Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 16 september 2008 om 21:48
quote:Donkeyshot schreef op 16 september 2008 @ 21:45:
[...]
Zeg SD zit je me nou alweer in de maling te nemen ?
Als je zo doorgaat maak ik onze verkering uit heur !
Prinsesssss....hebbie veur mij het nummer van die Tensen nog ergens liggen?
Ik heb wat goed te maken geloof ik
[...]
Zeg SD zit je me nou alweer in de maling te nemen ?
Als je zo doorgaat maak ik onze verkering uit heur !
Prinsesssss....hebbie veur mij het nummer van die Tensen nog ergens liggen?
Ik heb wat goed te maken geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 21:48
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 21:38:
[...]
Dat hoort juist om de balans te vinden
Kan de quote van SD er even niet bij-quoten, lukt niet , maar herkenbaar . Ik heb het idee dat ik inmiddels de balans wel redelijk gevonden heb. Moet ook eerlijk zeggen dat mijn 'probleem' in de kern niet sec het Grenzen Bewaken betrof, maar dat het wel iets was wat bij ex-partner een rol speelde, en tot uiting kwam in: Prinses, die vooral heeeeelllll veel gaf, veel rekening hield, veel aanpaste en ongelukkiger en ongelukkiger werd, en Ex die maar nam en nam en nam en grenzen van prinses over ging....
Anyway... that's the past en ik heb er, hoe cliche dan ook, wel veel van geleerd en vooral ook veel over mezelf door geleerd. Achteraf vooral, dat dan wel weer
[...]
Dat hoort juist om de balans te vinden
Kan de quote van SD er even niet bij-quoten, lukt niet , maar herkenbaar . Ik heb het idee dat ik inmiddels de balans wel redelijk gevonden heb. Moet ook eerlijk zeggen dat mijn 'probleem' in de kern niet sec het Grenzen Bewaken betrof, maar dat het wel iets was wat bij ex-partner een rol speelde, en tot uiting kwam in: Prinses, die vooral heeeeelllll veel gaf, veel rekening hield, veel aanpaste en ongelukkiger en ongelukkiger werd, en Ex die maar nam en nam en nam en grenzen van prinses over ging....
Anyway... that's the past en ik heb er, hoe cliche dan ook, wel veel van geleerd en vooral ook veel over mezelf door geleerd. Achteraf vooral, dat dan wel weer
Peas on earth!
dinsdag 16 september 2008 om 21:54
eens kijken of ik dit kort kan verwoorden,
Het ligt er dus bij je grenzen stellen ook aan wat voor partner je naast je hebt staan
Prinses, en ik (en ik denk Dushi en Ivy net zo goed) hebben partners gehad die te vaal en te veel over onze grenzen gingen
maw...soort van respectloos omgingen met onze grenzen.
Zou het dus niet zo zijn dat met het treffen van de juiste partner het bewaken van je grenzen dus niet meer zo fanatiek hoeft?
Omdat de ander je respecteerd?
(zie Xan en Prinses en HM en LJ bijvoorbeeld)
Ik probeer de schuld niet af te schuiven op de mannen hoor, maar denk wel dat het een wisselwerking is....
Het ligt er dus bij je grenzen stellen ook aan wat voor partner je naast je hebt staan
Prinses, en ik (en ik denk Dushi en Ivy net zo goed) hebben partners gehad die te vaal en te veel over onze grenzen gingen
maw...soort van respectloos omgingen met onze grenzen.
Zou het dus niet zo zijn dat met het treffen van de juiste partner het bewaken van je grenzen dus niet meer zo fanatiek hoeft?
Omdat de ander je respecteerd?
(zie Xan en Prinses en HM en LJ bijvoorbeeld)
Ik probeer de schuld niet af te schuiven op de mannen hoor, maar denk wel dat het een wisselwerking is....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 21:57
Ik denk dat je het op zich wel goed verwoord hebt, maar voor mij geldt dat ik vind dat ik er zelf ook een behoorlijk aandeel in gehad heb. Ik heb het overschrijden van grenzen vaak geaccepteerd, volgens mij ook omdat ik me onvoldoende bewust was van mijn eigen grenzen en er onvoldoende bij stilstond. Het is dus inderdaad een wisselwerking.
In een goede relatie (ik zal het maar even algemeen houden ) hoef je je grenzen inderdaad niet zo krampachtig te bewaken omdat de ander:
- je grenzen aanvoelt
- je grenzen respecteert
- vergelijkbare grenzen heeft (dus: wederzijds begrip, zelfde visie)
In een goede relatie (ik zal het maar even algemeen houden ) hoef je je grenzen inderdaad niet zo krampachtig te bewaken omdat de ander:
- je grenzen aanvoelt
- je grenzen respecteert
- vergelijkbare grenzen heeft (dus: wederzijds begrip, zelfde visie)
Peas on earth!
dinsdag 16 september 2008 om 21:57
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 21:53:
Trusten Joey.
Het gevaar met geven en geven en geven is dat je op den duur jezelf kwijt bent. Omdat je alles al gegeven hebt en letterlijk weggegeven hebt. Funest voor je zijn.Heel erg waar! Ik heb nog wel eens de neiging, maar zonder mezelf te verliezen. Daarvoor ken ik mezelf inmiddels te goed.
Trusten Joey.
Het gevaar met geven en geven en geven is dat je op den duur jezelf kwijt bent. Omdat je alles al gegeven hebt en letterlijk weggegeven hebt. Funest voor je zijn.Heel erg waar! Ik heb nog wel eens de neiging, maar zonder mezelf te verliezen. Daarvoor ken ik mezelf inmiddels te goed.