Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

dinsdag 4 augustus 2009 om 21:50
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:56
MP, dat wist ik dus ook niet, van die virtuele AA *trekt fles snel weer terug*. Drink je zoveel dan? (dit komt er misschien botter uit dan bedoeld....)
Xen, hahahaha, een goede vriendin van me zegt altijd: Je moet nooit op 1 paard wedden. Dat soort adviezen neem ik graag ter harte
Enne, zes paar schoenen, dat zou ik gezegd kunnen hebben, alleen leer ik nu steeds meer de denkwijze van Olijfje aan te nemen, dus als ik geen schoenen aanhoef, dan doe ik het niet. En de ervaring leert me dat ik tijdens mijn afgelopen reizen vooral op mijn verantwoorde met voetbed ingelegde slippers(beter bekend als Birkenstocks, hahahaha) gelopen heb.
Xen, hahahaha, een goede vriendin van me zegt altijd: Je moet nooit op 1 paard wedden. Dat soort adviezen neem ik graag ter harte
Enne, zes paar schoenen, dat zou ik gezegd kunnen hebben, alleen leer ik nu steeds meer de denkwijze van Olijfje aan te nemen, dus als ik geen schoenen aanhoef, dan doe ik het niet. En de ervaring leert me dat ik tijdens mijn afgelopen reizen vooral op mijn verantwoorde met voetbed ingelegde slippers(beter bekend als Birkenstocks, hahahaha) gelopen heb.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:04
oh...kofferstress! Ik zet dat ding op de weegschaal: 23 kg..dat kan gewoon niet.. even later: 12,9kg...ik ga er dus maar vanuit dat mijn weegschaal kapot is.
@MP: Hoe gaat het met die behandeling?
@MissT: Als het kon liep ik ook alleen maar op slippers....maar vanwege die wandelingen moet ik ook mooie wandelschoenen meenemen
@MP: Hoe gaat het met die behandeling?
@MissT: Als het kon liep ik ook alleen maar op slippers....maar vanwege die wandelingen moet ik ook mooie wandelschoenen meenemen

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:05
Wijntje, dames?)
En op vakantie neem ik altijd mijn birkenstocks mee en een paar hakken, meer niet. Mijn vriendinnetje maakt zich nu al zorgen hoe ze eind van de maand mee op vakantie moet met ons-ik heb een kleine auto en er passen 4 weekendtassen in en dan is ie vol, terwijl zij minstens twee koffers heeft als ze een weekje weggaat
Maar missT - woont jouw meisje nou bij jou?
En op vakantie neem ik altijd mijn birkenstocks mee en een paar hakken, meer niet. Mijn vriendinnetje maakt zich nu al zorgen hoe ze eind van de maand mee op vakantie moet met ons-ik heb een kleine auto en er passen 4 weekendtassen in en dan is ie vol, terwijl zij minstens twee koffers heeft als ze een weekje weggaat
Maar missT - woont jouw meisje nou bij jou?
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:08
Oh ja, MP, dat wilde ik nog vertellen, mijn meisje woont de helft van de tijd bij mij. En in de vakantie is ze eerst 3 weken hier, dan 3 weken naar haar vader. hoe is dat bij jou?
En hoe werkt dat dan precies, op internet? Vul je dan eens in de zoveel tijd in hoeveel je gedronken hebt? En als het dan teveel is, wordt je dan streng toegesproken?
Dat neem ik ook mee op vakantie, 1 paar birkenstocks en een paar hakken, en 1 mooi uitgaangsjurkje dat bij die hakken past, zodat je overal op voorbereid bent
indi, gewoon het gemiddelde van die twee nemen, hahahaha
En hoe werkt dat dan precies, op internet? Vul je dan eens in de zoveel tijd in hoeveel je gedronken hebt? En als het dan teveel is, wordt je dan streng toegesproken?
Dat neem ik ook mee op vakantie, 1 paar birkenstocks en een paar hakken, en 1 mooi uitgaangsjurkje dat bij die hakken past, zodat je overal op voorbereid bent
indi, gewoon het gemiddelde van die twee nemen, hahahaha
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:10
Bestaan er mooie wandelschoenen dan?
Ik moest perse hele dure wandelschoenen kopen van mijn ex toen we naar Thailand gingen. Vond ze afzichtelijk, veel te zwaar om mee te nemen (nam daarvoor in plaats liever 3 paar slippertjes mee) en heb ze welgeteld half uurtje aangehad. Veel te warm en te zwaar aan mn voeten, heb daar voor prikkie Birkenstocks gekocht en daarmee de jungletocht gedaan (en voor terugkeer ze daar weggegooid). Maar ok, weet ook wel dat wandelschoenen veel verantwoorder zijn hoor.
Ik wed altijd wel op 1 paard MT, kan dat gewoon niet hoor, meerdere paarden uitproberen/berijden.
Oh kun je 7 kg aan souvenirs meenemen, Indi!
Ik moest perse hele dure wandelschoenen kopen van mijn ex toen we naar Thailand gingen. Vond ze afzichtelijk, veel te zwaar om mee te nemen (nam daarvoor in plaats liever 3 paar slippertjes mee) en heb ze welgeteld half uurtje aangehad. Veel te warm en te zwaar aan mn voeten, heb daar voor prikkie Birkenstocks gekocht en daarmee de jungletocht gedaan (en voor terugkeer ze daar weggegooid). Maar ok, weet ook wel dat wandelschoenen veel verantwoorder zijn hoor.
Ik wed altijd wel op 1 paard MT, kan dat gewoon niet hoor, meerdere paarden uitproberen/berijden.
Oh kun je 7 kg aan souvenirs meenemen, Indi!
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:13
quote:Xenia66 schreef op 04 augustus 2009 @ 22:10:
Xen, die indruk kreeg ik al van je, dat je op 1 paard wed. Hahaha, en je kreeg van mij vast al de indruk dat ik dat wat minder doe. Moet zeggen dat ik nu nog aan het fladderen en flierefluiten ben, hoor, maar zodra ik echt het idee heb dat er met iemand iets meer is dan alleen maar fladderen, gaat de rest ook acuut aan de kant. Nou ja, de rest. Ik heb nu dus MM, waarmee ik het wel een beetje meer wil aftasten, en sv. Dus het valt nog best wel mee
Xen, die indruk kreeg ik al van je, dat je op 1 paard wed. Hahaha, en je kreeg van mij vast al de indruk dat ik dat wat minder doe. Moet zeggen dat ik nu nog aan het fladderen en flierefluiten ben, hoor, maar zodra ik echt het idee heb dat er met iemand iets meer is dan alleen maar fladderen, gaat de rest ook acuut aan de kant. Nou ja, de rest. Ik heb nu dus MM, waarmee ik het wel een beetje meer wil aftasten, en sv. Dus het valt nog best wel mee
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:17
Indi dat heb ik ook altijd als ik op vakantie ga of iets *spannends* ga doen. Ik had dat vrijdag heel erg met de gaypride. Dacht echt ik ga niet .. Geen zin in auto te stappen die kant op te tuffen e.d Maar toen ik er eenmaal was en nog druk bezig was met de voorbereidingen vrijdagavond. Werd ik zo heppie de peppie. Blij dat ik toch gegaan ben.
Hmm ik had Aapje een tik gegeven op hyves : Zespri vraagt aapje om verkering.
Stuurde hij smsje : het antwoord fluister ik je zachtjes in je oor.
*grmbl* tja dat kan nog een ja of een nee zijn
Drinkt gezellig een wijntje mee *proost*
Hmm ik had Aapje een tik gegeven op hyves : Zespri vraagt aapje om verkering.
Stuurde hij smsje : het antwoord fluister ik je zachtjes in je oor.
*grmbl* tja dat kan nog een ja of een nee zijn
Drinkt gezellig een wijntje mee *proost*
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:21
Bij mij is het ook een tijd niet goed gegaan met de drank. Ik mag nu van mijzelf niet meer dan 2 wijntjes door de week en ik merk dat in het weekend - als ik alleen zit - die behoefte niet groter is. Alleen drinken is best wel eng, kende dan ook geen grens en ik dronk alleen uit verdriet. Goed van je MP dat je inziet dat het anders moet.
Indi, nogmaals veel plezier, maak je niet al te druk, komt vast allemaal goed. Kom veilig terug he? XX
Truste allemaal! im off to bed!
XX
Indi, nogmaals veel plezier, maak je niet al te druk, komt vast allemaal goed. Kom veilig terug he? XX
Truste allemaal! im off to bed!
XX
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:27
Xen haha .. dat hoop ik maar .. Wil hem snel weer zien en mijn oor tegen zijn lippen aan hebben
heb niet alles bijgehouden afgelopen dagen. (eh weken) druk met doggie.
Vanavond puppycursus gehad.. Hij was zooo vet goed en stoer !. Vond het super leuk en hij kan al best veel commando;s. Heb huiswerk mee gekregen dus wordt flink oefenen deze week. Veul zin in !
