Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 14 juni 2009 om 22:19
Olive is net terug!!!
Het was echt super gezellig, maar denk echt dat ie latent-homo is (dat loopje hihihihihihi)
Het is een verschrikkelijk schatje, hebben heerlijk gegeten en twee flessen wijn leeg gedronken. Maar meer dan dat gaat het niet worden. Ik denk dat ik een lief klein blond meisje voor em ga zoeken... Ik stamp duidelijk te snel over hem heen, en daar issie te lief voor.
We gaan zeker wel contact houden, maar gewoon voor de gezelligheid.
Ik ga nu snel ff terug lezen!
Het was echt super gezellig, maar denk echt dat ie latent-homo is (dat loopje hihihihihihi)
Het is een verschrikkelijk schatje, hebben heerlijk gegeten en twee flessen wijn leeg gedronken. Maar meer dan dat gaat het niet worden. Ik denk dat ik een lief klein blond meisje voor em ga zoeken... Ik stamp duidelijk te snel over hem heen, en daar issie te lief voor.
We gaan zeker wel contact houden, maar gewoon voor de gezelligheid.
Ik ga nu snel ff terug lezen!
zondag 14 juni 2009 om 22:25
Reiz: Wat is dat Vlaams toch leuk! Tam in de zetel... Moet je nog werken straks?
Pop: Lekker joh, middagje in de zon met wijn!
Indi: Morgen schoolreisje. Hoeveel kids gaan er mee? Wel tijd om foto;s te maken?
Appel: Lekker gefietst?
Ery: Je bent lekker op dreef tegen Kameeltje!
Camel: Midlifecrisis... En wat houdt jou/jullie tegen om een sabbatical te nemen?
PV: Mis je WM al? Wel erg goed dat je zo aan jezelf bezig bent. En met de steun vananderen gaat dat zeker lukken.
Xen: Heeeeeel veel succes morgen bij de psych. Stoere stap om er heen te gaan. En ze gaan echt voorzichtig met je om. Meis, dit gaat je waarschijnlijk alleen maar heel veel goed doen. Sterkte!
Maare... hebben we al van Ingel en Mr. Piano gehoord? Zouden ze gezoend hebben?
Pop: Lekker joh, middagje in de zon met wijn!
Indi: Morgen schoolreisje. Hoeveel kids gaan er mee? Wel tijd om foto;s te maken?
Appel: Lekker gefietst?
Ery: Je bent lekker op dreef tegen Kameeltje!
Camel: Midlifecrisis... En wat houdt jou/jullie tegen om een sabbatical te nemen?
PV: Mis je WM al? Wel erg goed dat je zo aan jezelf bezig bent. En met de steun vananderen gaat dat zeker lukken.
Xen: Heeeeeel veel succes morgen bij de psych. Stoere stap om er heen te gaan. En ze gaan echt voorzichtig met je om. Meis, dit gaat je waarschijnlijk alleen maar heel veel goed doen. Sterkte!
Maare... hebben we al van Ingel en Mr. Piano gehoord? Zouden ze gezoend hebben?
zondag 14 juni 2009 om 22:28
Ery: Tja... dat latente blijft denk ik wel... dus eerst maar een blodn meisje ipv jongetje
Indi: LOL... stapelverliefd... nee...
Reiz; het was een super leuke middag. Heb me echt goed vermaakt!
En dat is het. Heb een super leuke middag gehad. Het zonnetje brak heerlijk door. Vind ik het prima zo. Hoef niet gelijk de liefde van mijn leven te ontmoeten
Ben blij dat ik in ieder geval weer lol kan hebben met andere mannen, en er weer voor open sta.
(moge de volgende niet latent-homo zijn )
Indi: LOL... stapelverliefd... nee...
Reiz; het was een super leuke middag. Heb me echt goed vermaakt!
En dat is het. Heb een super leuke middag gehad. Het zonnetje brak heerlijk door. Vind ik het prima zo. Hoef niet gelijk de liefde van mijn leven te ontmoeten
Ben blij dat ik in ieder geval weer lol kan hebben met andere mannen, en er weer voor open sta.
(moge de volgende niet latent-homo zijn )
zondag 14 juni 2009 om 22:35
Olive is toch fijn dat je dat weer merkt, dat je openstaat voor iemand anders. Harstikke fijn!!
En wie weet hou je aan hem hele leuke vriend over...is ook waardevol
Jaaaaa Ingel en mr. Piano....hoe zou het daar gaan? Spannend!!
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om te daten maar geen zin om op datingsites of wat dan ook te gaan staan...ga ik ook niet doen. Ik wil er liever 1 uit het wild
En wie weet hou je aan hem hele leuke vriend over...is ook waardevol
Jaaaaa Ingel en mr. Piano....hoe zou het daar gaan? Spannend!!
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om te daten maar geen zin om op datingsites of wat dan ook te gaan staan...ga ik ook niet doen. Ik wil er liever 1 uit het wild
zondag 14 juni 2009 om 22:41
ff copy paste....dit had ik naar McSteamy gestuurd toen
http://mens-en-samenlevin ... crisis-nader-bekeken.html
Ik moest toen zo hard lachen, omdat het bijna allemaal klopte bij McSteamy...alleen van dat sporten niet
http://mens-en-samenlevin ... crisis-nader-bekeken.html
Ik moest toen zo hard lachen, omdat het bijna allemaal klopte bij McSteamy...alleen van dat sporten niet