Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
Leuke date,leuke date Thee?

Vertel vertel vertel....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Thee: ja, vertel!

(Even nog over het gesprek van gisteren: lang niet al mijn dates zijn teleurstellend hoor.... ik heb veel leuke vrouwen ontmoet en meestal is het erg gezellig).
Wat is het hier rustig?

Is iedereen gewoon braaf aan het werk?

Geleerd, das toch ook de bedoeling van een date?

Dat het gezellig is?

Denk dat dat de insteek van de date moet zijn

En niet...nu ga ik mijn toekomstige echtgenoot/SV-tje of wat dan ook ontmoeten...
@SD: je onderschat misschien de passie en hartstocht die een man kan ervaren
quote:Geleerd schreef op 26 augustus 2008 @ 11:09:

@SD: je onderschat misschien de passie en hartstocht die een man kan ervaren

Platte geilheid bedoel je.

Passie en hartstocht beleef je niet in een eerste ontmoeting.
..
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2008 @ 11:22:

[...]

Platte geilheid bedoel je.

Passie en hartstocht beleef je niet in een eerste ontmoeting.

Eensch...

Alhoewel ik wel eens accuut geil kan worden van een smakelijk hapje wat voorbij komt lopen....
Zijn vrouwen dan echt net zo erg???
Tuurlijk zijn vrouwen net zo erg (is dat eigenlijk erg?)

Ik bedoel niemand heeft er toch last van als ik een directe aaval van hitsigheid krijg bij het voorbij komen van een smakelijk exemplaar?
@SD: wil je geen vriendjes met me zijn?
Je wilt niet weten wat meiden of vrouwen onder elkaar vertellen! De ruwe-bolster-blanke-pit-mannen zijn geen haar beter, kijk maar naar de bouwvakkers.
World of Warcraft: Legion
Geleerd, ik ken je net....

Ff geduld hebben hoor
Oe....Tainted Love van Soft Cell op de radio...

brings back memories, en wat een ontzettend geil nummer is het toch nog steeds!
*flikkert serieuze inslag overboord*

Wat heb ik zin in een goede beurt!
Mijn god wat is het druk op t werk zeg kan niet eens aan mijn aanstaande denken
@Ivy: mmmm, ik ben tezeer gekwetst om op je (impliciete) voorstel in te gaan....

Misschien een andere keer.
Ik doe geen voorstel. Ik zeg gewoon waar ik zin in heb. Beter lezen.
Oh... ik dacht omdat je dat zei in mijn topic, je zou begrijpen dat ik mezelf vervolgens de vraag zou stellen "Zou ik dan degene willen zijn die Ivy die goede beurt zou willen geven?"

Misverstand dus.

(Maar mijn antwoord is evengoed "nee" (niet als je zo fel tegen me doet....)
Oh, dus jij gaat er van uit dat alles in dit topic aan jou gericht is? En betrekt dus alles op jezelf en projecteert vervolgens jouw verwachtingen op wat er gezegd wordt.

Tsja, dan wordt heldere communicatie moeizaam.
Nou, nee....niet perse.... Maar je kunt als vrouw niet zo naief zijn dat je niet begrijpt dat wanneer je aangeeft zin te hebben in een goede beurt, mannen zichzelf zullen inbeelden in de rol van degene die de betreffende vrouw die goede beurt zou kunnen/moeten geven....
quote:Geleerd schreef op 26 augustus 2008 @ 15:17:

Oh... ik dacht omdat je dat zei in mijn topic, je zou begrijpen dat ik mezelf vervolgens de vraag zou stellen "Zou ik dan degene willen zijn die Ivy die goede beurt zou willen geven?"

Misverstand dus.

(Maar mijn antwoord is evengoed "nee" (niet als je zo fel tegen me doet....)

Ik dacht nog even dat je, ondanks geen smiley te bekennen, een grapje maakte, maar nee dus....

ALS ik ZOU zeggen dat ik wel eens wat met een vrouw wil, denk je dan dat IR of SD dat direct op zichzelf zouden betrekken?? Neuh, lijkt me niet he!

Btw, in mijn ogen heb jij het topic slechts geopend en is het daarmee niet jouw topic.
Nou, eerlijk gezegd vind ik de gedachte dat jij dat dan zou kunnen/mogen/moeten zijn meer naief, zeker in een forumcontext. Kijk op de chat van een datingsite is het misschien nog anders of bij 1 op 1 (msn) contact, maar dan nog kan het virtueel flirterig bedoeld zijn of als een algemene kennisgeving zoals ik haar las iig.

*maar goed, gaat weer off forum en verder werken *
Geleerd, let nou toch eens op je woorden.

Je begon zo aardig deze week.

Badeendje, ik denk dat we Geleerd van de gastenlijst moeten schrappen hoor, hij misdraagt zich (en dat vind ik alleen leuk als jij het doet)

Ivy....zal ik je een beurt geven (neem ik de bloemetjes mee)

*en SD heeft gewoon de pest in dat NU het werk al voor het meisje gaat*
quote:thee schreef op 26 augustus 2008 @ 15:26:

[...]

ALS ik ZOU zeggen dat ik wel eens wat met een vrouw wil, denk je dan dat IR of SD dat direct op zichzelf zouden betrekken?? Neuh, lijkt me niet he!

Oe Thee, ik doe net Ivy een voorstel, maar je mag gerust meedoen hoor
* komt even illegaal gedag zeggen* Haaaai!!!

SD; hoe staat het met de voorbereidingen? Zal ik je wat data voor bruidsbeurzen sturen? :-)

Ivy; SD en ik kunnen ook samen langskomen hoor haha, bijna voor gratis..

Geleerd; als iemand hier schrijft ; oee, ik ben zo geil, betekent dat niet dat dat een verkapte vraag aan jou is om even wat hand en spandiensten te komen verlenen.

Zo ik ben weer weg, toedeloe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven