Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
COVID positief bedoel je? Sterkte!
Attraverso schreef:
04-09-2022 23:01
Ben benieuwd. Vaak zit er achter dat ze niet single zijn...
Je mag duidelijk zijn hoor, je kan met een kwinkslag laten vallen dat je niet op een chat maar een dating site elkaar bent tegen gekomen.
Dank je, inmiddels een concrete 'date' gepland :-)
Bij jou klinkt het overigens goed !
Klinkt als corona Julia, beterschap !!
Jole schreef:
05-09-2022 18:19
Dank je, inmiddels een concrete 'date' gepland :-)
Bij jou klinkt het overigens goed !
Oh spannend! Hou ons op de hoogte!
Attraverso schreef:
05-09-2022 18:34
Oh spannend! Hou ons op de hoogte!
Komt goed :-)
Hopelijk heb je er niet te veellast van Julia, beterschap
Daters! Hoe gaan jullie om met het delen van je gevoelens/visie aan je date na een handjevol dates?

Ik ben enthousiast over mijn date en wil dat eigenlijk gewoon laten weten. Ik houd niet van ingewikkelde spelletjes of draaikonterij, push/pull gedrag. Maar je hoort ook regelmatig dat het soms handig is om daar niet te direct en open over te zijn, omdat dit bij je date het idee kan geven dat jij voor diegene al ''in the pocket'' bent, wat kan leiden tot verminderde interesse of nieuwsgierigheid, of al in een vroeg stadium scheve verhoudingen creëert.

En dat het dus niet handig is om in één keer je ziel bloot te leggen, maar meer als een soort insuline-pompje nét elke keer genoeg te geven.

Hoe zien jullie dit?
Als je date enthousiast is zal hij het toch net graag horen dat jij dat ook bent? En jaagt hem dat weg dan was hij het niet voor jou.
Met mijn huidig lief hebben we op de 2de date beiden uitgesproken dat we het heel erg zagen zitten en nieuwsgierig waren naar meer. Hij nam de eerste stap en ik ging daar enthousiast op in.
Ik had eens een date met een man die van de eerste keer van mij wou horen dat ik een serieuze toekomst zag met hem. Dat vond ik erg overdreven en benauwend, ook al omdat ik hem niet zo meteen zag zitten.
Maar wees gewoon jezelf, succes!
Helemaal mee eens attra!

Merk wel aan mezelf nu het daten wat in een gevorderd stadium komt, dat ik de neiging heb om (ik denk voortvloeiend uit een klein restantje bindingsangst) dingen te veel langs een meetlat te leggen : oh, date reageert al een paar keer langzamer op mijn berichten dan andersom, laat ik nu ook maar even express een paar uur wachten.

Dat soort ''spelletjes'' beginnen klein en voor je het weet ben je een half schaakspel aan het spelen. Daar heb ik gewoon geen zin in.
Om eerlijk te zijn zou ik hele sterke gevoelens in het begin ook voor me houden. Als ik al iets zou laten merken zou dat eerder wat subtieler zijn. Als ik iemand erg leuk vind dan zit ergens in mijn achterhoofd ook vaak de twijfel of ik zelf wel leuk genoeg voor haar ben :D . Ik gebruik dan de energie die verliefdheid geeft eerder om haar meer voor me proberen te winnen. Ik denk niet dat je ooit met terughoudend zijn met je gevoel te uiten, je kansen kan verpesten eigenlijk.
Antoon dat is niet voor iedereen gelijk. Ik heb enthousiasme nodig. Als ik na enkele dates nog niet kan peilen of de ander me leuk vindt verlies ik mijn interesse. Graag of niet.
Ja als iemand niet geïnteresseerd lijkt dan houdt het sowieso snel op. En interesse/enthousiasme laten zien vind ik ook iets anders dan je meteen al uitspreken. Dan lijkt het alsof het meteen al beslist is.
Genieten jullie er ook zo van dat first dates en lldl weer begonnen zijn? :heart:
Antoon69 schreef:
06-09-2022 22:23
Genieten jullie er ook zo van dat first dates en lldl weer begonnen zijn? :heart:
Ja leuk hè! Vooral na het aflopen van BenB vol liefde heb ik weer wat nieuwe inspiratie nodig haha.
De matches waren wel vrij beroerd tot nu toe maar soms is dat ook juist leuk (althans voor de gemiddelde kijker, niet voor die personen zelf). Ik denk zelf vaak "doe het niet!!" maar de meeste mannen hebben zoiets van Niet geschoten is altijd mis maar krijgen dan een afwijzing om hun oren :blauwoog: Of vrouwen die uit medelijden dan ook maar Ja zeggen.
Ik kijk die programma’s nooit, maar heb wel een paar aflevering van b&b gezien dat vond ik eigenlijk best leuk.
Sowieso niet echt een tv kijker. Vooral lldl is wel echt ‘slow tv’ of niet?
Babette25 schreef:
07-09-2022 21:24
Ik kijk die programma’s nooit, maar heb wel een paar aflevering van b&b gezien dat vond ik eigenlijk best leuk.
Sowieso niet echt een tv kijker. Vooral lldl is wel echt ‘slow tv’ of niet?

LLDL is trash TV met die spottende commentaarstem die de deelnemers beetje voor paal probeert te zetten. Eigenlijk moet je die bingen samen met je dochter of zo. Sowieso is het programma 45 min waarvan 25 min reclames dus je moet het al opnemen. Verder zijn het vaak best wel tokkies maar soms kan ik me wel identificeren met een kandidaat of vind ik er een leuk. Ik haal er veel voldoening uit om mijn dochter dan te waarschuwen voor toxic mannengedrag dat zich dan afspeelt en ik denk dat mijn dochter het wel gezellig vind allemaal. Tijd geleden hadden we ook een single topic schrijver die mee heeft gedaan.

B&B vol liefde heb ik helaas helemaal gemist. First dates (de NLse dan) vind ik het leukst. Leuke types en verder komt het wel respectvol en authentiek over allemaal. Ik heb volgens mij alle NLse afleveringen ooit gezien.
Heb toch weer ff op tinder gegluurd. Maar wat mij opvalt is dat ik veel dezelfde gezichten voorbij zie komen. Vraag mij af hoe dat komt? Als ik ze naar links swipe, is het dus nee. Maar de volgende dag of werk krijg ik ze toch weer in beeld. Iemand een idee hoe dit kan?
Lisa, Ik dacht altijd dat die mannen dan een premium abonnement hebben.

Ik ga first dates eens kijken Antoon, mijn kinderen vinden dat helaas niet leuk..
Lisa2022 schreef:
10-09-2022 17:20
Heb toch weer ff op tinder gegluurd. Maar wat mij opvalt is dat ik veel dezelfde gezichten voorbij zie komen. Vraag mij af hoe dat komt? Als ik ze naar links swipe, is het dus nee. Maar de volgende dag of werk krijg ik ze toch weer in beeld. Iemand een idee hoe dit kan?
Herkenbaar.
Zelfs bij Happn kort na elkaar.

Ik had begin vorige week een match op Happn. Maand premium voor 50% dus niet echt moeilijk 😂
Niet geheel mijn type, niet lelijk ook hoor. Maar anders dan ik normaal swipe. Wat niet eens realistisch is 🙈 gezien ik weinig matches heb.
Maar het boek in zijn handen viel mij op en hij had mij al geliked.

Afijn match, we chatten, wisselen nummers uit, we appen het weekend.
Maandagmorgen een goede morgen van zijn kant. En van mij één terug en dat helaas covid getest had.
Geen reactie terug.
Vandaag was ik aan het wandelen met nmlk en besefte dat ik bij hem in de buurt was en appte dat.
Werd direct gelezen, maar geen reactie.
Dus bij thuiskomst direct unmatched.
Zonder woorden
Wat ik normaal wel doe met de beste wensen/succes voor de toekomst.

Waarschijnlijk was hij allang op zoek naar een beter model met meer extra's en/of kortingsacties. Hij was veel online.

Wat ik zo jammer vind dat hij(mannen) gewoon niet het lef heeft te zeggen dat er geen interesse meer is.

En ik weet het is normaal...zo gaat het.

Ik heb weer even zo'n moment €_&&+-€€
waarom doe ik mijzelf die sites aan.

Oh ja covid dus was kort en krachtig. Onrikom versie. Na 3 dagen ben je ziek en 3 dagen nies/hoest/keelpijn/warm gaat het weer goede kant op.
Babette25 schreef:
10-09-2022 21:26
Lisa, Ik dacht altijd dat die mannen dan een premium abonnement hebben.

Ik ga first dates eens kijken Antoon, mijn kinderen vinden dat helaas niet leuk..
Oh ja dat zou dat verklaren idd.

Veel plezier met first dates.
Julia_20 schreef:
10-09-2022 22:06
Herkenbaar.
Zelfs bij Happn kort na elkaar.

Ik had begin vorige week een match op Happn. Maand premium voor 50% dus niet echt moeilijk 😂
Niet geheel mijn type, niet lelijk ook hoor. Maar anders dan ik normaal swipe. Wat niet eens realistisch is 🙈 gezien ik weinig matches heb.
Maar het boek in zijn handen viel mij op en hij had mij al geliked.

Afijn match, we chatten, wisselen nummers uit, we appen het weekend.
Maandagmorgen een goede morgen van zijn kant. En van mij één terug en dat helaas covid getest had.
Geen reactie terug.
Vandaag was ik aan het wandelen met nmlk en besefte dat ik bij hem in de buurt was en appte dat.
Werd direct gelezen, maar geen reactie.
Dus bij thuiskomst direct unmatched.
Zonder woorden
Wat ik normaal wel doe met de beste wensen/succes voor de toekomst.

Waarschijnlijk was hij allang op zoek naar een beter model met meer extra's en/of kortingsacties. Hij was veel online.

Wat ik zo jammer vind dat hij(mannen) gewoon niet het lef heeft te zeggen dat er geen interesse meer is.

En ik weet het is normaal...zo gaat het.

Ik heb weer even zo'n moment €_&&+-€€
waarom doe ik mijzelf die sites aan.

Oh ja covid dus was kort en krachtig. Onrikom versie. Na 3 dagen ben je ziek en 3 dagen nies/hoest/keelpijn/warm gaat het weer goede kant op.

Mannen! Je zou er bijna een punthoofd van krijgen🤪 je verdient beter hoor dan zo,n goshter.

Hopelijk herstel je snel van je covid!
Lisa2022 schreef:
10-09-2022 22:23
Mannen! Je zou er bijna een punthoofd van krijgen🤪 je verdient beter hoor dan zo,n goshter.

Hopelijk herstel je snel van je covid!
Hersteld. Donderdag weer naar mijn werk gegaan en vandaag 9 km "gelopen".
Tempo wel wat hoog 😫
Hier is het ook weer over.. of nooit echt losgekomen. Iets met bewust kinderloos zijn en dan iemand die 80% de jonge kinderen heeft wat gewoon niet gaat werken. Ik zag een leven zo vol planning zonder spontaniteit niet zitten. En hij had moeite met genoeg tijd vrij maken. Weer een illusie armer.
Het is wel jammer dat het je altijd flink overhoop haalt zoiets.

Nou geven jullie berichten mij ook niet veel hoop qua daten. Terwijl ik nu vooral besef wel klaar te zijn met alleen zijn.
Orbifolia schreef:
10-09-2022 22:40
Hier is het ook weer over.. of nooit echt losgekomen. Iets met bewust kinderloos zijn en dan iemand die 80% de jonge kinderen heeft wat gewoon niet gaat werken. Ik zag een leven zo vol planning zonder spontaniteit niet zitten. En hij had moeite met genoeg tijd vrij maken. Weer een illusie armer.
Het is wel jammer dat het je altijd flink overhoop haalt zoiets.

Nou geven jullie berichten mij ook niet veel hoop qua daten. Terwijl ik nu vooral besef wel klaar te zijn met alleen zijn.

Ah wat jammer. Zo vaak kom je niet iemand tegen waarbij het zo goed klikt. Ik kan me op zich wel iets voorstellen bij je bezwaren en jammer dat er niet toch een weg te vinden was. Hopelijk geen spijt dat je je hebt opengesteld en het wel hebt geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven