Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Zo heerlijk gesport! Werkt echt verslavend dat sporten.

Miran ik ben nog niet strak hoor van het vele sporten...i am working on it!

Appel..balen he van dat dit weer. Gaat je motorritje nu niet door?

Pop...veel plezier in het park. TM wordt een lastige dus? Vind hij jou wel leuk of kan je dat niet echt bij hem peilen?

Xen...is het bij jou nou stralend weer? En komt goed morgen bij de psych...ik vond ook eng maar mij viel het ook erg mee. Ik moest mijn hele levensverhaal opschrijven en samen met de psych een vragenlijst doornemen. En Pop heeft het goed omschreven!!

Indi....jammer van de dierentuin he? Je had je camera al helemaal ready steady zeker?

Reiz...have fun bij je vriendinnen

Ik ga zo maar eens beetje opruimen hier en was aanzetten
Ik ben weer klaar met werken en heb nu weekend. Lekker 2 dagen vrij.

Verder zo ff lekker niksen , misschien dat ik nog even mijn hangmatje ni duik
Ha Erykah, weer terug? Ik had inderdaad mijn camera al klaar..maar ga ook liever als het mooi weer is..Morgen in het Openluchtmuseum kan ik ook wel plaatjes schieten denk ik..

@Vleer: Geniet lekker van je vrije dagen! Is het weer bij jou wel goed? Hier komt nu af en toe de zon door..
Hier was de zon toen ik terug reed naar huis , maar de zon is gaan slapen denk ik. Ook te fris voor in hangmatje dus.
Pop: ik heb je botenmeneer verteld dat ik je ken van een paardensite forum paar jaar geleden.
@Erykah

Wat ik mis aan het niet-single zijn?

Het ongegeneerd flirten met alles en iedereen, de spanning van het versieren, minder concessies doen, een actiever/ander sociaal leven, meer/vaker alleen zijn etc etc.

Een relatie heeft natuurlijk ook geweldige kanten maar is (voor mij) zeker niet zaligmakend.

Wees gerust, ik ben geen bekende van een van jullie

Geen idee meer hoe ik ooit dit forum/topic gevonden heb Maar zo af en toe lees ik een stukje en lach me dood om jullie. (in positieve zin!) 't was nooit de bedoeling om zelf wat te schrijven, totdat ik een keer bezopen thuis kwam
ha kameel!

Leuk dat je een keer gepost hebt! Ik vind het single zijn op het moment niet heel vervelend, maar ik geloof dat ik toch liever een relatie heb..

Grappig dat je zo om ons moet lachen
En dronken mensen spreken de waarheid hè, dus je weet wat je te doen staat morgen ;)
.. Ik doe mijn best!
Camel...leuk dat je keer wel wat gepost hebt, en dat in dronken bui

Heb je al lang een relatie? En ik kan wel vinden in wat je zegt...als je single bent, maak je meer van je sociale leven. Als je een relatie hebt, doe hoef je daar denk ik minder moeite voor te doen? Het heeft gewoon zijn voor- en nadelen...net als wanneer je een relatie hebt. Eigenlijk wil ik dit leventje wat ik nu leid en de dingen die ik doe, ook blijven doen als ik relatie krijg.

Nou Indi je krijgt nu schop van een kameel....die moet toch wel aankomen denk ik zo?
Erykah!
quote:Indi schreef op 14 juni 2009 @ 19:30:

Erykah!
En nu is het ineens prachtig weer hier...
Relatie loopt nu een jaar of vijf. Loop zelf aardig tegen de 40, een midlifecrisis versterkt het verlangen dus ook nog eens

Het lijkt mij (helaas) onmogelijk om om eenzelfde leven te lijden, met/zonder relatie. Ik zou bijvoorbeeld na een aantal gezamenlijke reizen (weer) eens een lange tijd in m'n eentje er op uit willen gaan. Ik weet dat er iemand is die het niet zal waarderen als ik dat zou doen....zeker omdat je niet al die tijd alleen blijft
Wat leuk naast een Vleermuis nu ook een Kameel als huisdier in het singles topic.
Oh jee een man met een midlifecrisis!!

Je begint op Appel te lijken, erykah...
quote:Indi schreef op 14 juni 2009 @ 20:13:

Je begint op Appel te lijken, erykah... Hahahahahah jaaaaa.....bij afwezigheid van Appel, neem ik haar taak over!
Goed zo! Ik vind die plaatjes wel gezellig!
Waar zijn Appel en Winkelmandje toch ?
Ik wist niet waar de naam tampon (ob) vandaan kwam.. NU wel

Een tampon is een hulpmiddel om de gevolgen van de maandelijkse menstruatie van vrouwen op hygiënische wijze op te vangen.

Enkele jaren later ontwikkelde de Duitser Carl Hahn ook een soortgelijk attribuut. Hij noemde het o.B., als afkorting voor ohne Binde (Duits voor zonder verband).
plaatje, Vleer?
Ik heb Winkelmandje ook al een hele tijd niet gesproken..geen idee waar ze is..

Appel zal wel op de motor zitten denk ik?
WM is een weekendje weg

goedenavond trouwens!
Vleer, hoe kom je in ene aan die info?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven