Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Xen....fijn dat je je inmiddels weer een beetje fijner voelt. Helpt sjans en het mooie weer zeker bij!

Miran..Je date klinkt op zich wel leuk. Maar als je niet hebt gelachen, is dat wel kwalijk. Is toch altijd wel heel fijn als dat gebeurd.... Nou date 3 afwachten maar!
Ik heb nog niet eens met hem gezoend. Gebeurd nooit dat ik dan nu nog afspreek, want normaal is het bij mij altijd alles of niks....

WM date met PV ??
Xenia; dat ben ik ook niet direct van plan. Maar leid jij uit dat smsje ook af dat het seksueel getint is? En wat zal hij dan bedoelen met "ik begrijp je helemaal"?

Ik weet het, zou het eigenlijk aan hem moeten vragen, maar zou graag willen weten hoe jullie dit zouden intepreteren als je 'zo'n ontmoeting zou hebben gehad en vervolgens deze smsjes...
Oh wat gaaf TB, een bulldog! hoe heet hij/zij?
quote:Xenia66 schreef op 20 april 2009 @ 20:16:

HAHAHAHA WM..ik wist het ik wist het ik wist het METEEN!

Op de biechtstoel jij/jullie!Nou we vonden het samen wel fijn om het even rustig te houden....want stel dat...Maar ja....het is erg leuk uitgepakt....
quote:Miranda01 schreef op 20 april 2009 @ 20:17:

WM date met PV ??Dat is ook de conclusie die ik trek uit het verhaal.
Haha, leuk hoor !!!

Enne jullie weten het he, wij willen jullie boodschappenlijstjes hier niet op het topic hebben
Nou als je dan nu nog met hem date.....zegt misschien wel iets?
Ik sluit me helemaal bij LM aan Miranda, als de vonk er niet is......

kan natuurlijk nog komen naar een paar dates maar er moet wel een soort van aantrekkingskracht zijn, een klik.

Shit is dat hé, ms gewoon nog snel eens afspreken om te kijken of die klik er dan alsnog komt?
Dat is ook de goede conclusie!
Hahahaha in dat stadium zitten we nog niet Miran

Maar biechtstoel Xen ....wat wil je weten?
eef: die stippeltjes kun je toch invullen...lijkt me niet zo moeilijk te raden wat hij je wilde zeggen
quote:winkelmandje schreef op 19 april 2009 @ 23:35:

PV....wat leuk! Een date! Wat hebben jullie gedaan?

LOL
ik hoef geen details hoor, doe t rustig aan en geniet ervan!

(en ajb geen pode-xan revival, dan geldt het ontroerd uitzwaaien :-)
@Xenia en Indi: ja, t zijn echt supergave honden, ze heet Demi en is een superbeest, ben heel blij met haar!

En WM en PV aan t daten?! Wat leuk!!!!!!!!
Ow nee hoor Xen, dat gaat echt niet gebeuren!

Vind ik zelf ook vreselijk. Wij houden gewoon met elkaar contact buiten het forum om...
mag ik wel vragen hoe dat zo is gekomen? wie heeft wie mee uitgevraagd?
Hallooo!!

Indi, wat leuk!!! Gister al poes meegenomen, gezellig!! Is ze lief? (leuke naam)

Xen, mis ik nu iets? Ben jij er als inspector gadget achtergekomen, dat WM met Prikvlieg een date heeft gehad?

Jij bent écht goed!! hahaha...

Gister met ZBO (zeeblauwe ogen) Thanx Xen!! was weer zo leuk, stukje gefietst, op terras geploft, daar hadden ze thee van verse muntbladeren, heel apart, net of er een brandnetel in m'n glas zat, maar zoooo lekker!! Daarna nog een stuk in bos gelopen ( voor het eerst hand in hand gelopen)..toen weer terug gefietst, thuis heeft hij frietjes gebakken, en zijn we lekker op de bank gekropen, en een hele avond tegen elkaar aan gehangen, veel gezoend, dit was dus de 4e date, en we zijn het er allebei over eens dat het wel goed zit, spanning hangt onwijs in de lucht, wanneer dan voor het eerst sex, als je een prille liefde ontwikkeld? Ik mocht gister blijven slapen ( hij benadrukte ook slapen) maar kan van mezelf dan niet garanderen, dat het alleen bij slapen blijft, en wil hier zuinig mee omgaan, met hem dus... Er echt naartoe leven, en het allebei graag willen, spanning is er al, dus echt heel lang wil/ kan ik het ook niet uitstellen denk ik..
TP....wat klinkt het super fijn!! Lekker van genieten...Zijn je rupsen al vlinders? Ik moet echt terugdenken hoe je de omgang met die vorige kerel beschreef...echt vreselijk was dat. En nu zo leuk! Je verdient het meis!!!
LM...tuurlijk mag je dat vragen....

Het is begonnen toen iedereen zijn profiel op RP ging omschrijven. Toen heb ik hem ook opgezocht. Met Indi over gebabbeld. Heb toen een keer hartje gestuurd, kreeg een hartje terug. Maar wist niet of het serieus was. Met de group hadden we elkaar msnadressen al, dus toegevoegd. Weet niet eens wie wie. Gezellig lopen kletsen...en was erg leuk steeds. Toen heeft Prik mij (met een omweg) gevraagd of ik wat wilde drinken. En nu zijn we inmiddels 3 dates verder
TP (en voor rest): was kwestie van gewoon begijpend lezen en 1+1....Volgens mij is het begonnnen op die avond dat ik en paar anderen op rp zaten en toen PV gister vertelde dat zn date net weg was en een uur later WM online kwam vertellen dat ze net thuis was (+ dat Indi en PV bij elkaar in buurt wonen), toen wist ik het 99,9999% zeker. Ook de inhoud van de laatste berichtjes verraadden hen. Wachtte tot iemand anders het op zou vallen, maar echt niet????

Ben ik dan zo slim?

TP; zou het niet te lang uistellen...stel je voor dat t tegenvalt..ik zou toch wel willen weten of het hele plaatje klopt zeg maar. Maar goed van je/jullie om t zo rustig aan te doen, klinkt goehoed!
Ben trouwens benieuwd naar het verslag van het feestje van Erykah en Appel! yoehoeeeeeeeeeee!
Nou leuk om te lezen hoor. Ben te weinig online geweest denk ik om dat te hebben zien gebeuren! Maar leuk om te horen dat jullie t zo leuk hebben!!
Heb ik nou 3 keer het woord leuk in 2 zinnen gebruikt? hahahaha
Ja Xenia....je bent slim!! En je hebt het inderdaad goed beschreven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven