Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Gezellig, nog meer nieuwe singles.
Welkom!

Mijn dag was gezellig. Lekker gewandeld, gekletst, gegeten.
Morgen wordt het een serie binge dag vrees ik. Het is alweer bijna december..ongelooflijk.

Er staat ook weer een wandeldate met collega's gepland. Fijn vooruitzicht. Je moet het nu toch van dit soort dingen hebben.
Brrrr wat was het laatste rondje koud. Nu allebei heerlijk op de bank net Queen Gambit afgekeken. Echt een top serie.

Jeetje wat een nieuwe leute hier. Zal ik de bitterballen in de fryer doen? Ik heb er een wijntje bij. Iemand nog wat te drinken?

Ik heb het gevoel dat de winterdepressie toeslaat. Iedereen is een beetje down hier.
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 28-11-2020 21:30
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor het welkom :)

Bozo, dikke smile om je post, leuk omschreven. Onderliggend begrijp ik je volkomen (behalve het online date gebeuren want daar heb ik geen ervaring mee)

Wiriehorn, 'in your face' is idd wat ik bedoel.
Misschien ook goed die confrontatie, om daar eens bij stil te staan.

Ja, ik ben al langere tijd gescheiden. Nooit een behoefte gehad aan een nieuwe relatie. Uiteraard wel contacten met mannen. Voor de gezelligheid, beetje spanning en fysieke behoeften zo gezegd ;)

Ik voel(de) mij altijd wel een soort geluksvogel zo lekker in mijn eigen huis met mijn kinderen, super fijn werk, intensieve vriendschappen en diverse sociale contacten.

Ik begin echt het gewone leven te missen. Dus wellicht verwar ik dat nu aan de behoefte eens een leuke vent te treffen waar ik echt voor kan gaan en gek op word en andersom natuurlijk.

Tomcat, je schreef over je date met de mondgeur.
Dat je er nog 'iets mee moet'. Je klinkt niet verliefd, waarom moet je er nog iets mee voor jouw gevoel?
Ben je afgeknapt op die mondgeur?
Wat ik me heel goed kan voorstellen!

Een aantrekkingskracht voelen met iemand is zeker ook gebaseerd op geur. Mensen gebruiken van allerlei lotion, parfum etc.. Maar uiteindelijk gaat het erover dat je na een nacht goede seks en wakker wordt samen , je prettig voelt bij iemand in bed en daar is geur een heel belangrijk onderdeel in.
peertjes wijzigde dit bericht op 28-11-2020 21:38
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus, dat klinkt als een fijne dag. De natuur is fijn nu he? Daar moet je het idd van hebben nu.

En inderdaad, december! Die tijd vliegt gewoon.
Ik heb de kerstboom al staan :facepalm: Totaal geen kerstgevoel, maar wel leuk die lampies enzo.

Datertje, ik heb ook een wijntje, lekker relaxed zo.

Tis idd koud, ik ben mij mentaal aan het voorbereiden voor een wandeling met de honden.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
28-11-2020 21:29
Brrrr wat was het laatste rondje koud. Nu allebei heerlijk op de bank net Queen Gambit afgekeken. Echt een top serie.

Jeetje wat een nieuwe leute hier. Zal ik de bitterballen in de fryer doen? Ik heb er een wijntje bij. Iemand nog wat te drinken?

Ik heb het gevoel dat de winterdepressie toeslaat. Iedereen is een beetje down hier.
Ja lekkere ballen en gooi er ook wat oud Amsterdam ballen bij 😎
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
28-11-2020 21:30

Tomcat, je schreef over je date met de mondgeur.
Dat je er nog 'iets mee moet'. Je klinkt niet verliefd, waarom moet je er nog iets mee voor jouw gevoel?
Ben je afgeknapt op die mondgeur?
Wat ik me heel goed kan voorstellen!

Een aantrekkingskracht voelen met iemand is zeker ook gebaseerd op geur. Mensen gebruiken van allerlei lotion, parfum etc.. Maar uiteindelijk gaat het erover dat je na een nacht goede seks en wakker wordt samen , je prettig voelt bij iemand in bed en daar is geur een heel belangrijk onderdeel in.
Herken ik mij wel in al is het al wel een tijdje geleden.

Geur is er belangrijk en doet een hoop.

Als iemand geen fijne geur heeft ga je daar op letten. En het lijkt wel of je extra ruikt en wat dan nog meer afstoot.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
28-11-2020 21:46
Herken ik mij wel in al is het al wel een tijdje geleden.

Geur is er belangrijk en doet een hoop.

Als iemand geen fijne geur heeft ga je daar op letten. En het lijkt wel of je extra ruikt en wat dan nog meer afstoot.
Dat ja :-D Conclusie is dan volgens mij snel gemaakt dat het em gewoon niet is
ja, ik moet er nog wat mee..omdat ik haar niet heb gezegd dat ze uit haar mond stinkt..en dat ze verder gewoon wel ok is..maar ja..

het lijkt ook zo oppervlakkig..ja hoor, je ziet er leuk uit en gezellig enzo maar we gaan niet meer daten want je stinkt uit je mond en ik vind zoenen belangrijk maar ik wil jou echt niet zoenen door die geur..

aan de andere kant..ja..zo oppervlakkig is het leven..ok inderdaad wat iemand zei over samen wakker worden in bed..als je dan meteen iets ruikt wat je niet aanstaat..het werkt gewoon niet als de geur niet goed is..

wat ik er mee moet is dat netjes afhechten..niet laten hangen in stilzwijgen enzo..dat moet ik er nog mee vind ik zelf.
ik lees hiernaast dat de helft van de mannen en vrouwen liever alleen slaapt..ik hoor niet tot die helft..ik wordt graag naast iemand wakker en kruip er dan nog even lekker tegenaan om weer door te dommelen
en wat leuk dat we zoveel nieuwe singles treffen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-11-2020 22:16
ik lees hiernaast dat de helft van de mannen en vrouwen liever alleen slaapt..ik hoor niet tot die helft..ik wordt graag naast iemand wakker en kruip er dan nog even lekker tegenaan om weer door te dommelen

Je moet al die onzin niet lezen.joh...hieronder, hiernaast 😂

Maar ik behoor ook niet tot die helft.
Ik wil alleen niemand voelen als ik slaap.
Peertje gelukkig heb ik de laatste al gehad. Heb jij 2x 4 voeters?

Julia komt voor de bakker jammie

Wijntjes altijd goed...
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
28-11-2020 22:30
Peertje gelukkig heb ik de laatste al gehad. Heb jij 2x 4 voeters?

Julia komt voor de bakker jammie

Wijntjes altijd goed...
Die geur bedoel je waardoor je afknapte? :-D

Ja , twee viervoeters en ook één 2 voeter :heart:
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
28-11-2020 22:26
Je moet al die onzin niet lezen.joh...hieronder, hiernaast 😂

Maar ik behoor ook niet tot die helft.
Ik wil alleen niemand voelen als ik slaap.
Ik wil niemand horen als ik slaap hahah
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-11-2020 22:14
ja, ik moet er nog wat mee..omdat ik haar niet heb gezegd dat ze uit haar mond stinkt..en dat ze verder gewoon wel ok is..maar ja..

het lijkt ook zo oppervlakkig..ja hoor, je ziet er leuk uit en gezellig enzo maar we gaan niet meer daten want je stinkt uit je mond en ik vind zoenen belangrijk maar ik wil jou echt niet zoenen door die geur..

aan de andere kant..ja..zo oppervlakkig is het leven..ok inderdaad wat iemand zei over samen wakker worden in bed..als je dan meteen iets ruikt wat je niet aanstaat..het werkt gewoon niet als de geur niet goed is..

wat ik er mee moet is dat netjes afhechten..niet laten hangen in stilzwijgen enzo..dat moet ik er nog mee vind ik zelf.
Enerzijds oppervlakkig misschien, anderzijds denk ik juist van niet.
Waarom investeren in iets dat in het beginstadium al niet helemaal klikt?
Die weerzin van de mondgeur heb je niet voor niets. Ik denk dan waar moet en kan dat dan nog op uitkomen, denk niet een gevoel van verliefdheid dan nog gaat komen. Dat is er of het is er niet.
Misschien ben ik daar te 'clean' in, dat zou kunnen.
Julia_20 schreef:
28-11-2020 22:26
Je moet al die onzin niet lezen.joh...hieronder, hiernaast 😂

Maar ik behoor ook niet tot die helft.
Ik wil alleen niemand voelen als ik slaap.
dus dat hypnose orgasme kan ik ook wel vergeten? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
28-11-2020 22:34
Ik wil niemand horen als ik slaap hahah
Dat ook niet 😂😂😂

Maar doe het heel af en toe zelf ook .
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-11-2020 22:46
dus dat hypnose orgasme kan ik ook wel vergeten? :rofl:
Ja joh gewoon je handen gebruiken :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Niet oppervlakkig hoor, geur
Ik vind het geloof ik een van de belangrijkste dingen. Heeft met feromonen te maken toch?
Een keer snuffelen en ik weet het. We zijn uiteindelijk gewoon dieren.
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
28-11-2020 23:28
Niet oppervlakkig hoor, geur
Ik vind het geloof ik een van de belangrijkste dingen. Heeft met feromonen te maken toch?
Een keer snuffelen en ik weet het. We zijn uiteindelijk gewoon dieren.
Klopt en helemaal eens. Het klikt of het klikt niet. Feromonen zijn daarin essentieel mi.
Opstaaaaan!!! Ligt iedereen nog te stinken in zijn bed???

Schuift gordijnen open en zet een grote pot koffie.

Ik heb al een kerstfilm achter de kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Euhhh....ja.

Jij had die kerstfilm opstaan dus ik dacht ....ik slaap nog even verder.
😂😂😂

Nu lekker bakkie koffie graag.
goedmorgen..nog steeds in bed, maar niet stinkend ;-D koffie en een knuffel voor iedereen!
*komt met een hoop herrie binnen gestampt*:

Jingle balls, Jingle balls...morning!

Heerlijk stinkend uit bed gerold en in badjas op de bank.

Love it!
fladder schreef:
28-11-2020 23:28
Niet oppervlakkig hoor, geur
Ik vind het geloof ik een van de belangrijkste dingen. Heeft met feromonen te maken toch?
Een keer snuffelen en ik weet het. We zijn uiteindelijk gewoon dieren.
Eens. Voor mij allesbepalend. Het maakt me wild of stoot me af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven