Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 4 november 2009 om 20:03
Pop, wat een vage gast, die D. Waaruit dacht hij dan op te maken dat jij niet enthousiast was?
WM, ik geloof dat ik het niet helemaal snap. Hij wil het geen daten meer noemen, maar wat is het dan? Toch geen relatie, hoop ik? Lijkt me een beetje snel gaan dan. Pas je goed op jezelf?
Zes, ik heb het verhaal van je RP-meneer gemist, wil je het nog even kort uitleggen?
Appel, hahaha, heerlijk, die middelvinger, en dan een geweldig verhaal ophangen als mensen je vragen hoe het komt
Erykah, welk concert ga je? Ik ga vrijdag naar Wende Snijders, die is zoooo geweldig!
Olive, gefeliciteerd met je salarisverhoging, good for you!
Xen, gaat lekker met R, he?
Hier gaat het al weer een stukje beter, ik hoop dat ik er vrijdag weer helemaal bovenop ben.
Verder weinig nieuws hier.
Oh ja, Indi, ik heb definitief besloten ook een spiegelreflex te gaan kopen, ik heb mijn oog laten vallen op de Canon 450D.
Wil hem voor december in huis hebben en hem een beetje leren kennen, zodat ik in IJsland de mooiste plaatjes kan schieten.
WM, ik geloof dat ik het niet helemaal snap. Hij wil het geen daten meer noemen, maar wat is het dan? Toch geen relatie, hoop ik? Lijkt me een beetje snel gaan dan. Pas je goed op jezelf?
Zes, ik heb het verhaal van je RP-meneer gemist, wil je het nog even kort uitleggen?
Appel, hahaha, heerlijk, die middelvinger, en dan een geweldig verhaal ophangen als mensen je vragen hoe het komt
Erykah, welk concert ga je? Ik ga vrijdag naar Wende Snijders, die is zoooo geweldig!
Olive, gefeliciteerd met je salarisverhoging, good for you!
Xen, gaat lekker met R, he?
Hier gaat het al weer een stukje beter, ik hoop dat ik er vrijdag weer helemaal bovenop ben.
Verder weinig nieuws hier.
Oh ja, Indi, ik heb definitief besloten ook een spiegelreflex te gaan kopen, ik heb mijn oog laten vallen op de Canon 450D.
Wil hem voor december in huis hebben en hem een beetje leren kennen, zodat ik in IJsland de mooiste plaatjes kan schieten.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 4 november 2009 om 20:07
MT: nah rp meneer dus leren kennen op RP en komen beide uit t zelfde dorp vroegah.
Hij was afgelopen zaterdag in ons dorp en bezochten de zelfde kroeg. Elkaar dus ontmoet wat erg leuk en gezellig was. Buiten met elkaar gezoend en hij wilde mij thuisbrengen.. Maar ik ben netjes alleen naar huis gefietst..
Snachts en de volgende dag vlogen de lieve leuke smsjes over en weer o.a vooral van zijn kant dat hij mij superleuk vind , gezellig en ontspannen en dat ie mij snel weer ziet.
Maandag ook nog wat smsjes over en weer gestuurd en sinds die tijd is het rustig. Gisteren hebik hem 1 smsje gewoon normaal smsje gestuurd maar geen reactie. Vandaag nog niets van mij laten horen en oko van hem komt niets.
Mooi laten gaan , t komt of t komt niet ..
Ondertussen wel met paar andere Rp mannen contact.. waarscijnlijk morgenavond een date..
En vrijdag ook (weeeer met een andere haha )
Hij was afgelopen zaterdag in ons dorp en bezochten de zelfde kroeg. Elkaar dus ontmoet wat erg leuk en gezellig was. Buiten met elkaar gezoend en hij wilde mij thuisbrengen.. Maar ik ben netjes alleen naar huis gefietst..
Snachts en de volgende dag vlogen de lieve leuke smsjes over en weer o.a vooral van zijn kant dat hij mij superleuk vind , gezellig en ontspannen en dat ie mij snel weer ziet.
Maandag ook nog wat smsjes over en weer gestuurd en sinds die tijd is het rustig. Gisteren hebik hem 1 smsje gewoon normaal smsje gestuurd maar geen reactie. Vandaag nog niets van mij laten horen en oko van hem komt niets.
Mooi laten gaan , t komt of t komt niet ..
Ondertussen wel met paar andere Rp mannen contact.. waarscijnlijk morgenavond een date..
En vrijdag ook (weeeer met een andere haha )
woensdag 4 november 2009 om 20:15
Zes, das wel wat raar van die RP-er. Ik heb trouwens een 3 daags fulmembership gekregen, geloof wel een leuke kerel gezien, berichtje gestuurd, net mailtje van hem binnen, maar ik vraag me af:
Kijk hij nu zo raar op die ene foto of heeft ie een scheve mond? Maar ja, hoe vraag je dat he?
MT, Wende is idd erg mooi!
D dacht dat ik niet geinteresseerd was omdat ik dan wel meer vragen aan hem zou stellen, maar ik ben meer geinteresseerd in een gesprek dan in een interview.
Droeftoeter vind ik een mooi woord Xen!
Zes, kan je dat? Met meerderen tegelijk daten? Ik merk al dat ik met meer mannen msnen verwarrend vind, dan ga ik verhalen door elkaar halen enzo.
Kijk hij nu zo raar op die ene foto of heeft ie een scheve mond? Maar ja, hoe vraag je dat he?
MT, Wende is idd erg mooi!
D dacht dat ik niet geinteresseerd was omdat ik dan wel meer vragen aan hem zou stellen, maar ik ben meer geinteresseerd in een gesprek dan in een interview.
Droeftoeter vind ik een mooi woord Xen!
Zes, kan je dat? Met meerderen tegelijk daten? Ik merk al dat ik met meer mannen msnen verwarrend vind, dan ga ik verhalen door elkaar halen enzo.
woensdag 4 november 2009 om 20:24
MT, beterschap! maar heb je nu al verteld hoe het in NY was? of is dat je zoete wraak omdat wij je geen update geven?
er is echt niet heel veel gebeurd in jouw afwezigheid hoor, maar ben ook niet zon ster in updates sorry. Met R gaat het niet zo heel lekker hoor, ja wel met hem, maar niet zozeeer met ons. Ik neem toch de laatste weken weer wat afstand en dan voel ik me ook weer schuldig omdat ie echt altijd voor mij klaar staat al is t ongevraagd. Had ook geen zin in sex gisteravond, dus is bij wat knuffelen en zoenen gebleven. Had toch beter die fiets mee naar bed kunnen nemen (ooohhhh wat vals)
Zes: haha daarom vond ik t zo supergrappig dat rper jou ontspannend noemde.
Pop: niet vragen hoor! gewoon een evtl. date afwachten en testen of je met een scheve mond kan zoenen
Zes: haha daarom vond ik t zo supergrappig dat rper jou ontspannend noemde.
Pop: niet vragen hoor! gewoon een evtl. date afwachten en testen of je met een scheve mond kan zoenen
woensdag 4 november 2009 om 20:25
woensdag 4 november 2009 om 20:30
Lastig dat deze RP-er wel hyves heeft, maar daar precies dezelfde foto op heeft staan. Hij was ook niet bijster origineel in zijn mail, dus ik ga zo lekker op mn bank een sjaal in elkaar haken en dan naar bed. Morgen inspectie op school (brr) en dan zie ik morgen wel weer wat voor mail ik terug ga sturen.
Ben benieuwd of ik morgen nog wat van 'de collega' hoor!
Ben benieuwd of ik morgen nog wat van 'de collega' hoor!
woensdag 4 november 2009 om 20:41
Xen, ik had nog niet verteld hoe NY was. Tja, het was gewoon geweldig! Veel meer kan ik er niet over zeggen eigenlijk. Vind het altijd fijn om er weer te zijn, en Missy vond het ook allemaal prachtig. De gebouwen (ze heeft nog een tekening gemaakt van de Chrysler building, waarvan mijn vader later meteen zag dat dat het was!), de metro (gaat die dan echt helemaal onder de grond?), het museum (zoals alle andere dingen in Amerika megagroot), haar nieuwe Uggs-laarzen (jawel!), de schaatsbaan in Central Park.......
Waarom neem je trouwens afstand van R?
Zes, raar, van die gast, eerst heel veel sms-en en dan opeens niets meer? Zou de hond zijn telefoon opgegeten hebben?
Waarom neem je trouwens afstand van R?
Zes, raar, van die gast, eerst heel veel sms-en en dan opeens niets meer? Zou de hond zijn telefoon opgegeten hebben?
woensdag 4 november 2009 om 20:54
Wow MT, wat klinkt dat goed zeg! Ben stiekum toch wel beetje jaloerssssss 
en uggs vind ik schattig voor kleine meisjes hoor
Ik neem afstand omdat ik weet dat hij t niet wordt, dat is meer onbewust. Ook heb ik t echt druk gehad afgelopen weken, volle weekenden en dan is er weinig ruimte voor ons. Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo erg, dus dat zegt wel genoeg denk ik. Maar als ik hem zie is het wel altijd weer leuk en vertrouwd, dat is dan wel weer zo.....poehee nu ik dit schrijf vind ik mijzelf wel heel vaag
en uggs vind ik schattig voor kleine meisjes hoor
Ik neem afstand omdat ik weet dat hij t niet wordt, dat is meer onbewust. Ook heb ik t echt druk gehad afgelopen weken, volle weekenden en dan is er weinig ruimte voor ons. Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo erg, dus dat zegt wel genoeg denk ik. Maar als ik hem zie is het wel altijd weer leuk en vertrouwd, dat is dan wel weer zo.....poehee nu ik dit schrijf vind ik mijzelf wel heel vaag
woensdag 4 november 2009 om 20:58
@Pop: Ik wil je even succes wensen morgen met het inspectiebezoek! Ik weet uit eigen ervaring dat je er heel zenuwachtig door kan zijn. Het gaat vast helemaal goed komen!
@MissT; Leuk joh die verhalen uit NY..En fijn dat missie het ook zo leuk vindt!
Wat leuk dat je ook een spiegelreflexcamera gaat kopen! Ben benieuwd naar je foto's! Die ga je toch zeker wel showen he?
Ik heb net even gekeken naar de basisopleiding op de fotovakschool...dat lijkt me erg leuk om te doen. Helaas is het een beetje boven mijn budget!
@MissT; Leuk joh die verhalen uit NY..En fijn dat missie het ook zo leuk vindt!
Wat leuk dat je ook een spiegelreflexcamera gaat kopen! Ben benieuwd naar je foto's! Die ga je toch zeker wel showen he?
Ik heb net even gekeken naar de basisopleiding op de fotovakschool...dat lijkt me erg leuk om te doen. Helaas is het een beetje boven mijn budget!
woensdag 4 november 2009 om 22:04
Indi, die cursus klinkt leuk! Jammer dat ie zo duur is, kan je geen geld voor je verjaardga vragen ervoor ofzo?
Ik ben nog niet zo zenuwachtig voor de inspectie morgen, maar heb wel de boel op orde en opgeruimd, dat is ook wel eens goed.
Verder gata het best hard met mn sjaal, ben benieuwd of ik dit prject nou ook ga afmaken (er ligt nog veel onafgemaakts..)
Ik ben nog niet zo zenuwachtig voor de inspectie morgen, maar heb wel de boel op orde en opgeruimd, dat is ook wel eens goed.
Verder gata het best hard met mn sjaal, ben benieuwd of ik dit prject nou ook ga afmaken (er ligt nog veel onafgemaakts..)
donderdag 5 november 2009 om 10:54
Xen, klinkt niet vaag, hoor, ik geloof dat ik het wel begrijp. Hoe staat hij er eigenlijk in? Dat heb je vast al eens verteld, maar ik kan het me nu even niet bedenken.
Indi, ja, zo'n cursus lijkt me ook geweldig. Ik zag bij Bol dat wanneer je een Canon koopt, je voor 25 euro een introductiecursus kunt doen, dus dat lijkt me dan wel wat, dat je meteen alle functies enzo goed kent. Ik loop ook al jaren te bedenken dat ik weleens een cursus fotografie wil gaan doen. Misschien toch maar eens in verdiepen.
Fijne dag allemaal!
Indi, ja, zo'n cursus lijkt me ook geweldig. Ik zag bij Bol dat wanneer je een Canon koopt, je voor 25 euro een introductiecursus kunt doen, dus dat lijkt me dan wel wat, dat je meteen alle functies enzo goed kent. Ik loop ook al jaren te bedenken dat ik weleens een cursus fotografie wil gaan doen. Misschien toch maar eens in verdiepen.
Fijne dag allemaal!
donderdag 5 november 2009 om 17:40
Zo weer wakker en vanmiddag ff geshopt met zusje
Baal van een vriend , die heb ik afgelopen zaterdag 50 piek geleend. Hij zou het afgelopen maandag terug geven. Inmiddels is het donderdag en ik heb het nog niet.
Gisteren sprak ik hem aan op msn en zei hij dat hij mij zou bellen gisteravond. Heeft hij niet gedaan. Vandaag weer een msn bericht gstuurd dat ik de gang van zaken niet erg op prijs stel. Dat hij een afspraak gemaakt heeft met mij en mij een belofte heeft gedaan en dat ik graag zie dat hij die nakomt.
(t geld opzich maakt mij nog niet eens zoveel uit, wel dat ie zijn belofte gewoonweg niet na komt of niet gewoon eerlijk zegt bv dat ie t geld nog niet heeft o.d.)
Zelf heb ik het ook niet breed deze maand (stom dat ik t gewoon heb uitgeleend) en kan dat geld ook wel enorm goed gebruiken.
Van RP meneer nog niets vernomen hij is ook niet meer online geweest op RP na onze date.
Zal ik er een smsje aanwagen ? Maar ja wat stuur ik dan ?
Baal van een vriend , die heb ik afgelopen zaterdag 50 piek geleend. Hij zou het afgelopen maandag terug geven. Inmiddels is het donderdag en ik heb het nog niet.
Gisteren sprak ik hem aan op msn en zei hij dat hij mij zou bellen gisteravond. Heeft hij niet gedaan. Vandaag weer een msn bericht gstuurd dat ik de gang van zaken niet erg op prijs stel. Dat hij een afspraak gemaakt heeft met mij en mij een belofte heeft gedaan en dat ik graag zie dat hij die nakomt.
(t geld opzich maakt mij nog niet eens zoveel uit, wel dat ie zijn belofte gewoonweg niet na komt of niet gewoon eerlijk zegt bv dat ie t geld nog niet heeft o.d.)
Zelf heb ik het ook niet breed deze maand (stom dat ik t gewoon heb uitgeleend) en kan dat geld ook wel enorm goed gebruiken.
Van RP meneer nog niets vernomen hij is ook niet meer online geweest op RP na onze date.
Zal ik er een smsje aanwagen ? Maar ja wat stuur ik dan ?
donderdag 5 november 2009 om 19:04
Hi,
Ik heb alweer weekend!! Heeeerlijk!
Concert ws geweldig gisteren....ik ben naar Maxwell geweest. Echt superlekkere muziek en hij was ook niet verkeerd Ik was megalaat thuis en heb me vanmorgen fijn verslapen.
Vleertje....balen van dat geld zeg, niet netjes van je vriend. En heb je RP-meneer al wat gesmst? Altijd lastig he?
MissT...dat concert van gister had jij ook vast leuk gevonden...uuh de zanger dan, zon lekker los in de heupen donkere meneer. Njamnjam....
Hoe gaat het met MM eigenlijk?
Olive....hoe gaat met jou? Heb je al avondje film gekeken met uuuh wat is zijn afkorting?
Appeltie...hoe gaat het met je vinger?
Xen...ik herken het heel erg wat je zegt over R. Heb het zelfde gevoel met ZB. Het voelt fijn en vertrouwd en geef veel om hem maar het is hem gewoon niet. Vandaag nog heel gesprek met vriendin over gehad, waarbij ik ook echt even paar tranen moest laten. Ik wil zo graag dat geweldige en verliefde gevoel bij iemand hebben en daar ga ik ook naar op zoek en ontdek dat DAT gevoel er niet zit. Hoe graag ik het ook zou willen. En ik loop daar eigenlijk elke keer tegenaan en dat is soms zo enorm kut.
Ik heb alweer weekend!! Heeeerlijk!
Concert ws geweldig gisteren....ik ben naar Maxwell geweest. Echt superlekkere muziek en hij was ook niet verkeerd Ik was megalaat thuis en heb me vanmorgen fijn verslapen.
Vleertje....balen van dat geld zeg, niet netjes van je vriend. En heb je RP-meneer al wat gesmst? Altijd lastig he?
MissT...dat concert van gister had jij ook vast leuk gevonden...uuh de zanger dan, zon lekker los in de heupen donkere meneer. Njamnjam....
Olive....hoe gaat met jou? Heb je al avondje film gekeken met uuuh wat is zijn afkorting?
Appeltie...hoe gaat het met je vinger?
Xen...ik herken het heel erg wat je zegt over R. Heb het zelfde gevoel met ZB. Het voelt fijn en vertrouwd en geef veel om hem maar het is hem gewoon niet. Vandaag nog heel gesprek met vriendin over gehad, waarbij ik ook echt even paar tranen moest laten. Ik wil zo graag dat geweldige en verliefde gevoel bij iemand hebben en daar ga ik ook naar op zoek en ontdek dat DAT gevoel er niet zit. Hoe graag ik het ook zou willen. En ik loop daar eigenlijk elke keer tegenaan en dat is soms zo enorm kut.
donderdag 5 november 2009 om 19:37
Erykah, JAAAAAAAA!!!!! Maxwell is helemaal geweldig, ben echt heel jaloers op je!
Ik krijg trouwens wel een klein traantje in mijn ogen als je je verhaal over de liefde zoeken lees. Ik zou heel graag willen dat ik nu hele wijze woorden had, maar meer die heb ik eigenlijk niet. Bedenk je alleen wel dat die allesoverheersende liefde en wij zijn maatjes voor het leven enzo vaak van de buitenkant er ook veel beter uitziet dan het van binnen is....
Ik krijg trouwens wel een klein traantje in mijn ogen als je je verhaal over de liefde zoeken lees. Ik zou heel graag willen dat ik nu hele wijze woorden had, maar meer die heb ik eigenlijk niet. Bedenk je alleen wel dat die allesoverheersende liefde en wij zijn maatjes voor het leven enzo vaak van de buitenkant er ook veel beter uitziet dan het van binnen is....
donderdag 5 november 2009 om 19:37
Erykah... Even voor je kutgevoel (Wat ik heel goed begrijp) Maar als je weet dat ZB het niet is, waarom ga je dan nog met hem om? Gewoon puur uit vriendschap? Of toch kijken of er iets zit?
Xen...voor jou dezelfde vraag
Vleer...Balen van je geld....Niet netjes om dat niet zsm terug te geven! Ik vind 50 euro best veel geld namelijk!
Pop... Terrasmeneer al gesproken voor een date?
Olive...Morgen filmpje kijken! Ben benieuwd!!
Lief dat jullie allemaal zo bezorgd om mij zijn opdat ik niet te snel ga. Ik probeer niet te snel te gaan. Maar het voelt nu wel gewoon heel erg fijn. De rupsen zijn er.....nu gaan we kijken of het vlinders worden!
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden (as usual) ....ik heb ook nog geen sex gehad, puur om het feit dat ik wil kijken hoe serieus het is. Ik heb er diep van binnen geen twijfel over...maar ja ik ga dan er ook elke keer voor de volle 100% voor.
We zullen het allemaal wel zien.....
Verder heb ik het heel erg druk op werk.....het is allemaal best heftig!
Xen...voor jou dezelfde vraag
Vleer...Balen van je geld....Niet netjes om dat niet zsm terug te geven! Ik vind 50 euro best veel geld namelijk!
Pop... Terrasmeneer al gesproken voor een date?
Olive...Morgen filmpje kijken! Ben benieuwd!!
Lief dat jullie allemaal zo bezorgd om mij zijn opdat ik niet te snel ga. Ik probeer niet te snel te gaan. Maar het voelt nu wel gewoon heel erg fijn. De rupsen zijn er.....nu gaan we kijken of het vlinders worden!
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden (as usual) ....ik heb ook nog geen sex gehad, puur om het feit dat ik wil kijken hoe serieus het is. Ik heb er diep van binnen geen twijfel over...maar ja ik ga dan er ook elke keer voor de volle 100% voor.
We zullen het allemaal wel zien.....
Verder heb ik het heel erg druk op werk.....het is allemaal best heftig!
donderdag 5 november 2009 om 19:53
WM...ik denk dat ik toch zoek naar of er iets zit, door elkaar beter te leren kennen dat het gevoel dan kan komen? Ik zoek naar dat gevoel en elke keer voel ik dat het er gewoon niet zit. Het ligt niet aan hem of aan mij....hij is ontzettend lief voor mij, hij is een geweldig iemand. En toch zit dat ene gevoel er niet...dat gevoel wat juist wel nodig is om verder te gaan en waar je op kan terugvallen.
Fijn dat zo goed voelt met ...wat is zijn afkorting nou?...lekker van genieten. En het is goed dat je er voor 100% voor gaat, dat is ook de goede manier om erin te staan denk ik.
MissT....ja hij is lekker he die Maxwell!! En je bent lief dat je traantjes krijgt van mijn verhaal
En allesoverheersende liefde en maatjesvoorhetleven is wel wat ik wil....ik wil niet voor minder gaan eigenlijk. Ik kan en wil dat gewoon niet, om dan maar met iemand te zijn en met minder genoegen te nemen. Ik had dat gevoel met mijn ex...ik was zoooo gek op hem, hield ontzettend veel van hem. Dat gevoel moet je denk ik wel hebben, zeker als de verliefdheidsperiode voorbij is en je komt in de rustige fase...dan moet dat gevoel er zijn om erop terug te vallen, ook in moeilijke tijden met elkaar.
Fijn dat zo goed voelt met ...wat is zijn afkorting nou?...lekker van genieten. En het is goed dat je er voor 100% voor gaat, dat is ook de goede manier om erin te staan denk ik.
MissT....ja hij is lekker he die Maxwell!! En je bent lief dat je traantjes krijgt van mijn verhaal
donderdag 5 november 2009 om 19:58
Ja wat is dat ene extra dingetje in een man dat je dat gaat voelen hé? Je kan je vinger er niet op leggen! Helemaal hoe je ZB beschrijft echt een hele fijne vent is waar je leuke dingen mee kan doen...maar toch dat gevoel niet! Dat is frustrerend!
Ja een afkorting....lastig Ben niet zo goed in de afkortingen :rollingen:
Ja een afkorting....lastig Ben niet zo goed in de afkortingen :rollingen:
donderdag 5 november 2009 om 20:05
hai allemaal!
Sluit mij helemaal bij Erykah aan met mn gevoelens voor R. Ik heb t geprobeerd, meerdere malen zelfs, maar het zit er niet in. Balen dat er nu wel eens een man is die voor mij gaat en dat er van mijn kant dus iets ontbreekt. Ik hou t dus bij een (toch wel bijzondere) vriendschap, zolang hij er niet onder lijdt en dat geloof ik echt niet.
Mooi gesproken sis!
WM, als je je eigen post nu leest en je beseft dat je hem 3 dagen geleden ontmoet hebt, wat denk je dan? Stel dat dit een post van iemand anders was geweest, hoe had je dan gereageerd? Volle 100% is prima, maar dat kun je ook een andere manier doen, meer je hoofd en minder je hart in deze fase. Hierin ben ik het dus even niet met sissie eens
je zegt wel dat je t rustig an wil doen, nog geen sex hebt, maar jullie gaan nu al in zon tempo dat dat al niet meer uit te stellen is. Anyway, ik hoop dat t dit keer allemaal anders uitpakt!
Zes: joh wat maak je je druk, je hebt 2 andere dates voor de boeg toch? lekker laten gaan.
Pop: hoe ging de inspectie?
Ik ga koken, tot later!
Sluit mij helemaal bij Erykah aan met mn gevoelens voor R. Ik heb t geprobeerd, meerdere malen zelfs, maar het zit er niet in. Balen dat er nu wel eens een man is die voor mij gaat en dat er van mijn kant dus iets ontbreekt. Ik hou t dus bij een (toch wel bijzondere) vriendschap, zolang hij er niet onder lijdt en dat geloof ik echt niet.
Mooi gesproken sis!
WM, als je je eigen post nu leest en je beseft dat je hem 3 dagen geleden ontmoet hebt, wat denk je dan? Stel dat dit een post van iemand anders was geweest, hoe had je dan gereageerd? Volle 100% is prima, maar dat kun je ook een andere manier doen, meer je hoofd en minder je hart in deze fase. Hierin ben ik het dus even niet met sissie eens
Zes: joh wat maak je je druk, je hebt 2 andere dates voor de boeg toch? lekker laten gaan.
Pop: hoe ging de inspectie?
Ik ga koken, tot later!
donderdag 5 november 2009 om 20:36
Xen....ja dat ene gevoel moet je wel voelen. En ja dat is echt kut dat hij wel voor jou gaat en dat jij het niet voelt. Kon je je gevoel maar sturen he? Zou dat graag willen hoor want ZB verdient ook dat iemand volledig voor hem gaat.
En ik ben het met je eens dat je voor 100% moet gaan maar wel met je hoofd in deze prille fase en dat je hart uiteindelijk daarbij komt.
En ik ben het met je eens dat je voor 100% moet gaan maar wel met je hoofd in deze prille fase en dat je hart uiteindelijk daarbij komt.