens?

http://www.lekkernaardeboer.nl/
Ik ben zelf niet 3x in een half jaar van een roze wolk gedonderd!

VM was uiteindelijk niet verliefd op mij zei hij na 4 maanden toen ik het hem vroeg.

Bij VL heb ik er wel een punt achter gezet zelf. Maar dat was omdat hij een time out wilde out of the blue.

PV en ik hebben nog steeds wat, alleen hebben wat gas terug genomen. Alles wat er is gebeurd en wat er aan de hand is, heeft mij inderdaad van de roze wolk afgeflikkerd. Het zorgeloze genieten is nu weg, door alles wat er aan de hand is. Dat is niet erg, wel een feit. Betekent niet dat ik er gelijk een punt achter zet.
Oh..ik vergeet mezelf Hahahaha...

Ik voel me een stuk beter...Ik ga zo even douchen en een paar boodschappen doen. Straks lekker lezen en dingen doen waar ik zin in heb
Misschien wel mooie foto's schieten met je nieuwe camera! Het is zulk mooi weer!

Nog 2 weekjes!!
Indi, denk dat je lijf dat uitslapen wel kan gebruiken!

Wat apart Xen, dat je over het verleden droomt. Denk dat je nu ook heel erg bezig bent met aankomende therapie. Goed dat je het opschrijft, misschien kan je een patroon ontdekken? De 15e dus eerste sessie. Niet bang zijn, eerste sessies zijn sowieso meer een orientatie en kennismaking. Ze gooien je heus niet meteen de beerput in, dat werkt averechts.

Heb je de intake met dezelfde psych gehad als waarvan je therapie krijgt? Als dat niet zo is, kijk dan de eerste sessie of je de therapeut wel vertrouwt, anders voel je je niet op je gemak en is het effect minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven