Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 23 mei 2009 om 16:47
zaterdag 23 mei 2009 om 17:13
Tja, jij bent ook niet echt in staat om gezellig met hem op pad te gaan, dat is ook lastig. Maar het schept ook duidelijkheid, je wilt geen relatie met hem!
Tja, ik weet ook even niet zo goed welk vervolg er aan gisteravonds gesms moet komen. Ik heb de laatste sms verstuurd, daar heeft ie gisteravond niet meer op gereageerd, dus wat moet ik?
Afwachten wat hij doet? Wel smsen hoe zn feestje was? Het zal hem ook wel wat overvallen denk ik... Ineens een sms van mij, zonder dat hij zijn nummer zelf heeft gegeven, met daarin de mededeling dat ik graag nog eens een biertje met hem ga drinken.
Ik zou zo graag willen weten wat zijn reactie was toen hij het 1e smsje zag!
Wat ik wel zeker weet is dat ik nu naar de supermarkt ga en pannenkoekenmix ga halen! Ik rook net de geur buiten en ik heb nu zo'n zin in pannenkoeken!
Tja, ik weet ook even niet zo goed welk vervolg er aan gisteravonds gesms moet komen. Ik heb de laatste sms verstuurd, daar heeft ie gisteravond niet meer op gereageerd, dus wat moet ik?
Afwachten wat hij doet? Wel smsen hoe zn feestje was? Het zal hem ook wel wat overvallen denk ik... Ineens een sms van mij, zonder dat hij zijn nummer zelf heeft gegeven, met daarin de mededeling dat ik graag nog eens een biertje met hem ga drinken.
Ik zou zo graag willen weten wat zijn reactie was toen hij het 1e smsje zag!
Wat ik wel zeker weet is dat ik nu naar de supermarkt ga en pannenkoekenmix ga halen! Ik rook net de geur buiten en ik heb nu zo'n zin in pannenkoeken!
zaterdag 23 mei 2009 om 17:33
Ooh geen snoep voor mij ben terug misselijk van gisteren als ik eraan denk.
Pop echt stoer hoor dat smsje, grote mond hier had zelf misschien niet gedurfd
Misschien kun je iets sturen in de trend van: heb ik leuk feestje gemist? Laat datum van volgend dan maar weten dan plan ik ochtend nadien geen meegaan helpen verhuizen
Maar dan wat leuker "aangekleed" maar men inspiratie is op.
Pop echt stoer hoor dat smsje, grote mond hier had zelf misschien niet gedurfd
Misschien kun je iets sturen in de trend van: heb ik leuk feestje gemist? Laat datum van volgend dan maar weten dan plan ik ochtend nadien geen meegaan helpen verhuizen
Maar dan wat leuker "aangekleed" maar men inspiratie is op.
zaterdag 23 mei 2009 om 17:36
zaterdag 23 mei 2009 om 18:42
Joehoe! Pipo hier leeft nog
Arme Xen! Kijk maar uit met je enkel. Als je teveel belast kan het weleens lang gaan duren, maar geloof dat dat al gezegd is En wat je tanden betreft...heb je al nagevraagd bij je ziektekostenverzekering? Zappende mannen op de bank en dat 3x per week..brrrrrrr ik zou dan ook alweer het doembeeld van een gezapige relatie voor me zien...no thnx.
Pop...geweldig dat je het aandurfde om te smssen. Ik zou gewoon even afwachten...no rush Goede ideëen voor smsjes heeft Reiz ook.
Klinkt leuk je tuin LM. Wilde vandaag ook naar het tuincentrum gaan, maar had iets teveel last van m'n kater.
Lag er laat in en werd vanmorgen om 8 uur uit bed gebeld...de schilder . Ik kon ook eigenlijk niet weg, omdat de buitenboel geschilderd is en de voordeur open moest blijven.
Gisteravond was weer gezellie met Erykah Met een stel engelse mannen zitten kletsen. Werd vooral onzin uitgekraamd en naarmate het later werd en de heren meer dronken ging het helemaal nergens meer over...ja sex
Vanavond bij vrienden langs...hou m'n hart weer vast voor morgenochtend
Arme Xen! Kijk maar uit met je enkel. Als je teveel belast kan het weleens lang gaan duren, maar geloof dat dat al gezegd is En wat je tanden betreft...heb je al nagevraagd bij je ziektekostenverzekering? Zappende mannen op de bank en dat 3x per week..brrrrrrr ik zou dan ook alweer het doembeeld van een gezapige relatie voor me zien...no thnx.
Pop...geweldig dat je het aandurfde om te smssen. Ik zou gewoon even afwachten...no rush Goede ideëen voor smsjes heeft Reiz ook.
Klinkt leuk je tuin LM. Wilde vandaag ook naar het tuincentrum gaan, maar had iets teveel last van m'n kater.
Lag er laat in en werd vanmorgen om 8 uur uit bed gebeld...de schilder . Ik kon ook eigenlijk niet weg, omdat de buitenboel geschilderd is en de voordeur open moest blijven.
Gisteravond was weer gezellie met Erykah Met een stel engelse mannen zitten kletsen. Werd vooral onzin uitgekraamd en naarmate het later werd en de heren meer dronken ging het helemaal nergens meer over...ja sex
Vanavond bij vrienden langs...hou m'n hart weer vast voor morgenochtend
zaterdag 23 mei 2009 om 19:04
Hey Appel, ur still alive! haha alweeeeeeeeeeeer een kater! Was dat nou het avondje met die Engelse ex-zwager van Erykah?
Pop, 2 van die 3 avonden was ik nog wel mobiel hoor (zondag en dinsdag, woensdag gevallen), maar maakt niet uit.
Ik zou - bij nader inzien - toch maar even wachten tot hij smst, anders ligt t er net een tikkie teveel bovenop. Anders stel je een limiet, bijvoorbeeld dinsdag.
heb net ff uurtje geslapen en nu aan de rosebier (cassis met bitter nasmaakje, maar een gegeven paard...)
Pop, 2 van die 3 avonden was ik nog wel mobiel hoor (zondag en dinsdag, woensdag gevallen), maar maakt niet uit.
Ik zou - bij nader inzien - toch maar even wachten tot hij smst, anders ligt t er net een tikkie teveel bovenop. Anders stel je een limiet, bijvoorbeeld dinsdag.
heb net ff uurtje geslapen en nu aan de rosebier (cassis met bitter nasmaakje, maar een gegeven paard...)
zaterdag 23 mei 2009 om 19:40
Halloooooooooooooo
@Xen: Lief dat je vriendin langs kwam..en je bent echt te aardig voor R. Toch voetbal kijken
@Reiz: Sterkte met je misselijkheid!
@Pop: Nog leuke plannen voor vanavond?
@Appel: Haai! Is je kater weer over??
@Mozz: Nog alleen op pad geweest?
@Olive: Huisje weer schoon?
Ik ben even naar de markt geweest met een vriendinnetje..daarna blijven plakken op het terras en daar ook gegeten. Nu weer thuis..
Ik ga niet stappen in ieder geval
@Xen: Lief dat je vriendin langs kwam..en je bent echt te aardig voor R. Toch voetbal kijken
@Reiz: Sterkte met je misselijkheid!
@Pop: Nog leuke plannen voor vanavond?
@Appel: Haai! Is je kater weer over??
@Mozz: Nog alleen op pad geweest?
@Olive: Huisje weer schoon?
Ik ben even naar de markt geweest met een vriendinnetje..daarna blijven plakken op het terras en daar ook gegeten. Nu weer thuis..
Ik ga niet stappen in ieder geval

zaterdag 23 mei 2009 om 20:16
zaterdag 23 mei 2009 om 20:20
Hi meiden!
Xen, een zappende man 3 dagen op de bank... stoer... Kon hij geen klusjes voor je doen?
Pop; Ondertussen al iets van TM gehoord? ben wel heel benieuwd!
Appel: ik zal niet te hard praten Sterkte alvast morgenochtend!
Indi, huisje is zo goed als schoon, boodschapjes zijn binnen, en nu lekker op de bank. Helemaal rozig van het zonnetje... (en een beetje rood hihihi).
Jij ook lekker in het zonnetje op het terras gezeten?
Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!
Xen, een zappende man 3 dagen op de bank... stoer... Kon hij geen klusjes voor je doen?
Indi, huisje is zo goed als schoon, boodschapjes zijn binnen, en nu lekker op de bank. Helemaal rozig van het zonnetje... (en een beetje rood hihihi).
Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!
zaterdag 23 mei 2009 om 20:23
ik ook op bank dames (hehe), beetje balen dat t zon kut-tv avond is. Ga er maar weer filmpje in gooien zometeen of muziekje aan en boek lezen (tussen zussen, net in begonnen, nu al leuk).
Zit je alleen in haar huis dan Pop? En nog in weten te houden met smsen?
En Indi, zo zalig op een terrasje eten! vind je t niet erg dat je vanavond niet uitgaat?
Zit je alleen in haar huis dan Pop? En nog in weten te houden met smsen?
En Indi, zo zalig op een terrasje eten! vind je t niet erg dat je vanavond niet uitgaat?
zaterdag 23 mei 2009 om 20:25
quote:Olive01 schreef op 23 mei 2009 @ 20:20:
Hi meiden!
Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!Niet te hard praten? Heb je soms op mn hyves gekeken?
Hi meiden!
Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!Niet te hard praten? Heb je soms op mn hyves gekeken?
zaterdag 23 mei 2009 om 20:26
Gezellig een stel medebankhangers!
De zon was hier al een tijdje weg, maar het was wel lekker..
Allemaal lekker vers fruit gekocht op de markt (lekker goedkoop aan het eind van de dag) en olijfjes en smeerseltjes..was eigenlijk voor mijn avondeten, maar dat heb ik al op het terras gegeten..
Ik ga even mijn bed opmaken en dan een stukje watermeloen eten!
De zon was hier al een tijdje weg, maar het was wel lekker..
Allemaal lekker vers fruit gekocht op de markt (lekker goedkoop aan het eind van de dag) en olijfjes en smeerseltjes..was eigenlijk voor mijn avondeten, maar dat heb ik al op het terras gegeten..
Ik ga even mijn bed opmaken en dan een stukje watermeloen eten!