Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 5 november 2009 om 21:47
quote:Erykah schreef op 05 november 2009 @ 21:45:
Uh Vleer....hij geeft gewoon aan wat hij het doen is net als jij. Sms hem of ie zin heeft in een drankje...of samen te chillen? Jij bent ook niet echt duidelijk in wat je wilt of van hem wilt?
Ja das eigenlijk best waar.
Xen: gelijk in. Is 4 jaar ook een lange relatie .
Uh Vleer....hij geeft gewoon aan wat hij het doen is net als jij. Sms hem of ie zin heeft in een drankje...of samen te chillen? Jij bent ook niet echt duidelijk in wat je wilt of van hem wilt?
Ja das eigenlijk best waar.
Xen: gelijk in. Is 4 jaar ook een lange relatie .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 5 november 2009 om 21:51
Nou Miran, je bent lekker druk voordat je weg kan...
En Vleer, bedankt voor je lijstje voor Miran, kan ik ook gebruiken nu....
Vind je het niet jammer dat je je minder makkelijk overgeeft en kritischer bent voordat je je weer 100% over kan geven aan een verliefd gevoel? Ik heb dat namelijk wel.... zou dat toch komen door die lange relatie/samenwonen en erachter komen dat dat niet goed is afgelopen??
Zo ga nu mijn nagels weer lakken, na net de vorige lak eraf gehaald te hebben.... Moet natuurlijk wel een beetje kleur op de nagels zitten dit weekend. Ga trouwens naar Antwerpen en Sneeze als je het nog leest, met Ortho ja.
En Vleer, bedankt voor je lijstje voor Miran, kan ik ook gebruiken nu....
Vind je het niet jammer dat je je minder makkelijk overgeeft en kritischer bent voordat je je weer 100% over kan geven aan een verliefd gevoel? Ik heb dat namelijk wel.... zou dat toch komen door die lange relatie/samenwonen en erachter komen dat dat niet goed is afgelopen??
Zo ga nu mijn nagels weer lakken, na net de vorige lak eraf gehaald te hebben.... Moet natuurlijk wel een beetje kleur op de nagels zitten dit weekend. Ga trouwens naar Antwerpen en Sneeze als je het nog leest, met Ortho ja.
donderdag 5 november 2009 om 21:53
donderdag 5 november 2009 om 21:54
donderdag 5 november 2009 om 21:55
Ook met je eens Erykah, ik probeer nog steeds de gezonde middenweg te vinden tussen hoofd en hart, lastig voor zon gevoelsmens.
Ik vind het echt heel heel jammer voor je, maar toch is het ook weer een mooi gevoel om van alles te voelen toch? Dat heeft R ook wel bij mij losgemaakt en daar kan ik dan ook wel weer dankbaar voor zijn.
Weet je al of, hoe en wanneer je t met ZB bespreekbaar gaat maken?
Mirannn, rolling over the floor laughing out loud
Ik vind het echt heel heel jammer voor je, maar toch is het ook weer een mooi gevoel om van alles te voelen toch? Dat heeft R ook wel bij mij losgemaakt en daar kan ik dan ook wel weer dankbaar voor zijn.
Weet je al of, hoe en wanneer je t met ZB bespreekbaar gaat maken?
Mirannn, rolling over the floor laughing out loud
donderdag 5 november 2009 om 21:57
donderdag 5 november 2009 om 22:01
donderdag 5 november 2009 om 22:02
donderdag 5 november 2009 om 22:02
quote:Erykah schreef op 05 november 2009 @ 19:53:
MissT....ja hij is lekker he die Maxwell!! En je bent lief dat je traantjes krijgt van mijn verhaal
En allesoverheersende liefde en maatjesvoorhetleven is wel wat ik wil....ik wil niet voor minder gaan eigenlijk. Ik kan en wil dat gewoon niet, om dan maar met iemand te zijn en met minder genoegen te nemen. Ik had dat gevoel met mijn ex...ik was zoooo gek op hem, hield ontzettend veel van hem. Dat gevoel moet je denk ik wel hebben, zeker als de verliefdheidsperiode voorbij is en je komt in de rustige fase...dan moet dat gevoel er zijn om erop terug te vallen, ook in moeilijke tijden met elkaar.Dat snap ik ook, Eer, en voor minder moet je het ook zeker niet doen, ik wilde alleen maar zeggen dat je niet je hele leven moet ophangen aan het vinden van die allesomvattende liefde, dat je het ook leuk kan hebben met je leven zoals dat nu is. Eigenlijk wil ik dus gewoon mijn motto maar weer eens in de ether smijten: Kijk naar wat je wel hebt, niet naar wat je niet hebt.
MissT....ja hij is lekker he die Maxwell!! En je bent lief dat je traantjes krijgt van mijn verhaal
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).