Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

zondag 25 juli 2021 om 18:56
Ik had dit weekend een date, was wel gezellig en leuk maar ja..rond de 50 zie je toch echt sommige vrouwen wat meer getekend door het leven dan anderen. Ik ben best kritisch geloof ik, als ik niet enthousiast wordt van het uiterlijk dan haak ik vrij snel af.
Ik trap er ook steed weer in..vrouwen zonder duidelijke gezichtsfoto's, wazig of op afstand of met filters, zonnebrillen..ik moet dat gewoon niet meer liken..dat doen ze niet omdat ze er best nog mogen zijn, dat doen ze omdat ze zelf ook wel weten hoe het zit.
dat vind ik best oppervlakkig van mezelf..maar aan de andere kant..vrouwen willen mooi gevonden worden .dus als je ze niet mooi vindt en toch blijft hangen omfat het verder wel gezellig is neem je de boel ook alleen maar enorm in de maling toch?
Ik trap er ook steed weer in..vrouwen zonder duidelijke gezichtsfoto's, wazig of op afstand of met filters, zonnebrillen..ik moet dat gewoon niet meer liken..dat doen ze niet omdat ze er best nog mogen zijn, dat doen ze omdat ze zelf ook wel weten hoe het zit.
dat vind ik best oppervlakkig van mezelf..maar aan de andere kant..vrouwen willen mooi gevonden worden .dus als je ze niet mooi vindt en toch blijft hangen omfat het verder wel gezellig is neem je de boel ook alleen maar enorm in de maling toch?
zondag 25 juli 2021 om 19:00
Draai hem eens om, stel je had geen kinderen maar wel die wens, zouden de kinderen van de ander dan hetzelfde voelen als wanneer je die van jezelf hebt? Plus dat ik even aanneem dat een vrouw met een kinderwens ook graag de hele zwangerschap etc doormaakt, denk dus niet dat die vlieger opgaat. (Zelf de wens niet dus doe even een aanname)
zondag 25 juli 2021 om 19:01
Ja maar dat is bij jou toch net zo?Aurelius schreef: ↑25-07-2021 18:56Ik had dit weekend een date, was wel gezellig en leuk maar ja..rond de 50 zie je toch echt sommige vrouwen wat meer getekend door het leven dan anderen. Ik ben best kritisch geloof ik, als ik niet enthousiast wordt van het uiterlijk dan haak ik vrij snel af.
En nee, als je er niet warm van word is het geen match.

zondag 25 juli 2021 om 19:20
Ik zou dolblij zijn met kinderen van rond de 10..sla je de hele ellende over van luiers enzo..en die zwangerschap en bevalling..waarom zou iemand dat in hemelsnaam willen? net als die eerste jaren met luiers en doorbroken nachten en constant op je kind letten..Sabbieehhhh schreef: ↑25-07-2021 19:00Draai hem eens om, stel je had geen kinderen maar wel die wens, zouden de kinderen van de ander dan hetzelfde voelen als wanneer je die van jezelf hebt? Plus dat ik even aanneem dat een vrouw met een kinderwens ook graag de hele zwangerschap etc doormaakt, denk dus niet dat die vlieger opgaat. (Zelf de wens niet dus doe even een aanname)

zondag 25 juli 2021 om 19:21
Wat is bij mij net zo?
zondag 25 juli 2021 om 19:22
Hahhaha goed punt, zoals ik zei, geen wens hier dus kan je niet vertellen waarom mensen dat zouden willen maar ik geloof wel dat er een verschil is tussen zelf het in je voelen groeien etc of later het leven van een kind instappen.

zondag 25 juli 2021 om 22:15
maandag 26 juli 2021 om 10:23
Mannen vinden zichzelf er altijd goed uitzien. Jongensachtig uitziende man is een vaak voorkomende omschrijving.Sabbieehhhh schreef: ↑26-07-2021 08:12Oh deze had ik even gemist. Dat jij er ook niet meer als 20 uitziet![]()
wij slapen nooit.

maandag 26 juli 2021 om 11:28
maar ook niet als 60Sabbieehhhh schreef: ↑26-07-2021 08:12Oh deze had ik even gemist. Dat jij er ook niet meer als 20 uitziet![]()
maandag 26 juli 2021 om 11:51
Vrouwen en filters is inderdaad een dingetje (over mannen kan ik niet oordelen, die zie ik niet voorbij komen). Hier ook een keer gehad, hele andere vrouw dan op de foto's. Ik hoor ook weleens dat mannen er oude foto's opzetten. Zet gewoon recente foto's erop zonder filters, dat voorkomt een hoop gedoe.

maandag 26 juli 2021 om 11:55
Je ziet de foto's tochvalentinamaria schreef: ↑26-07-2021 10:23Mannen vinden zichzelf er altijd goed uitzien. Jongensachtig uitziende man is een vaak voorkomende omschrijving.
maandag 26 juli 2021 om 11:57
veel mannen zien er niet echt uit zoals op hun foto,s.LaCasa schreef: ↑26-07-2021 11:51Vrouwen en filters is inderdaad een dingetje (over mannen kan ik niet oordelen, die zie ik niet voorbij komen). Hier ook een keer gehad, hele andere vrouw dan op de foto's. Ik hoor ook weleens dat mannen er oude foto's opzetten. Zet gewoon recente foto's erop zonder filters, dat voorkomt een hoop gedoe.
wij slapen nooit.
maandag 26 juli 2021 om 14:48
Zelf gelukkig nooit die ervaring gehad, dates leken altijd wel gewoon op de foto’s. Meestal ga ik voor een date wel beetje op onderzoek uit via social media en bijv foto’s waar die persoon in getagd is. Kan al een aardig beeld geven haha. Als iemand alleen maar foto’s met zonnebril, filters (ja, ook mannen doen het..) of van veraf heeft dan swipe ik sowieso al niet.
Maar aantrekking en chemie blijft iets wat je niet van foto’s kan zien. Net zoals hoe iemand praat en lichaamstaal kan al heel groot verschil maken.
En inderdaad lastig dat er nu 2 forums zijn, maar denk dat ik Viva nog steeds wel het meest levendigste vind
Maar aantrekking en chemie blijft iets wat je niet van foto’s kan zien. Net zoals hoe iemand praat en lichaamstaal kan al heel groot verschil maken.
En inderdaad lastig dat er nu 2 forums zijn, maar denk dat ik Viva nog steeds wel het meest levendigste vind
maandag 26 juli 2021 om 15:46
Dat van de kinderwens herken ik ook wel van vrijgezelle vrienden van mij. Die zitten er ook niet echt op te wachten.l2l89 schreef: ↑25-07-2021 17:10Nee helaas. Ik lijk kinderwensloze mannen aan te trekken ofzo.
Super leuk gesprek, veel dezelfde interesses, beetje heen en weer flirten. Maar dan neemt het gesprek een wat serieuzere wending en gaat het over toekomstdromen en plannen en dan blijkt het er weer een te zijn die geen kinderen wil.
Of ja, hij heeft het niet zo letterlijk gezegd, hij zei iets in de trant van: als ik echt de ware tegenkom dan zou het kunnen veranderen, maar ik kan niks beloven.
En met dezelfde soort woorden heb ik me 8 jaar geleden in een relatie gestort met iemand waar ik dol op was, om er uiteindelijk achter te komen dat die misschien een nooit zou blijken te zijn.
![]()
Ik heb wel een kinderwens, maar heb ook een dochtertje van 3 jaar. Dan heb je een leuk gesprek en krijg je het verwijt: maar dan heb je alles al een keer meegemaakt dan is het toch niet leuk om alsnog een kind te krijgen? Hele vreemde reactie.
Ik denk juist dat ik het hele traject veel meer ga meemaken omdat ik bij mijn eerste ontzettend veel en hard moest werken en herstellende was van een operatie toen mijn eerste kwam. Dan maak je het anders mee.
Ik zou het echt fijn vinden om na de bevalling een tijdje vrij te zijn in plaats van een weekje. Die ruimte heb ik gelukkig ook bij mijn nieuwe werkgever.
Maar goed zo ver is het allemaal nog lang niet, eerst iemand vinden met wie dit te bewerkstelligen valt.
Ik zit te denken om Tinder weer aan te slingeren, maar de vorige keer had ik geen matches. Op Paiq gaat het veel beter maar daar is vaak de afstand te groot (75+ KM). Misschien moet ik wat foto's ergens online gooien waar jullie op kunnen stemmen

maandag 26 juli 2021 om 16:14
Aurelius schreef: ↑25-07-2021 18:56Ik had dit weekend een date, was wel gezellig en leuk maar ja..rond de 50 zie je toch echt sommige vrouwen wat meer getekend door het leven dan anderen. Ik ben best kritisch geloof ik, als ik niet enthousiast wordt van het uiterlijk dan haak ik vrij snel af.
Ja Aurelius nu ik 50er ben is de eerste reactie op elkaars foto meestal een schrikreactie

Maar dat is normaal op deze leeftijd. Denk dat het ook alleen maar erger wordt. Daar moet je gewoon doorheen.
maandag 26 juli 2021 om 16:23
Ik merk dat ik echt een hekel heb aan me telkens weer kwetsbaar op te moeten stellen en teleurgesteld te worden… Telkens is er wel iets waarom het hem toch niet wordt.
Het liefst zou ik gewoon de liefde van mijn leven letterlijk ergens tegen het lijf lopen, zoals in oude romantische films…
In plaats van dat online gedoe allemaal.
Het liefst zou ik gewoon de liefde van mijn leven letterlijk ergens tegen het lijf lopen, zoals in oude romantische films…
In plaats van dat online gedoe allemaal.
maandag 26 juli 2021 om 17:00
Herkenbaar hoor! Dat stukje kwetsbaar opstellen en vervolgens weer teleurstelling.. het hakt er heel erg in. Probeer het wel wat minder persoonlijk op te vatten, aangezien je natuurlijk niet met elke date een klik kan hebben. Maar toch, het blijft soms lastig..l2l89 schreef: ↑26-07-2021 16:23Ik merk dat ik echt een hekel heb aan me telkens weer kwetsbaar op te moeten stellen en teleurgesteld te worden… Telkens is er wel iets waarom het hem toch niet wordt.
In plaats van dat online gedoe allemaal.![]()
Maar goed, teleurstelling kan natuurlijk ook gewoon gebeuren als je iemand tegen het lijf loopt ipv een app. Het enige voordeel is dat je dan al wel een eerste indruk van iemand hebt. Maar verder heb ik dezelfde ervaringen met dates die ik via een app leer kennen of in real life.
maandag 26 juli 2021 om 17:17
Hoe herkenbaar, dat je denkt, Hoeveel kikkers moet ik eerst kussen?, best wel raar eigenlijk, de eerste de beste zou toch ook raak kunnen zijn..
V.w.b. het daten denk ik dat je het beste meer in termen kunt denken van, Ik ga gewoon iemand ontmoeten voor een gezellige dag/avond en verder zie ik het wel,
maandag 26 juli 2021 om 17:52
Bij mij zou dat totaal niet helpen. Dan zou ik bang zijn om een leuke relatie met je te ontwikkelen en na een tijd ook met de kinderen van je, en dat de relatie dan onverhoopt toch misloopt en ik niet alleen de relatie maar ook contact met de kinderen zou verliezen. Als je een kinderwens hebt, is het natuurlijk nog maar de vraag of die ook uitkomt.