Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3505 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alles even goed gelezen en wil ook nog even jullie reageren Idd & Mus :)

Het mag ook pittig zijn Mus, ook om wat je zelf ook zegt: of je zit heel ver uit elkaar en dan ineens ben je weer eventjes samen. Maar volgens mij doen jullie het echt heel goed samen! En is er ook van beide kanten de wil om het te laten lukken.. jullie doen er iig alles aan om in contact met elkaar te blijven. Het is inderdaad wel fijn dat hij straks op een camping in de buurt zit zodat jullie jezelf ook even terug kunnen trekken.

Wat lastig Idd dat je er zo onrustig over bent. Kan mij ook heel goed voorstellen dat het ook eng is na zo’n tijd single.. maar zou je dat ook los kunnen laten en in het moment zelf leven? Zodat er voor jezelf minder druk op komt? Maar het hoeft ook niet te zijn dat hij ‘last’ krijgt van je gedoe zoals je dat noemt maar het kan wel fijn zijn om dat aan te geven. Of vind je dat lastig?

Bij mij gaat het weer iets beter met de mannen! Eentje waar ik nog niet zoveel mee gepraat heb vroeg net of ik zin heb om binnenkort wat te gaan drinken, lijkt mij leuk maar we hebben nog niet zoveel uitgewisseld en dat geeft mij altijd een beetje twijfels. Aan de andere kant: wat heb ik te verliezen haha! Een andere waarmee ik heel leuk klets heb ik vrijdag gevraagd of hij zin heeft om af te spreken (Jaja ik die iemand op date vraag haha) maar hij wou nog ietsje langer kletsen, wat helemaal prima is aangezien we net 2 dagen een match waren. En ik matchte vrijdag een oud scharrel van toen ik 17 was🤣 Ik herkende hem niet meteen, hij mij wel haha.. hoe grappig!
Oud scharrel is afgeschreven. Hij schrijft ‘ma’ ipv ‘maar’ / ‘na’ ipv ‘naar’ / ‘hoest’ ipv hoe gaat het. Doet pijn aan mijn ogen.
Pupke schreef:
29-06-2025 21:17
Oud scharrel is afgeschreven. Hij schrijft ‘ma’ ipv ‘maar’ / ‘na’ ipv ‘naar’ / ‘hoest’ ipv hoe gaat het. Doet pijn aan mijn ogen.
Volledig terecht.

Hier nog weinig nieuws. De man die in dezelfde woonplaats woont heb ik net toegevoegd via WhatsApp, maar daar heeft hij als profielfoto een foto waarop hij zijn tong uitsteekt..

En dan denk ik.; man, je bent bijna 50 wat is dit?

Ben ik nou gewoon te kritisch? :nut:
Nee Lemon Pledge, dat is zo idioot! Je bent niet te kritisch

Mus , sluit me aan hoor dat jullie het weloverwogen doen. En ga jij werken? Of ben je die 2 weken vrij?
Vind het trouwens super van hem dat hij zijn koffers pakt, zegt echt iets over zijn instelling ook. En dat hij jouw omgeving wil zien en er iets voor over heeft. Het zou mij trouwens gerust stellen als ik zou weten dat hij ook zonder mij een leuke tijd heeft. Dat hij dus af en toe ook in zijn eentje iets gaat ondernemen om een stad te zien, wandeling te maken of wat dan ook. Wel af en toe een update geven tegen die tijd he?

Idd ga het gewoon aan, en bekijk het stap voor stap. Zoals vaker gezegd witdt hier, je hoeft niet meteen te trouwen of je op een andere manier te verbinden. Zie het als oriëntatie of zoiets. En kijk maar aan wat er bij je boven komt, stop het niet weg, maar maak het ook niet groter dan het is. Je leert hier sowieso weer van, geloof ik echt,

Attraverso, jammer! Hij was dus echt wel leuk wat jou betreft? Ik blijf vinden dat zowel mannen en vrouwen soms te snel een conclusie trekken (inclusief ik zelf). Als je wel een klik hebt en het is gezellig, is toch een goed begin! Maar goed zo denk jij er zelf vlg mij ook over. En dit heb je dus niet in de hand…

Pupke, je klinkt weer opgewekt! Er is iig weer wat reuring.
Ik heb opeens 3 ex dates die weer willen afspreken. Een ervan zou ik ms wat meer kans willen geven, daar heb ik te snel, denk ik, van gezegd dat het er niet in zat,
Nr 2 heb ik maar 1. Gezien en door drukte van beiden nooit tot een 2 e date gekomen, dit spelde al een paar jaar geleden.
En nr 3 vond ik destijds leuk maar hij mij niet. Nu geeft hij aan dat hij geen relatiemateriaal is en dat kan ik plaatsen.

Ben niet enorm enthousiast maar voel wel dat het leuk zou kunnen zijn. Dus ga eens nadenken hierover. En kijken met wie ik wil afspreken.
Ex zit nog wel steeds wel beetje in mijn hoofd,.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven