Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
woensdag 2 juli 2025 om 19:22
Dat is zeker waar!Attraverso schreef: ↑02-07-2025 18:34Nou ik denk dat er een paar hier wel mee verantwoordelijk kunnen geacht worden voor de ommekeer
En vandaar dat ik het zo moeilijk vond om te aanvaarden dat mijn laatste date bij het afscheid letterlijk zei 'ik vond het heel erg leuk, anders was ik geen halve dag gebleven maar ik voel de klik niet die er moet zijn om er een vervolg aan te geven'.
Ben het daar zo oneens mee... en dat heb ik hem ook gezegd maar het heeft niet geholpen.
Snap dat je dat lastig vind..
donderdag 3 juli 2025 om 08:36
Dat snap ik goed! Als je geen klik voelt, blijf je over het algemeen ook geen halve dag zitten.Attraverso schreef: ↑02-07-2025 18:34Nou ik denk dat er een paar hier wel mee verantwoordelijk kunnen geacht worden voor de ommekeer
En vandaar dat ik het zo moeilijk vond om te aanvaarden dat mijn laatste date bij het afscheid letterlijk zei 'ik vond het heel erg leuk, anders was ik geen halve dag gebleven maar ik voel de klik niet die er moet zijn om er een vervolg aan te geven'.
Ben het daar zo oneens mee... en dat heb ik hem ook gezegd maar het heeft niet geholpen.
Misschien ben jij niet zijn type, maar vond hij het wel oprecht gezellig met je. Genoeg mensen die zich niet over het uiterlijk heen kunnen zetten en vinden dat hun date echt moet voldoen aan het plaatje in hun hoofd.
Of dat hij het lastig vond om er een einde aan te maken? Die fout heb ik in het begin van daten nog wel eens gemaakt.
Maar ja hoe dan ook gewoon stom!
donderdag 3 juli 2025 om 08:43
Ik snap dit ook heel goed!Attraverso schreef: ↑02-07-2025 18:34Nou ik denk dat er een paar hier wel mee verantwoordelijk kunnen geacht worden voor de ommekeer
Als je iemand niets vind dan blijf je niet uren met iemand kletsen, maar het kan inderdaad zo zijn wat Care zegt dat hij gewoon gezellig vond en meer niet. Aan de andere kant kun je niet na een paar uur al weten of je iemand wel of niet leuk gaat vinden. Je bent beide in principe hartstikke vreemd voor elkaar, je kan dan niet verwachten dat je meteen van alles voelt. Helaas staan er wel veel mensen zo in..
donderdag 3 juli 2025 om 13:50
Ik heb vanavond dus date 2 met Breezeman. Merk wel dat weekend-man iets meer in mn hoofd zit, maar dat is ook recenter en hij appt me meer. Date 1 met Breezeman is ook alweer 2 weken geleden.
Date 1 met weekend-man is volgende week en hij heeft zelfs date 2 al voorzichtig geplaceholderd. HIj zit er lekker bovenop.
Ik ga er vanavond maar zo open mogelijk in, date 1 was wel echt gezellig met goede gesprekken. Ben wel nieuwsgierig naar deze man, hij is niet echt in een hokje te plaatsen. Maar het blijft wel gek met de andere man in mn achterhoofd waar ik ook echt nieuwsgierig naar ben.
Ik weet nu weer waarom ik nooit met meerdere mannen tegelijk date, vind het nu al niks.
Date 1 met weekend-man is volgende week en hij heeft zelfs date 2 al voorzichtig geplaceholderd. HIj zit er lekker bovenop.
Ik ga er vanavond maar zo open mogelijk in, date 1 was wel echt gezellig met goede gesprekken. Ben wel nieuwsgierig naar deze man, hij is niet echt in een hokje te plaatsen. Maar het blijft wel gek met de andere man in mn achterhoofd waar ik ook echt nieuwsgierig naar ben.
Ik weet nu weer waarom ik nooit met meerdere mannen tegelijk date, vind het nu al niks.
donderdag 3 juli 2025 om 15:02
Oeh spannend Care... snap wel dat het verwarrend is, weten de heren het ook van elkaar?care_ schreef: ↑03-07-2025 13:50Ik heb vanavond dus date 2 met Breezeman. Merk wel dat weekend-man iets meer in mn hoofd zit, maar dat is ook recenter en hij appt me meer. Date 1 met Breezeman is ook alweer 2 weken geleden.
Date 1 met weekend-man is volgende week en hij heeft zelfs date 2 al voorzichtig geplaceholderd. HIj zit er lekker bovenop.![]()
Ik weet nu weer waarom ik nooit met meerdere mannen tegelijk date, vind het nu al niks.![]()
Iig veel plezier vanavond!
donderdag 3 juli 2025 om 16:50
Ooh leuk Care dat je vanavond een date hebt!
Ik date idd ook niet met meerderen tegelijk, ingewikkeld is dat he. Maar je bent man 2 eenmaal in het wild tegengekomen dus dat had je natuurlijk niet kunnen voorzien. Hopelijk wordt het voor jezelf wat duidelijker na de date vanavond en de aankomende date met weekend-man.
Ik date idd ook niet met meerderen tegelijk, ingewikkeld is dat he. Maar je bent man 2 eenmaal in het wild tegengekomen dus dat had je natuurlijk niet kunnen voorzien. Hopelijk wordt het voor jezelf wat duidelijker na de date vanavond en de aankomende date met weekend-man.
donderdag 3 juli 2025 om 17:31
Super leuk Care dat je vanavond een tweede date hebt! Lijkt mij ook heel ingewikkeld om meerdere mensen te daten maar je kan nadat je die andere date hebt gehad een keus maken toch? Of misschien is het na vanavond wel hartstikke duidelijk haha! Veel plezier!

pupke wijzigde dit bericht op 03-07-2025 18:12
3.28% gewijzigd
vrijdag 4 juli 2025 om 07:39
Ik begrijp wat je zegt Idd..Idd_ schreef: ↑02-07-2025 15:28Ik denk dat het ontmoeten van een nieuwe man en hoe het is verlopen een hoop kwetsbaarheden en onzekerheid raakt bij mij. Heb een hoop nare dingen meegemaakt, wat ik wel redelijk heb verwerkt maar een deel zal ik denk ik altijd meedragen. Mijn zelfbeeld kan beter, om het zo maar te zeggen. Het dichtbij komen van een man, de mogelijke verwachtingen, maken dat ik het ook 'eng' vind. Al heb ik nu niet het gevoel dat hij mij druk oplegt, toch zie ik bepaalde beren op de weg. Daarnaast, het idee dat als mijn gevoelens gaan groeien, die persoon je ook weer flink kan kwetsen. Ik maak dingen al groot voordat het zover is, daarvan ben ik me wel bewust. Maar ik denk dat ik nooit meer echt onbevangen in iets nieuws kan stappen. En toch hoop ik dat een relatie er ooit nog mag inzitten. Het is ook een kwestie is van de juiste tegenkomen.
Niet quoten.
peertjes wijzigde dit bericht op 04-07-2025 12:43
44.22% gewijzigd
vrijdag 4 juli 2025 om 07:45
Ik heb gisteren weer die man gezien die ik wetktechnisch heb ontmoet vorige week!
En ik vond hem nog leuker dan tijdens onze eerste kennismaking
Gisterenavond had ik een etentje met wat directe collega's die mij al heel lang kennen en die hebben hem gisteren ook ontmoet ( ivm opdracht dus) Maar ze zagen het aan mij. We hebben ons bescheurd gisteren en plannen bedacht hoe dit verder aan te pakken

Na de formele ontmoeting heb ik hem nog gebeld 's middags om wat zaken af te wikkelen en we zaten wel een uur te lullen aan de telefoon over totaal andere dingen. Het was zó leuk, ik wilde niet ophangen maar tegelijkertijd vond ik het gênant.
Hij gaat de hele zomerperiode naar het buitenland. Eind juli vertrekt hij. Ik ga begin augustus 2 weken weg.
Ik ben helemaal hyper
En ik vond hem nog leuker dan tijdens onze eerste kennismaking
Gisterenavond had ik een etentje met wat directe collega's die mij al heel lang kennen en die hebben hem gisteren ook ontmoet ( ivm opdracht dus) Maar ze zagen het aan mij. We hebben ons bescheurd gisteren en plannen bedacht hoe dit verder aan te pakken
Na de formele ontmoeting heb ik hem nog gebeld 's middags om wat zaken af te wikkelen en we zaten wel een uur te lullen aan de telefoon over totaal andere dingen. Het was zó leuk, ik wilde niet ophangen maar tegelijkertijd vond ik het gênant.
Hij gaat de hele zomerperiode naar het buitenland. Eind juli vertrekt hij. Ik ga begin augustus 2 weken weg.
Ik ben helemaal hyper

vrijdag 4 juli 2025 om 08:09
Peertjes hoe leuk! Maar hoe jammer dat jullie elkaar nu 2 maand niet kunnen zien als ik het goed begrijp?
Ik weet niet goed wat er met mij aan de hand is. Misschien/hopelijk is het gewoon vermoeidheid mede door de hitte, het is al een erg lange en zware week geweest op het werk en als ik pech heb moet ik het weekend ook nog door... maar ik blijf een triestig gevoel houden na mijn mislukte date! Denk niet dat ik dit ooit al heb gehad. Het was verdorie gewoon een eerste date zonder vervolg en na 5 dagen ben ik er nog niet overheen?? Moet me herpakken.
Ik weet niet goed wat er met mij aan de hand is. Misschien/hopelijk is het gewoon vermoeidheid mede door de hitte, het is al een erg lange en zware week geweest op het werk en als ik pech heb moet ik het weekend ook nog door... maar ik blijf een triestig gevoel houden na mijn mislukte date! Denk niet dat ik dit ooit al heb gehad. Het was verdorie gewoon een eerste date zonder vervolg en na 5 dagen ben ik er nog niet overheen?? Moet me herpakken.
vrijdag 4 juli 2025 om 08:10
Peertjes, heftig en wat ben je sterk. Fijn dat je die rust en stabiliteit hebt kunnen bieden voor je kinderen. Ja, iedereen heeft natuurlijk een achtergrond en mensen gaan daar verschillend mee om. Ik herken idd ook eerder bepaalde rode vlaggen wel. En net zoals jij noem ik dat ook realistisch, niet zozeer kritisch. (Al mag ik nog wel beter leren luisteren naar die rode vlaggen.)
Wat fijn dat je zo'n goed gevoel krijgt van de werk-technische man. Dan nog een uur aan de telefoon hangen is zó onprofessioneel.
Nee echt heel leuk om te lezen!
Wat fijn dat je zo'n goed gevoel krijgt van de werk-technische man. Dan nog een uur aan de telefoon hangen is zó onprofessioneel.

vrijdag 4 juli 2025 om 08:19
vrijdag 4 juli 2025 om 08:26
Gaan jullie nog contact hebben voor het werk of anders?
Nee, niets meer. En ik ga ook niets sturen. Hij zei me dat hij vaak alleen zou zijn deze zomer en er tegenop keek en heb nog gezegd dat we er altijd gewoon voor het leuke gezelschap samen een dag komen op uit trekken... het is aan hem.
vrijdag 4 juli 2025 om 09:20
Wauw Peertjes wat heb je veel meegemaakt en wat een stoere sterke vrouw ben je!
Wel jammer dat hij straks zo'n lange tijd weg is maar zou er zeker een berichtje aan wagen, wellicht kom je er dan achter hoor hij erin staat..
Ik herken het ook wel een beetje, ook veel meegemaakt en altijd voor mijn kinderen gestaan, ook omdat ze aan de andere kant nare dingen meegemaakt hebben net samenwonen van hun vader, wilde ik dat echt niet voor hun..
Bij mij moest het veilig voelen ..
En nu voelt het een beetje als mijn tijd, en kom ik ineens deze leukerd tegen
Attraverso wat naar dat je je nog zo rot voelt..vermoeidheid zal ook meespelen, vakantietijd komt eraan, kaarsje bent op denk ik.. daten kost ook veel energie.. steeds weer investeren in contact en alles...
Idd_ heb jij al een tweede date gepland?
Pupke hoe gaat het met jouw mannen?
Care we zijn nieuwsgierig! Haha
Wel jammer dat hij straks zo'n lange tijd weg is maar zou er zeker een berichtje aan wagen, wellicht kom je er dan achter hoor hij erin staat..
Ik herken het ook wel een beetje, ook veel meegemaakt en altijd voor mijn kinderen gestaan, ook omdat ze aan de andere kant nare dingen meegemaakt hebben net samenwonen van hun vader, wilde ik dat echt niet voor hun..
Bij mij moest het veilig voelen ..
En nu voelt het een beetje als mijn tijd, en kom ik ineens deze leukerd tegen

Attraverso wat naar dat je je nog zo rot voelt..vermoeidheid zal ook meespelen, vakantietijd komt eraan, kaarsje bent op denk ik.. daten kost ook veel energie.. steeds weer investeren in contact en alles...
Idd_ heb jij al een tweede date gepland?
Pupke hoe gaat het met jouw mannen?
Care we zijn nieuwsgierig! Haha
vrijdag 4 juli 2025 om 09:50
Jeetje wat heftig van je verleden Peertjes!
Maar wat onwijs leuk van je werk-man!
Care... hallo? We willen heel graag een update!
Wat rot dat je je zo voelt Attraverso! Het extreem warme weer van de afgelopen dagen kan heel goed mee spelen, heb er zelf ook last van maar neem je tijd!
Haha Mimali, met mijn drie mannen gaat het nog steeds goed. Rustig maar dat vind ik nu wel even prima. Ik ben ook écht kapot moe door de hitte van de afgelopen dagen en een appartement wat niet af koelt (28 graden binnen) en dat heeft ook invloed op het slapen. Dus ik heb nu ook even niet de energie om af te spreken. Dit weekend echt helemaal niets gepland en daar heb ik ontzettend veel zin in, even bij tanken
Maar wat onwijs leuk van je werk-man!

Care... hallo? We willen heel graag een update!

Wat rot dat je je zo voelt Attraverso! Het extreem warme weer van de afgelopen dagen kan heel goed mee spelen, heb er zelf ook last van maar neem je tijd!

Haha Mimali, met mijn drie mannen gaat het nog steeds goed. Rustig maar dat vind ik nu wel even prima. Ik ben ook écht kapot moe door de hitte van de afgelopen dagen en een appartement wat niet af koelt (28 graden binnen) en dat heeft ook invloed op het slapen. Dus ik heb nu ook even niet de energie om af te spreken. Dit weekend echt helemaal niets gepland en daar heb ik ontzettend veel zin in, even bij tanken

vrijdag 4 juli 2025 om 10:37
Dag singles, ik (50+) ben sinds 3 jaar alleen na een relatie van meer dan 30 jaar. Ik vind het wel lekker alleen en heb kinderen die jongvolwassen zijn maar nog wel thuis wonen. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie. Ik krijg best wel veel berichten van mannen die interesse hebben maar geen van hen vind ik aantrekkelijk. Dus ik date helemaal niet. Totdat ik kort geleden een oude bekende tegenkwam en ik ben sindsdien echt compleet van de leg. Zo irritant! Ik heb hier een topic over geopend omdat ik echt niet wist hoe ik dit nu moest aanpakken. Maar de date staat en ik heb er erg veel zin in!
Alleen, mijn gevoel gaat zo met mij aan de haal. Blijkbaar heeft ons contact iets losgemaakt wat al heel lang op slot zat. Ik lijk wel een verliefde puber, mijn hele lijf is van slag. Ik vind het een hele aantrekkelijke man en ik ken zijn achtergrond en weet dat alle vlaggen op groen staan. Maar persoonlijk kennen we elkaar nauwelijks. Dus mijn gevoel is echt overdreven, dus ik weet dat dit grotendeels niks met hem te maken heeft, maar alles met mijn proces. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Het begon bij mij juist altijd rustig vanuit vriendschap en niet met zo'n allesoverheersend gevoel.
Herkennen jullie dit en hoe ga ik hiermee om? Ik mindfull me suf, maar niks helpt.

Alleen, mijn gevoel gaat zo met mij aan de haal. Blijkbaar heeft ons contact iets losgemaakt wat al heel lang op slot zat. Ik lijk wel een verliefde puber, mijn hele lijf is van slag. Ik vind het een hele aantrekkelijke man en ik ken zijn achtergrond en weet dat alle vlaggen op groen staan. Maar persoonlijk kennen we elkaar nauwelijks. Dus mijn gevoel is echt overdreven, dus ik weet dat dit grotendeels niks met hem te maken heeft, maar alles met mijn proces. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Het begon bij mij juist altijd rustig vanuit vriendschap en niet met zo'n allesoverheersend gevoel.
Herkennen jullie dit en hoe ga ik hiermee om? Ik mindfull me suf, maar niks helpt.

vrijdag 4 juli 2025 om 11:12
@Peertjes, wat naar wat jij hebt meegemaakt! En je moet inderdaad een taaie zijn zoals je je kinderen op het eerste plan hebt weten te zeten. Hopelijk nu tijd om weer aan jezelf te denken. Klinkt spannend, die werkman!
@Mimali, inderdaad, nu is het jouw tijd. Heel fijn voor je!
@Attra,
Echt heel jammer van deze man. Maar ik ben het wel met je eens dat je niks meer kunt doen als je hem al de handreiking had gegeven van 'gewoon' iets gezelligs doen. Succes en sterkte met hem uit je hoofd zetten. Niet makkelijk.
@Happening, is de verliefdheid wederzijds, of weet je dat nog niet? Mijn verhaal is niet helemaal vergelijkbaar, maar ik voel me sinds kort ook regelmatig een verliefde puber. Ik was juist al héél lang vrijgezel. Ik heb deze intensiteit ook nog nooit meegemaakt en vind het eerlijk gezegd juist heel gaaf om dit gevoel nog te kunnen hebben na mijn 50e. Maar het is ook kwetsbaar natuurlijk. Ik vrees dat de liefde dat altijd is.
@Mimali, inderdaad, nu is het jouw tijd. Heel fijn voor je!
@Attra,

Echt heel jammer van deze man. Maar ik ben het wel met je eens dat je niks meer kunt doen als je hem al de handreiking had gegeven van 'gewoon' iets gezelligs doen. Succes en sterkte met hem uit je hoofd zetten. Niet makkelijk.
@Happening, is de verliefdheid wederzijds, of weet je dat nog niet? Mijn verhaal is niet helemaal vergelijkbaar, maar ik voel me sinds kort ook regelmatig een verliefde puber. Ik was juist al héél lang vrijgezel. Ik heb deze intensiteit ook nog nooit meegemaakt en vind het eerlijk gezegd juist heel gaaf om dit gevoel nog te kunnen hebben na mijn 50e. Maar het is ook kwetsbaar natuurlijk. Ik vrees dat de liefde dat altijd is.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 4 juli 2025 om 11:32
Mus, ik weet dat hij mij al veel langer leuk vindt. Heb natuurlijk wel ff wat research gedaan voordat ik de afspraak maakte.
Maar hij wist ook wel dat ik alle mannen afserveerde, dat gaat snel rond in een dorp. Dus denk ook wel dat hij niet wist of ik erop zat te wachten. Zat ik ook niet, maar het overkwam me echt.
Wat leuk dat je je een verliefde puber voelt
. Ik voel me ook zo, alleen is dat bij mij nog nergens op gebaseerd, ik ben denk ik verliefd op mijn eigen gedachten.
Denk niet dat hij echt verliefd is al hoor. Hij is veel rustiger en bedachtzamer dan ik.

Wat leuk dat je je een verliefde puber voelt

vrijdag 4 juli 2025 om 11:44
Happening schreef: ↑04-07-2025 11:32Mus, ik weet dat hij mij al veel langer leuk vindt. Heb natuurlijk wel ff wat research gedaan voordat ik de afspraak maakte.Maar hij wist ook wel dat ik alle mannen afserveerde, dat gaat snel rond in een dorp. Dus denk ook wel dat hij niet wist of ik erop zat te wachten. Zat ik ook niet, maar het overkwam me echt.
Wat leuk dat je je een verliefde puber voelt. Ik voel me ook zo, alleen is dat bij mij nog nergens op gebaseerd, ik ben denk ik verliefd op mijn eigen gedachten.
Denk niet dat hij echt verliefd is al hoor. Hij is veel rustiger en bedachtzamer dan ik.
Verliefdheid is sowieso vooral een chemisch proces in je lijf natuurlijk. Niet gebaseerd op ratio en of iemand bij je past (ik ben juist zo blij dat ik nu eindelijk eens een keer val voor een man die ook nog eens heel goed voor me lijkt te zijn). Benieuwd naar je eerste afspraak! Dat je hem al kent, scheelt natuurlijk wel. Dus je weet wel enigszins wat voor vlees je in de kuip hebt.
The impossible only takes a little longer

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in