Zindelijk worden is nog een hele kunst, het meeste werk van alles.. maar morgen weer stug doorgaan. Om de 2 uur naar buiten en hopen dat ie zich een keer gaat melden wanneer hij naar buiten wil. Hij poept niet in huis dat doet ie netjes op t balkon(oke ook niet de juiste plek maar afijn). Plassen gaat nog wel eens mis.
heb niet alles bijgehouden afgelopen dagen. (eh weken) druk met doggie.
Vanavond puppycursus gehad.. Hij was zooo vet goed en stoer !. Vond het super leuk en hij kan al best veel commando;s. Heb huiswerk mee gekregen dus wordt flink oefenen deze week. Veul zin in !
Zindelijk worden is nog een hele kunst, het meeste werk van alles.. maar morgen weer stug doorgaan. Om de 2 uur naar buiten en hopen dat ie zich een keer gaat melden wanneer hij naar buiten wil. Hij poept niet in huis dat doet ie netjes op t balkon(oke ook niet de juiste plek maar afijn). Plassen gaat nog wel eens mis.
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:28
Wow, 10 pagina's sinds ik hier was!
Ik sla het bijlezen ff over.
Lees wel dat Indi op punt van vertrek staat.
Ik heb dat ook altijd, dat ik ineens niet weg wil. Gewoon zenuwen.
Als je er eenmaal bent ga je vast enorm genieten! Ik verheug me nu al op je verhalen en foto's!
Zes, je Apie houdt het spannend! Wanneer komt 'ie het in je oor fluisteren? Mannen...
Valt nog best mee, MM en sv. Toch zou ik het niet kunnen.
Wel leuk dat je zo blij wordt van MM!
Ik wil eigenlijk ook wel een wijntje... maar vast niet slim.
Heb net Dangerous Liaisons zitten kijken en mèn wat wordt je daar... smachtend van. En juist vanavond is PD bij een vriend... Wijn zou het alleen maar erger maken vrees ik
Ik sla het bijlezen ff over.
Lees wel dat Indi op punt van vertrek staat.
Ik heb dat ook altijd, dat ik ineens niet weg wil. Gewoon zenuwen.
Als je er eenmaal bent ga je vast enorm genieten! Ik verheug me nu al op je verhalen en foto's!
Zes, je Apie houdt het spannend! Wanneer komt 'ie het in je oor fluisteren? Mannen...
Valt nog best mee, MM en sv. Toch zou ik het niet kunnen.
Wel leuk dat je zo blij wordt van MM!
Ik wil eigenlijk ook wel een wijntje... maar vast niet slim.
Heb net Dangerous Liaisons zitten kijken en mèn wat wordt je daar... smachtend van. En juist vanavond is PD bij een vriend... Wijn zou het alleen maar erger maken vrees ik
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:32
quote:Xenia66 schreef op 04 augustus 2009 @ 22:26:
Ik veroordeelde je ook niet, ben helemaal niet heilig wat mannen en sex betreft hoor, maar ben wel trouw daarin in die zin dat ik t maar met 1 man tegelijk op die manier contact kan hebben.
Voelde het ook niet als een veroordeling, hoor. Vind het wel interessant om van anderen te horen hoe zij over dingen nadenken en dingen zien. Dus blijf vooral vragen stellen en dingen ter discussie stellen, kunnen we alleen maar wijzer van worden, toch?
Slaap lekker! X
Ik veroordeelde je ook niet, ben helemaal niet heilig wat mannen en sex betreft hoor, maar ben wel trouw daarin in die zin dat ik t maar met 1 man tegelijk op die manier contact kan hebben.
Voelde het ook niet als een veroordeling, hoor. Vind het wel interessant om van anderen te horen hoe zij over dingen nadenken en dingen zien. Dus blijf vooral vragen stellen en dingen ter discussie stellen, kunnen we alleen maar wijzer van worden, toch?
Slaap lekker! X

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:33
Volgens mij wil ie wel 6!
MissT, mijn mannen zijn bij mij gebleven na de scheiding, ex is toen poosje 'verdwenen' en is daarna op en af gaan samenwonen met verschillende meiden waarin ik niet genoeg vertrouwen had om de jongens er te laten logeren, dus toen waren ze soms een middag bij hem. Toen is hij weer een poos vrijwel helemaal uit beeld geweest en sinds een jaar of anderhalf woont hij weer in de buurt en nu gaan ze eens per twee weken van zaterdagochtend tot zondagmiddag bij hem logeren plus in deze vakantie dan de eerste week en straks nog een dag of 5. Sja, rare verhouding maar goed dat is zo gegroeid.
MissT, mijn mannen zijn bij mij gebleven na de scheiding, ex is toen poosje 'verdwenen' en is daarna op en af gaan samenwonen met verschillende meiden waarin ik niet genoeg vertrouwen had om de jongens er te laten logeren, dus toen waren ze soms een middag bij hem. Toen is hij weer een poos vrijwel helemaal uit beeld geweest en sinds een jaar of anderhalf woont hij weer in de buurt en nu gaan ze eens per twee weken van zaterdagochtend tot zondagmiddag bij hem logeren plus in deze vakantie dan de eerste week en straks nog een dag of 5. Sja, rare verhouding maar goed dat is zo gegroeid.
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:34
Zes, vind dat aapie van jou wel een schatje, volgens mij is dat ook wel een JA, hoor!
Leuk dat het zo goed gaat met Yengo!
Mozz, hahahahah, je wordt dus gewoon een beetje hitsig van wijn???
Xen en MP, ik herken dat wel, van dat drinken, alleen heb ik dat met eten en de andere kant op...... Probeer daar nu wat gezonder mee om te gaan. gaat wel beter, maar merk dat mijn oude denkpatronen op de loer liggen en makkelijk terug kunnen komen.
Leuk dat het zo goed gaat met Yengo!
Mozz, hahahahah, je wordt dus gewoon een beetje hitsig van wijn???
Xen en MP, ik herken dat wel, van dat drinken, alleen heb ik dat met eten en de andere kant op...... Probeer daar nu wat gezonder mee om te gaan. gaat wel beter, maar merk dat mijn oude denkpatronen op de loer liggen en makkelijk terug kunnen komen.
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:35
@Xen: Slaap lekker! En nee..er bestaan geen mooie wandelschoenen..die van mij zijn ook eigenlijk Adidas sneakers..maar ik loop er lekker op!
@Zes: Dus je herkent mijn verhaal wel? grappig dat spanning zoiets kan veroorzaken..
En wat lief van Aap! Je hebt gewoon verkering!
Goed bezig ook met Yengo...
@Mozz: dat is een erg fijne film inderdaad..bel PD en zeg dat ie naar jou moet komen
Net belden mijn ouders nog even om me een fijne vakantie te wensen..ik word dan toch een beetje emo.. *gekke Indi*
@Zes: Dus je herkent mijn verhaal wel? grappig dat spanning zoiets kan veroorzaken..
En wat lief van Aap! Je hebt gewoon verkering!
Goed bezig ook met Yengo...
@Mozz: dat is een erg fijne film inderdaad..bel PD en zeg dat ie naar jou moet komen
Net belden mijn ouders nog even om me een fijne vakantie te wensen..ik word dan toch een beetje emo.. *gekke Indi*
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:42
MP, nou ja, rare verhouding, als het zo voor jullie werkt, dan is het toch prima? Vinden de jongens het ook goed, zo?
Indi, gewoon lekker emo doen, af en toe best lekker!
Ik ga nu ook slapen, zit weer in een nieuw boek, van een van mijn favoriete schrijfsters, dus het is weer genieten!!
Welterusten allemaal, en Indi, voorzichtig doen, he?
Indi, gewoon lekker emo doen, af en toe best lekker!
Ik ga nu ook slapen, zit weer in een nieuw boek, van een van mijn favoriete schrijfsters, dus het is weer genieten!!
Welterusten allemaal, en Indi, voorzichtig doen, he?
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:54
Trusten voor degene die gaan slapen!
Kon het niet laten nog even bij te lezen
Appel... WOW... zo weinig kleren?? Ghehehe, dat moet ik ook eens leren.
Zes: Aap wil echt wel verkering met jou! je doggie is echt een poepie op die foto's trouwens!!
MissT: Ik vind het stoer dat je die man hebt weggestuurd! Hoe lang heb je nu nog met Missie trouwens?
Indi: Ook ik ken dat gevoel van niet willen Denk je dat je nog een beetje kan slapen vannacht??
Mozz: Geen wijn voor jou Balen dat PD er juist nu niet is
Kon het niet laten nog even bij te lezen
Appel... WOW... zo weinig kleren?? Ghehehe, dat moet ik ook eens leren.
Zes: Aap wil echt wel verkering met jou! je doggie is echt een poepie op die foto's trouwens!!
MissT: Ik vind het stoer dat je die man hebt weggestuurd! Hoe lang heb je nu nog met Missie trouwens?
Indi: Ook ik ken dat gevoel van niet willen Denk je dat je nog een beetje kan slapen vannacht??
Mozz: Geen wijn voor jou Balen dat PD er juist nu niet is