Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1166 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Idd_ schreef:
17-09-2025 11:34
Precies dat dus, 'mijn' date was eerst ook redelijk actief met appen. En nu blijft het stil. We kunnen elkaar niet zien deze week dus ik hoopte op wat meer contact via app. Maar nu ben ik gestopt met initiatief nemen en hoor ik niets van hem. Ik vind het ook maar lastig.

@Catlover, hoe was je date?
Ja was gezellig! Lekker gekletst en ik had niet meteen iets van: ieuw, dus dat is wel een goed teken. Serieuze man ook en hij heeft me gisteravond en vandaag al geappt. Hij is zelfstandig ondernemer dus wel altijd heel druk. Maargoed, we zien wel hoe het loopt.
Miss beide voeten op de grond houden… de keren dat ik dit had was ik blind voor rode vlaggen… maar wie weet zijn die er in dit geval helemaal niet. Succes! Benieuwd voor morgen!
MissHolmes schreef:
17-09-2025 12:31
:hello: Heb me speciaal weer aangemeld omdat ik echt totaal van mn padje ben en ff hier mn (blije) ei kwijt wil. Heb genoeg date ervaring maar ben sinds kort begonnen met daten via Breeze en (aanrader!) . Had donderdag een date, was gezellig maar ik voelde niks. Normaal is dat niks voor mij, in 1 week verschillende dates maar date nmr 2 was onverwacht en ik had daar op 1 of andere manier een erg goed gevoel over (maar verder totaal geen verwachtingen. Ik ben 40+ en zit de laatste jaren erg goed in mijn vel en ben ook happy alleen)

Nogmaals ik heb inmiddels best veel gedate maar er is nu iets gebeurd wat ik echt nog nooit gehad heb, veel te veel controlfreak daarvoor; er was een ontzettende wederzijdse klik en ik heb de kriebels, na 1 date...!
Morgen zie ik hem weer, heel veel zin in (En van de andere kant ook wel een kleine angst dat het dan op 1 of andere manier tegenvalt haha) maar we gaan het zien.
Ik had dit in ieder geval nooit verwacht en ik heb het nog nooit meegemaakt, dat ik iemand zo snel leuk zou vinden... :$

(voor wie B & B dit seizoen gevolgd heeft, ik lig dubbel om het feit dat ik me zo ergerde aan dat overanalyseren wat Dick deed en nu neig ik het zelf net zo hard te doen :rofl:)
Wow, wat leuk! Heb dit zelf kort geleden meegemaakt en bij mij is het een blijvertje!
Happening schreef:
17-09-2025 20:57
Wow, wat leuk! Heb dit zelf kort geleden meegemaakt en bij mij is het een blijvertje!
Nou wat leuk joh! We gaan zien of het bij ons ook zo gaat. (En zo niet, ook goed, ik ben inmiddels ook blij in mn eentje)
Echt ik had dit niet verwacht maar (ook nog nooit gehad) maar ik had er vooraf al een goed gevoel over....

Attraverso; komt goed hoor, inmiddels aardig wat ervaring met daten en met mannen 😄...
Haha leuk MissHolmes! :redrose:
Gewoon _melon met login problemen
MissHolmes schreef:
17-09-2025 22:08
Nou wat leuk joh! We gaan zien of het bij ons ook zo gaat. (En zo niet, ook goed, ik ben inmiddels ook blij in mn eentje)
Echt ik had dit niet verwacht maar (ook nog nooit gehad) maar ik had er vooraf al een goed gevoel over....

Attraverso; komt goed hoor, inmiddels aardig wat ervaring met daten en met mannen 😄...
Ik heb dat ook nooit eerder gehad. Heel bijzonder.
Wat Leuk MissHolmes!
Toch maar Breeze eens inspecteren, enigste nadeel (heb het wel eens gehad)....waar de ontmoetingen plaatsvinden is 45 min rijden of met het openbaar vervoer gaan en ook 40 min. Waar ik woon is niks helaas.

Gisteren Bumble aangemaakt en na 3 uur er weer vanaf gegooid. Nope nee....géén zin in. Ik had een match maar jeetje na 3 woorden was hij al uitgesproken....daar heb ik dus zo géén zin in.
Plasticss schreef:
18-09-2025 10:34
Wat Leuk MissHolmes!
Toch maar Breeze eens inspecteren, enigste nadeel (heb het wel eens gehad)....waar de ontmoetingen plaatsvinden is 45 min rijden of met het openbaar vervoer gaan en ook 40 min. Waar ik woon is niks helaas.

Gisteren Bumble aangemaakt en na 3 uur er weer vanaf gegooid. Nope nee....géén zin in. Ik had een match maar jeetje na 3 woorden was hij al uitgesproken....daar heb ik dus zo géén zin in.
Zo herkenbaar. 2 o 3 vragen heen en weer en dan is het gesprek weer klaar. Je zou denken dat mannen (aangezien die altijd klagen dat ze amper matches hebben en het allemaal zo kut en lastig is) wel wat meer moeite doen voor een leuk gesprek.

Maar nee. Het is echt allemaal 10x niks.
Leuk al deze ontwikkelingen!
Miss Holmes, ik dacht er gisteren nog aan om te vragen hoe je (eerste) date was geweest maar je gaat voortvarend te werk en was alweer bij de volgende, eerste, dates. Heel goed. En ben het met je eens over breeze.
En klinkt super, alleen maar leuk. En andersom is er duidelijk dus ook een klik. Soms kan het zomaar heel vanzelf gaan, dat zie je ook aan een paar anderen. En dan is het gewoon duidelijk en geen gedoe. Uit eerdere verhalen van je lijkt het me dat je je niet gek laat maken en ook afscheid neemt als iemand niet goed voelt. Ben benieuwd naar het vervolg.

Mus, ik herken de overwegingen van jouw vriend tav zijn ex wel een beetje. Ik zou aanraden: blijf op een zachte, niet sturende manier in gesprek met hem hierover. Ik heb te weinig geluisterd. Want idd mijn ex gijzelde me, om verschillende redenen. En eigenlijk was ik bang voor hem, voor zijn reactie. Niet alleen mbt een partner, maar tav meerdere dingen.
Om de lieve vrede te bewaren, althans dat dacht ik, ging ik kronkelen en soms ook pleasen. Maar ik denk uiteindelijk dat hij bepaald respect had gehad als ik gewoon duidelijker was geweest en had gedaan wat goed voor mij voelde. Ook mbt zaken gerelateerd aan de kinderen. Als ze door hebben dat je je niet laat gijzelen komt er duidelijkheid, wat vaak, indirect, ook voor de ex -partner goed is. En voor jezelf!
Maar als je er middenin zit, zie je dat gewoon minder goed. Speelt schuldgevoel bij hem ook een rol?
Melon en Platicss, dat gedoe van niet reageren heb je niet bij breeze. Niet dat het heiligmakend is maar het geeft wel bepaalde rust. Want als je een match hebt, komt er ook een afspraak.
Mbt de afstand herken ik. Wat ik heb gedaan toen ik wat verder moest rijden is een uurtje eerder gaan omdat het ook een leuke stad is waar ik afsprak. En dus kritisch zijn op de beschikbaarheid die je opgeeft, zodat je die tijd ook daadwerkelijk hebt. En het zien als een ‘uitje’. Maar ms zit je nog niet helemaal in de goede date mood. Wat Miss ook zei, het helpt als je er zelf ontspannen in zit en niet ondersteboven raakt van een blauwtje of zo.

Idd , is er al contact geweest?
Hier mondjesmaat en ik probeer het iets los te laten en er niet te veel aan te denken. Het in mijn hoofd zitten, is sowieso een thema . En ik probeer daar anders mee om te gaan. Dus zie het ook maar als een oefening (op meerdere terreinen). Met wisselend succes haha.
En wat Mus en Happening ook aangaven, ik heb bepaalde tekenen waardoor ik denk dat hij mij ook wel echt leuk vindt. Maar op zijn eigen tempo. En het voelt op dit moment nog niet goed om dit te willen forceren.
Catlover, fujn dat het leuk was! Een nieywe leuke man doet een vervelende ex sneller vergeten. Alleen daar al goed voor, ook al wordt het verder niets.

Peertjes moest wel lachen om jouw opmerking dat het nog maar pril is tussen hen. En dat is natuurlijk ook zo. Ben wel benieuwd hoe jullie verhouding zich verder gaat ontwikkelen…
Ergens kan ik me gewoon niet voorstellen dat hij zich niet aangetrokken tot je voelt.
Catlover, ah wat leuk. Benieuwd hoe het verder zal gaan. Hebben jullie uitgesproken een vervolg te willen?

MissHolmes, wat een leuke verrassing dat je al zo snel kriebels voelt. Alvast fijne tweede date gewenst vandaag!

Emmely, fijn dat er in elk geval wel wat contact is bij jullie. Hier is het al paar dagen helemaal stil..
Emmely schreef:
18-09-2025 12:00
Melon en Platicss, dat gedoe van niet reageren heb je niet bij breeze. Niet dat het heiligmakend is maar het geeft wel bepaalde rust. Want als je een match hebt, komt er ook een afspraak.
Mbt de afstand herken ik. Wat ik heb gedaan toen ik wat verder moest rijden is een uurtje eerder gaan omdat het ook een leuke stad is waar ik afsprak. En dus kritisch zijn op de beschikbaarheid die je opgeeft, zodat je die tijd ook daadwerkelijk hebt. En het zien als een ‘uitje’. Maar ms zit je nog niet helemaal in de goede date mood. Wat Miss ook zei, het helpt als je er zelf ontspannen in zit en niet ondersteboven raakt van een blauwtje of zo.

Hier mondjesmaat en ik probeer het iets los te laten en er niet te veel aan te denken. Het in mijn hoofd zitten, is sowieso een thema . En ik probeer daar anders mee om te gaan. Dus zie het ook maar als een oefening (op meerdere terreinen). Met wisselend succes haha.
Dat ben ik ook nog niet, wel ergens toe aan leuk contact maar ook weer niet toe aan die hele rompslomp wat het soms geeft.

Moet net wel lachten met een cliënt is een meneer van 81 jaar oud en hij komt nu al een aantal jaren bij mij voor controles. Op een gegeven moment had we het erover als ik een bedrijfsauto had (wij kunnen een bedrijfsauto hebben met logo, maar die heb ik niet). Ik zei nee omdat ik er in die auto's géén honden mogen en die heb ik + Ik wil sowieso niet dat type auto.

Zegt hij 'Alleen twee hondjes?'. Uhm ja wat moet ik dan nog anders hebben? 'Ja een vriendje? Of man!'. Nee die heb ik niet nee zei ik tegen hem 'Hoezo dat niet! Ik was zo n leuke meid!'. Ja geen idee, nou meneer van 81 jaar ging uitkijken voor mij XD ik lag helemaal dubbel.

Maar ik heb ook een keer gehad dat een man van +90 jaar zijn kleinzoon mee had genomen en mij probeerde te koppelen ik zei toen 'Meneer weet u wel hoe oud ik ben???' Nee....eigenlijk niet 'Nou toch wel een stuk ouder dan uw kleinzoon.....'. Ik was toen 31 jaar....zijn kleinzoon 18 jaar....die kleinzoon wist niet meer waar hij het moest zoeken hahaha, hij liep helemaal rood aan. XD

Dat vind ik leuk die oudere mensen die het dan wel 'even' gaan regelen, maar in die goede oude tijd ging het soms ook een stuk makkelijker.
Haha wat een leuke verhalen Plasticcs, hartverwarmend ook.
Emmely schreef:
18-09-2025 11:53
Leuk al deze ontwikkelingen!
Miss Holmes, ik dacht er gisteren nog aan om te vragen hoe je (eerste) date was geweest maar je gaat voortvarend te werk en was alweer bij de volgende, eerste, dates. Heel goed. En ben het met je eens over breeze.
En klinkt super, alleen maar leuk. En andersom is er duidelijk dus ook een klik. Soms kan het zomaar heel vanzelf gaan, dat zie je ook aan een paar anderen. En dan is het gewoon duidelijk en geen gedoe. Uit eerdere verhalen van je lijkt het me dat je je niet gek laat maken en ook afscheid neemt als iemand niet goed voelt. Ben benieuwd naar het vervolg.
Nou het rare bij de 1e date was dat ik vantevoren al een erg goed gevoel erover had (en dat heb ik nooit, daar ben ik echt te veel een control freak voor) en dat klopte dus ook; we hebben v 19.15 tot een uur of 23u zitten kletsen ;-D en ik had (en dat heb ik dus ook nog nooit gehad) daarna kriebels, die ik nog steeds heb en dat is wederzijds.
Nou wat lief dat je dat zegt! Ik moet zeggen dat daten als 40 plusser en als iemand die inmiddels na hard werken goed in haar vel zit en zelfvertrouwen heeft een heel verschil is!

Ik heb overigens een tijdje terug ook een tijdje met iemand gedate waar dus uiteindelijk wel veel gedoe was en daar heb ik dus echt geen zin meer in. Dat begon allemaal leuk, niet zo'n sparkle als dit x maar wel mn type en dat was 2 a 3 maanden erg leuk totdat ik begon te merken dat ik vooral initiatief nam, hetgeen ik ook gezegd heb. Ik kreeg toen terug dat het klopte en dat hij sinds een paar weken niet zo lekker in zijn vel zat waarna ik hem ruimte heb gegeven maar wel aan heb gegeven dat ik niet in de wacht ga. Ook weet ik uit ervaring dat wanneer je al zo snel gedoe hebt dat de kans groot is dat je met een ingewikkeld persoon te maken hebt en dat dit dus ook zo zal blijven als je een relatie aan gaat. En daar heb ik dus geen zin in en ik heb dat dus losgelaten. En ik was enkel weer gaan daten om gewoon maar te zien en ik wilde dat toch een x via Breeze doen. Nu gaan we niet op de zaken vooruitlopen hoor maar dit had ik niet verwacht haha. Anyway we gaan zien hoe het loopt.
Leuk om weer terug te zijn en mee te kletsen. Ik ga ff gauw bijlezen... ;)

Haha Plasticss, wat schattig eigenlijk :-D
Heel herkenbaar wat je zegt over Bumble; daar had ik dus echt geen zin meer in en dat is natuurlijk het fijne van Breeze.
(En omdat je betaalt voor je date zitten er automatisch meer serieuze mensen op)

IDD; dank je wel! Ja leuk he! Echt ik heb dat nog nooit gehad. Ik weet dat het soms wel voorkomt maar ik dacht ach blijkbaar werkt dat niet zo bij mij maar toch wel dus :-D
@Emmely en Missholmes: Ik heb gelukkig heel veel van dat soort leuke en lieve cliënten.

@Missholmes: ik denk als ik er zin in heb (nu nog niet) dat ik dan eens voor Breeze ga. Wel heel leuk dat jij zo n kriebels hebt :D
Plasticss schreef:
18-09-2025 13:29
@Emmely en Missholmes: Ik heb gelukkig heel veel van dat soort leuke en lieve cliënten.

@Missholmes: ik denk als ik er zin in heb (nu nog niet) dat ik dan eens voor Breeze ga. Wel heel leuk dat jij zo n kriebels hebt :D
Oww ik heb ook hele periodes geen zin gehad om te daten dus ik snap je. Jaaaa maar ook wel spannend, of ze echt zijn of dat ik te veel in mn hoofd haal of weet ik veel wat... (ik zie hem zo dus ik vind het even spannend..)
Emmely schreef:
18-09-2025 12:00

Dat sowieso. Ik zit helemaal niet in de date mood. Ik vind het leuk om een beetje te chatten, maar heb niet echt de intentie om af te spreken. Dan moet het wel echt MEGA klikken in het contact.
Dus zoiets als Breeze is dan ook niks voor mij denk ik.
Emmely schreef:
18-09-2025 11:53
Mus, ik herken de overwegingen van jouw vriend tav zijn ex wel een beetje. Ik zou aanraden: blijf op een zachte, niet sturende manier in gesprek met hem hierover. Ik heb te weinig geluisterd. Want idd mijn ex gijzelde me, om verschillende redenen. En eigenlijk was ik bang voor hem, voor zijn reactie. Niet alleen mbt een partner, maar tav meerdere dingen.
Om de lieve vrede te bewaren, althans dat dacht ik, ging ik kronkelen en soms ook pleasen. Maar ik denk uiteindelijk dat hij bepaald respect had gehad als ik gewoon duidelijker was geweest en had gedaan wat goed voor mij voelde. Ook mbt zaken gerelateerd aan de kinderen. Als ze door hebben dat je je niet laat gijzelen komt er duidelijkheid, wat vaak, indirect, ook voor de ex -partner goed is. En voor jezelf!
Maar als je er middenin zit, zie je dat gewoon minder goed. Speelt schuldgevoel bij hem ook een rol?

We hebben er gisteren een lang en goed gespek over gehad. Maar voorlopig blijft de situatie zoals hij is. Zijn ex heeft eerder deze week haar zorgen met hem gedeeld over hun kinderen. Ze zijn duidelijk nog niet over de scheiding heen (wat totaal niet gek is). En nu heeft zijn ex hem ervan overtuigd dat het beter is om het voorlopig niet te vertellen. Ik heb weer gezegd wat ik daar de risico's van vind. Maar goed, ik hoop nog steeds dat ik ongelijk heb. Het is wat het is, het is uiteindelijk zijn beslissing en ik wil niet dat er hierdoor spanningen tussen ons ontstaan. Dus ik ga het laten rusten nu.

Liever niet quoten.
The impossible only takes a little longer
Dat is het beste Mus.
Het is goed als het bespreekbaar blijft. Maar het blijven idd zijn afwegingen. En die scheiding is nog niet zo lang geleden toch, dan is het ook wel weer te begrijpen.
MissHolmes, hoe was het?
Happening schreef:
19-09-2025 07:13
MissHolmes, hoe was het?
Dat kwam ik ook vragen 😊
:hihi: 1 van de eerste dingen die ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd (in zijn armen :$ :$ :$) was ff verslag doen.
Het was weer heel erg gezellig, eerst bij mij om de hoek wat gaan drinken en toen naar mijn huis gegaan waar we heel veel gekletst hebben en samen gekookt en gegeten en dat stond niet in de planning maar hij is blijven slapen en dat was heel gezellig. Vanavond ga ik naar hem, heel veel zin in.

Geen idee nog hoe dit verder gaat lopen (nou ja beetje wel maar vd andere kant wil ik nog niet te veel verwachten om teleurstelling te voorkomen) maar ik heb hier een heel goed gevoel bij, dat is wederzijds en de vlinders zijn zich aan het vermeningvuldigen :proud: (En dat had ik echt nooit verwacht zo snel, ik dacht zo zit ik blijkbaar niet in elkaar maar dat ligt blijkbaar ook aan de persoon...)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven