Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Welkom Moppie!

Scorpia? Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is?
Avond allemaal!

@Ingel: klus ze!

@Moppie: welkom!

Was even radiostilte van mijn kant, maar dat had ik ff nodig. Moest vandaag ook erg lachen om het buurman-topic...iemand daar de anti-climax al gelezen?
Hi,

Ik ben er ook weer....ben weekendje ondergedoken...nee hoor gewoon geen tijd/zin gehad om te forummen.

Xenia....wat leuk van die Brugman....je hebt bepaald beeld in je hoofd van een man die je wilt of bij je past en hij voldoet niet aan dat plaatje? Maar ik zou het zeker kans geven, spreek gewoon af met hem, je hoeft niet gelijk te trouwen

MP...het klinkt bijna als een relatie wat je beschrijft met weekendmeneer en misschien zijn jullie al stappen verder dan verliefd zijn. In ieder geval is het een hele mooie en bijzondere vriendschap die jullie beiden koesteren...mooi hoor!

Miran...had jij nou al afgesproken met CM?

Morgen beginnen mijn duiklessen, ik moet hoofdstuk 1 geleerd hebben van de theorie...dat weet ik echt al maaaaanden en nu doe ik het toch op het allerlaatste moment....zo deed ik het vroeger op school ook altijd
Heee Appel...anticlimax op dat topic? Ik ga gauw lezen!!!
Ben ik nou kippig...ik kan het niet vinden Appel?
is nu Madeliefje aka Isa

Het ander topic is gesloten! Het was allemaal fake

Ja ik zag het net Appel.....hoe zijn ze erachter gekomen dan? Effe verder lezen....hahahha
Ja Xen...eerst verloven mag ook! Heb wel zin in een feestje. 46 te oud?? In wel opzicht?
Ik kom niet meer bij...is het allemaal fake! Why o why????

Ik volgde het topic niet echt op de voet maar ik was toch benieuwd hoe het af zou lopen. Nou weer een lovestory down the drain hahahhhaa
zie je wel...lovestories suck

Ja inderdaad...allemaal leugens

Maar hoe komt iemand erbij he...om heel verhaal te verzinnen...zit er toch wel steekje los ergens.
Het was ook een beetje te mooi om waar te zijn haha. Of ben ik nou cynisch

Wat is het hier stil trouwens.
Xenia, even wat drinken samen kan toch nooit kwaad. Doe een lunch, kan je met goed fatsoen weg als het niks is, want 'dan heb je nog een afspraak in de avond.
Ja ik heb het niet helemaal gevolgd dat topic maar er waren een aantal mensen die het al niet geloofden.

Het is hier inderdaad stil....of is dit topic stiekum gesloten en zijn ze stiekum ergens anders verdergegaan? En dat wij dat niet weten?

Joehooeee waar is iedereen...een...eeen....eeeen...eeeeen?
HIER BEN IK AL AL AL AL AL
Xeniaaaaaaaa en MPeeeeeeeeeee....
jaaaaaaaaaaaa !!!
neem ik

Heerlijk wijntje Appel....proost!!
Ik zeg eigenlijk al even heel snel dag en truste, want ik weet niet wat ik heb maar ben kapot (heel erg weet het).

Meiden, lief dat jullie me zo steunen, maar ben nog niet toe aan daten! Dat is meer een issue dan man met grijs haar hoor. Dat grijze haar vind ik echt geen probleeem (haha heb ik zelf ook, alleen ik verberg het), maar mijn ervaring is dat oudere mannen niet veel met mij hebben en ik niet met hen. Ik heb meer een klik met jongere mannen. Maar ok, op de mail is ie leuk en het is ook absoluut geen lelijke man, maar ja ziet er wel veel ouder uit dan ik (Vleer heeft fotootje van mij gezien, dus denk dat zij dat wel kan beamen).

Haha, wat een verhaal dat met die buurman he? dat mensen je zo kunnen neppen, ongelooflijk.

Erykah en Appel: hoe was het in den bosch? verder goed weekend gehad?
Pff jongens wat schrijf je nou in zo'n eerste mail? Ik heb nu dit:

Hey!

Klopt; ik ben geen lid. Ik hoop dan maar dat de leukerd die ik misschien wel tegen het virtuele lijf loop dat wel is, en hoera!, dat blijkt nu zo te zijn.

Maar goed; dan heb je het mailadres en dan heb je een nieuw berichtje geopend en dan moet je gaan verzinnen wat je in hemelsnaam allemaal gaat typen. Altijd lastig, heb je op het terras nog de andere gasten om je getweeën over te verbazen en in het restaurant de kaart om over te discussiëren, al dan niet onder het uitwisselen van nóg lekkerder recepten die je heus nog een keer voor de ander gaat maken, in een eerste mailtje moet je zelf maar zien te verzinnen wat je als onderwerp van gesprek aan snijdt. Alleen over jezelf praten is saai, maar teveel vragen stellen aan de ander komt ook zo kruisverhoorderig over en je wil niet dat iemand zich voelt alsof hij gewogen wordt, of hij een standaard lijstje moet invullen om te zien of hij wel aan de eisen voldoet. Nee, fris, vrolijk en prikkelend wil je overkomen, nieuwsgierig maar niet té, mysterieus ook maar ook weer niet te geheimzinnig, losjes maar niet losbollig. Geen eenvoudige opgave, kan ik je zeggen

Goed, nu staan er dus wel een hoop letters maar nog niks concreets. Wat schrijf je iemand die je niet kent??

En Xen; als het niet goed voelt, niet doen,. Bij twijfel niet inhalen toch!
Ola meiden!

De maandag zit er weer bijna op! Op naar het weekend zeg ik!

Lief dat jullie vragen naar mijn dag. Heb mijn werkgever gemaild dat ik de brief heb ontvangen en gevraagd hoe en of wat. Kan en mag ik bij het bedrijf blijven waar ze me naar toe hebben gestuurd? Wanneer krijg ik mijn officieel ontslag nu ze het mogen van het UWV? Helaas, ik kreeg alleen een lees bevestiging maar niet het antwoord wat ik wilde hebben. Ik wil deze dingen gewoon concreet hebben. Ik kan het dan afsluiten en weer doorgaan. Dus nu weer in de wacht modus en morgen weer opheldering vragen.

En ja ik wil ook verkering! Me geborgen voelen en machtige sex willen hebben! Zucht.............

Hoe was jullie dag?
*aai Scorpia*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven