Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Dat heb ik ook, dat gevoel. En dat het nog weer zoveel jaar kan duren is m.i. ook gewoon de natuurlijke gang van zaken. Ik zou het kunnen forceren maar dat is niet de manier voor mij.
Attraverso schreef:
31-10-2020 08:46
Datertje veel succes met de nieuwe wheels
Red veel plezier met je huisgenoot!

Hier is het enige wat nog kan bij daten buiten wandelen. Alles behalve voedingswinkels en apotheken is dicht. Geen musea, bioscoop, ... niets.
En vanaf morgen mag zelfs geen bezoek meer in huis behalve je knuffelcontact.
Iedereen mag 1 knuffelcontact hebben. Dat is 1 iemand waarmee je op minder dan 1,5m afstand komt. Dat kan ook een ouder of kleinkind zijn.
Nu komt het: singles mogen een extra knuffelcontact hebben maar die mag maar om de 2 weken wisselen :mrgreen:

Voor de lieve vrede: ik ga van dat privilege geen gebruik maken.
Gekke gewaarwording. Maar dit zal niet heel lang duren denk ik?
Ritmodelanoche schreef:
31-10-2020 09:05
Haha, door dit soort maatregelen wordt het een beetje clownesk allemaal. Sowieso omdat het natuurlijk absoluut niet te controleren/handhaven is :D

Vraagje : merken jullie ook dat het in deze tijden op tinder alleen maar lastiger wordt? Ik behoor inmiddels tot het meubilair op tinder, en hoewel ik in lockdown periodes merk dat er meer matches/mensen op tinder lijken te zijn, lopen gesprekjes sneller dood dan ooit. Wat ik me opzicht wel kan voorstellen, want veel mensen zijn mentaal toch een beetje murw geslagen, maken weinig mee en zitten door de lockdown in combinatie met het sombere weer niet echt hoog in hun energie.... Vroeg me af of jullie dit ook ervaren.
Ik weet het niet, want zit al heel lang niet meer op Tinder en ben ook niet actief. Maar ik kan me er alles bij voorstellen dat het nu heel anders is dan normaal. Ik denk dat men m.n. ander menselijk contact zoekt dmv chatten. Maar dat velen nu niet echt willen afspreken. Het is voor iedereen nu saai en taai en dan is afwisseling misschien wel te verklaren. Zoveel mogelijk switchen mbt gesprekken levert telkens een nieuwe impuls op.
tomcat schreef:
31-10-2020 09:26
ik swipe nog wel en praat wel wat maar eigenlijk helemaal niet zo'n zin in een date..aan de andere kant ook wel weer behoefte aan contact..het zijn rare tijden..

Wat bijzonder Attro..je mag om de 2 weken wisselen haha..bezint eer gij begint dus..je mag 2 weken geen andere date knuffelen :D
Ik zou zeggen, handel naar je gevoel. Dus niet gaan chatten als je eigenlijk niet wil. En wel als je wel wil. Wat voor nut heeft het anders?
Flaffy schreef:
31-10-2020 12:00
Oh wat leuk redrose, toch gezwicht voor de poes.

Wat een gekke regels in België met elke 2 weken een ander knuffelmaatje. Maar wel fijn dat de singles niet vergeten worden. Veel plezier op je date Attra!

Ik zou vanavond naar een vriendin gaan maar die zit uit voorzorg in qurantaine. Jammer maar het is niet anders.

En eens met bovenstaande. Mijn ex zou mij op een datingapp ook niet opgevallen zijn, terwijl ik hem bij onze 1e ontmoeting al gelijk leuk vond door zijn spontaniteit en gezelligheid.
Dat is jammer maar dit is wel de tijd voor iedereen om te leren omgaan met teleurstelling :-D

O ja Attra veel plezier met je date!
Datertje schreef:
31-10-2020 11:31
Dat is zeker waar Julia. Mijn bijna buurman zou mij nooit opgevallen zijn op een datingapp, maar live is het echt een scharje.

Haha ja dat herken ik wel.
Mijn buurman ook. Hij is gewoon gelukkig met de buurvrouw en ik heb ook helemaal niet geïnteresseerd in hem.
Slik nog wel wat paracetamol, maar net voor het eerst even echt naar buiten geweest.

Heeerlijk. Even een rondje van 4,5 km gelopen 🍂🍁
Fijn Julia, dat helpt vast mee om je nog beter te voelen.
Ik moet voor werk een verplichte game spelen om certificaten te behalen. Weekend leent zich daar prima voor. Ben al op de helft. Deadline is over een week.
Qiyara schreef:
31-10-2020 12:06
Oh ik ook enorm! Ben er natuurlijk ook nog niet echt aan toe, maar heb mijzelf plechtig beloofd om niet meer te internet daten. De onrust die ik hier voel en ik er zelf altijd bij gevoelt heb dat gun ik mijzelf echt niet meer.
Ik sta open voor liefde en geloof er inmiddels stellig in dat mijn innerlijk weten mij exact de weg wijst en de liefde vanzelf weer een keer komt. Ook al duurt dat wellicht nog weer vele jaren.
Heerlijk he dat gevoel. Nu lig ik heerlijk voor netflix ga zo een enorme kerstfilm kijken met mijn herfstbokje languit op de bank. Hoe fijn kan het zijn!!
Ik heb al meerdere kerstfilms zitten kijken. Ik krijg daar een heel blij gevoel van. Misschien heel suf, maar het zijn feelgood movies en dat heb ik nodig.
Datertje schreef:
31-10-2020 14:43
Heerlijk he dat gevoel. Nu lig ik heerlijk voor netflix ga zo een enorme kerstfilm kijken met mijn herfstbokje languit op de bank. Hoe fijn kan het zijn!!
Ik ben onderweg naar huis en ga zo je voorbeeld volgen, een heerlijke zoet sappige feel good movie, of romantische film. Met een Karmeliet en thuisbezorgd. Mjamm. Heerlijk ja!
Haha ik zie nu je reactie pas Julus en inderdaad. Feel good movies zijn gewoon fijn zo nu en dan.
Julus schreef:
31-10-2020 12:16
Gekke gewaarwording. Maar dit zal niet heel lang duren denk ik?
Al minstens 6 weken
Mijn date was gezellig, hebben 2,5uur gewandeld en gebabbeld en dan besloten dat we dat nog eens moeten doen.

Ik heb een goeie fles rum in huis gehaald, ga mixen met ginger ale en aan een nieuw seizoen Marcella beginnen.
Wat fijn Attra!

Hier net voor het eerst in tijden weer hard gelopen, omdat de sportschool nu vaak geen plek meer heeft. Rustig aan gedaan maar toch 1,5 uur bezig geweest. Nu ook lekker op de bank en ik ga jullie voorbeeld volgen met een leuke kerstfilm en een kan thee.
Julus schreef:
31-10-2020 12:24
Dat is jammer maar dit is wel de tijd voor iedereen om te leren omgaan met teleurstelling :-D

O ja Attra veel plezier met je date!
Haha, ja dat is zeker waar. Mag eigenlijk ook niet klagen, dit is pas de eerste keer dat een afspraak met vrienden niet door kan gaan ivm klachten/qurantaine.
Velen hebben plannen voor veel gezelligheid vandaag zie ik, geniet er van!
Heren jullie kunnen los gaan nu. Wij meiden zitten onder onze dekens aan wijn/thee/bier kerstfilms te kijken.
:cheer2:
En 1 uitzondering zit te werken ;-)
Datertje schreef:
31-10-2020 15:24
Heren jullie kunnen los gaan nu. Wij meiden zitten onder onze dekens aan wijn/thee/bier kerstfilms te kijken.
Lekker hoor allemaal. Vrouwen dingen voor jullie. :)

Hier vandaag een mindere dag. Er wel uit geweest, auto gewassen, vrienden bezocht. Maar nu toch een beetje teneergeslagen. Wil ook echt even tot mijzelf komen, genoeg plaatsen om nu naar te vluchten (familie, vrienden en kennissen), maar beter even niet.

Straks maar een ossenhaasje op het vuur en een wijntje drinken.
Attraverso schreef:
31-10-2020 15:07
Mijn date was gezellig, hebben 2,5uur gewandeld en gebabbeld en dan besloten dat we dat nog eens moeten doen.

Ik heb een goeie fles rum in huis gehaald, ga mixen met ginger ale en aan een nieuw seizoen Marcella beginnen.
Ik was deze week even in gesprek op Paiq. Hij woonde lekker dichtbij, maar denk dat hij mijn foto's gezien heeft 😂😂😂😂😂 of iets beters zag 👱‍♀️

Marcella is goed.
Alle 3 gezien.
Nu aan the typist begonnen. Duitse serie.
Zo restantje kaasbitterballen en een glaasje rood.

Net nieuw speeltje gekocht online. Eigenlijk niet nodig. Totaal niet. Maarja hebbeding.
Ik kan weken naar iets staren en niet kopen want te duur. En dit in 10 minuten tijd 🙄.
Waarom zo down lacasa?

Oooo Sab ik weet hoe je je voelt ik moet de komende twee weekenden weer aan het werk.
Datertje schreef:
31-10-2020 15:24

Geen kerstfilm hier...🤪.

Gewoon moorden 😂
Sabbieehhhh schreef:
31-10-2020 15:58
En 1 uitzondering zit te werken ;-)
mag ik 1 Mckroket en 3 kindermenu's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven