Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 9 mei 2009 om 17:19
zaterdag 9 mei 2009 om 17:30
ik heb wat hh verplichtingen doorgeschoven naar morgen..en morgen naar volgende week denk ik..
Poehee, hij zit wel in je hoofd he? ik ben nu niet bepaald een superstar in flirten, maar je moet eerst oogcontact zoeken en als je dat contact hebt, een paar seconden die blik proberen vast te houden. Als dat lukt, is hij geinteresseerd en is het 1e stapje naar een oneliner niet zo lastig. die oneliner kan ik niet zo 1-2-3 bedenken, dat is meestal de 1e ingeving en kan best wel knullig zijn, maar dat vindt die ander dan helemaal niet erg.
Poehee, hij zit wel in je hoofd he? ik ben nu niet bepaald een superstar in flirten, maar je moet eerst oogcontact zoeken en als je dat contact hebt, een paar seconden die blik proberen vast te houden. Als dat lukt, is hij geinteresseerd en is het 1e stapje naar een oneliner niet zo lastig. die oneliner kan ik niet zo 1-2-3 bedenken, dat is meestal de 1e ingeving en kan best wel knullig zijn, maar dat vindt die ander dan helemaal niet erg.
zaterdag 9 mei 2009 om 18:00
Erg he..dat je zo onder de indruk van iemand kan zijn die je helemaal niet kent..
Maar ja..hij zit wel in mijn hoofd..Ik ga het gewoon eens proberen, Xen..al dat gedoe met briefjes vind ik maar niks
Enne...ik heb zowaar afgewassen!
De rest wordt hier ook doorgeschoven naar morgen/ volgende week
En weet je al of je gaat bankhangen?
Maar ja..hij zit wel in mijn hoofd..Ik ga het gewoon eens proberen, Xen..al dat gedoe met briefjes vind ik maar niks
Enne...ik heb zowaar afgewassen!
De rest wordt hier ook doorgeschoven naar morgen/ volgende week
En weet je al of je gaat bankhangen?
zaterdag 9 mei 2009 om 18:10
Ik durf nooit te kijken..maar volgens mij zie ik 'm uit mijn ooghoeken wel kijken
Ik weet niet wat ik ga eten...ik heb de laatste weken helemaal geen zin meer om te koken voor mezelf..en ik doe wel veeeel te veeel boodschappen. Mijn kast is echt mudvol.. Dat moet ik ook eens afleren!
En sushi maken is leuk! Ik heb het ook wel eens gedaan..binnenkort weer eens doen, maar wel met een vriendinnetje..alleen vind ik niks aan.
Vanavond finale X-factor ja!
Ik weet niet wat ik ga eten...ik heb de laatste weken helemaal geen zin meer om te koken voor mezelf..en ik doe wel veeeel te veeel boodschappen. Mijn kast is echt mudvol.. Dat moet ik ook eens afleren!
En sushi maken is leuk! Ik heb het ook wel eens gedaan..binnenkort weer eens doen, maar wel met een vriendinnetje..alleen vind ik niks aan.
Vanavond finale X-factor ja!
zaterdag 9 mei 2009 om 18:58
quote:Xenia66 schreef op 09 mei 2009 @ 18:13:
ik heb wel zon makkelijke sushikit hoor, zalm en crabsticks en komkommer gekocht.
Dus 1e stap is.....OOGCONTACT EN BLIK VASTHOUDEN, NIET WEGKIJKEN!!!en lachen! Anders denktie dat je boos bent of dattie iets op zn kin heeft zitten ofzo
ik heb wel zon makkelijke sushikit hoor, zalm en crabsticks en komkommer gekocht.
Dus 1e stap is.....OOGCONTACT EN BLIK VASTHOUDEN, NIET WEGKIJKEN!!!en lachen! Anders denktie dat je boos bent of dattie iets op zn kin heeft zitten ofzo
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 9 mei 2009 om 19:04
Ola !
Chris: welkom!
Erykah: hoe ging je examen?
Olive: tjee wat een verhaal. Erg lastige situatie inderdaad. Snap dat je ergens mee door wil gaan als het goed voelt, maar de situatie kan zo ontzetten niet door de beugel. Als hij er niet snel iets aan gaat doen, gebeurt het nooit niet; ga er geen jaren op wachten meis!
Xen: snap je best dat je even pc/forumloos wilt zijn! Is ook prima als je je er goed bij voelt! Fijn dat R is blijven slapen. En ook goed dat je zo lief aan tworden bent!
Fijn om te lezen dat het beter met je gaat! Grappig dat je omgeving dat ook zo meekrijgt dan!
Succes bij de psych; deze week toch?
Indi: veel plezier op het etentje!
Chris: welkom!
Erykah: hoe ging je examen?
Olive: tjee wat een verhaal. Erg lastige situatie inderdaad. Snap dat je ergens mee door wil gaan als het goed voelt, maar de situatie kan zo ontzetten niet door de beugel. Als hij er niet snel iets aan gaat doen, gebeurt het nooit niet; ga er geen jaren op wachten meis!
Xen: snap je best dat je even pc/forumloos wilt zijn! Is ook prima als je je er goed bij voelt! Fijn dat R is blijven slapen. En ook goed dat je zo lief aan tworden bent!

Succes bij de psych; deze week toch?
Indi: veel plezier op het etentje!
zaterdag 9 mei 2009 om 19:06
Personeelfeest gister was erg leuk! Heb me voor niets druk gemaakt gelukkig: veel gedanst en gelachen.
Vandaag beetje brak aan mn huis bezig; bijna alles van de grote meubels staat al; de kleine zooi nog verhuizen, inkopen doen en dan zit ik er deze week in!
Vnvd op stap (is kermis in het dorp). Eerste avond is altijd rete-druk, verpest meestal mijn avond; maja. We zullen zien!
Vandaag beetje brak aan mn huis bezig; bijna alles van de grote meubels staat al; de kleine zooi nog verhuizen, inkopen doen en dan zit ik er deze week in!
Vnvd op stap (is kermis in het dorp). Eerste avond is altijd rete-druk, verpest meestal mijn avond; maja. We zullen zien!
zaterdag 9 mei 2009 om 19:12
@Ingelke Ik las dat jij hetzelfde hebt als ik... personeelsfeestjes met partner... Blij dat het allemaal leuk was! Uiteindelijk valt het ook wel mee. Maar ik zit me ook altijd helemaal op te vreten als ik weer naar zo'n feestje moet.
En nee, zal niet gaan zitten wachten. Dat besef kwam wat langzaam bij me, maar eindelijk is de knop om. Toch ga je ombewust 'op zoek' naar het gevoel dat ik met hem heb.
@Indi Lief lachen en aan blijven kijken! Gewoon doen. Of de stoute schoenen aantrekken en koffie voor em kopen!
Kijkt ie verder wel naar jou? (heb het verhaal een beetje gemist...)
Ik heb lekker een proseccootje ingeschonken voor mezelf.
Voor de meiden die op stap gaan: Veel plezier!
En nee, zal niet gaan zitten wachten. Dat besef kwam wat langzaam bij me, maar eindelijk is de knop om. Toch ga je ombewust 'op zoek' naar het gevoel dat ik met hem heb.
@Indi Lief lachen en aan blijven kijken! Gewoon doen. Of de stoute schoenen aantrekken en koffie voor em kopen!
Kijkt ie verder wel naar jou? (heb het verhaal een beetje gemist...)
Ik heb lekker een proseccootje ingeschonken voor mezelf.
Voor de meiden die op stap gaan: Veel plezier!