Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 12 april 2009 om 20:35
kijk, ook dat mag op zo'n moment! Jezelf even verwennen, heel goed!!
haha... mag het best over hebben hoor... contact had ik verbroken maar hoe verrassend ook hij heeft weer gebeld. Inmiddels paar tel. gesprekken gehad,ennnn hij is momenteel in ned. om notabene zijn nieuwe vriendinnetje op te zoeken en wilde mij ook graag zien... dat gaat alleen niet gebeuren
haha... mag het best over hebben hoor... contact had ik verbroken maar hoe verrassend ook hij heeft weer gebeld. Inmiddels paar tel. gesprekken gehad,ennnn hij is momenteel in ned. om notabene zijn nieuwe vriendinnetje op te zoeken en wilde mij ook graag zien... dat gaat alleen niet gebeuren
zondag 12 april 2009 om 20:43
ja dat kun je wel zeggen, ik zal hier niet in detail treden, maar hoe dingen weer gegaan zijn is echt met geen pen te beschrijven.... en nu reageert hij dus ook niet meer op mijn mail, en is hij inmiddels hier. Wat overigens wel weer een beetje raar aanvoelt. Ik verwacht hem niet op straat tegen te komen, maar ja toch krijg ik er een vreemd gevoel bij, maar ja niet te lang bij stil staan dus
Mannen...pff!
Mannen...pff!
zondag 12 april 2009 om 21:03
MP, elke keer denk ik bij deze man, dat hij mij niet meer kan verrassen, maar toch doet hij dat elke keer weer... feit dat hij weer een nieuw vriendinnetje heeft, en het tijdstip waarop dat is gaan spelen, doet wel pijn... daarom wil ik hem ook niet meer zien, al zag hij dat wel zitten en wilde hij in deze relatie dus ook weer vreemdgaan. tja need i say more? het opent steeds meer mijn ogen, dat scheelt
zondag 12 april 2009 om 21:33
Begrijpelijk, sms is per definitie geen communicatiemiddel voor dergelijke dingen.
Zeker als je een verleden hebt gehad (hoe kort het ook is), zoiets zeg je persoonlijk en als dat niet kan desnoods telefonisch of mail.
Miran: Mijn verhaal is exact omgekeerd en lijkt een beetje op de door jouw ontvangen sms. Werd ook daar een beetje verkapt verpakt en als "positief" gebracht.
Zeker als je een verleden hebt gehad (hoe kort het ook is), zoiets zeg je persoonlijk en als dat niet kan desnoods telefonisch of mail.
Miran: Mijn verhaal is exact omgekeerd en lijkt een beetje op de door jouw ontvangen sms. Werd ook daar een beetje verkapt verpakt en als "positief" gebracht.
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 12-04-2009 21:35
Reden: uitgebreid
Reden: uitgebreid
% gewijzigd
zondag 12 april 2009 om 21:34