Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Slaap Lekker Xen!

Ow dat scheelt dat hij het al heeft gezien. Dat maakt het begin wel iets makkelijker!

Ik ben vandaag echt ultiem lui....de gehele dag niets gedaan... Wat zeg ik? Ik heb het hele weekend helemaal NIETS gedaan!

Dat is echt eeuwen geleden....en ik kan het gewoon!
Ik denk dat we allemaal wel verkering willen Indi
Heerlijk hoor WM, zo in de relaxmodus.....en dat na je drukke week toch?
Zou het, Miran?

Mp wil niet verliefd worden zegt ze net..

Maar ze zeggen vaak dat het niet gaat gebeuren als je er het meeste op zit te wachten :(
quote:misspoez schreef op 29 maart 2009 @ 23:10:

WM ik zou jou graag eens knuffen, je doet je dingen en ik delete menig reply aan je omda tik weet dat jij je eigen schaafwonden op je knietjes moet vallen.Intressante reply, wil je het uitleggen???
had al foto gezien van hem via de mail. En vanmiddag stuurde hij mij hartje op RP. Was wel grrappig omdat hij mij gespot had op rp, mij daarom mail stuurde waarop ik o.a. vroeg waarom ik dan geen hartje gekregen had..en voila ik had er 1 en later nog een mail op rp. Tja, ik match niet zo met oudere mannen..die vinden mij vaak een huppelkutje en ik hen oude lullen....deze gedraagt zich iig niet zo :-)
quote:Miranda01 schreef op 29 maart 2009 @ 23:13:

Heerlijk hoor WM, zo in de relaxmodus.....en dat na je drukke week toch?

Ja een mega drukke week....daarom ook helemaal van de leg donderdag op vrijdag. Dus heb daarom alle afspraken afgezegd en helemaal niets gedaan! Alleen even boodschappen vrijdag en gister heel eventjes buiten geweest. Vandaag niet eens. Maar toch! Ik ben weer helemaal opgeladen!

Jij druk weekend voor de boeg?
Het weekend is net achter de rug, wm..
Euhh drukke week bedoel ik
Reply 1: ik wil best verliefd worden maar niet op de weekendmeneer omdat ik al zoveel van hem hou en we nu als lieve vrienden ook intiem zijn. *hoop dat iemand dit snapt*

Rely 2: WM je doet de dingen die ik ook deed, 15 jaar terug, ik zie je typen en ik hoor je denken en ik weet dat je dit doen, ervaren, ondergaan moet! En je doet het prima, toch?
quote:Xenia66 schreef op 29 maart 2009 @ 23:15:

had al foto gezien van hem via de mail. En vanmiddag stuurde hij mij hartje op RP. Was wel grrappig omdat hij mij gespot had op rp, mij daarom mail stuurde waarop ik o.a. vroeg waarom ik dan geen hartje gekregen had..en voila ik had er 1 en later nog een mail op rp. Tja, ik match niet zo met oudere mannen..die vinden mij vaak een huppelkutje en ik hen oude lullen....deze gedraagt zich iig niet zo :-)

ah ok.....ik snap je heel goed, maarrr hij triggert je wel, dus wellicht is het toch geen saaie grijze....:-)

Ik ga slapen, idd druk weekje voor de boeg!

Ben wel heel blij met al dat extra licht door de zomertijd
Mp: Je reply 1...je houdt gewoon van die man!!

Zou je er niet gewoon voor gaan? Of is het raar wat ik nu zeg? (onder invloed van een halve fles wijn en weinig ervaring )
Arme WM met al die "ouwe vrouwe" hier....
Dank je wel MP Lieve reply.

Ik blijf janken zo.............................
Toch denk ik niet dat het alleen de leeftijd is, karakter speelt toch ook een rol.

Ik ben bijv. ook vroeger nooit iemand geweest die in 7 sloten liep of kaas van het brood liet eten....werkte ook al op jonge leeftijd in het buitenland etc.
Zeg, jankerdje.....

Zeg..ik benvoel me totaal niet oud...ik ben pas 30
Het is soms gewoon best moeilijk. Maar met vallen en opstaan word ik best een grote meid!
Ja ik ben momenteel gewoon emotioneel labiel!

Maar ik laat ook heus ook geen kaas van mijn brood af eten, ben ook 3 maanden helemaal alleen naar het buitenland geweest. Afgelopen helemaal alleen op vakantie geweest 3 weken. Dat gaat me allemaal heel goed af.

Ik ben gewoon iemand met 2 kanten......
Hoi!

Wat een mooie verhalen hier! En MP, ik vind het heel mooi dat je niet meteen iemand al jouw ervaringen wil 'opdringen' en inziet dat wij allemaal onze eigen schaafwonden moeten ondergaan.

Voor iedereen alvast een fijne week! Ik ben blij dat ik morgen nog vrij ben.

Ben vanmiddag na het schoonmaken toch nog met ontbijman op pad geweest. Biertje gedronken, uit eten geweest, lekker (bij)gekletst. Hij wilde er graag even uit, zijn vriendinnetje heeft het uitgemaakt en hij heeft er met zn vrienden enorm veel over gesproken en wilde graag even wat ongedwongerer een biertje drinken. Ik was een beetje 'bang' dat hij meer voor de seks wilde, maar hij heeft niks geprobeerd of gehint in die richting. Was een goede zondag besteding!!
Mooi he Pop wat MP zei!

Klinkt als een hele fijne tijdsbesteding op de zondag. Als het maar gezellig is. Morgen lekker vrij. Ik ben jaloers!
*voelt zich een oude taart*
quote:misspoez schreef op 29 maart 2009 @ 23:22:

Reply 1: ik wil best verliefd worden maar niet op de weekendmeneer omdat ik al zoveel van hem hou en we nu als lieve vrienden ook intiem zijn. *hoop dat iemand dit snapt*

Ik heb er even over nagedacht en ik snap dit heel erg goed! Ik heb ook zo'n vriend. Al zie ik hem niet elk weekend. Maar zo 1x in de maand. Ik was zo vorig weekend een heel weekend met hem samen. Ook naar de sauna geweest, hij heeft 2 nachten bij mij geslapen. Maar sex komt er nooit aan te pas. Wel zoenen we... We hebben een heerlijk weekend samen gehad en voelde helemaal perfect...... maar inderdaad ook wij zijn niet verliefd. Dit gaat denk ik ook niet gebeuren. Al vinden wij het samen zijn wel heel waardevol en hebben we het er nu nog over hoe fijn vorig weekend was!
Hee Pop! Klinkt als een fijne middag!

Lekker dat je vrij bent morgen, ik mag helaas weer aan de bak en heb een hele drukke week! En nog steeds geen slaap
quote:misspoez schreef op 29 maart 2009 @ 23:45:

*voelt zich een oude taart*Nee hoor! Want ik ben een heel weekend thuis geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven