Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hallo lieve meiden!

Hier even een berichtje vanuit Nepal!!

Hoe is het hier allemaal met jullie?Ik kan natuurlijk niet bijlezen, maar hoop heel erg dat het erg goed gaat met jullie.

Ik zit nu een dagje in Baktapur in Nepal, erg leuk stadje en mooi om te zien. Vanavond lekker stappen en morgen weer terug naar Kathmandu om vanuit daar dinsdag naar Citwan National Park te gaan. Ga nog raften, op een olifant rijden en wilde dieren spotten.

Ik heb het heel erg naar mijn zin en het is erg gezellig. Heel veel indrukken en tegenstrijdigheden... Ook moeilijke momenten met mezelf na een heftige periode. Maar wordt goed opgevangen hier en ook een heel goed gesprek gehad met iemand uit de groep hier. Het belangrijkste is dat ik voornamelijk heel erg geniet!!

Afgelopen vrijdag een leuke jongen ontmoet in de kroeg van Kathmandu. Doet dezelfde reis als ik, maar dan in een andere groep. Hij wilde mij zoenen, maar heb het maar bij 3 zoenen gehouden. Vond ik wel genoeg en het moet ook niet te makkelijk zijn allemaal. Verder in mijn groep is er 1 jongen op mij verliefd, dus ego wordt goed gestreeld. Hahahaha.

Nou lieverds, tot zaterdag want dan ben ik weer in NL!!!

Dikke knufff
quote:Xenia66 schreef op 02 augustus 2009 @ 13:32:

[...]

Shit, daar had ik moeten zijn dus....

haha, ja...kerels hadden uiteraard meer oog voor hem dan voor mij, vond het wel grappig !

Klinkt goed, WM, leuk dat je van je laat horen en dat je zo geniet!

Nepal is wel een verademing he na hectisch India?
WM, probeer in Chitwan of je het baden op de olifant mee kan maken (in je bikini op dat beest en dan natgespoten worden met die slurf uit de rivier.....) Vond ik fantastische ervaring, voelde me net Jane!
Ja dat ga ik ook doen Miranda!!!

Ik heb er nu al zin in!!!
Hey WM! Wat leuk om iets van je te horen! Ondanks de ups en downs klinkt t allemaal fantastisch. Inderdaad is t baden op de olifant erg leuke ervaring, heb ik meegemaakt in Thailand.

Geniet van de laatste week (alweer)!

Ik ga nog even een uurtje naar bed, ben hartstikke moe en wil beetje fit zijn voor vrriendin want die heeft altijd trieste verhalen...
Wat klinken die A'dam verhalen van gisteren heerlijk!

Bennik toch wel beetje jaloers! Had afgesproken met PD naar R'dam te gaan en daarna met een vriend van hem eten en film kijken. Beetje standaard maar heb me prima vermaakt hoor, daar niet van.

En die vriend van PD, pfoe, die is echt toe aan een leuke meid... Al een tijd vrijgezel en hij maakte er hilarische grappen over (heb krom gelegen om hoe 'ie allemaal van die typetjes nadoet), maar de ondertoon was toch wel dat 'ie gewoon echt graag iemand vindt. Dus eh... ladies? Iemand interesse?

WM, wat leuk dat je iets laat horen!

Volgens mij maak je veel mee, zowel qua zien/cultuur als emotioneel... kan je alleen maar beter van worden. Geniet nog even en straks wel foto's en verhalen he!
Hallo!!!

Ingel leeft ook nog!

Vakantie is om na vandaag. Heb het super naar mn zin gehad; bulgarije veel met Mr Piano gedaan, afgelopen week dan een soort werkweek voor kinderen en elke avond op stap << jeuij!!

Niet meegelezen, dus excuus voor iedereen waar ik niet op reageer.

Miran: heb duidelijk iets gemist... what's up with V+? Al een oude bekende V+ of een nieuwe?

De rest van de gayparade-gangers hebben zich goed vermaakt dus?

Wm zit nog lekker in het verre oosten: you go girl!

Moz gister een leuke avond gehad, goed zo!

Straks naar de schoonfamilie, vnvd weer op stap. Heb morgen nachtdienst.

xxx
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
En voor Olive een hele dikke knuffel !!!!!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi Ingel, leuk dat je er weer bent! Nee hoor niets nieuws. Heb al een paar jaar dezelfde V+, maar heb het er niet zo vaak over.
Hai meiden!

Jullie verhalen klinken helemaal super! Amsterdam was echt geweldig zo te horen.

WM: Hi meis, leuk dat je ff komt buurten!

Miran: V+ was ook voor mij niet . Maar jullie hebben je goed vermaakt geloof ik...

Xen: Beetje uitgerust ondertussen? Wat lekker voor je dat je zo'n geweldige dag hebt gehad, en er weer even tegenaan kan gaan!

Pop: Surfchick!! Had je een beetje talent?

Ingel: Het gaat nog steeds helemaal goed he met Mr Piano! Jammer dat je vakantie voorbij is... Morgen weer aan de bak?

Waar is Elve gebleven? Ben ook wel benieuwd hoe het was met de Yankee!

Verjaardag van opa was best grappig. maar weet wel weer waarom ik deze familieleden maar één keer in de 10 jaar zie

Ik heb me een partij wazige neven en nichten...

Opa heeft zich redelijk gedragen, hij stond dan ook onder toezicht wat betreft drank. Hierdoor kreeg ik niet al te vel seksistische opmerkingen naar m'n hoofd (ik ben #$%^& z'n kleindochter!).

Eten maken, en dan op de bank voorbereiden voor een nieuwe werkweek!
Oeps. Net smsje van maandagman; bij hem is het dus niet 'over'...

Olijfje gelukkig dat het goed gegaan is op opa's verjaardag.
Olive, gelukkig is het meegevallen vandaag!

En qua surfen ging het na da eerste dag eigenlijk best wel goed! Laatste dag wel een paar keer van de plank gestapt of het zeil losgelaten, maar er niet meer afgevallen!

MP, oei, wat moet je daar nu mee.....!
Ik heb honger... Brommer met maaltijd zal zo wel komen hopelijk!
Fijn dat verjaardag meeviel Olive en nu maar opladen dus...nog nieuws van RP-man?

MP: heb je hem verteld dat t eenmalig zou zijn?

Wat heb je besteld, Pop?
Hi allemaal!

Graypride was erg leuk...enorm gelachen,lekker in de zon gezeten en door de stad geslenterd. Ik heb er nog spierpijn van. Amsterdam is en blijft de leukste stad vind ik! Volgende week ben ik er weer. Dan ga ik naar Loveland!

Ik heb lekker uitgeslapen en daarna mijn huis eens flink schoongemaakt...was hard nodig.

Xen en Miran jullie ook een leuke Gaypride-dag gehad dus? Wat was het mega mega druk he?

MP....wat nu met de maandagmeneer? Hij was al helemaal into you toch....dat zal na jullie romantische nacht wel erger geworden zijn?

Olive...ben je weer opgeknapt?

WM....wat leuk dat je even wat van je laat horen. Nog heel veel plezier!!

Vleer...ik heb je niet gezien gister. We waren beetje aan de late kant op de Prinsengracht en toen was jouw boot al voorbij. Volgend jaar dan maar!
Joehoee hier even snel een berichtje van mij. Ik ben bij Aapje nog steeds. Gezellig met zijn vriend en zijn vriendin gekletst. Daarna kwam ook nog zijn zus met haar man en 2 kids. Hond helemaal door t dolle heen natuurlijk. En ik heb de vuurdoop gehad geloof ik vandaag. Was wel heul eng stiekem ..

Nu lekker ff bakkie koffie drinken samen

Tot morgen
haha, Vleer heeft de vuurdoop en komt hier gezellig even posten Hoe gezellig is t dan vraag ik mij af?

Hey Erykah!!! heb je niet gespot helaas! Wat is loveland? een technofestival?

Was ff gezellig met mn vriendinnetje, ze maakt altijd heel veel mee gaat nu bijv. de schuldsanering in ook op mijn advies, heeft na volgende week geen werk meer, maar blijft altijd optimistisch en altijd luisterend oor voor anderen. Bijzonder mens is het! Kennen elkaar van het werk in Amsterdam, maar alleen maar van gezicht en kwam haar hier weer tegen toen ze als uitzendkracht op ons kantoor kwam werken. We dachten beide van elkaar: hey wat een bekende naam en bekend gezicht :-) en nu zijn we vriendinnen dus.
Hey Erykah, jaa ook zo genoten?

Jeetje Zes, gaat goed daar met de verkering :-)

Pop eet smakelijk

Olive, zeker ingewikkeld, en het is ook je opa, maar gelukkig viel het mee voor je.

MP, wat nu, hem zeggen dat het voor jou niets meer wordt dan dit?

Bijzondere vriendschap Xen, zeker waardevol.

Maar is zij bij jullie ontslagen ?

Heb canal parade op tv teruggekeken vanmiddag.

Ohwww heb heimwee naar gisteren. Het was zo leuk.....en met V+ was het zo ontzettend leuk en gezellig en lekker... Mis hem nu.
Xen, is je berichtje wel af???/

Wat een heerlijke verhalen over Amsterdam! Misschien moet ik volgend jaar ook eens overwegen te gaan.

Zes, hahahaha, jij bent er ook eentje, he? Hier komen ouwehoeren terwijl je bij je vriendje zit en net zijn vrienden hebt leren kennen!

Olive, hahahahah, familie blijft familie, toch? Mijn neven en nichten vind ik ook altijd 'vaag' (maar dat vinden zij ongetwijfeld ook van mij).

MP, da's minder, dat het bij maandagman niet over is. Is hij nou wel of geen sv-materiaal? En zo ja, gaat hij dat dan trekken? Enne, een jaar droog staan? Pfffff, ik moet er niet aan denken. Ik sta nu een dikke week droog, en begin al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Wordt tijd dat MM weer terugkomt van vakantie.

Iemand vroeg wanneer ik naar Azie ga. Over 2 weken ben ik er, en ik heb er idd ontzettend veel zin in!

Ben vandaag naar een grote rommelmarkt geweest, en heb daar een supermooi jurkje gekocht van een duur merk, voor maar 13 euro! Ben er helemaal blij mee. En ook nog een paar hele mooie boeken voor een prikkie. Ben helemaal in mijn nopjes.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Miran: wat is reden dan dat V+ niet meer kan worden? heb je waarschijnlijk wel es verteld hoor, maar ben t even kwijt.

Oh berichtje was wel af hoor, wilde nog wat deleten omdat t anders wel heel lang verhaal werd :-)

Leuk die rommelmarktkoopjes MT! Ik ken iemand die merkkleding koopt op rommelmarkten en 2e hands winkels en het vervolgens verkoopt via marktplaats, lucratieve business!
Tja, met dit verhaal begeef ik me op glad ijs, ik weet het is heel fout, maar hij woont samen en heeft 2 kleine kinderen.

Hij is al een tijdje niet meer happy in die relatie, maar zijn vriendin is een buitenlandse en en als ze uit elkaar gaan dan neemt zij die kids mee naar haar thuisland (wel in Europa) en dat....heeft hij er vooralsnog niet voor over om bij haar weg te gaan. Dat hij zijn kinderen dan alleen nog maar ziet tijdens vakanties. Best complex dus.

Ik begrijp dat wel en heb de situatie geaccepteerd en ik ga ermee door zolang ik geen vaste relatie heb. Het is dus vriendschap met meer, want ik heb ook wel eens zin en met hem is dat te handelen.....

Echter, een paar keer paar jaar krijgen we de kans dat hij kan blijven slapen (ze is nu met vakantie) en de dag erna is dan best killing voor mij, want het klikt zo waanzinnig goed.....
Loveland is soort dancefeest...schijnt erg leuk te zijn!

Wat leuk dat jij en je vriendin elkaar zo weer toevallig tegenkwamen...tja wat is een toeval he? Ze klinkt als een lief en bijzonder iemand.

MissT...volgend jaar zeker gaan, is erg leuk de Gaypride! En moest wel lachen om je onbedoelde dubbelzinnige opmerking over maandagman..of hij dat dan wel trekt

Je vakantie gaat al lekker opschieten...leuk vooruitzicht!

Hoe staat het nu met onze date?

Miran....hoe vaak zie jij je V+?

Vleer...veel plezier met Aap!! Fijn dat je door de keuring heen bent
Hi Miss !

Erykah, 1 a 2x per maand ongeveer,

maar we hebben regelmatig (meestal paar keer per week) mail/sms/telefoon-contact. Ik kan met hem echt over alles praten, lachen, helemaal mezelf zijn, een dierbare vriendschap+ en hij voelt hetzelfde.
Tja Miran, volgens mij weet je wel hoe ik persoonlijk over relaties met bezette mannen denk.

Fijn dat je je zo goed voelt bij hem iig. Jammer dan he dat het met de vrije mannen maar niet wil lukken. Deze moest eigenlijk vrij zijn en bingo denk ik dan.
Yep, zo is het Xen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven