Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1656 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Ik vind dat altijd zo knap, als iemand net na een breuk weer het liefdespad op gaat. Heb je daar echt zin in?
Ik was behoorlijk van slag na een breuk, en moest echt niet aan een ander denken.
Risiebisi schreef:
22-11-2025 17:10
Ik vind dat altijd zo knap, als iemand net na een breuk weer het liefdespad op gaat. Heb je daar echt zin in?
Ik was behoorlijk van slag na een breuk, en moest echt niet aan een ander denken.
Ik voel het beide... ik ben er helemaal kapot van, maar in de relatie ben ik ook zoveel liefde te kort gekomen...
Ik was in de relatie eenzamer dan nu ik single ben...
Ik gun mezelf heel erg een leuke serieuze man die echt gek op me is.

Eigenlijk denk ik ook dat ik nu wel veel kritischer naar mannen kijk, ik bescherm m'n hart... Denk ook dat dat goed is.
Ik zit ook absoluut niet te wachten op een scharrel, laat staan een one night stand.
Beetje swipen is vrijblijvend. Een drankje doen eigenlijk ook. Meer dan dat? Dan moettie wel echt heeul erg leuk zijn.

Maar als ik morgen de liefde van m'n leven zou tegenkomen, zou ik er zeker voor tekenen! :heart:

Na mijn eerste keer liefdesverdriet (mijn eerste grote liefde, ik kende het gevoel van liefdesverdriet nog niet, dacht dat ik doodging!), ben ik 6 jaar single geweest. Ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen. Inmiddels zie ik, dat het net zo is als wanneer mensen overlijden. De ergste scherpe randjes gaan er wel vanaf, maar helemaal slijten doet het nooit, je draagt die persoon en het verdriet mee in je hart en het wordt het nieuwe normaal.
Dus daar hou ik me nu ook aan vast.
Yasminmax schreef:
22-11-2025 18:53
Na mijn eerste keer liefdesverdriet (mijn eerste grote liefde, ik kende het gevoel van liefdesverdriet nog niet, dacht dat ik doodging!), ben ik 6 jaar single geweest. Ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen. Inmiddels zie ik, dat het net zo is als wanneer mensen overlijden. De ergste scherpe randjes gaan er wel vanaf, maar helemaal slijten doet het nooit, je draagt die persoon en het verdriet mee in je hart en het wordt het nieuwe normaal.

Eigenlijk wel mooi gezegd Yasmin :hug: hoop dat je je snel weer beter gaat voelen..
Yasminmax schreef:
22-11-2025 18:53
Ik voel het beide... ik ben er helemaal kapot van, maar in de relatie ben ik ook zoveel liefde te kort gekomen...
Ik was in de relatie eenzamer dan nu ik single ben...
Ik gun mezelf heel erg een leuke serieuze man die echt gek op me is.

Eigenlijk denk ik ook dat ik nu wel veel kritischer naar mannen kijk, ik bescherm m'n hart... Denk ook dat dat goed is.
Ik zit ook absoluut niet te wachten op een scharrel, laat staan een one night stand.
Beetje swipen is vrijblijvend. Een drankje doen eigenlijk ook. Meer dan dat? Dan moettie wel echt heeul erg leuk zijn.

Maar als ik morgen de liefde van m'n leven zou tegenkomen, zou ik er zeker voor tekenen! :heart:

Mooi gezegd. Veel sterkte en wie weet wat er in het nieuwe jaar voor je in petto heeft.
Nou wederom geen actie meer vanuit hatdloper ik hou het voor gezien. Ik reageerde nog dat ik maandag kon en wat we gingen doen dan. Niks meer, dus exit.

Ga me nu lekker maar storten op leuke dingen doen en gewoon proberen zo mannen te ontmoeten zonder apps.
En dat was vrijdag? Dan zou ik er, ook al komt hij nu weer boven water, ook geen zin meer in hebben.

Heb ik al enkele dagen een match, hebben dagelijks even leuk contact maar niets zo heel bijzonders, blijkt dat we, nu we vandaag uitgebreid zitten appen hebben, ongelooflijk veel overeenkomsten hebben, dezelfde passie en bucketlist, ook hoe we een toekomstige relatie liefst zouden willen. Ik blijf dan altijd met 2 voeten op de grond omdat ik weet dat alles valt of staat met hormonen die mee moeten werken en de kans daartoe klein is, is hij al helemaal euforisch. Echt hè…
En ik zit met die Breeze date komende zondag.
Mus, hoe gaat het?
En met de rest?
Hoi,

Hier ff stilte, ben het daten echt ff zat. Ik merk wel dat ik “ verlang” naar een maatje aan mijn zij maar die stomme apps daar word ik toch moedeloos van. Steeds weer opnieuw “ hoe gaat het? En bla die bla die bla”. Ik heb er gewoon geen zin meer in! In het nieuwe jaar maar weer eens verder kijken.
Lisa2022 schreef:
24-11-2025 22:48
Hoi,

Hier ff stilte, ben het daten echt ff zat. Ik merk wel dat ik “ verlang” naar een maatje aan mijn zij maar die stomme apps daar word ik toch moedeloos van. Steeds weer opnieuw “ hoe gaat het? En bla die bla die bla”. Ik heb er gewoon geen zin meer in! In het nieuwe jaar maar weer eens verder kijken.
Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten.
Herken het gevoel... Ik ben nu weer 'actief' maar ik herken het gevoel absoluut.
Lisa2022 schreef:
24-11-2025 22:48
Hoi,

Idem hier. Soms denk ik echt weleens dat ik het leuk zou vinden om iemand te vinden, maar dat gedoe van daten trekt me totaal niet. Zo erg mis ik een partner dan ook weer niet. Misschien dat ik er in het voorjaar ofzo weer anders over denk, maar voor nu ben ik wel weer even klaar met daten.

De leuke mannen (in mijn leeftijdscategorie) zijn gewoon op, denk ik.
Attraverso schreef:
23-11-2025 16:48
En dat was vrijdag? Dan zou ik er, ook al komt hij nu weer boven water, ook geen zin meer in hebben.

Heb ik al enkele dagen een match, hebben dagelijks even leuk contact maar niets zo heel bijzonders, blijkt dat we, nu we vandaag uitgebreid zitten appen hebben, ongelooflijk veel overeenkomsten hebben, dezelfde passie en bucketlist, ook hoe we een toekomstige relatie liefst zouden willen. Ik blijf dan altijd met 2 voeten op de grond omdat ik weet dat alles valt of staat met hormonen die mee moeten werken en de kans daartoe klein is, is hij al helemaal euforisch. Echt hè…
En ik zit met die Breeze date komende zondag.
Donderdag zelfs en zondag appte hij ergens later in de middag dat hij was vergeten terug te appen....ja dag. Ik heb ook niet meer gereageerd, zat sowieso gisteren de halve middag in het ziekenhuis dus kon sowieso niet doorgaan.

Ik zet even een dikke streep onder het daten..ben er klaar mee.
Hoi allemaal, mag ik ook meeschrijven?
Ik ben sinds ruim 2 en half jaar single en zou het fijn vinden om mijn date/single perikelen af en toe te kunnen delen.

Ik ben 43 jaar, 6 jaar geleden gescheiden van de vader van mijn kinderen. Sindsdien nog 1 serieuzere reletie gehad, die dus alweer 2 en half jaar uit is.
Sindsdien wat gescharreld, maar nog niks serieus..

Ik begin wel echt weer behoefte te voelen aan iemand die voor me gaat.
Maar dat daten, ik vind er helemaal niks aan!
Welkom, PunkGirl!

Nee, daten is niks aan, dat vind ik ook. Hoewel ik wel geloof dat er in jouw leeftijdscategorie leukere mannen te vinden zijn dan in de mijne (55+).
Ik heb heel lang niks geschreven maar veel beleefd de afgelopen periode. Wat een gedoe zeg dat daten!

Ik had een match op Tinder met een man, veel contact, ook via facetime. Totdat hij ineens onbereikbaar was, hij zou een weekend in een bepaalde stad zijn met vrienden, maar mijn appje kwam niet aan. Ik keek nog een keer op zijn Tinder profiel en de locatie klopte niet met wat hij gezegd had. Na dat weekend appte hij dat zijn telefoon gecrasht was. We hebben die dag weer gebeld via facetime, die avond kwam mijn appje weer niet aan, toen begon ik nattigheid te voelen. Ik keek weer op Tinder en de locatie was weer hetzelfde als de vorige keer. Heb hem geconfronteerd en daarna was het stil. Ik vermoed dat hij gewoon een vriendin heeft in een andere stad.

Ook heb ik een man leren kennen via Bumble, super leuke man. We hebben elkaar een aantal keer gezien en dat was heel erg leuk. Hij vindt mij leuk en ik hem. Ik was zijn eerste date na zijn relatie en hij verwijderde Bumble.
Maar, hij is nog niet klaar voor een relatie, er speelt veel in zijn leven momenteel (ja, ik weet 100% zeker dat hij vrijgezel is), en hij merkt aan zichzelf dat het nu te veel is. Maar hij vindt mij heel leuk en ziet zich wel samen met mij (en ik met hem) We hebben nog wel af en toe contact via de app. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet ga zitten wachten en swipe dus weer. Maar eigenlijk wil ik wel op hem wachten en is niemand leuker dan hij.
Welkom Punkgirl! We zijn ongeveer even oud zie ik. De mannen van onze leeftijd die ik zie op de apps zijn heel wisselend, de ene dag is het vreselijk en de andere dag zitten er best leuke mannen tussen. Maar communicatie blijft een ding.

Plastics, zo irritant die communicatie van sommige mannen. En dan in hun profiel zetten dat ze een vrouw zoeken die kam communiceren.

Attraverso, heb je nog steeds leuk contact met die man? En die Breeze- date, laat je die doorgaan?
Troela schreef:
26-11-2025 10:02
Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet ga zitten wachten en swipe dus weer. Maar eigenlijk wil ik wel op hem wachten en is niemand leuker dan hij.
Het is maar een bedenking Troela maar als hij écht zou willen gaat hij er dan niet gewoon voor? Er zijn mensen die in een goed huwelijk zitten en dat op het spel zetten voor iemand waar ze verliefd op worden.
Net zoals jij voor hem bereid bent op de wachtbank te gaan zitten, zou je dan niet verwachten dat hij jou niet zou willen verliezen en je er bij neemt?

Ik zit met een dilemma he, had ik gewoon contact met die Breeze man dan zou ik de date annuleren. Nu hebben we afgesproken net na die date. Ik ga proberen om hem nog ervoor te zien maar hebben het beide druk en hij werkt in shiften...
Ik snap die vraag volkomen Attraverso. We hebben er een heel goed gesprek over gehad. Daarin zei hij dat hij wel 100% voor me wil kunnen gaan en me de aandacht wil geven die ik verdien. Hij wil zich niet in een relatie storten om er snel achter te komen dat het nu niet in zijn leven past en mij, en zichzelf, dan nog meer pijn te doen.
Daarop heb ik dus aangegeven noet te blijven wachten. Maar het is nou niet bepaald zo dat de leuke, beschikbare mannen in de rij staan. Dus blijft hij in mijn hoofd zitten.
Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik dan maar genoegen neem met het wachten op deze man. Maar meer dat het makkelijker zou zijn als er een nog leukere man voorbij zou komen.

Wat lastig joh! Hopelijk lukt het nog om hem ervoor te zien. Kun je op Breeze de date ook uitstellen? Hoewel dat ook wat raar is misschien. Lastig!
troela wijzigde dit bericht op 26-11-2025 13:55
Reden: Toevoeging gedaan.
11.65% gewijzigd
Troela schreef:
26-11-2025 10:08
Welkom Punkgirl! We zijn ongeveer even oud zie ik. De mannen van onze leeftijd die ik zie op de apps zijn heel wisselend, de ene dag is het vreselijk en de andere dag zitten er best leuke mannen tussen. Maar communicatie blijft een ding.

Plastics, zo irritant die communicatie van sommige mannen. En dan in hun profiel zetten dat ze een vrouw zoeken die kam communiceren.

Attraverso, heb je nog steeds leuk contact met die man? En die Breeze- date, laat je die doorgaan?
Dat valt me inderdaad ook op, dat het zo wisselend is.
Sowieso zit ik niet zo vaak op die apps, vaak ook veel dezelfde gezichten.

Dat communiceren is heel herkenbaar! Als ik een match heb, en het gesprek niet lekker vind lopen, ben ik er snel klaar mee. Ik ga er echt niet aan zitten trekken.
Goeie bullshit radar inmiddels haha
punkgirl wijzigde dit bericht op 26-11-2025 15:27
Reden: Typfout
0.23% gewijzigd
Troela schreef:
26-11-2025 13:51
Ik snap die vraag volkomen Attraverso. We hebben er een heel goed gesprek over gehad. Daarin zei hij dat hij wel 100% voor me wil kunnen gaan en me de aandacht wil geven die ik verdien. Hij wil zich niet in een relatie storten om er snel achter te komen dat het nu niet in zijn leven past en mij, en zichzelf, dan nog meer pijn te doen.
Daarop heb ik dus aangegeven noet te blijven wachten. Maar het is nou niet bepaald zo dat de leuke, beschikbare mannen in de rij staan. Dus blijft hij in mijn hoofd zitten.
Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik dan maar genoegen neem met het wachten op deze man. Maar meer dat het makkelijker zou zijn als er een nog leukere man voorbij zou komen.

Wat lastig joh! Hopelijk lukt het nog om hem ervoor te zien. Kun je op Breeze de date ook uitstellen? Hoewel dat ook wat raar is misschien. Lastig!
Zo’n soort situatie heb ik met m’n FWB die net geëindigd is. We voelen veel voor elkaar, zien zeker potentieel, veel raakvlakken. Maar hij kan zich niet helemaal open stellen op dit moment.

Dus ik probeer het maar te laten, maar ik herken heel erg je gevoel van wachten/hoop houden. Dat ie toch bijdraait.

Een goede vriend van me gaf het advies om juist weg te bewegen. Dus niet meer beschikbaar zijn voor hem. ‘Geef hem niet het idee dat je nog een optie bent.’
Hij zegt dat niets zo sexy is als een vrouw die gewoon haar eigen plan trekt. En dus niet blijft wachten, of terug blijft komen.
Naja, ik weet niet, ik vind dat nogal lastig, want als je iemand toch leuk vindt, wil je dat eigenlijk niet loslaten hè.
Ik geloof ook direct dat dat zo is hoor. Ik stel me ook niet heel beschikbaar naar hem op nu volgens mij. We hebben nog wel wat contact via de app, maar zeker niet iedere dag en we zien elkaar verder niet nu.

Wel vervelend dat je het herkent. Stom gedoe met die mannen, haha.
Troela schreef:
26-11-2025 13:51

Deze man is niet beschikbaar voor je. En met alle respect: het zou zomaar kunnen dat ie verliefd wordt en ineens wel in staat is om een relatie aan te gaan. Dit gebeurt heel vaak!

Als ie wil, dan is er een weg!
Marathonloopster schreef:
26-11-2025 17:58
Deze man is niet beschikbaar voor je. En met alle respect: het zou zomaar kunnen dat ie verliefd wordt en ineens wel in staat is om een relatie aan te gaan. Dit gebeurt heel vaak!

Als ie wil, dan is er een weg!
Dat weet ik. Maar ik kan mijn gevoel niet zomaar uitschakelen natuurlijk. Ik scheef ook dat ik niet op hem wil gaan zitten wachten. Maar hij zit, in ieder geval nu nog, heel erg in mijn hoofd.
Troela schreef:
26-11-2025 18:33
Dat weet ik. Maar ik kan mijn gevoel niet zomaar uitschakelen natuurlijk. Ik scheef ook dat ik niet op hem wil gaan zitten wachten. Maar hij zit, in ieder geval nu nog, heel erg in mijn hoofd.
Omdat je zegt dat hij beweert '100% voor jou te willen gaan maar dat hij je geen pijn wil doen omdat hij je niet de tijd kan geven die je verdient.'
Dat is een vaak gebruikte smoes.
Iemand die je 100% wil laat je niet gaan.
Attraverso schreef:
26-11-2025 19:07
Omdat je zegt dat hij beweert '100% voor jou te willen gaan maar dat hij je geen pijn wil doen omdat hij je niet de tijd kan geven die je verdient.'
Dat is een vaak gebruikte smoes.
Iemand die je 100% wil laat je niet gaan.

Precies dit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven