Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
[quote]Vleermuis28 schreef op 24 september 2008 @ 23:22:

@ Badmeester , er is hier t een en ander gebeurd. Waren aantal mensen die hier vroeger posten maar die posten nog al veel en veel in mijn ogen *onzindingen* En daar bedoel ik mee veel geneuzel over van alles en nog wat meer een leuter/kletstopic werd het ipv echt over t single leven te hebben.

Niets mis mee maar omdat groot aantal mensen t niet meer konden bijhouden , niet meer mee schreven en niet alles gingen terug lezen vonden Miranda en Ik dat t tijd werd dat we ff ingrepen. We willen graag weer echte single issues op t topic hebben.

De andere posters hebben een eigen klets topic geopend op Overige. Dat ziet en is erg gezellig en fijn dat ze een eigen plekje hebben gevonden. Vind het jammer dat ze hier verder niet meer posten want vele bijdragen van hen waren toch wel heel erg waardevol voor dit topic.quote]

Ik vind dat ook jammer. Je kan toch in 2 topics schrijven? 1 met pagina's gein en onzin en 1 wat meer singlesgericht ? En voor die mensen die weg zijn gegaan: ik vind het jammer dat het een rel werd en er geen begrip was voor het verzoek om wat minder pagina's lang te leuteren en relatie-gerichte zaken te posten en dat er geen begrip is dat dat voor mensen zonder relatie niet altijd leuk is om te lezen.
Dat gevoel heb ik er ook bij WM

Heeft BE vanavond een date met Mozzarella?

Met deze Avatar lijk ik wel Xenia Onatopp.....haha, wel stoer toch?

Is Xan al beterder?
Moz komt om van de dates.....

Ik wil ook een date
WM, het is niet echt zo dat ik iets van hem wil, maar natuurlijk heeft dat stelletje-spelen wel warme gevoelens opgewekt. Heb er net een vriendinnetje over gebeld, zij kent hem ook wel goed en ik ga het van de week even tussen neus en lippen door melden.
Ik heb maandag een date.

TM (tandarts die na maanden wat dates toch steeds bij standpunt bleef geen relatie maar vriendschap met evt een + te willen) heeft gevraagd of ik kom eten en bijkletsen....

Hmmmm heb Ja gezegd en vind het leuk om weer te zien, maarja, mixed feelings hierover..., moet het vriendschappelijk zien te houden en me niet meer laten meeslepen..
Heb je je al eerder laten meeslepen door TM dan? Als dat het geval is dan lijkt het me moeilijk om je niet te laten meeslepen.

Maar aan de andere kant heeft TM nu een andere kijk op een eventuele relatie dat kan natuurlijk ook.
Ahh, daar is het mooie oog weer

Ja dat laatste, daar wil ik achterkomen. Ik wil geen spel spelen, maar wil wel zien wat hij gaat doen als ik wat minder makkelijk beschikbaar ben. We daten sinds februari en hij heeft steeds gezegd geen relatie (met mij) te willen, hij heeft veel meegemaakt. Toen wij elkaar ontmoetten was zijn vorige relatie net uit, vader overleden, nog wat dingen die bij hem speelden. Ondanks dat hij geen kriebels voelde bij mij, zoals hij zegt, uitte hij wel kriebels in smsjes, mailtjes, mij weer opzoeken en zo, maw hij kwam steeds weer terug.....en nu dus ook weer.
Is wel een vervelende situatie voor je. Je weet zo niet waar je aan toe bent. Als hij zegt nee maar als je uit een sms weer iets anders opmaakt bezorgt dat je toch veel twijfels. En daar help je jezelf niet mee.
Nee klopt en dat heb ik hem ook gezegd. Telefonisch, is al even geleden en we hebben elkaar daarna niet meer gezien, lukte niet meer, ook door m'n reis.

Maar goed, eigenlijk is het daardoor niet echt mogelijk om vrienden te blijven. Verschil in gevoel...

Waarschijnlijk wordt maandag dan ook de laatste date.
Mmh Miran, lastig verhaal...(als ik me er even mee mag bemoeien ) Ben benieuwd wat zijn reden is om weer af te spreken. Vood good old times of is er inderdaad veranderd?

En het is zoooo moeilijk je niet weer erin mee te laten slepen (heb net zelf date achter de rug met ex, en ken het fenomeen...) Hoop dat het je lukt sterk te zijn en laat je weten hoe het afgelopen is?
Ik wil wel even inbreken hier

Mijn postings doen er hier niet meer zo toe

Wat ik kwijt wil op het forum (op welk topic dan ook) schiet gewoon nogal van blij, naar zwaar

Van off topic naar on topic.

Op het nieuwe topic voel ik me begrepen

Of ik nou over kant en klaar maaltijden praat of over mannen en hun gebruiksaanwijzingen.

Vandaar dat er voor mij weinig toegevoegde waarde zit aan het posten op 2 topics

Mijn singles leven BESTAAT namelijk uit van alles,

dingen die me bewust met mijn neus op de feiten drukken dat ik single ben en dingen die gewoon zo onzinnig zijn maar zo leuk om te vertellen dat ik ze kwijt wil

En omdat ik geen lief heb waar ik dat kwijt kan doe ik het op het forum....

Maar waarom toch steeds hier de discussie weer oplaaien

Een ieder heeft wat hij/zij wil toch?

Jullie hebben het hier over de single zaken

Wij op ons forum wat meer over het leven in het algemeen.

Ik merk dat ik niet zo nodig in een hokje hoef...

Single of niet,ik ben bovenal mens

Een mens wat haar verhaal kwijt moet

Liefs,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 15:20:

Ik vind dat ook jammer. Je kan toch in 2 topics schrijven? 1 met pagina's gein en onzin en 1 wat meer singlesgericht ? En voor die mensen die weg zijn gegaan: ik vind het jammer dat het een rel werd en er geen begrip was voor het verzoek om wat minder pagina's lang te leuteren en relatie-gerichte zaken te posten en dat er geen begrip is dat dat voor mensen zonder relatie niet altijd leuk is om te lezen.Herhaling van zetten: Miranda, lees jij nog eens de toon van jouw "ingrijpen" terug. Vind je het gek dat sommigen hier dan niet meer schrijven? Daar moet je niet nu over gaan lopen klagen. Dat had je je eerder moeten bedenken.
Hier is Mozz weer, heb date weer op de trein gezet

Het was gezellig, en het is echt een schatje, maar ik had niet echt een wauw gevoel.

En nou kreeg ik net al een smsje dat 'ie me nu al miste en me heel leuk vind! Heb ik weer....
Joey, uiteraard, daar ben je weer....direct reageren....

Ik klaag helemaal niet. Ik stel iets vast en dat is alleen maar aardig bedoeld naar de mensen die weg zijn. "Ingrijpen" (niet alleen van mij) kwam niet uit het niets. Het was al eerder gevraagd. Maar dat heb je kennelijk niet gezien of wil je niet zien. Jammer dat je steeds zo onaardig doet trouwens. Ik kan over jouw toonzetting dan ook wel wat zeggen...

Summer, ik zag dat het op het nieuwe topic ging over dit topic en hoe off-topic we nu zelf ook wel niet zijn etc. Volgens mij een postin van Dushi. Ik vind dat jammer en kinderachtig en ik vind zelf van niet. Ik begrijp dat jij wilt forummen zoals je deed, dat respecteer ik, maar wil wel zeggen dat ik jou en je "meer zinvolle" bijdragen in dit topic wel mis.

LM met welke ex heb je weer gedate? Die met de kindjes?
Tsja en nu? Ben jij van mening dat het gevoel nog kan komen of dat het er gelijk moet zijn?

Wel een beetje erg snel na 1 date en een uur naderhand gelijk sms'en dat hij je mist......
Ik doe alleen onaardig als iemand in nogal duidelijke bewoordingen laat weten dat mijn bijdrage hier niet welkom is.

Maak je geen zorgen. Ik zal dit topic niet meer vervuilen.
Ja klopt Miran, hij heeft 1 kindje overigens.
Oh je hebt er nog een laatste zin bij gezet.

Maar....Joey, ik weet niet waar je het over hebt.

Ik vind je vrij kinderachtig eerlijk gezegd.
quote:Blue_Eyes schreef op 27 september 2008 @ 18:15:

Tsja en nu? Ben jij van mening dat het gevoel nog kan komen of dat het er gelijk moet zijn?

Wel een beetje erg snel na 1 date en een uur naderhand gelijk sms'en dat hij je mist......

Ja, vind ik ook raar...

LM, ohwww, en hoe was die date?
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 18:18:

Oh je hebt er nog een laatste zin bij gezet.

Maar....Joey, ik weet niet waar je het over hebt.

Ik vind je vrij kinderachtig eerlijk gezegd.Da's fijn om te weten. Ik vind jou een hele saaie zeur. Voegt dat wat toe aan dit topic? (Dit is pas topicvervuiling).
Het spijt me Miran maar ik werk gewoon niet in een "grijs" gebied

Ik ben een zwart/wit denkertje

Ik voelde me redelijk aangetast in mijn "zijn"

En omdat ik me niet meer lekker voel op dit topic schrijf ik nu op ons eigen topic

Dus je zal mijn/onze in jouw ogen zinvolle bijdrages moeten missen.

Veel schrijfplezier hier verder nog allen en ik hoop dat we nu echt wel een beetje klaar zijn met elke keer het oprakelen van oude discussies..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Joeysmiles schreef op 27 september 2008 @ 18:20:

[...]

Da's fijn om te weten. Ik vind jou een hele saaie zeur. Voegt dat wat toe aan dit topic? (Dit is pas topicvervuiling).Deze postings van jou voegen idd niets toe
Het gevoel hoeft er niet meteen te zijn natuurlijk. En zou hem best nog een keer willen zien... maar juist omdat hij dus nu al gaat sms-en... hij ziet het helemaal zitten volgens mij, terwijl ik echt totaaaaal geen haast heb. En dus ook geen hartkloppingen zeg maar.

En heel stom, maar ik zit toch te vergelijken: Bij MRPD zat ik na die date echt met hartkloppingen in de trein, dat heb ik nu niet.
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2008 @ 18:22:

[...]

Je raakt me niet. Maar als je je zo aan mij stoort, reageer dan niet...Dat doe ik in "jouw" topic ook niet als het over dit topic gaat. ...

Als ik je niet raak, waarom dan toch zeggen dat je me kinderachtig vindt?

Nu ben ik weg hier.
Dag Joey

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven