Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik moet nog steeds wennen aan dat vroeg donker zeg...

En ik heb helemaal geen zin om door de kou te fietsen naar salsa straks... brrrr.... maar gelukkig is het daarbinnen altijd zomer

Verder hier alles wel zijn gangetje he... geen hele denderende ontwikkelingen vandaag?
Wat is het stil hier zo vanavond
ik ben er
en vervolgens kijk ik ruim een uur niet
Ik kijk ook even om het hoekje
Gezellig!

Hoe gaat het met Pop??
Vleer is druk aan de chat weer met de wiskundemeneer..

Volgende week zaterdag date !
Met Pop gaat het wel oke hoor, altijd jammer, een afwijzing, maar goed, ik kom er wel weer over heen!
Pop : jammer die afwijzing
Vleer: Leuk!! Wat gaan jullie doen?

Pop: Vervelend zeg! Hoop dat je niet al te verdrietig bent... Ik kan het me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Heb je wel een beetje leuke afleiding?
VM heeft het nu heel druk met werken...hij is wel lief, vind mij niet zeuren...om kusjes en knuffels. Ik hoef geen sorry te zeggen Ik had al gezegd dat hij zondag van mij is Met alle liefde en plezier, zoals hij dat zelf zegt

Nou op naar zondag dan maar!

Alleen van werken (ikzelf) is niets gekomen vanavond....nou nadruk dan maar op morgen.....Niet slim maar goed!
Xenia .....ben een beetje ongerust na je berichtje van gister.... Hoop ECHT dat alles goed met je gaat en met je mama!!
@Meta kent een super leuke man uit NH als SV

@Meta kent ook een super leuke man uit ZH waar zij meer als een beschuitje mee wilt eten ....

Beiden zijn ze *buitengewoon lekker in bed
Goedemorgen,

Ik hoop ook dat we gauw iets horen van Xen !! Sterkte meid!!

Hoe gaat het met jullie? Het is mooi weer. Ik moet werken straks. Verder gaat het met mij "zozo". Gisteren belde TM de date van zondag af. Hij heeft dit weekend even ruimte nodig voor zichzelf. Op zich niets mis mee en moet kunnen maar bij mij slaat dan de angst toe en dat heb ik uitgesproken. Dat het leuk gaat, ik het gevoel heb dat er progressie zit in ons contact en dat ik het fijn vind om uit te kijken naar afspraken met hem. En idd dus ook wel een beetje gevraagd hoe hij ons contact nu ziet. Hij schrok daarvan, met het afzeggen van de date had hij helemaal niet de bedoeling om het naar zo'n gesprek te leiden. Hij zegt dat hij geniet van mij, dat er zeker progressie in zit, dat hij zelf zoveel lekkerder in zijn vel zit dan een paar maanden geleden, maar ook dat hij er nog niet is en dus ook nog niet klaar is voor commitment. Ik heb gezegd dat dat heel begrijpelijk is, maar dat ik er ook nog ben en het lastig vind om dan op een soort van wachtbankje te zitten. Tja, beide hebben we goede bedoelingen. Hij praat over liefde, maar voelt geen heftige verliefdheid. Hij heeft niet de behoefte om met anderen te daten, maar kan nu ook geen zekerheid bieden. Ik was op mijn werk, dus heb op gegeven moment gesprek beeindigd, voelde me wel beetje triest en nu nog. Hij zei dat hij me maandag weer zou bellen. Tja, ik weet het ook niet. Ik moet denk ik een termijn stellen, dat ik het afwacht en daarna doorgaan. Het zou zo zonde zijn om dit weer af te kappen nu het zo leuk gaat en steeds leuker wordt. Wil hem ook niet voor het blok zetten, mannen voelen dat al snel zo.

Pff...
Goeiemorgen lieverds!

Sorry voor mijn afwezigheid, maar inderdaad gaat/ging het dus niet goed met mn moeder. Ze was net thuis van nachtje observatie, toen ze opeens thuis instorte/wegviel. kon bijna geen adem meer halen (mn stiefvader dacht op dat moment dat ze doodging) Ambulance gebeld, meteen zuurstof gegeven en met gillende sirenes naar ziekenhuis gebracht donderdagavond. Daar ligt ze nu nog steeds op de ic. Komt er op neer dat er meer nierstenen zijn dan dat ze dachten en die hebbben de vochtafvoer geblokkeerd, waardoor er vocht achter de nieren en longen ontstaan is. Aangezien het niet lukte om via drainage d vocht af te voeren, kreeg ze extra infuus, maar daar was haar hart niet tegen bestand. Leek dus helemaal niet goed.

Ik hoorde nws pas donderdagavond rond 10, omdat ik naar filmfestival was met vrienden en telefoon uitgezet had. Gisterochtend meteen naar z'huis gegaan, was erg schrikken omdat ze zo kortademig was en heel erg moe. Gisteravond weer geweest en toen ging het stukken beter. Vandaag mag ze waarschijnlijk van de ic af. Ze zei gi. nog wel dat ze niet van plan om er 'stiekum tussen uit te knijpen' zoals mn vader 3 jaar geleden en dat ze dus nog wel vechtlust en levenslust voelde.

Ziet er nu weer wat positiever uit gelukkig. Ga vanmiddag weer naar haar toe en blijf in mn dorp (ze ligt niet bij mij in de stad in t ziekenhuis) om bij vrienden te eten en vanavond het feestje van kennis die 50 is geworden (waar ik veel oude vrienden zal tegenkomen), blijf dan bij vrienden slapen om morgen weer naar z;huis te gaan.

Lief dat jullie allemaal zo aan mij dachten! bijzonder hoor!

Heb snel beetje bijgelezen.

Miranda: dit klinkt niet goed dus..vind het heel erg naar voor je. Sorry, maar hij komt over als een egocentrische man. Waarom is ie in je leven teruggekomen als ie je toch niet kan geven wat jij wilt? Jij bent - denk ik - te verliefd om een V+ relatie met hem te hebben, dus uiteindelijk is er maar 1 iemand die hier beschadigd uitkomt...Ik zou, hoe moeilijk dat ook is, kappen. Neem anders een tijdje afstand, date bijv. met iemand anders, al is het maar om je even niet te focussen op hem.

Shit hoor, had dit niet verwacht eigenlijk. Hij wil dus alleen de lusten met jou en niet de lasten, ook omdat ie schrok dat je dit gesprek met hem aanging. Denk aan jezelf, want deze man gaat/kan/zal je nooit geven wat jij wilt.

WM: morgen zie je m dus weer! Lekker en goed dat je je onzekerheden uitgesproken hebt.

Metamorfose: ik weet eigenlijk niet zo goed wat je hier doet, je post hier nooit en als je eens wat post is het om even te laten weten hoeveel vriendjes/sex je wel niet in je leven hebt. lees jouw posts ook wel eens op andere topics. Niets mis mee hoor, maar beetje vreemd dat je out of the blue hier een onzinnige post neerknalt. Open dan je eigen kletstopic.

Pop; shit...weet hoe t voelt! Dikke knuf!

Vleer; suc6 met je nieuwe date. Sms niet te veel de komende week!

Voor iedereen

O ja, even ontopic: niets gehoord van zzp, besloten om ook nix van mij te laten horen. Mocht ie ooit weer op komen dagen, dan sabel ik hem genadeloos neer!
Om op mn laatste alinea even terug te komen, zie net dat ie gisteravond online was op paiq), was ie hele week niet geweest e krijg toch wel de behoefte om een berichtje voor hem achter te laten....ik broed nog ff :-)
Xenia....wat fijn om eindelijk wat van je te horen...maakte me toch wel een beetje zorgen, en terecht lees ik! Jeetje wat een verhaal zeg! Begrijpelijk dat je niet online bent geweest. Fijn dat je mama van de IC af mag...en dat ze zelf heeft aangegeven nog genoeg levens en vechtlust te hebben! Toch goed om te horen, sterkte ermee

Ja zzp, ik kan niet anders zeggen WAT EEN EIKEL. Inderdaad niets laten horen....is hij echt niet waard. Hij is jouw niet eens waard, je verdient zoveel beter!

Miran.....wat een ommekeer zo ineens zeg! Balen! Ik had dit ook niet verwacht, na je postings. Dat hij zelf over wintersport had enzo. Hij klinkt inderdaad redeljk egocentrisch, je moet voor jezelf gaan bepalen of je wel het derde wiel aan de wagen wilt zijn. Ik krijg een beetje gevoel alsof je nu zo'n "pingpong"bal bent, wel, niet, wel en nu weer niet. Waak voor jezelf, zorg voor jezelf en maak voor jezelf uit of je dit wel echt wilt!!!

Ik ben met me werk bezig, maar flinke stress, ga het niet redden voordat ik weg ga... Maar goed, zondagmiddag voordat VM kom ook nog even tijd. Dus het komt vast wel even goed. Ik kan me er alleen niet zo goed toe zetten, ben snel afgeleid....
Heb op paig gezet dat ik even zat te broeden op zn do's en dont's (dat zijn dus dingen die je leuk vindt en niet leuk, hobbies etc.) Dat ie zn do van spontane acties maar moet verhuizen naar de dont's en horkerigheid moet toevoegen aan zn do's...

Nog niet verzonden...zal ik t doen?
Neeeeeeee....gewoon niets laten horen Xenia.....geen energie maar aan verspillen!!!! ECHT NIET!!
Saved by the bell...thanks WM :-)
You're welcome!!

Je verdient 1000x beter dan zo'n flapdrol zonder ballen die helemaal niets meer van zich laat horen....ook niet na jullie gesprek! Ik kan daar echt met mijn pet niet bij!
Goedemorgen allemaal,

Xenia jeetje wat een verhaal zeg. ..je zag wrs een film van 3 jaar geleden voorbij gaan? Gelukkig dat beter met haar gaat!

En ik snap dat je zzp iets wilt sturen, iets wil laten weten aan hem wat een enorme lul hij is. Maar je verwacht toch iets terug..denk ik...zit je weer met een klotegevoel, zeker als hij dan weer zo stil blijft. Ik vind het ook echt onuitstaanbaar...een volwassen vent die nog geeneens de ballen heeft om jou te laten weten hoe het zit.

Miran wat klote zeg! Voelt misschien als 10 stappen terug? Ik ben het eens met Xenia, hij is erg op zichzelf gericht wat misschien ten koste van jou gaat. Kan toch nooit de bedoeling zijn?
WM nog even en dan weer lekker dagje met je VM!
En hoe is het met Erykah??
Hey Erykah: hoe is t met jou?? Alweer nwe (lust) date gepland?

Ik verwacht geen reactie terug hoor in zo'n geval, maar ik heb hem natuurlijk meer te pakken als hij ooit weer contact opneemt en ik hem laat vallen als een baksteen. Maar ja, dan moet ie wel ooit iets laten horen. Stilte zegt soms meer dan woorden, dus dat houd ik maar in mn achterhoofd.

Ga me foccussen op mezelf (ja, kan een ander dat advies wel geven, maar moet ik dan zelf ook doen he) en de leuke kanten van mn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven