Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 15 juli 2021 om 16:42
De vakantie kan vriendschappelijk zijn idd maar als hij naar jou toe zo zweverig en verliefd doet (voor mij een afknapper wanneer iemand waar ik geen relatie mee heb dat doet, is voor mij een player en dus onaantrekkelijk) moest hij daar iets over gezegd hebben.
Ik zou het niet kunnen laten hem daarmee te confronteren en dan ben ik mss gemeen maar zou hem meteen overal blokkeren zodat hij niet kan reageren.
Vivi je wist al dat hij een (waardeloze) mooiprater is, hopelijk ben je er nu ook van overtuigd en neem je afstand..
Ik straks 2de date, gouden kerel maar ik voel het (nog) niet.
Ik zou het niet kunnen laten hem daarmee te confronteren en dan ben ik mss gemeen maar zou hem meteen overal blokkeren zodat hij niet kan reageren.
Vivi je wist al dat hij een (waardeloze) mooiprater is, hopelijk ben je er nu ook van overtuigd en neem je afstand..
Ik straks 2de date, gouden kerel maar ik voel het (nog) niet.
donderdag 15 juli 2021 om 17:19
Ik vind blokken in deze situatie eerder verstandig.
Als je hem nog wilt fucken kun je sturen dat je zijn vriendin op de hoogte hebt gebracht van de berichten die hij in de tussentijd naar jou heeft gestuurd. En hem veel succes wensen met zijn relatie, of wat daar straks nog van over is. En haar inlichten d.m.v. screenshots. Maar ik zou het niet per se aanraden.
Als je hem nog wilt fucken kun je sturen dat je zijn vriendin op de hoogte hebt gebracht van de berichten die hij in de tussentijd naar jou heeft gestuurd. En hem veel succes wensen met zijn relatie, of wat daar straks nog van over is. En haar inlichten d.m.v. screenshots. Maar ik zou het niet per se aanraden.
wij slapen nooit.
donderdag 15 juli 2021 om 17:42
Jullie hebben zeker gelijk, gelukkig voelt het ook als een ‘beter kwijt dan rijk’ situatie en dat er een reden is dat het nu zo gebeurd. De deur is daarmee eindelijk officieel dicht, waarbij het eerst (ook dankzij mezelf uiteraard) nog op kiertje stond. Waardeloze mooiprater is een mooi omschrijving Attra
Ik vind het wel dusdanig kwetsend dat ik hem inderdaad nog wel ga contacten hierover. Een reactie van hem is daar verder niet op nodig, dus misschien dat ik het er ook wel duidelijk in ga zetten. Of inderdaad gewoon blokkeren nadat het is verstuurd.
Hahah Along nou op sommige momenten jeukt dat wel ja om te doen
Maar het is niet aan mij.. En heel lullig gedacht, maar ik zie dit ook geen toekomst hebben dus ga het lekker laten verder.
Pff wat een gedoe allemaal.. Maar de kous is af en allemaal helder geworden. Even doorbijten en weer door!
Hahah Along nou op sommige momenten jeukt dat wel ja om te doen
Pff wat een gedoe allemaal.. Maar de kous is af en allemaal helder geworden. Even doorbijten en weer door!

maandag 19 juli 2021 om 17:09
Inderdaad het bericht nog gestuurd, dat voelde wel even goed! Heb er ook in gezet dat hij mij verder niet meer moet benaderen, dus had ook geen reactie verwacht. Anders komen er toch weer smoesjes of verwijten.. In zijn ogen doet hij namelijk nooit iets fout
Maar was toch even fijn om mijn zegje nog te doen en laten merken dat dit zowel naar haar als mij respectloos is. Prima als je wel met haar een relatie aan wilt gaan, maar laat mij dan ook met rust en ga niet elke keer aandacht vragen..
Maar goed, ik heb gelukkig wel weer wat rust en vrijdag zelfs op date. Dus stap ik goede richting om het ex dates/scharrels achter mij te laten
Hoe was jouw afspraakje nog Attra?
Maar goed, ik heb gelukkig wel weer wat rust en vrijdag zelfs op date. Dus stap ik goede richting om het ex dates/scharrels achter mij te laten

maandag 19 juli 2021 om 19:16
Vivi3338 schreef: ↑19-07-2021 17:09Inderdaad het bericht nog gestuurd, dat voelde wel even goed! Heb er ook in gezet dat hij mij verder niet meer moet benaderen, dus had ook geen reactie verwacht. Anders komen er toch weer smoesjes of verwijten.. In zijn ogen doet hij namelijk nooit iets foutMaar was toch even fijn om mijn zegje nog te doen en laten merken dat dit zowel naar haar als mij respectloos is. Prima als je wel met haar een relatie aan wilt gaan, maar laat mij dan ook met rust en ga niet elke keer aandacht vragen..
Maar goed, ik heb gelukkig wel weer wat rust en vrijdag zelfs op date. Dus stap ik goede richting om het ex dates/scharrels achter mij te laten![]()
dinsdag 20 juli 2021 om 11:05
Wel snel nu alweer op date. Maar succes!Vivi3338 schreef: ↑19-07-2021 17:09Inderdaad het bericht nog gestuurd, dat voelde wel even goed! Heb er ook in gezet dat hij mij verder niet meer moet benaderen, dus had ook geen reactie verwacht. Anders komen er toch weer smoesjes of verwijten.. In zijn ogen doet hij namelijk nooit iets foutMaar was toch even fijn om mijn zegje nog te doen en laten merken dat dit zowel naar haar als mij respectloos is. Prima als je wel met haar een relatie aan wilt gaan, maar laat mij dan ook met rust en ga niet elke keer aandacht vragen..
Maar goed, ik heb gelukkig wel weer wat rust en vrijdag zelfs op date. Dus stap ik goede richting om het ex dates/scharrels achter mij te laten![]()
dinsdag 20 juli 2021 om 11:33
Valt mee

dinsdag 20 juli 2021 om 11:58
Och, dit kan ook juist een prettige afleiding zijn van het hele gebeuren.Vivi3338 schreef: ↑20-07-2021 11:33Valt meeIk heb desbetreffende ex date niet meer gezien sinds het stopte in maart. Was uiteraard wel kwetsend om te weten dat al zijn contact pogingen van afgelopen periode nergens op sloegen. Mij hartjes en kusjes sturen om vervolgens paar dagen daarna met ander meisje op vakantie te gaan.. Blijft respectloos. Maar goed, het zijn mijn zorgen niet meer nu. Wat je aandacht geeft dat groeit, op naar een frisse start dus! (Al heb ik me wel even rot gevoeld hoor, daar niet van)
Ik zeg, lekker gaan genieten

dinsdag 20 juli 2021 om 22:41
Verblijd ik het forum met mijn tijdelijke afwezigheid, lees ik pardoes mijn naam. Overigens zou ik mijzelf nooit "beertje" noemen, ik hecht waarde aan een volwassen nick met een esthetisch verantwoord woordbeeld en ben nog even single als voor het EK. Aldus van dit front geen nieuws.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
woensdag 21 juli 2021 om 12:55
Ik kan kort zijn, contact is verwaterd na de 2de date, ik kreeg een superlike van een man waar ik 8 jaar geleden kort mee heb gedate (we kenden elkaar persoonlijk, hij was net van zijn vrouw weg) en letterlijk na de eerste keer seks, tijdens het aankleden, zei hij dat hij terug naar zijn vrouw ging. Moet wel heel erg slecht geweest zijn
Een paar weken later stuurde hij dat ze nu een open relatie hadden en of ik nog wou afspreken... ik was woedend.
Een gesprek of 3 lopen op Tinder maar het aller aller belangrijkste: weekje vakantie geboekt

Een paar weken later stuurde hij dat ze nu een open relatie hadden en of ik nog wou afspreken... ik was woedend.
Een gesprek of 3 lopen op Tinder maar het aller aller belangrijkste: weekje vakantie geboekt

woensdag 21 juli 2021 om 19:07
En waar gaat de reis heen?Attraverso schreef: ↑21-07-2021 12:55Ik kan kort zijn, contact is verwaterd na de 2de date, ik kreeg een superlike van een man waar ik 8 jaar geleden kort mee heb gedate (we kenden elkaar persoonlijk, hij was net van zijn vrouw weg) en letterlijk na de eerste keer seks, tijdens het aankleden, zei hij dat hij terug naar zijn vrouw ging. Moet wel heel erg slecht geweest zijn![]()
Een gesprek of 3 lopen op Tinder maar het aller aller belangrijkste: weekje vakantie geboekt![]()
zondag 25 juli 2021 om 10:33
Wat een hopeloos gedoe, dat daten via datingsites. 
Jep, ik was eindelijk na een jaar single weer eens zover om het te gaan proberen. Vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken vanwege een verschil in kinderwens. Best heftig jaar achter de rug waarin ik mijn leven eigenlijk weer helemaal opnieuw heb moeten opbouwen en letterlijk álles veranderd is.
Dus nu sta ik er eindelijk weer voor open om iemand te leren kennen, maar tot nu toe varieren de gesprekken zich van éénwoordige comments als “neuken?” tot superleuke lange gesprekken met een goede klik die uiteindelijk (net als mijn ex) óók geen kinderwens blijken te hebben…
Zit er eigenlijk maar aan te denken en het op te geven haha; en gewoon van mijn single bestaan met 2 katten te genieten.
Gisteren echt een super leuk gesprek met een man; direct een goeie klik. En ik zou natuurlijk ook gewoon casual kunnen daten voor een tijdje, voor de fun, maar ik ben bang dat zich dan uiteindelijk misschien toch gevoelens gaan ontwikkelen en dat het dan geen toekomst heeft vanwege de kinderwenskwestie. En met mijn 32 jaar kan ik het me dus eigenlijk niet veroorloven om “tijd te verspillen” zeg maar…
Blegh.
Jep, ik was eindelijk na een jaar single weer eens zover om het te gaan proberen. Vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken vanwege een verschil in kinderwens. Best heftig jaar achter de rug waarin ik mijn leven eigenlijk weer helemaal opnieuw heb moeten opbouwen en letterlijk álles veranderd is.
Dus nu sta ik er eindelijk weer voor open om iemand te leren kennen, maar tot nu toe varieren de gesprekken zich van éénwoordige comments als “neuken?” tot superleuke lange gesprekken met een goede klik die uiteindelijk (net als mijn ex) óók geen kinderwens blijken te hebben…
Zit er eigenlijk maar aan te denken en het op te geven haha; en gewoon van mijn single bestaan met 2 katten te genieten.
Gisteren echt een super leuk gesprek met een man; direct een goeie klik. En ik zou natuurlijk ook gewoon casual kunnen daten voor een tijdje, voor de fun, maar ik ben bang dat zich dan uiteindelijk misschien toch gevoelens gaan ontwikkelen en dat het dan geen toekomst heeft vanwege de kinderwenskwestie. En met mijn 32 jaar kan ik het me dus eigenlijk niet veroorloven om “tijd te verspillen” zeg maar…
Blegh.
zondag 25 juli 2021 om 14:58
12189, heeft de man waar je gisteren zo'n leuk gesprek mee gehad hebt ook geen kinderwens dan?
Ná de nodige teleurstellingen en frustraties in datingland, lijkt het voor mij nu toch een keer goed te gaan met iemand. Inmiddels de nodige dates verder, voelt het nog wel als een begin, maar ik leef in het nu en weet niet wat de toekomst brengt.
Ná de nodige teleurstellingen en frustraties in datingland, lijkt het voor mij nu toch een keer goed te gaan met iemand. Inmiddels de nodige dates verder, voelt het nog wel als een begin, maar ik leef in het nu en weet niet wat de toekomst brengt.
zondag 25 juli 2021 om 17:10
Nee helaas. Ik lijk kinderwensloze mannen aan te trekken ofzo.
Super leuk gesprek, veel dezelfde interesses, beetje heen en weer flirten. Maar dan neemt het gesprek een wat serieuzere wending en gaat het over toekomstdromen en plannen en dan blijkt het er weer een te zijn die geen kinderen wil.
Of ja, hij heeft het niet zo letterlijk gezegd, hij zei iets in de trant van: als ik echt de ware tegenkom dan zou het kunnen veranderen, maar ik kan niks beloven.
En met dezelfde soort woorden heb ik me 8 jaar geleden in een relatie gestort met iemand waar ik dol op was, om er uiteindelijk achter te komen dat die misschien een nooit zou blijken te zijn.