Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Julus schreef:
28-11-2020 10:21
Dit wist ik niet, leuk om te weten!
Ik kan me ook indenken dat als je in je jeugd veel onveiligheid of onzekerheden had, je als volwassene het magische denken hanteert om zo grip op alles te houden. Het lijkt me dan een copingmechanisme.

Zodra het ocd wordt of is het een ander verhaal. Kan best extreem zijn.
Mensen die 10x de deur dicht doen, 15x hun handen moeten wassen etc.

Het heeft allemaal met controle te maken.
Klopt :)
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-11-2020 23:30
Ze is wel erg aanwezig ja :applause:

Bij de Lees ook zijn er 4 sterrenbeelden die hun ware gaan ontmoeten in 2021. Ik heb weer pech.
Door naar 2022 :there:
Gevonden.... Ik mag ook doorscrollen naar 2022 😲


Maarruhh 2020 is nog niet voorbij Julus 😎 je weet 't niet...
Dan moet er een kerstwonder gebeuren de komende weken. Maar voor mij hoeft het nu niet hoor. Ook in 2021 niet. 2022 is vroeg genoeg.
Ik wilde die 5 jr single zijn halen en nu heb ik de smaak te pakken :-D
Julia ik zou vaak naar de supermarkt gaan. Volgens mij heb je daar nog de meeste kans.
Ze weten best dat het niet klopt, zeker nu met Corona en met dat gedoe om de pieten en met de NPO die besluit dat het paard maar anders moet heten, dat er geen kinderen meer in de zak gaan en al die onzin..ze draaien dat feestt vakundig de nek om...bijna misdadig hoe de NPO zich het sint feest heeft toegeëigend en verpest.

maar goed, ze hebben hun kadootje en hun chocoladeletters en sint staat in hun vriendenboekje..ze genieten gewoon ook van het ritueel..en het in de ochtend je bed uit om te kijken wat er in je schoen zit enzo..

ik wordt een beetje down intussen merk ik..nergens zin in..misschien maar even de auto claimen vanmiddag om ergens te gaan wandelen met de kinderen ofzo.
Ik merk dat ik het best lastig vind om mijn dagen te vullen..alleen maar jezelf vermaken voelt zo hol..zo leeg..nutteloos.. daar denk je helemaal niet bij na normaal..beetje down denk ik
Het is niet gek om je nu down te voelen. Ik hoorde dat ook van een vriend. Die zit met zichzelf in de knoop, ook single. Heeft vast ook met deze tijd van het jaar te maken. De donkere dagen. Corona. Afleiding zoeken werkt best wel, maar uiteindelijk zit je toch weer alleen thuis. Het is ook de sleur denk ik. Weinig reuring en prikkels. We moeten er allemaal doorheen maar probeer positieve energie ergens vandaan te halen. Kijk een comedy. Heb een leuk gesprek met iemand. Koop iets leuks voor jezelf of geef een cadeau.
En bedenk dat alles voorbij gaat. Dit blijft niet altijd zo!
Alle reacties Link kopieren
En ook een soort idee dat het allemaal knus en gezellig moet zijn in december, met de hele familie aan tafel, lachende gezichten etc
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:29
99.39% gewijzigd
Ja dat klopt. Onze bewoners hebben hier ook last van. Wij hebben een lichtlamp en dat helpt enorm.

Ik zit met de folders om mij heen, viervoeter naast me, lldl aan en kopje thee. Ik hoef er niet meer uit. Ik voel me nu op mijn best. Ik hou van de donkere dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad voor veel mensen wel herkenbaar in deze tijd. Hoewel ik me niet perse down voel, heb ik er wel meer moeite mee dat alle uitlaatkleppen weg zijn (feestjes, de kroeg in) en de dagen weer zo kort worden.

Tom, wandelen met je kinderen klinkt heerlijk. Hopelijk doet dat je wat goeds.

Dat klinkt ook als genieten datertje.
Jammer van de lunch Julus, hopelijk was het als nog gezellig.

Hier ook wel een fijn dagje. Schoongemaakt en de boodschappen gedaan en nu auto theorie aan het leren. Vanavond naar de spa met vriendinnen, heel veel zin in!
Julus schreef:
28-11-2020 12:12
....... Ik hoorde dat ook van een vriend. Die zit met zichzelf in de knoop, ook single. Heeft vast ook met deze tijd van het jaar te maken. De donkere dagen. Corona. Afleiding zoeken werkt best wel, maar uiteindelijk zit je toch weer alleen thuis. Het is ook de sleur denk ik. Weinig reuring en prikkels. We moeten er allemaal doorheen maar probeer positieve energie ergens vandaan te halen. Kijk een comedy. Heb een leuk gesprek met iemand. Koop iets leuks voor jezelf of geef een cadeau.
En bedenk dat alles voorbij gaat. Dit blijft niet altijd zo!

Zonder vrouw worden bijna alle mannen uiteindelijk depressief.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-11-2020 11:58
Ik merk dat ik het best lastig vind om mijn dagen te vullen..alleen maar jezelf vermaken voelt zo hol..zo leeg..nutteloos.. daar denk je helemaal niet bij na normaal..beetje down denk ik
Herken het gevoel en merk het ook bij andere mensen, je ziet het ook op social media, ipv de altijd goed nieuws show beginnen mensen ook daar te laten doorschemeren dat corona zwaar begint te wegen.
Antoon69 schreef:
28-11-2020 15:37
Zonder vrouw worden bijna alle mannen uiteindelijk depressief.
Behalve de mannen die liever een man hebben ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een paar eigenaardige dingen voor...
Eerst : op FB dating heeft een man me voor de 8ste keer geliked. Het voelt als stalking en wat me vooral verontrust: hoe doet hij dat?? Je kan daar net zoals op Tinder toch geen mensen zoeken? Ik druk hem weg en de dag nadien krijg ik weer melding dat hij me heeft geliked. Ik swipe niet vaak maar heb nog nooit 2x hetzelfde profiel gezien. Hij krijgt blijkbaar zowat elke dag de kans me te liken. Ik heb hem nu geblokkeerd.

En twee...net mijn wandeldate gehad. Leuke man maar we zijn zo verschillend, hij duidelijk universitair geschoold met bijpassende vocabulaire en job, heel uitgebreid sociaal netwerk, erg sportief, veel bezig met cultuur,... Ik heb wel de eigenschap dat ik me gemakkelijk kan aanpassen en met mensen uit elke sociale klasse een gesprek kan aangaan (nodig als je in de zorg werkt) mss ligt het daar aan maar hij vond het blijkbaar zo geslaagd dat hij me terug wil zien. Dat verbaast me dan. Ben tevreden met hoe en wie ik ben maar ik merk toch wel duidelijk de verschillen tussen ons. Ik heb gezegd dat ik het even wil laten bezinken.
attraverso wijzigde dit bericht op 28-11-2020 17:01
0.68% gewijzigd
Wandelen was inderdaad een goed idee, toch even lekker eruit geweest en het was ook best lekker weer ondanks dat het allemaal grijs was. Kwam op het einde alleen mist opzetten en toen werd het wel koud..nu net soep gemaakt en gegeten..kinderen achter de tv en op de telefoons.. en maar weer netflix vanavond..zucht..of youtube.. heb gisteren serieus naar een fallout 4 video zitten kijken op youtube een uurtje..ik moet maar eens wat nerd vrienden gaan zoeken als corona voorbij is..iets van larp ofzo..of comiccon..van die vrienden waar je mee kan praten over fallout en cyberpunk 2077..of nog beter..een vriendin die aan larp doet en gamed
Ik moet ook nog steeds iets met mijn wandeldate met mondgeur trouwens..

Tja Attra..nu je het zegt denk ik "oh ja..FB dating heb ik ook nog" zal er ook weer eens kijken.

Ik snap niet helemaal of je je date plezant vond of niet Attra, verschillend hoeft niet per definitie verkeerd te zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al langer mee hier en gezien de nieuwe schrijvers van de laatste tijd dacht ik goed moment om ook in te haken.

Las ook de laatste berichten over het wat sombere gevoel.
Zelf momenteel geen last van, maar enkele weken geleden ook dat gevoel. En dat ken ik eigenlijk niet van mezelf.

Ik ben geen dater op social media. Normaliter date ik wel zo af en toe, voor de gezelligheid ed.
Nu met Corona niet. En af en toe begint het me allemaal wel de strot uit te hangen. Ff lekker naar de kroeg, ergens wat eten, een feestje hier of daar.

En merk dat ik daardoor meer stil sta bij de keuze van het (bewust) alleen zijn.
Merk dat ik het ineens wat begin te missen, een leuke kerel waar ik ook echt voor ga en andersom. Ben er alleen nog niet over uit of dat dus ligt aan de Corona situatie.


Vind het leuk dit topic te volgen. Het andere topic waar jullie over schreven trekt me ook niet aan.

Op mijn fb komt die fb date app ook steeds naar voren.
Iemand enig idee hoe dat nu exact werkt?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-11-2020 17:06

Ik snap niet helemaal of je je date plezant vond of niet Attra, verschillend hoeft niet per definitie verkeerd te zijn toch?
Ja de date was leuk. Had gewoon al snel het gevoel dat ik veel 'gewoner' ben dan hij. Begrijp me niet verkeerd, daarmee bedoel ik niet dat ik mezelf niet goed genoeg vind. Maar verbaast me dan wel dat zo'n man verder wil daten. Ik date enkel hetzelfde niveau of hoger.
Welkom Peertjes!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Peertje

Zo ik ben weer thuis.. Gelopen tot half 5, 10km totaal, warme choco daar nog genomen.

Onderweg tijdens de wandeling...een wijn momentje 😂

Helaas geen vos vandaag, maar wel wat herten.

Nu pizza, wijntje en de beentjes hoog...
Alle reacties Link kopieren
Welkom Peertjes! Zo’n periode waarin je minder mensen kunt ontmoeten is dan ineens wat ‘in your face’ dat je alleen bent en niet zoveel mogelijkheden hebt om mensen te ontmoeten. Ben je al lang alleen?

Julus: hoe was het bezoek vandaag?

Julia: heerlijk een lange wandeling! Ik heb bijna 15 km gelopen vandaag en nog gesport, nu moe en voldaan.

Tom: akelig dat je je wat somber voelt. Je zou je nu toch ook al kunnen aansluiten bij een Larp groep of iets dergelijks, die hebben vast ook wel online bijeenkomsten nu.

Ik herken het gevoel wel wat moet ook hard werken de laatste dagen om uit een dip te blijven. Veel sporten helpt en veel dingen doen waar ik blij van word.
Voor degenen die lekker willen lachen heb ik deze tip: https://www.jamesfridman.com/
Deze man bewerkt op onverwachte en vaak geniale manier foto’s van allerlei mensen.
Your ego is not your amigo!
Attraverso schreef:
28-11-2020 17:27
Ja de date was leuk. Had gewoon al snel het gevoel dat ik veel 'gewoner' ben dan hij. Begrijp me niet verkeerd, daarmee bedoel ik niet dat ik mezelf niet goed genoeg vind. Maar verbaast me dan wel dat zo'n man verder wil daten. Ik date enkel hetzelfde niveau of hoger.

Mannen kunnen zich misschien verschillend voor doen maar hebben uiteindelijk vaak dezelfde (simpele) wensen.
Hoi, ik houd dit topic al een paar dagen in de gaten, ik klets even mee!

Ik voel de eenzaamheid in ieder geval ook. Zeker nu het warme weer al helemaal voorbij is had ik ook geen zin om naar buiten te gaan. En zo donker. En in je eentje. Terwijl dat eigenlijk niet goed is voor een mens om veel binnen te zitten.

Morgen wordt het blijkbaar koud maar misschien ga ik toch in ieder geval even een wandeling maken. De zon ging blijkbaar wel goed schijnen dus genoeg vitamine D. Dan maar goed inpakken.

Anyway ik begrijp je tomcat! Ik zit veel achter de computer, van zelf games maken, tot YT tot gamen en forummen. Ik merk wel dat ik erg weinig motivatie heb op het moment om weer aan een project te beginnen. Ik denk dat door de situatie nu + wintertijd er weinig uit mijn handen gaat komen. Dat gamen is wel leuk voor een paar uurtjes max maar voelt inderdaad nutteloos aan!

Vroeger kon ik er dagen in opgaan, maar toen voelde het nog alsof ik 'genoeg tijd' had. En kans op een 'toekomst'. Klinkt deprimerend maar ik realiseerde me laatst hoe snel de afgelopen 10 jaar voorbij zijn gevlogen. Laat deze 'crisis' maar snel voorbij zijn want dit is allemaal verloren tijd zo!

Tinder lijkt ook niet veel op te leveren. Maar ik snap het wel. Als vrouw heb je te dealen met die vieze praat, stalkers, 'alles naar rechts swipers' etc. en iets zegt mij dat een echte leuke vrouw vaak geen Tinder nodig heeft, tenzij voor de aandacht. En waarom zou je in godsnaam mij verwijzen naar je Instagram? Je zit toch op Tinder.. zó veel vrouwen die denk ik gewoon meer followers willen hebben. Waarom, geen idee, sterallures? :P

Ik heb wel matches heel af en toe, hoewel er best wat twijfelachtige gevallen tussen zaten. Een Russin in België, eentje uit het midden-oosten die ook in België verbleef, of een Chinese, ook uit de buurt, en begon te praten over allerlei investment onzin, ik vermoed een oplichter. Natuurlijk zaten er ook 'echte' mensen tussen maar het is elke keer wat, of ze reageren een gegeven moment niet meer, of ik haak zelf bijv. af toen ik op FB erachter kwam dat ze foto's van 8 jaar geleden gebruikte.

Storend is ook dat de meeste mensen hun profiel niet verifiëren. Dan weet ik tenminste dat het geen nepprofiel is. Mijn probleem: ik vind het lastig om zomaar en dan ook nog eens casual en spontaan in RL een vrouw aan te spreken. Ik vind mijzelf nog best sociaal vaardig, maar zo'n cold approach blijf lastig.

Vroeger moest ik het ook hebben van via via; werk, school, vrienden. Alleen studeer ik niet, heb ik van een aantal vrienden afstand genomen, en werk, tja, ik werk ergens waar voornamelijk mannen werken.

Qua beweging.. ik vraag me af of je nog ergens kunt sporten, ik dacht aan atletiek, nooit gedaan, maar nu voetbal van de kaart is.. misschien iets nieuws proberen :-D

Oeps. Sorry voor de lange post!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Bozo 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven