Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja hoor stelletje oude wijven zijn jullie zeg..

Ben ik thuis ,, gaat iedereen naar bed..

tsss

Halloooowww nieuwkomers..

Leuk kwam net thuis en sprak broertje en zijn vriendin dat ze MrDate een leuke aardige vent vonden..Hij moest maar een keertje mee stappen met ons volgens broertje.. Leuk hoor

Op werk ook weer genoeg beleefd vandaag, mega griepvirus , dus Vleer wandeld rond met zakken vol met paracetamol , primperanzetpillen(tegen misselijkheid) en loperamide(tegen diarree).. Schorten voor , handschoenen aan , mondkapjes voor en flesje desinfectans in de zak. Leek wel of er een MKZ uit was gebroken .. hehehe
Neuh Vleer, ikke ben nog wakker heur!

Gut wat vervelend zeg, al die mensen ziek! Zal je het wel druk mee hebben gehad!
ach t was wel gezellig werken hoor , en erg lachwekkend , Families die ons zo zagen moesten er ook wel om lachen.

En ik met mijn duffe hoofd zat zo in gedachten , liep de bocht om knal ik toch &*@#&$*(#@& keihard met mijn scheenbeen tegen zon stomme rollator.. Mooi blauw scheenbeen nu .. (kut rollators)

was ff aan t neuzen op RP zag dat MrDate ook weer actief is daar.. Leuk !

Heb 1 man toegevoegd aan mijn msn en moet ff andere man een mail terug sturen.. ALleen die is 26 , 27 gaat nog maar 26 klinkt gelijk zo jong voor zon oude vrouw als ik van 28 ;)
Het schijnt wel hip te zijn om een jongere man te hebben, dus Vleer, doe je ook nog modieus! En een of twee jaartjes jonger valt nog mee vind ik. Alhoewel ik liever eerlijk gezegd toch ook een man van zo'n vier jaartjes ouder heb hoor.

Maar lijkt het wat? Die RP-mannen?
Mwah vind het tegenvallen eerlijk gezegd.. Maar 1 man heb mij uitgenodigd om es een dvdtje te kijken.. Hij woont hier vlakbij dus das misschien wel een erg leuk idee om van te voren niet teveel te chatten amar gewoon bam boem spontaan dvdtje te gaan kijken..

Oud&nieuw plannen zijn ook vastgesteld, ik ga t bij mijn zusje thuis uitzitten met broertje en zijn vriendin en nog wat kennissen en bekenden.

Daarna zoek ik vriendinnetje op die ook hier in t dorp is bij haar zus... En dan gaan we of hier samen in t dorp blijven of we gaan naar t dorp verderop op de fiets of lopend of met de bus die rijd om t uur.
Oh gezellig zeg! Ik ga oud&nieuw met vrienden hier in de stad uitzitten. Maar daarna niet al te laat maken denk ik.

Heb net bedacht dat ik in het nieuwe jaar me bezig ga houden met het Ex-terug-win-plan. Nu nog even een goede opzet bedenken...
Sun ... en Ex Terug win plan ..

Nah je kan beginnen hem uit te nodigen voor een nieuwjaarsborrel bij jou thuis !! 1e weekend van januari
Hmmmm heb je je twijfels over mijn plan Vleer?

't Is ook echt de eerste keer in mijn leven dat ik dit van plan ben hoor! Ik heb nog nooit een Ex terug gewild. En 't is ook voornamelijk nadat het al een paar maanden uit is en nadat hij steeds toenadering zocht. Heb er nu over nagedacht en denk dat ik één keer de gok kan wagen... Ik zat zelf ook al te denken aan volgend weekend....

Ben je nog aan het msnen met die RP-man Vleer?
Maar t plan moet wel subtiel natuurlijk. Hij moet niet het idee krijgen dat het opgezet is van mijn kant. Want ja, mannen willen jagen en hij moet mij natuurlijk wel gejaagd hebben.
Hoi lieverds van me (hoezo flirten HM??)

Wat een leuke drukte hierzo! Welkom alle nieuwe mensen: Ellen, Kraker en Vrouw1975. Leuk, beetje vers bloed....maakt het alleen maar gezelliger!

Vanavond bij ouders geweest, en lekker gegeten...was gezellig. In tegenstelling tot Prinses was ik BLIJ ze weer te zien

quote:Halvemaan schreef op 29 december 2007 @ 17:34:

Owh en Ellen, ik zal ons even voorstellen (de die-hards van dit moment dan)

Xan = de single advies man. Altijd in voor een geintje of een flirt en ondertussen probeert hij ons als single meiden een beetje bij te sturen Wil je iets weten over mannen, vraag het aan Xan!

T mannen moeten jagen gedoe vind dat gewoon stom . Je vind elkaar leuk of niet en daar doe je dan iets mee of niet..

Maar goed daar zijnde meningen over verdeeld geloof ik ..

Al vind ik het wel leuk dat ik NZV af en toe in t ongewisse laat en hij steeds voorstelt om echt wat af te spreken. Maar hij stelt t iedere keer weer uit en dat vind ik dan weer stom..

En MrDate kan ook niet jagen , hij schiet steeds ernaast met zijn pijl en boog :P
ik ken de Kraker nog wel van tijd geleden volgens mij ..

Volgens mij had ik hem zelfs in mijn msn staan...

DeKraker... kent vast DesertRose nog wel
Oh weet je wat ook erg leuk is , een collega van mij gaat samenwonen en heeft nog wat spullen die ik wel mag hebben en mag kopen..

En die heb best errrug leuke spullen in der huis staan moet ik zeggen. (net nieuw gasfornhuis , koelkast, wasmachine is nog maar 2jr oud etc)

Dussssss hoop echt dat ik snel eigen stekkie heb .

verlang er zo naaaar
Wat leuk dat je spullen krijgt van collega Vleer! En ja, dat jij het niet zo van het jaag-gedoe moet hebben had ik al door haha!

Hey Xan, leuk dat je er ook weer bent! En leuk te horen dat jij het gezellig had met je ouders. Hier weinig gebeurd hoor vanavond. We hebben allemaal Youp gekeken. En nu een beetje vervelen. Ik probeer een Ex-terugwin-plan op te zetten...
Ja, las het al Sun.....jij gaat mij dus in de steek laten? Mooi is dat!

Nee joh....leuk voor je! Je staat er dus voor de volle 100% achter, hem voor je terug te winnen? Ben erg benieuwd wat je plan van aanpak is
Hihi mijn plan van aanpak. Nou.. eh... Tsja.. Ik denk dat ik daar nog eventjes Prinses voor nodig heb, want die kan heel goed plannetjes bedenken. Het moet natuurlijk wel subtiel. Maar ik denk dat het een smsje wordt in het nieuwe jaar. Of ie zin heeft in een nieuwjaarsborrel?
jah sun ik vind die nieuwjaarsborrel helemaal niet zon gek idee ..

Maar misschien handig om t op een doordeweekse dag te doen ? Want als je t in t weekend doet en bij je thuis eeeh iss dat misschien iets teveel voor de hand liggend dat je uiteinlijk in bed beland samen ???
Maareh Xan, als het plan mislukt he, dan mag ik toch wel bij je uithuilen?
quote:Vleermuis28 schreef op 30 december 2007 @ 01:24:

jah sun ik vind die nieuwjaarsborrel helemaal niet zon gek idee ..

Maar misschien handig om t op een doordeweekse dag te doen ? Want als je t in t weekend doet en bij je thuis eeeh iss dat misschien iets teveel voor de hand liggend dat je uiteinlijk in bed beland samen ???Ehhh ik ben dus afgelopen zondag ook al met hem in bed beland he.... Maar t is het overwegen waard...
Ik dacht dus eigenlijk om in een kroeg af te spreken.
Prinses spreek ik toch morgen, en zal met haar overleggen....kunnen wij je samen adviseren voor het plan der aanpak

Nieuwjaarsborrel is een goed plan....waar is die borrel dan? Bij jou thuis?

Kroeg dus....

Hmm...beetje simpel....dat kan beter Sun!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 01:28
Reden: Mosterd....kroeg dus....
% gewijzigd
Vleer, ik hoop dat de rollator waar je tegen aan gestoten bent wel roze was....

Ik ben net terug avn voetbal kijken, was errrrug gezellig, vandaar dat ik ook niet meer mee de stad in gegaan ben. Kreeg wel een berichtje van meneer-ik-loop-weg-want-je-snurkt. Totaal niet verwacht!

HM. jij bent goed in beschrijven van anderen, ik kan mezelf niet zo goed beschrijve, dus voor alle nieuwkomers:welkom, HM beschrijft me wel even, hahaha!

Lekker trouwens dat LJ zo zn best blijft doen!

Lekker slapen voor allemaal!
Gaat in t nieuwe jaar weer sex hebben
Rollator was bordeaux rood en de bewoonster die er achter liep zei : Kan je niet uitkijken ? Nouww zg schrok me suf van der. Zegt ze ook nog : je moet de bocht de volgende keer wat ruimer nemen.. Toen zei ik : u had dat toch ook kunnen doen ?
quote:Vleermuis28 schreef op 30 december 2007 @ 01:27:

Gaat in t nieuwe jaar weer sex hebben

Ja, TE lang droog staan...dat kan egggg nie!

Pop: Ben jij ook al zo'n voetbalfanaat? Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven