Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
maandag 5 juli 2021 om 08:48
Ik heb toevallig net een account aangemaakt daar, ziet er wel goed uit en je kan er al schrijven ook..Vivi3338 schreef: ↑04-07-2021 20:08Ik krijg nog kriebels van de naam (aangezien ik geen kinderen heb) maar schijnt dat ouders.nl een heel nieuw forum gaat bouwen die vanaf half juli live gaat (genaamd viafora?). Klinkt interessant en layout van het bestaande forum ziet er fijn uit. Dus ben benieuwd!
https://www.ouders.nl/forum/viva-talk
Heb nog geen" bekende "gezien..
Hoop wel dat iedereen dan dezelfde nick meeneemt anders word het wel lastig..

maandag 5 juli 2021 om 10:16
Ik had ook al een account aangemaakt. Ik twijfel en heel klein beetje over mijn nick aanhouden nu.
maandag 5 juli 2021 om 18:49
Viva Talk
Deze rubriek zetten we op als tijdelijk verlengstuk van het Viva Forum. Binnenkort lanceren we het Nieuwe Viva Forum. Dit forum staat los van Ouders.nl, maar zal qua look and feel en functionaliteiten veel overeenkomsten hebben. Tot de lancering van het nieuwe forum, richten we hier op Ouders.nl een plek in voor Viva leden. Maak een account aan, open een topic of reageer op anderen. Zo krijg je een goed beeld van de mogelijkheden op het nieuwe forum. Laat ons weten wat je mist en wat je juist fijn vindt. Ook zullen we hier alle ontwikkelingen mededelen over het nieuwe forum. Stay tuned!
Oh dan ga ik wel mee straks denk ik. Onder mijn eigen nick...
Al zou ik van die _20 afwillen.

maandag 5 juli 2021 om 19:51
Je hebt PB.Julia_20 schreef: ↑05-07-2021 18:49Viva Talk
Deze rubriek zetten we op als tijdelijk verlengstuk van het Viva Forum. Binnenkort lanceren we het Nieuwe Viva Forum. Dit forum staat los van Ouders.nl, maar zal qua look and feel en functionaliteiten veel overeenkomsten hebben. Tot de lancering van het nieuwe forum, richten we hier op Ouders.nl een plek in voor Viva leden. Maak een account aan, open een topic of reageer op anderen. Zo krijg je een goed beeld van de mogelijkheden op het nieuwe forum. Laat ons weten wat je mist en wat je juist fijn vindt. Ook zullen we hier alle ontwikkelingen mededelen over het nieuwe forum. Stay tuned!
J
Oh dan ga ik wel mee straks denk ik. Onder mijn eigen nick...
Al zou ik van die _20 afwillen.
maandag 5 juli 2021 om 22:08

maandag 5 juli 2021 om 22:35

maandag 5 juli 2021 om 22:36
Heb je dan op discord nou een viva single topic server waar je voor uitgenodigd moet worden?Koffieverkeerd schreef: ↑05-07-2021 19:47Komen jullie gezellig kletsen op Discord? Zie topic op overige " Discord Viva community. De link naar Discord staat er in!
![]()

woensdag 7 juli 2021 om 10:32
Ik ga me aanmelden op viafora. Hopelijk zie ik jullie daar ook! Ik schreef niet meer zo veel meer mee, maar ik probeerde wel af en toe mee te lezen.
Hier gaat alles nog steeds goed. Afgelopen week heeft hij met mijn ouders kennis gemaakt. Leuk wat gekletst, en mijn ouders vinden hem ook aardig! Goed gekeurd dus hahah Maar we doen het lekker rustig aan, wanneer de kindjes er niet zijn dan zijn we, als het mogelijk is, bij elkaar. Maar soms kan het niet en doen we nog gewoon lekker ons eigen ding. Maar als ik hem dan weer zie, maakt m'n hart echt een sprongetje
Hij is zó leuk!
Hier gaat alles nog steeds goed. Afgelopen week heeft hij met mijn ouders kennis gemaakt. Leuk wat gekletst, en mijn ouders vinden hem ook aardig! Goed gekeurd dus hahah Maar we doen het lekker rustig aan, wanneer de kindjes er niet zijn dan zijn we, als het mogelijk is, bij elkaar. Maar soms kan het niet en doen we nog gewoon lekker ons eigen ding. Maar als ik hem dan weer zie, maakt m'n hart echt een sprongetje

woensdag 7 juli 2021 om 21:43
We hebben inmiddels een singles kanaal.Koffieverkeerd schreef: ↑05-07-2021 19:47Komen jullie gezellig kletsen op Discord? Zie topic op overige " Discord Viva community. De link naar Discord staat er in!
![]()
https://discord.gg/TzetgGa6

donderdag 8 juli 2021 om 10:14
Op de valreep op dit forum heb ik abraham gezien..mag ik ook meedoen met de 50+ dating apps...hoera..
Wel weer wat leuke matches op de apps, maar de eerste viel al weer af vanwege de kinderen en hun leeftijden. Ik snap het wel maar vind het toch suf. Nou ja, anderen vinden het misschien weer suf dat ik bij voorkeur op fietsafstand match.
Het wordt wel steeds vreemder op de apps..ik kwam nu een stel tegen dat een stel zocht..euh ja..ok..dat kan maar dat doe je toch niet op Tinder? Ook steeds meer open relaties, poyamories, stel dat een man erbij wil..pff..ga lekker op okc of sdc als je dat wil.
Maar wel weer een dansfeest dit weekend..erg benieuwd hoe dat is..bijna raar dat het weer kan..
Wel een gedoe, morgen eerst laten testen en dan maar hopen dat die app het goed doet.
En als ik het nieuws zo hoor is het ook een kwestie van tijd voordat deze opzet wordt veranderd naar alleen gevaccineerden die naar binnen mogen.

Wel weer wat leuke matches op de apps, maar de eerste viel al weer af vanwege de kinderen en hun leeftijden. Ik snap het wel maar vind het toch suf. Nou ja, anderen vinden het misschien weer suf dat ik bij voorkeur op fietsafstand match.
Het wordt wel steeds vreemder op de apps..ik kwam nu een stel tegen dat een stel zocht..euh ja..ok..dat kan maar dat doe je toch niet op Tinder? Ook steeds meer open relaties, poyamories, stel dat een man erbij wil..pff..ga lekker op okc of sdc als je dat wil.
Maar wel weer een dansfeest dit weekend..erg benieuwd hoe dat is..bijna raar dat het weer kan..
Wel een gedoe, morgen eerst laten testen en dan maar hopen dat die app het goed doet.
En als ik het nieuws zo hoor is het ook een kwestie van tijd voordat deze opzet wordt veranderd naar alleen gevaccineerden die naar binnen mogen.
donderdag 8 juli 2021 om 13:04
Gefeliciteerd Aurelius!
Ik vind het overigens helemaal niet suf dat je graag in de buurt een match wilt vinden. Mijn afstand had ik ook gezet op max 15km. Maar nu blijkt achteraf dat ik mijn app op mijn werk open had staan, en dat daardoor vriendlief tegen gekomen ben. Gelukkig ook maar. Vind het nu geen probleem meer dat hij iets verder weg woont dan mij.
Ik vind het overigens helemaal niet suf dat je graag in de buurt een match wilt vinden. Mijn afstand had ik ook gezet op max 15km. Maar nu blijkt achteraf dat ik mijn app op mijn werk open had staan, en dat daardoor vriendlief tegen gekomen ben. Gelukkig ook maar. Vind het nu geen probleem meer dat hij iets verder weg woont dan mij.
donderdag 8 juli 2021 om 17:29
Gefeliciteerd!Aurelius schreef: ↑08-07-2021 10:14Op de valreep op dit forum heb ik abraham gezien..mag ik ook meedoen met de 50+ dating apps...hoera..![]()
Ach wat is raar.
Ik zocht ook op max 30 komen geen kleine kinderen.
donderdag 8 juli 2021 om 18:33
Gefeliciteerd Aurelius! Mij viel die rare profielen de laatste tijd ook erg op, stelletjes die trio zoeken en gekke fetisjen etc.
Ik heb net ook een account aangemaakt op viafora, ziet er netjes uit zeg! Mijn naam is Vivixx (wat hipper dan die random 3338 haha) met zelfde avatar. Wat mij betreft mag je daar een nieuw topic aanmaken Julia!
Ik heb net ook een account aangemaakt op viafora, ziet er netjes uit zeg! Mijn naam is Vivixx (wat hipper dan die random 3338 haha) met zelfde avatar. Wat mij betreft mag je daar een nieuw topic aanmaken Julia!