Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
dinsdag 23 september 2025 om 14:48
Attraverso schreef: ↑23-09-2025 14:27Mijn date is zo enthousiast (en dus vol verwachtingen) dat het bijna gedoemd is te mislukken
Hij vroeg me zelfs al om verlof te nemen tijdens oud/nieuw om dat samen in het buitenland te vieren .
Serieus? En jullie moeten elkaar nog zien?
Echt heel erg gek.
dinsdag 23 september 2025 om 15:09
Nou eens hoor. Ik zou niet eens meer normaal kunnen reageren.MissUnderstood schreef: ↑23-09-2025 15:06Ja, een afknapper. Ik zou geloof ik de date afzeggen. Deze man is enorm needy en dat belooft weinig goeds.
dinsdag 23 september 2025 om 16:40
Attraverso schreef: ↑23-09-2025 16:14Ik vind dat ook een afknapper. Jammer want het appen is anders wel leuk en met veel humor.
Nog niet zo veel online date ervaring vrees ik.
Dat laatste zou ik op zich een plus vinden, haha. Heel vreemde move van deze meneer. De beste manier om potentiële dates af te schrikken. Moet je ervoor reizen morgen om hem te zien? Anders heb je niet zoveel te verliezen. En weet je zeker dat dit niet ook zijn gevoel voor humor was?
The impossible only takes a little longer
dinsdag 23 september 2025 om 18:41
dinsdag 23 september 2025 om 18:52
Attraverso schreef: ↑23-09-2025 18:46Iets in de trant van ‘zouden we niet eerst even kijken of het ons lukt om een eerste date een beetje leuk te maken… ‘
Maar leuk wordt het toch al niet meer? Deze voortvarendheid die op niets gebaseerd is lijkt me een enorm rode vlag.
dinsdag 23 september 2025 om 18:56
En wat zei hij toen.Attraverso schreef: ↑23-09-2025 18:46Iets in de trant van ‘zouden we niet eerst even kijken of het ons lukt om een eerste date een beetje leuk te maken… ‘
dinsdag 23 september 2025 om 20:01
Oww dat had ik ook hoor toen ik net begon..Attraverso schreef: ↑23-09-2025 17:28Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik begon te daten ook wel soms kon denken dat ik met de man van mijn leven aan’t appen was
20 jaar geleden of zo… wij weten intussen wel beter he![]()

dinsdag 23 september 2025 om 21:07
Zo zie ik het ook wel. Mijn wereld valt zeker niet uiteen.MissUnderstood schreef: ↑23-09-2025 09:20Ik zou dat niet als een verlies zien. Ik zie dat als: deze man past dus niet bij mij. Einde evaluatie. Moet je ook (proberen te) doen (althans, je moet niks, maar dat zou ik je aanraden), daar wordt dat daten een stuk "losser" van.
Maar…ik vond hem wel leuk, we hadden heel gezellige dates en pakweg 6 weken regelmatig contact. En ik vond hem erg aantrekkelijk.
En dat dat wegvalt vind ik even ‘au’’ , maar dat duurt zeker geen maanden (zelfs geen weken denk ik).
En ik ben wel beetje trots op mezelf, had het nog langer aan kunnen kijken ( ook korter trouwens) , en heb nu toch de knoop doorgehakt. Althans in die zin dat ik niet open sta voor dit vrijblijvende gedoe. En even reflecteren voelt wel goed, volgende keer ga ik er al niet meer aan beginnen, hoop ik althans.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in