Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 april 2009 om 22:23
maandag 20 april 2009 om 22:23
Nou ja, moet zeggen dat ik voor een zo'n vraag niet een heel topic wilde openen. Dan wordt het helemaal zo'n happening. Gezien in de openingspost staat dat het eigenlijk voor allerlei dingen geldt wat betreft single zijn, dacht ik dat het hier wel op zijn plaats is. Maar ja, je hebt wel gelijk dat ik dan midden in een kletstopic val. Bij dat andere topic lees ik al van het begin mee, reageer ik af en toe ook (ook qua meekletsen), dus daar leek het me wat meer op zijn plaats. Maar je hebt wel gelijk....

maandag 20 april 2009 om 22:39
maandag 20 april 2009 om 22:41
Dat doe ik ook altijd MP...beetje globaal lezen. Ben niet zo'n ster in hele lijsten maken...als ik dus weleens iemand vergeet....Sorry
Voor de rest gaat het goed met me. Heb erg veel last van luddevudde gehad, maar gaat nu goed. Ben flink aan de lijn en aan het sporten en dat gaat super! Ben nu 7 kilo kwijt. Moet toch wat om in de markt te blijven
Voor de rest gaat het goed met me. Heb erg veel last van luddevudde gehad, maar gaat nu goed. Ben flink aan de lijn en aan het sporten en dat gaat super! Ben nu 7 kilo kwijt. Moet toch wat om in de markt te blijven
maandag 20 april 2009 om 22:43
quote:Xenia66 schreef op 20 april 2009 @ 22:39:
Ja, was echt geweldig! Alleen jammer dat t toch nog vrij veel wind stond, dus koudddd
en gister na bijna weekje stilte paar smsjes met R uitgewisseld, staat in mn post van gisteravond, niet veel bijzonders hoor. Laat t nu maar even rusten, iig proberen.Lastig is dat hè...dat laten rusten. Het ene moment gaat dat beter als het andere moment. En van dat zware hart...dat herken ik
Ja, was echt geweldig! Alleen jammer dat t toch nog vrij veel wind stond, dus koudddd
en gister na bijna weekje stilte paar smsjes met R uitgewisseld, staat in mn post van gisteravond, niet veel bijzonders hoor. Laat t nu maar even rusten, iig proberen.Lastig is dat hè...dat laten rusten. Het ene moment gaat dat beter als het andere moment. En van dat zware hart...dat herken ik

maandag 20 april 2009 om 22:50
Ik ga nu langzaamaan weer opbouwen en op gewicht proberen te blijven met sporten. Voel me zo lekker nu! Misschien in een later stadium weer wat meer eraf..alles op zn tijd. Ben nu al blij.
Gevalletje anorexia zal ik niet worden hoor Xen. Ik was behoorlik aan de maat toen ik op mn dikst was (bijna 100 kilo ) er is nu sinds die tijd 21 kilo af.
Gevalletje anorexia zal ik niet worden hoor Xen. Ik was behoorlik aan de maat toen ik op mn dikst was (bijna 100 kilo ) er is nu sinds die tijd 21 kilo af.
maandag 20 april 2009 om 22:51
Dat heb je niet helemaal goed begrepen MP, maar geeft niet natuurlijk. We hadden daar geen afspraak over, alles was en is nog onduidelijk. Hebben alleen koetjes en kalfjes gesmst, heb niet gezegd hoe 'zwaar mn hart is'. Wilde alleen ff checken of ie uberhaupt nog wel contact wil, omdat hij daarin zo onduidelijk is.