Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3257 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
VGM1980 schreef:
23-06-2025 11:36
Ik denk dat bijna iedereen dat heeft, iets niet aangaan omdat je bang bent om gekwetst te worden. Als ik dan naar een ander kijk denk ik ' zonde joh, je loopt zoveel mis uit angst voor verdriet'. Terwijl ik zelf net zo 1 ben.
Ja, dat dus.
VGM1980 schreef:
23-06-2025 11:38
Bij familie bij zijn eigen gezin... zitten een hoop getrouwde mannen op internet die stiekem op zoek zijn naast iets ernaast, helaas. En daar dan ook niet eerlijk in zijn.
Klopt, ontzettend sneu.
VGM1980 schreef:
Ik denk dat bijna iedereen dat heeft, iets niet aangaan omdat je bang bent om gekwetst te worden. Als ik dan naar een ander kijk denk ik ' zonde joh, je loopt zoveel mis uit angst voor verdriet'. Terwijl ik zelf net zo 1 ben.
Ja precies voor een ander weten we het zo goed🙈
Idd_ schreef:
Haha nee dat heb ik maar niet gedaan. Ik schreef dat ik dacht dat ik onder de negeer stond, nou dat was niet zo volgens hem. Tja, schiet mij maar lek hoor.
Maar je gaat hem nu nog wel een kans geven?
Pas goed op jezelf hoor..
Mimali schreef:
23-06-2025 11:35
Lastig hé.. dat blijft je toch bij of komt weer naar boven als er weer iemand in beeld is..
En als er dan, zoals nu bij deze date, niet gelijk een vonk is, dan vind het moeilijk om te investeren.
Terwijl hij echt lief is, me begrijpt en het app contact leuk is..

Probeer dat voor nu even los te laten dat er nog geen vonk is. Toch investeer je al tijd in hem en je hebt morgen een date. Meer hoeft ook niet. Hopelijk sta je er morgen wat rustiger in en kun je met frisse moed die date in. Wie weet komt die vonk dan nog wel.
Mimali schreef:
23-06-2025 11:44
Maar je gaat hem nu nog wel een kans geven?
Pas goed op jezelf hoor..

Dat weet ik nog niet. Hoe het er nu voorstaat, niet, denk ik. Hij zal wel met wat beters moeten komen dan die paar berichtjes. Ik realiseer me idd dat ik wel moet oppassen. Er zitten toch al wat gevoelens bij, ondanks dat ik hem niet gezien heb. Dat vind ik best gek van mijzelf. Maar daarom moet ik voorzichtig zijn idd.
VGM1980 schreef:
23-06-2025 11:38
Bij familie bij zijn eigen gezin... zitten een hoop getrouwde mannen op internet die stiekem op zoek zijn naast iets ernaast, helaas. En daar dan ook niet eerlijk in zijn.
Echt heel bizar. Ik zit op tinder, en daar ben ik de vader van een van mijn zoontjes vriendjes dus tegengekomen, en ik kwam hem ook tegen op Facebook dating.

Ik weet redelijk zeker dat het een actief profiel is.
Ik heb redelijk goed contact met de moeder van het vriendje, maar om nou te vragen of zij weet dat haar man op dating sites actief is...
Idd_ schreef:
23-06-2025 11:58
Dat weet ik nog niet. Hoe het er nu voorstaat, niet, denk ik. Hij zal wel met wat beters moeten komen dan die paar berichtjes. Ik realiseer me idd dat ik wel moet oppassen. Er zitten toch al wat gevoelens bij, ondanks dat ik hem niet gezien heb. Dat vind ik best gek van mijzelf. Maar daarom moet ik voorzichtig zijn idd.
Je wil zo graag in het goede blijven geloven hé..
Maar dit zijn echt wel wat rode vlaggen bij elkaar.
Een paar dagen niks laten horen doe je niet ineens na 3 weken contact..
Lemon_Pledge schreef:
23-06-2025 12:03
Echt heel bizar. Ik zit op tinder, en daar ben ik de vader van een van mijn zoontjes vriendjes dus tegengekomen, en ik kwam hem ook tegen op Facebook dating.

Ik heb redelijk goed contact met de moeder van het vriendje, maar om nou te vragen of zij weet dat haar man op dating sites actief is...
Oh wat erg🙈...
Ja dat is heel moeilijk om daar iets of niks over te zeggen..
Haha ja het voelt heel gek hé om dan even niet te swipen Emmely. Het wordt bijna een gewoonte :lol: Maar lijkt mij lastig om weer met je ex af te spreken.. Dat gefocuste op een reactie herken ik ook! Als hij vanavond niet steeds niet gereageerd heeft zou je hem kunnen appen of hij een fijne dag heeft gehad :)

Het is óók lastig Mimali als je langer alleen bent! We zijn hier allemaal sterke, onafhankelijke vrouwen die hun boontjes heel goed zelf kunnen doppen. Ik ben nog ‘maar’ 37, ruim 3 jaar alleen en ik heb op mindere momenten al de vraag of ik wel weer een relatie wil. Ook omdat je al het nodige mee hebt gemaakt maar ik geloof er wel in dat er ook nog leuke mannen zijn. En je hoeft ook geen relatie te hebben op de standaard manier, als jij de rest van je leven willen latten dan is dat ook helemaal prima toch? De angst om weer gekwetst te worden heb ik ook maar ik ben nu op het punt dat ik mijzelf nier meer willen laten leiden door angst. Misschien loop je daardoor wel iets heel moois mis en dat is ook zonde.

Wat een pannekoek Idd!

Jezus wat erg LemonPledge!
@Lemon, dat is echt lastig ja. Je weet dan gewoon niet waar je goed aan doet.
Mimali schreef:
23-06-2025 12:06
Je wil zo graag in het goede blijven geloven hé..
Maar dit zijn echt wel wat rode vlaggen bij elkaar.
Een paar dagen niks laten horen doe je niet ineens na 3 weken contact..

Ja klopt allemaal.
Ik ga in elk geval geen initiatief meer nemen en laat het allemaal nog eens bezinken.
Lemon_Pledge schreef:
23-06-2025 12:03

Nee, niet doen natuurlijk. Voor hetzelfde geld weet zij daar inderdaad gewoon vanaf en moet zij aan een moeder van school gaan vertellen dat ze een open relatie heeft. Lekker ongemakkelijk.

Not your circus, not your monkeys.
Idd_ schreef:
23-06-2025 13:04
Ja klopt allemaal.
Ik ga in elk geval geen initiatief meer nemen en laat het allemaal nog eens bezinken.
Nee dat zou ik ook zeker niet doen.
Kijken wat er gebeurt..
Het is zeker lastig Pupke..
Het is goed dat we zo onafhankelijk zijn maar het kan ook in de weg zitten..

Ik ervaar nu ook dat er nog leuke mannen zijn maar nu heb ik weer dat ik het niet voel..blijkbaar krijg ik sneller een kriebel van een"foute"man, waar ik in het begin al dingen van zie dat ik denk hmm en vanwege de kriebel er dan toch mee doorga..
Maar als je het niet voelt, wat je al na de eerste date wist, waarom heb je dan zo je best gedaan toch nog op tweede date te gaan? Inclusief twijfel en het gevoel dat je je kans had gemist enzo? Ik snap het even niet meer, geloof ik.
Pringle schreef:
23-06-2025 14:32
Maar als je het niet voelt, wat je al na de eerste date wist, waarom heb je dan zo je best gedaan toch nog op tweede date te gaan? Inclusief twijfel en het gevoel dat je je kans had gemist enzo? Ik snap het even niet meer, geloof ik.

Voel ik het niet gelijk kan ik beter zeggen..
Omdat gevoel wellicht kan komen/ kan groeien..
En dat dat bij jou zo niet werkt dat weten we maar dat wil niet zeggen dat het bij een ander ook zo is..
mimali wijzigde dit bericht op 23-06-2025 15:23
4.87% gewijzigd
Mimali schreef:
23-06-2025 13:32
Het is zeker lastig Pupke..
Het is goed dat we zo onafhankelijk zijn maar het kan ook in de weg zitten..

Ik ervaar nu ook dat er nog leuke mannen zijn maar nu heb ik weer dat ik het niet voel..blijkbaar krijg ik sneller een kriebel van een"foute"man, waar ik in het begin al dingen van zie dat ik denk hmm en vanwege de kriebel er dan toch mee doorga..
Dat is ook mijn gevaar: ik val op zelfverzekerde, goedgebekte en misschien zelfs enigszins arrogante mannen (vraag me niet waarom :-D ) en daar zit nog wel eens een fout type tussen. Ik heb wel een redelijk oog ontwikkeld voor de échte probleemgevallen, maar het blijft een risico. Sommige mannen kunnen heel lang mooi weer spelen…
Claire45 schreef:
23-06-2025 15:12
Dat is ook mijn gevaar: ik val op zelfverzekerde, goedgebekte en misschien zelfs enigszins arrogante mannen (vraag me niet waarom :-D ) en daar zit nog wel eens een fout type tussen. Ik heb wel een redelijk oog ontwikkeld voor de échte probleemgevallen, maar het blijft een risico. Sommige mannen kunnen heel lang mooi weer spelen…
En dat zijn meestal de types die meteen mijn hoofd op hol weten te brengen..
Mimali schreef:
23-06-2025 14:49
Voel ik het niet gelijk kan ik beter zeggen..
Omdat gevoel wellicht kan komen/ kan groeien..
En dat dat bij jou zo niet werkt dat weten we maar dat wil niet zeggen dat het bij een ander ook zo is..
Ah, oké. Je hebt eerder gezegd dat het voor jou ook zo werkte, maar bij deze man gaat het dan misschien wel groeien inderdaad. Wie weet. Veel plezier morgen!
Pringle schreef:
23-06-2025 15:35
Ah, oké. Je hebt eerder gezegd dat het voor jou ook zo werkte, maar bij deze man gaat het dan misschien wel groeien inderdaad. Wie weet. Veel plezier morgen!
Misschien denk ik dat het bij mij zo werkt omdat het nooit anders is gegaan..
Daarom wil ik toch eens kijken of het ook anders kan..

Dank je!
Emmely schreef:
23-06-2025 10:18
@Mus wat leuk dat het zo goed loopt ts jullie. Toch spannend als je hem weer ziet of heb je dat gevoel niet?

Ja, we vinden het allebei ook best heftig hoor. Het is nogal intens. En nee, tot nu toe vind ik dat niet spannend. Ik kijk er alleen maar reikhalzend naar uit. Die afstand is niet makkelijk. Een paar dagen samen en daarna vijf weken apart voelt alsof je iets dat je net aan het ontdekken was meteen alweer op pauze moet zetten. Maar goed, we zijn over de helft. Nog ruim twee weken.
The impossible only takes a little longer
Emmely schreef:
23-06-2025 10:18
Komt ms ook omdat ik weer contct heb met een ex van 10 jaar geleden. We waren super match in de zin dat we elkaar begrepen en veel lol hadden. Door vervelende omstandigheden kon het toen niets worden.
Maar… merk dat ik het lastig vind, we zouden bk een afspraak hebben en ik zit weer beetje continu naar mijn telefoon te turen… gisteraviond een app gestuurd en nog geen reactie. Echt niet erg, maar baal van mezelf dat ik er nu op gefocust ben pfft

Spannend, Emmely! Iemand voor wie je nog steeds gevoelens hebt?
Mus schreef:
23-06-2025 16:36
Ja, we vinden het allebei ook best heftig hoor. Het is nogal intens. En nee, tot nu toe vind ik dat niet spannend. Ik kijk er alleen maar reikhalzend naar uit. Die afstand is niet makkelijk. Een paar dagen samen en daarna vijf weken apart voelt alsof je iets dat je net aan het ontdekken was meteen alweer op pauze moet zetten. Maar goed, we zijn over de helft. Nog ruim twee weken.
Het lijkt mij ook best lastig en zeker in de beginfase..
Het lijkt dan bijna of je steeds weer overnieuw moet beginnen of voelt dat zo niet voor jullie? Kan je misschien nog niks over zeggen nu, is pas de tweede keer dat jullie elkaar gaan ontmoeten natuurlijk..
Online is toch anders..
Herkenbaar wat jullie schrijven over zelfverzekerde single vrouwen. Ik ben ook héél lang single geweest. Leuk leven en ik kon alles alleen, maar er speelde ook gewoon angst mee om (weer) gekwetst te worden.

Nu ben ik het dan toch weer aangegaan. Voor die angst is het inmiddels te laat. Als hij het in dit stadium afkapt, dan gaat het sowieso flink pijn doen. En ik weet vrij zeker dat ik er dan ook wel weer even klaar mee zou zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven