Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
Hij zou wel heel leuk moeten willen zijn, dus ik zou ook niet zo snel iemand in een rolstoel daten.

Net als dat ik niet zo snel iemand zonder tanden zal daten. Of iemand zonder armen.
Dat zou ik ook niet kunnen, echter ben ik een tijdje geleden wel een mooi meisje tegen gekomen met uitgaan en hebben we een tijdje gedanst. Aangezien ik eerder naar huis moest, heb ik verder niks ondernomen. Wat later kwam ik haar tegen op een feest en bleek ze maar 1 arm te hebben, iets wat me toen tijdens het uitgaan helemaal niet opviel. Mijn interesse wekte het wel (houdt wel van iets apart), maar uiteindelijk zou ik mijzelf toch voor de gek houden, want volhouden zo mij zeker niet lukken denk ik.

Nee, in eerste instantie niet daten met iemand in een rolstoel of iets dergelijks.
Overigens zou ik ook niet snel daten met iemand met het IQ van een goederentrein. Of een religieus iemand. Of iemand met de opvattingen van iemand in het 600 v Christus.
Haha, dat lijkt mij juist wel interessant...om het dan wel bij een keer te laten.
quote:matamata schreef op 06 oktober 2008 @ 12:58:

want volhouden zo mij zeker niet lukken denk ik.Gaat het er in een relatie om hoe iemand er uit ziet of hoe iemands karakter is? Bij het uitgaan merkte je niets aan haar, dus blijkbaar valt er prima mee te leven. Ben je dan niet heel erg oppervlakkig als je iemand afwijst alléén maar omdat ze maar 1 arm heeft?
Religie vind ik (ook) een gevoelig punt. Goederentrein-iq en 600 v chr. zou ik nog niet eens overwegen.
Ja, een gevoel in mij geeft aan dat ik mij er niet prettig bij voel. Daar kan ik helaas niks aan doen en hoe het went of keert uiterlijk is bij mij erg belangrijk (eveneens innerlijk hoor). Als ik iemand zie moet ik mij er wel toe aangetrokken voelen.

Neemt niet weg hoor, dat het best zou kunnen dat zij de vrouw is die ik graag zou willen, alleen ben ik bang dat die arm steeds maar weer terug komt in mijn gevoel.
Inderdaad, religie, goederentrein IQ, EQ van een computer, ernstig psychiatrisch patiënt enz. Allemaal punten waarop ik eerder nee dan ja zou zeggen.
EQ van een computer

Heb eens een kerel met een kunstoog achter me aangehad. Werd daar echt misselijk van. Sorry. Een heel dik iemand vind ik ook niet fijn. Heel klein iemand ook niet. Iemand met een handicap ook niet. Als er iets in de relatie gebeurt (man verliest hand ofzo) vind ik het anders. Maar ik ga zeker bepaalde zaken niet opzoeken. Een mens valt nu eenmaal op gezondheid. Da's biologisch, geen fluit aan te doen. Bovendien wil ik ook een lekker seksleven, en dan lijkt een rolstoel me wel in de weg zitten.
Echt Digi?

Zie je dat dan?

Noem me een dom blondje maar daar zie je toch weinig van?

Of deed hij hem uit bij het naar bed gaan?

*heeft visioen van kunstoog in bakje water op het nachtkastje*

Ik heb een kennis met een kunstoog maar daar zie ik niets van.

Alleen op foto's met flits zie je het heel duidelijk..

Ideale anti rooie ogen manier

Een rolstoel heeft ook niet mijn voorkeur, en heb mijn mannen ook graag met 2 armen 2 benen en 1 neus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja SD, ik zag het behoorlijk goed. Bewoog niet, was erg onnatuurlijk. Maar ja, het was een Pool...mijn ervaring in Oost-Europa is dat de medische wetenschap meer op een experiment van Dr. Frankenstein lijkt

Ok, opbiechtmomentje: ik zou een kleine lul ook niet echt leuk vinden (understatement)...
Maar stel nou dat de man in kwestie verder wel helemaal leuk is

Op de kleine lul na, zou je hem daarvoor dumpen?
Voor mij ook een opbiechtmomentje: behoorlijk volle vrouwen met amper borsten zijn voor mij ook echt een afknapper.

Vrouwen die over de grond sloffen, of abnormaal kauwgum kauwen, bij de minste geringste glimlach een lading makeup laten vallen, of helemaal onder de tattoos zitten mogen ook voorbij lopen.
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2008 @ 14:04:

Maar stel nou dat de man in kwestie verder wel helemaal leuk is

Op de kleine lul na, zou je hem daarvoor dumpen?

Ik vind het een lastige. Het eerste wat in me opkomt is: ja, want dan is de seksuele klik toch anders dan gewenst.

Maar misschien als ik helemaal verliefd ben dat het ineens niet meer uitmaakt ofzo.
OK,afknapper voor mij is mannen die werkelijk alleen maar over zichzelf kunnen praten, naar zweet ruiken, en een scheve rij tanden hebben

Dat laatste is een beetje beroepsdeformatie denk ik.

Mannen zonder een sociaal leven trek ik ook slecht

En kerels die denken dat als ze een joggingpak aan hebben al genoeg aan spot doen mogen ook doorlopen

En sportende man daarintegen vind ik WEL aantrekkelijk
quote:matamata schreef op 06 oktober 2008 @ 14:08:

Voor mij ook een opbiechtmomentje: behoorlijk volle vrouwen met amper borsten zijn voor mij ook echt een afknapper.

Vrouwen die over de grond sloffen, of abnormaal kauwgum kauwen, bij de minste geringste glimlach een lading makeup laten vallen, of helemaal onder de tattoos zitten mogen ook voorbij lopen.Oe...ik ga toevallig zo bellen voor mijn eerste tattoo (tje)...
Ja dat heb ik ook Ivy. Ook als de seks heel slecht zou zijn zou ik afknappen. Je hebt natuurlijk een gewone lul, een grote lul en een ieniemienielul. Dat laatste zou wel een reden zijn om er niet mee verder te gaan.

Over tattoos gesproken: die van mij zie je niet zo snel, en ik kom ook vaak mannen tegen die zeggen dat ze daar op afknappen. Heel leuk, want nog nooit achteraf complaints gehad. Ja, wel dat ik zonder leuker zou zijn, maar dan toch wel iets willen. Och.

Sommige dingen vind ik onoverkomelijk. Mannen die gelovig zijn, dat zou gewoon echt niet werken. Zo wezenlijk anders. En mijn plaatsje in de ranglijst afstaan aan een fabelwezen God is niet mijn ding. Een man die neerbuigend is naar vrouwen vind ik geestelijk gehandicapt en totaal niet aantrekkelijk. Een man met een schrikbarend laag IQ, daar erger ik me aan (been there, done that, got the STD). En ach, er zullen genoeg mannen zijn die mij een te grote bek vinden hebben, te afhankelijk vinden of te geschuffeld. I don't care.
Oh leuk Summerdance! Wat ga je zetten? En waar? Ik wil ook nog een vijfde....
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2008 @ 14:13:

[...]

Oe...ik ga toevallig zo bellen voor mijn eerste tattoo (tje)...Ik ben bezig met nr. 3 -tje te ontwerpen
Mijn avatar komt net naast mijn heupbeen...

Waar zitten ze bij jullie,en wat hebben jullie staan?
@Summerdance: neeeeeeee, geen tattoo nemen....!
Wat betekent je avatar dan?

Ik heb een Chinees teken boven mijn enkel, een om-teken op binnenkant pols, een draak op mijn onderrug en een feniks in mijn nek. Alles zwart.
Ohnee Geleerd, want als je -god forbid- een tatoeage hebt, daalt je IQ met 50 punten, ga je onvermijdelijk aan de heroine, verruil je Mozart voor Slipnot, krijg je enkel nog een baan als plantsoenschoffelaar en ben je geen prooi meer voor mannen maar eerder een slachtoffer van harcore lesbiennes in een SM-studio.

Als je dit wetenschappelijk kunt bewijzen, collegafilosoof, be my guest. Ik zou het in de hoek van snaartheorieen zoeken.
Deze wordt ook zwart, het is het Chinese Teken voor innerlijke kracht

Vind dat ik hem verdiend heb na alle zooi van de afgelopen jaren...

@ Geleerd, leg uit, wat is er mis met een tattoo?

Zeker als je hem laat zetten met een achterliggende gedachte (wat denk ik in veel gevallen zo is)
Mooie plek Sum!

Ik heb 2 bij elkaar ontworpen tribals, eentje op mijn onderrug en eentje op mijn ribben, lans en onder mijn borst door.

De derde komt op mijn heup en via mijn lies mijn venusheuvel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven