Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1209 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Mus* schreef:
22-09-2025 10:40
Het is meer dat @Attra zich dan zou laten gijzelen. Motormuis heeft al een poos terug aangegeven dat hij haar geweldig vindt, maar het niet voelt. Een beetje simpele ziel (lees: man) denkt dan: zo, dat is duidelijk. Hij heeft (bij mijn weten) geen bedenktijd gevraagd. Waarschijnlijk denkt hij nu dat @Attra het prima/gezellig vindt om te blijven afspreken, in de wetenschap dat het (hoogstwaarschijnlijk) niet romantisch wordt.

Vaak vinden ze de aandacht gewoon leuk en gezellig, vandaar dat ie blijft appen. Als ie iemand anders tegenkomt waarbij hij de romantische klik wél voelt, dan is het contact ook meteen over.

Been there, done that.

Als ik iets heb geleerd: een man die into you is, last geen radiostiltes in en brengt de dame in kwestie niet in verwarring.

Heb ik al vaker gezegd, maar kan het niet vaak genoeg zeggen.
Op zich helemaal mee eens!
Nuancering bij die vraag: als hij zegt dat hij toch een romantische klik voelt zou je het gesprek kunnen aangaan. Dat deze wijze, idd broodkruimels strooien, niet is wat jij wilt. En of hij dit wil veranderen. Zo nee, ook einde oefening.

Dus niet vanaf de afwachtende de rol deze vraag stellen. Of misschien alleen zeggen dat het voor jou niet werkt op deze manier. Als hij dan niet zegt dat hij het heel graag wil aangaan, blijf je daarbij.

Maar goed, dat ben ik…. Ik zou hem willen spreken daarover omdat je hem best vaak gezien hebt.
Dat je dat niet over de app wil doen begrijp ik helemaal trouwens.
En dat je door gaat met andere mannen daten vind ik ook verstandig.
Emmely schreef:
22-09-2025 10:53
Op zich helemaal mee eens!
Nuancering bij die vraag: als hij zegt dat hij toch een romantische klik voelt zou je het gesprek kunnen aangaan. Dat deze wijze, idd broodkruimels strooien, niet is wat jij wilt. En of hij dit wil veranderen. Zo nee, ook einde oefening.

Een man die een romantische klik voelt, maakt er werk van, hoor. Zeker als de vrouw in kwestie allang heeft aangegeven interesse te hebben.
VGM1980 schreef:
22-09-2025 10:42
Dat vind ik nou een hele mooie. Niet vragen wat hij wil, maar kijken wat jij wil. Ook 1 om voor mijzelf in te prenten.

Dat heeft ze toch gedaan? Attraverso ziet hem wel zitten (vooralsnog) en gaf het nog een kans omdat ze inschatte dat hij misschien nog bij zou draaien als er vanuit vriendschap nog iets zou opbloeien. Misschien tegen beter weten in maar ze is wel uitgegaan van wat ze zelf wilde.
buster wijzigde dit bericht op 22-09-2025 11:18
4.35% gewijzigd
Mus* schreef:
22-09-2025 10:40
Het is meer dat @Attra zich dan zou laten gijzelen. Motormuis heeft al een poos terug aangegeven dat hij haar geweldig vindt, maar het niet voelt. Een beetje simpele ziel (lees: man) denkt dan: zo, dat is duidelijk. Hij heeft (bij mijn weten) geen bedenktijd gevraagd. Waarschijnlijk denkt hij nu dat @Attra het prima/gezellig vindt om te blijven afspreken, in de wetenschap dat het (hoogstwaarschijnlijk) niet romantisch wordt.

Ja, eens. Hij denkt waarschijnlijk dat hij duidelijk is geweest.
Buster schreef:
22-09-2025 11:17
Dat heeft ze toch gedaan? Attraverso ziet hem wel zitten (vooralsnog) en gaf het nog een kans omdat ze inschatte dat hij misschien nog bij zou draaien als er vanuit vriendschap nog iets zou opbloeien. Misschien tegen beter weten in maar "nee" had ze al.

Zeker heeft ze dat gedaan. Maar waarom zou ze dan nu WEER om duidelijkheid gaan vragen? Nu is dan toch het juiste moment om je af te vragen of je hier zelf nog wel zin in hebt?
Buster schreef:
22-09-2025 11:17
Dat heeft ze toch gedaan? Attraverso ziet hem wel zitten (vooralsnog) en gaf het nog een kans omdat ze inschatte dat hij misschien nog bij zou draaien als er vanuit vriendschap nog iets zou opbloeien. Misschien tegen beter weten in maar ze is wel uitgegaan van wat ze zelf wilde.
Was ook helemaal geen reactie gericht op Atraverso maar dat ik het in zn algemeen in ' datingland' een goede vind om te onthouden.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hij heeft op het moment dat hij zei de klik niet te voelen ook gezegd dat hij date om een partner te vinden, niet om vrienden te maken. En een week later vroeg hij dan of hij toch mee mocht op de uitstap die ik voor mezelf gepland had. Vandaar mijn verwarring.
Maar dit is inderdaad niet wat ik wil. Ik heb genoeg geduld gehad vind ik.
Hoe jammer ik het toch blijf vinden hoor…
Open het gesprek met hem aangaan, @Attra. Dat is de enige manier om te weten waar je staat. Ook als het niet is wat je wilt horen. Knietjes kuisen en weer door. Van dit gebungel word je echt niet gelukkig...

En hopelijk doet je date op woensdag motormuis verbleken.
The impossible only takes a little longer
Attraverso schreef:
22-09-2025 12:13
Hij heeft op het moment dat hij zei de klik niet te voelen ook gezegd dat hij date om een partner te vinden, niet om vrienden te maken. En een week later vroeg hij dan of hij toch mee mocht op de uitstap die ik voor mezelf gepland had. Vandaar mijn verwarring.
Ja dan issie zelf ook tegenstrijdig, net als mijn laatste voor vlinderman. Niet meer dan logisch dat je daar in de war van raakt...

Vlinderman en ik zijn voor komende week alweer plannen aan het maken.. en we hebben onze vlinders/gevoelens tegenover elkaar geuit. (En het gaat idd wel snel maar niet te...)
2 verliefde pubers hier.. :$ :love:
Attraverso schreef:
22-09-2025 12:13
Het blijft dubbel vind ik. Ik zou zo onderhand toch ook wel eens de kaarten op tafel willen.
Happening schreef:
22-09-2025 15:27
Het blijft dubbel vind ik. Ik zou zo onderhand toch ook wel eens de kaarten op tafel willen.
Ja inderdaad... En als de ander vaag blijft doen (zoals bij mij ook met de vorige) dan hak ik tegenwoordig de knoop zonder moeite door hoor. Ik heb als 40 + geen zin meer in ingewikkeld gedoe..
Attra nogmaals je bent meer waard dan iemand die niet weet wat ie wil!
Happening schreef:
22-09-2025 15:27
Ik zou voor mezelf de kaarten op tafel leggen: he is just not that into me.
Nergens voor nodig om te vragen of iemand je misschien tóch ziet zitten, als zowel zijn eerste afwijzing als de huidige signalen daar niet op wijzen. Ik zou de eer aan mezelf houden.
apppie schreef:
22-09-2025 16:52
Ik zou voor mezelf de kaarten op tafel leggen: he is just not that into me.
Nergens voor nodig om te vragen of iemand je misschien tóch ziet zitten, als zowel zijn eerste afwijzing als de huidige signalen daar niet op wijzen. Ik zou de eer aan mezelf houden.
Ik twijfel daar dus over, dat hij haar niet ziet zitten. Ik vind de signalen heel dubbel. Ik zou er dus wel het gesprek over aangaan. Als hij niet snel met een datum komt nadat zij terug is van vakantie, dan zou ik wel mijn conclusies trekken.
mwah. Meestal als een man zegt dat er geen romantische klik is, dan is dat ook zo en gaat die niet meer komen ook. Wat sommige wel doen is je warm houden voor de aandacht of seks. Dan kunnen ze altijd weer voor je voeten gooien ' ja maar ik zei toch..'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Happening schreef:
22-09-2025 18:28
Ik twijfel daar dus over, dat hij haar niet ziet zitten. Ik vind de signalen heel dubbel. Ik zou er dus wel het gesprek over aangaan. Als hij niet snel met een datum komt nadat zij terug is van vakantie, dan zou ik wel mijn conclusies trekken.
Hij heeft aangegeven dat hij het niet voelt en bij alle daarop volgende afspraken 0 toenadering gezocht.

Er is echt niets dubbel aan zijn signalen.
MissHolmes schreef:
22-09-2025 14:56
Vlinderman en ik zijn voor komende week alweer plannen aan het maken.. en we hebben onze vlinders/gevoelens tegenover elkaar geuit. (En het gaat idd wel snel maar niet te...)
2 verliefde pubers hier.. :$ :love:

Bij mij ging het ook snel toen ik eenmaal een man tegenkwam met wie het allemaal klopte. Gewoon lekker van genieten!
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
22-09-2025 20:14
Bij mij ging het ook snel toen ik eenmaal een man tegenkwam met wie het allemaal klopte. Gewoon lekker van genieten!
Doe ik zeker! Ook wel een beetje spannend maar dat hoort er ook bij.
Happening schreef:
22-09-2025 18:28

Ik vraag me ook af wat er precies dubbel is. Hij heeft tegen Attra gezegd de romantische klik niet te voelen, maar blijft wel afspreken omdat het vriendschappelijk gezellig is. Dat blijkt uit zijn radiostiltes en het feit dat ie geen enkele fysieke toenadering zoekt. Ik denk dat Attra het vooral ziet als 'verder daten' ?

Maar hij weet ook dat zij hem leuk vindt en dat is voor een man ook best wel ego strelend. Althans de meeste vinden dat ego strelend.
MissHolmes schreef:
22-09-2025 22:24
Dat hoort er zeker bij, je wordt ineens kwetsbaar... maar het is de moeite waard 😉

Wij waren ook binnen een maand officieel en het gaat nog steeds goed. Met de juiste kan het best snel gaan ineens.
MissHolmes schreef:
22-09-2025 22:24
Superspannend, die eerste weken. Maar ook heel erg bijzonder en leuk! Ik ben wel blij dat ik inmiddels weer een beetje normaal kan eten, slapen en werken, want ik ben wel een week of zes van de kaart geweest, haha.
:rofl: Happening, herkenbaar, ik ben ook aardig van mn padje maar ik vind het ook heel leuk.(en ik weet nog iemand die er last van heeft :P)
Marathonl: dat gevoel heb ik ook! En jullie verhalen helpen ook haha. We gaan het zien.
Ik heb nu ook dat date geen contact meer op neemt, en vanaf het begin voelde ik dit eigenlijk wel. Even mijn verlies incasseren en dan hopelijk vooreen ander soort man gaan!
Emmely schreef:
23-09-2025 08:41
Ik heb nu ook dat date geen contact meer op neemt, en vanaf het begin voelde ik dit eigenlijk wel. Even mijn verlies incasseren en dan hopelijk vooreen ander soort man gaan!
Herkenbaar, ik heb ook veel 'kikkers' ontmoet.. Goede insteek!
Emmely schreef:
23-09-2025 08:41
Ik zou dat niet als een verlies zien. Ik zie dat als: deze man past dus niet bij mij. Einde evaluatie. Moet je ook (proberen te) doen (althans, je moet niks, maar dat zou ik je aanraden :-) ), daar wordt dat daten een stuk "losser" van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven