Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Ik ben ook helemaal in het kamp "You got this". Zo'n sessie op je werk is echt heel iets anders. Was zeker ook de eerste keer dat je zoiets moest doen? Je mag gerust jezelf zijn tijdens zoiets hoor. Stukje bij beetje meer zelfvertrouwen bij zoiets opbouwen werkt ook veel beter dan in het diepe gegooid te worden.

Kan je date niet naar jouw woonplaats komen? Daar voel je je thuis en ken je de weg.
Bedankt Antoon :) Ik voel me op dit moment echt emotioneel een beetje labiel :D. Jullie terugkoppeling bezorgt me echt even een kleine traan van blijdschap. Ik heb niet zo heel veel mensen in mijn omgeving met wie ik dit soort dingen écht kan bespreken (de meesten betrekken het al gauw op hun eigen leven en mijn moeder zeg alleen dat ik eens moet opschieten met een partner vinden).

Dus daarom vind ik het heel fijn dat ik bij jullie toch even feedback kan ophalen. Mocht iemand ervaring hebben met erg nerveus zijn voor een date en hoe je jezelf eventueel oplapt en in je kracht zet, hoor ik het graag.

Want die momenten heb ik ook écht wel, en nog steeds: positieve momenten dat ik. ernaar uit kijk. Maar die onvoorspelbare timing / wisselvalligheid is zo irritant. Moet niet hebben dat ik straks een totale breakdown krijg als ik eenmaal onderweg ben.

Hem naar mij toe laten komen wordt wat lastig, ik woon in regio Haarlem maar wel in een kleinere plaats zonder OV.
daantje24 schreef:
24-08-2022 22:02
Bedankt Attra! Dit heb ik echt even nodig.

Ik denk nu van verdorie, ik heb zo'n fijne app chat met deze man, hij lijkt me echt leuk. En zélf vind ik mezelf verdorie
ook echt leuk. Heb alles op de rit een goede baan, een eigen huis, word gewaardeerd door mensen. En dan maak ik
mezelf zo gek. Ondertussen worden steeds meer mensen om me heen gelukkig met een partner en moet ik elk weekend
maar hopen dat iemand tijd/zin heeft om iets met mij te doen. Ik verdien ook een leuke partner en moet op z'n minst
gewoon beginnen met daten i.p.v. dat eindeloze oppervlakkige gechat via dating apps zonder af te spreken of specifieke
info over mezelf te verstrekken.

Dan voelt het dagenlang fijn, en opeens kantelt het weer als een blad om vlak voor de date. Maar misschien komt het ook omdat
ik al een paar nachten slecht slaap door het warme weer en omdat ik het erg druk heb op werk.

Ik heb fases waarin ik zo belachelijk onzeker kan zijn. Maar juist ook weer fases dat ik erg zeker over mezelf kan zijn. In de essentie
ben ik gewoon blij met mezelf.

Sorry ik wil niet het topic kapen met een ''let's talk about me'' houding.
Dan gewoon gaan daten en ik hoop dat het je niet al te wiebelig maakt.
Die eerste fase brengt altijd wat onzekerheid en spanning met zich mee, maar zoals jij het omschreef gaat het verder dan dat.
Ik gun je een leuke man hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik gun je in de eerste plaats plezier in daten, in het avontuur.
daantje24 schreef:
24-08-2022 22:24
Bedankt Antoon :) Ik voel me op dit moment echt emotioneel een beetje labiel :D. Jullie terugkoppeling bezorgt me echt even een kleine traan van blijdschap. Ik heb niet zo heel veel mensen in mijn omgeving met wie ik dit soort dingen écht kan bespreken (de meesten betrekken het al gauw op hun eigen leven en mijn moeder zeg alleen dat ik eens moet opschieten met een partner vinden).

Dus daarom vind ik het heel fijn dat ik bij jullie toch even feedback kan ophalen. Mocht iemand ervaring hebben met erg nerveus zijn voor een date en hoe je jezelf eventueel oplapt en in je kracht zet, hoor ik het graag.

Want die momenten heb ik ook écht wel, en nog steeds: positieve momenten dat ik. ernaar uit kijk. Maar die onvoorspelbare timing / wisselvalligheid is zo irritant. Moet niet hebben dat ik straks een totale breakdown krijg als ik eenmaal onderweg ben.

Hem naar mij toe laten komen wordt wat lastig, ik woon in regio Haarlem maar wel in een kleinere plaats zonder OV.

Heb je ooit van "Kokologie" gehoord? Dat zijn hele leuke vragenspelletjes waarin je allebei spontane opkomende gedachten en associaties aan elkaar beschrijft en aan de hand van de antwoorden daarna dan allerlei karaktereigenschappen van elkaar verklaart. Er zijn boeken van maar online is er ook een en ander aan vragen/antwoorden te vinden. Het is echt heel leuk en grappig. Als je zoiets voorbereidt is het altijd een succes om te doen op een dood moment.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kokology
RedRose hoe gaat het bij jou (jullie?)

Datertje is je date nu op vakantie? Houd hij contact?
daantje, ik herken wel wat in jouw verhaal, het éne moment zelfverzekerd zijn en dan opeens kunnen er twijfels zijn.
Ikzelf ben op dit moment ook leuk aan het chatten met iemand en een date ligt in het verschiet.
Wat mij helpt, is om te denken 'wat geweest is, is geweest en ik ga nu weer verder in mijn goede 'mood''
Makkelijk zeggen natuurlijk maar hoop voor je dat de goede momenten mogen overheersen. Het geeft niet als je een keer valt
En gaat die eerste date dan verkeerd omdat je erg zenuwachtig bent: er zijn nog heel veel vissen! Laat elke eerste date een les zijn.
Ik was de eerste keren ook erg zenuwachtig hoor! En daarna besef je dat het niets meer of minder is dan een ontmoeting met iemand. Even snuffelen. Geen verwachtingen want het kan alle kanten op gaan.
Attraverso schreef:
25-08-2022 16:22
RedRose hoe gaat het bij jou (jullie?)

Datertje is je date nu op vakantie? Houd hij contact?
Goed wel! Er is bij mij misschien wat twijfel ontstaan maar we gaan zien of dat een issue wordt.
Verder is net nogal een heftige periode (geweest) familielid ziek, kat weggelopen... Dus ik had het liever wat saaier gehad hehe.
Attraverso schreef:
25-08-2022 17:29
En gaat die eerste date dan verkeerd omdat je erg zenuwachtig bent: er zijn nog heel veel vissen! Laat elke eerste date een les zijn.
En ook dit !
RedRoseThorn schreef:
25-08-2022 17:38
Goed wel! Er is bij mij misschien wat twijfel ontstaan maar we gaan zien of dat een issue wordt.
Verder is net nogal een heftige periode (geweest) familielid ziek, kat weggelopen... Dus ik had het liever wat saaier gehad hehe.
OK, tijd brengt raad.
Hoop dat het beter gaat met familielid en poes terug is!
Daantje (foutje had datertje staan)

Ik zou gewoon gaan.
Even over die drempel heen.
Bedenk dat hij misschien ook onzeker is.
Is de klik er niet...heb jij dit toch maar even gedaan en wordt de volgende keer makkelijker.

Nu heb ik weinig dates ..geen 😂
Afgelopen 8 jaar 3 keer. En die waren in 2 maanden tijd.

Maar sommige dingen waar ik tegen op zie denk ik: andere mensen hebben dit ook gewoon overleefd (oogoperatie) of het wordt vanzelf 5 uur /einde date. 😉.

Helpt niet altijd hoor. Kind van 5 jaar met een slang om haar nek. Julia als zij dit durft.....nahhh laat maar 🙈
julia_20 wijzigde dit bericht op 27-08-2022 00:15
2.44% gewijzigd
Ik heb amper nog wat gehoord van mijn date . Tenminste geen appjes vanuit hem zelf. Ik ben 2x een app gesprek begonnen. Dan reageert hij wel enthousiast maar we hebben elkaar niet echt veel te vertellen. Kan zijn dat hij het druk heeft met werk etc. Of hij vond het toch niet gezellig op onze date.

Ik vind dat hele daten geen zak aan.
Heel herkenbaar Lisa.
In de datingwereld is er geen peil op te trekken. Geslaagde dates en daarna dat gesprekken stilvallen / het initiatief er niet meer is. Misschien ga ik Breeze maar eens proberen. Scheelt weer een hoop gechat.
Lisa2022 schreef:
26-08-2022 08:48

Ik vind dat hele daten geen zak aan.
:hug:
Maslavov123 schreef:
26-08-2022 10:47
Heel herkenbaar Lisa.
In de datingwereld is er geen peil op te trekken. Geslaagde dates en daarna dat gesprekken stilvallen / het initiatief er niet meer is. Misschien ga ik Breeze maar eens proberen. Scheelt weer een hoop gechat.
Wat is breeze?
Lisa2022 schreef:
26-08-2022 12:28
Wat is breeze?
Een app waarmee je bij een match gelijk kan afspreken zonder te chatten. Kost dan een paar euro per afspraak. Even testen of het wat is. Ik vind dat er soms een hoop tijd opgaat in datingapps aan mensen waar vervolgens niks uitkomt.
Het is ingewikkeld ivm wel gescheiden zijn en nog huis samen enzo. Dus lastig en moeizaam.

Maandag date met de meiden. We gaan lekker feesten in Amsterdam. Zo zin in!!
anoniem_63cc3c80dfeeb wijzigde dit bericht op 29-08-2022 09:00
Reden: Even aangepast
81.43% gewijzigd
@Datertje,

Ik begrijp dat hij en ex nog een huis samen hebben? Wonen ze daar ook nog samen dan? Want om een huis zou ik het niet over laten gaan. Jullie hoeven toch ook nog niet gelijk samen te wonen toch? Als je echt het gevoel hebt dat dit HEM is zou ik hem toch niet 1,2,3 laten gaan.

Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor. Weet natuurlijk niet wat er meer speelt.
Ik heb toch regelmatig matches. Soms begin ik het gesprek. Soms de man. Ik vraag meestal de mannen het hemd van het lijf. Ik bedoel je wilt toch weten hoe of wat iemand in elkaar zit toch? Maar het valt mij gewoon op dat mannen vaak geen vragen terug stellen🤔 zooooo bloedje irritant! Zo kun je toch geen fatsoenlijk gesprek/chat voeren?
Lisa2022 schreef:
28-08-2022 10:16
Maar het valt mij gewoon op dat mannen vaak geen vragen terug stellen🤔
Dit is mij ook regelmatig opgevallen toen ik nog op een datingsite zat.
Ik vatte dat wel eens op als 'geen interesse in mij', maar dan bleken ze wel geïnteresseerd o_o
Heb me afgevraagd of ik er niet zo zwaar aan moet tillen of ben ik de juiste niet tegen gekomen of moet ik gewoon zelf maar dingen gaan vertellen?
Lisa2022 schreef:
28-08-2022 09:58
@Datertje,

Ik begrijp dat hij en ex nog een huis samen hebben? Wonen ze daar ook nog samen dan? Want om een huis zou ik het niet over laten gaan. Jullie hoeven toch ook nog niet gelijk samen te wonen toch? Als je echt het gevoel hebt dat dit HEM is zou ik hem toch niet 1,2,3 laten gaan.

Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor. Weet natuurlijk niet wat er meer speelt.
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat 😔
Ik herken het helemaal. Overkomt mij ook vaak. De meeste mannen en tuurlijk ook vrouwen vinden informatie delen fijner live dan over de app. De app is voor luchtige dingen en met daten leer je elkaar beter kennen ...
datertje3 schreef:
28-08-2022 13:23
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat 😔

Ergens had ik dat vermoeden ook al. Hoop voor je dat je eruit komt. Lijkt mij lastig zo,n situatie. In ieder geval veel plezier morgen met je date.
Nou lang geleden wel eens het geluk gehad dat ex nog bij mij in huis woonde. Was toen met een vrouw bezig en na 2 dates wilde die al zowat bij mij in huis trekken. Kon niet want ex woonde er ook nog, werd ze boos om. Nou ja niks geworden.

Update verder hier, nog steeds heel erg single. Vriendin met wie ik op vakantie was is gewoon een super goede vriendin geworden. Sexueel lukt het ons niet. Wat ik al eens zei hier lang geleden. Eert maar eens zien hoe het zoenen gaat, nou niet zo goed dus. Verder hebben we het wel heel gezellig met elkaar en klagen bij elkaar over de dates die we verder hebben.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
Ha Zeepuppie, het gaat mij niet om het huis dat staat in de verkoop. Ik heb een heerlijke eigen plek.

Dank je Lisa, ik heb er enorm veel zin in!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven