Sinterklaas met ex....

19-11-2009 14:52 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een beetje met een raar gevoel...

Sinds een half jaar heb ik een nieuwe relatie. Hij heeft een zoontje van 2,5 en een ex waar hij niet geweldig mee op kan schieten. Gister was het Sinterklaasfeest op zijn werk en zou ze die kleine komen brengen naar mijn vriend zijn werk en dan weer gaan. Wat gebeurt er? Ze komt en vraagt of ze nu weg moet....

Mijn vriend denkt alleen aan die kleine die staat te springen en opgewonden is en laat haar blijven. Voor die kleine was het helemaal geweldig natuurlijk, tussen hun twee is er niks, dat geloof ik direct. Mijn vraag of eigenlijk hetgeen waar ik gewoon een beetje mee zit is, wat moet ze daar? Zij heeft ook gewoon een nieuwe vriend, was gewoon lekker weggegaan, ze zijn toch uit elkaar? Wat vinden jullie of heeft iemand hier ervaring mee??? Thanks!!
Ze hebben ws. niets meer met elkaar, maar wel nog 1 hele sterke verbintenis...hun kleine.

Ik voel niets meer voor mijn ex als zijnde partnergevoelens, maar als vader van mijn kinderen is het gewoon een lieve man en is het soms best even fijn dingen van de kinderen "samen" te ervaren en te delen, blijft een bijzonder gevoel.

Mijn vriend snapt dat gelukkig en is zelf niet onzeker, dat scheelt wel een boel.
Lijkt me ook erg fijn voor dat kind als papa en mama allebei bij bepaalde activiteiten zijn.

Precies zoals Hariboooo al zegt, kan je je daarin verplaatsen TO?
Heb jezelf kinderen?

wat moet ze daar?

bij haar zoon zijn die blij is en het fijn vind met papa EN mama. Papa en mama hoeven elkaar dan niet een kind wil wel papa en mama. Grote mensen snappen dat van kinderen.

Wat zit je nou eigenlijk dwars? wat voel je als onprettig?
Zij wilde waarschijnlijk bij haar kindje blijven, sinterklaas is zo'n superspannende tijd voor die kleintjes.

Is toch niet raar?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Mijn dochter van 2,5 vindt Sint en Piet ook heel spannend. Ik zou er ook bij willen zijn (en dochter zou dat ook willen )

Dit soort dingen moet je niet op jezelf willen betrekken, ben gewoon blij voor het kleintje dat papa en mama dit samen kunnen doen.
Ja, dat vind ik echt.
Ik kan me dat zeker wel voorstellen ja, maar vind het toch moeilijk te bevatten omdat hun relatie niet goed is namelijk...

Hij noemt haar allesbehalve aardig om het even netjes te zeggen en dan zo ineens...

Kijk, ouderavonden en dat soort dingen straks snap ik volledig maar dit, ik weet het gewoon niet...

Heb zelf geen kinderen inderdaad dus daarom ook dit berichtje, ik wil me echt proberen in te denken hoe ik het zou doen in die situatie...
Vind jou nou een beetje (nou ja, beetje...) kleinzerig over komen.
Ja, dat vind ik echt.
Fijn voor zo'n kleintje dat zijn pappa en mamma samen dit soort dingen samen met hem kunnen doen. Ik zou me daar niet mee bemoeien, als ik jou was.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Houd je er gewoon buiten, dit gaat jou niks aan.
Ja, dat vind ik echt.
daanwaarkomjevandaan, hij hoeft haar ook niet aardig te vinden om wel het beste voor zijn zoontje te willen.

Het heeft dus niets met haar te maken, maar met zijn kindje. Wat verwacht je dan? Dat hij tegen haar zegt : nee, je mag niet blijven? Met welke reden dan? Omdat hij haar niet (meer) aardig vindt? Daar gaat het toch niet om, het gaat toch op dat moment om hun zoontje?
jehoeft niet elkaars vriend te zijn als je maar samen papa en mama bent voor je kind. Deze papa en mama schijnen dat goed te kunnnen.... fijn en gelukkig maar voor dat menneke van 2 1/2.
Dat is waar, ben blij met jullie reacties maar daar doe ik het ook voor.

Ik weet ook niet hoe of wat en het is allemaal nieuw voor me maar inderdaad, zoals jullie zeggen, het gaat om die kleine.
en waar jij blijft in dit plaatje? Voorlopig denk ik alleen daar waar je nu dus staat... niet hard bedoeld wel de realiteit. Je bent de vriendin van papa en als zoonlief er is staat zijn belang voorop bij zijn papa. Wees wijs aub deze papa klinkt als een leuke papa voor zijn zoon.... zorg jij er aub ook voor dat hij dat rustig kan?
leuk voor kindje als papa glashard tegen mama zegt dat ze weg moet......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tjonge, als je hier al een probleem van maakt dan vrees ik dat je nog wat te wachten staat.
Absoluut, hij is een super vader! En een super vriendje...

En zoonlief is ook een schatje dus het moet goedkomen op den duur, moet alleen nog veel leren... :p
quote:rosanna08 schreef op 19 november 2009 @ 15:11:

leuk voor kindje als papa glashard tegen mama zegt dat ze weg moet......dat heeft ze niet gezegd toch? gelukkig maar, mocht hj gewoon 2 en half zijn en ook nog sinterklaas vieren. Fijn dat er volwassenen zijn voor kinderen kunnnen ze tenminste gewoon genieten van sinterklaas.
Nou, probleem....

't Was maar een vraag...

Ben blij met jullie reacties en hulp, that's all, ik ben ook maar een mens.....
quote:daanwaarkomjevandaan schreef op 19 november 2009 @ 15:16:

Absoluut, hij is een super vader! En een super vriendje...

En zoonlief is ook een schatje dus het moet goedkomen op den duur, moet alleen nog veel leren... :p

Blijf leren.... doe dat vooral...

en ik kan je nu al vertellen:

"dankje wel "

van het zoontje van je vriend.
Enneaa, klopt TO zegt het niet letterlijk, maar ze verbaast zich er wel over dat ex blijft en vriend daar mee akkoord gaat.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
sja.... daarom tikt en vraagt ze hier. Gelukkig maar... ook voor haar vriend en zoontje.
Koester maar gewoon dat paps en mams bij dit soort megaspannende gelegenheden zich gewoon en normaal tegen over elkaar kunnen gedragen en er samen voor het kind kunnen zijn. Ik vind het echt heel erg sneu voor kinderen als bijvoorbeeld er een voetbalwedstrijd oid is en paps is er en mams komt ook aan maar draait zich om bij het zien van paps. Alsof ze bij elkaar op schoot moeten zitten ofzo. Het gata om het kind en haatgevoelens houden ze maar voor zich, want die hadden ze ook niet toen het kind werd gemaakt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn ex komt gewoon hier bij ons thuis sinterklaas vieren.
quote:Fame schreef op 19 november 2009 @ 15:27:

Koester maar gewoon dat paps en mams bij dit soort megaspannende gelegenheden zich gewoon en normaal tegen over elkaar kunnen gedragen en er samen voor het kind kunnen zijn. Ik vind het echt heel erg sneu voor kinderen als bijvoorbeeld er een voetbalwedstrijd oid is en paps is er en mams komt ook aan maar draait zich om bij het zien van paps. Alsof ze bij elkaar op schoot moeten zitten ofzo. Het gata om het kind en haatgevoelens houden ze maar voor zich, want die hadden ze ook niet toen het kind werd gemaakt.

eens.... akelig als ouders omdat ze niet meer getrouwd kunnen zijn zich gedragen als kinderen. Om vervolgens rustig tegen kinderen te zeggen:

"doe eens aardig tegen....."

"Zo ga je niet met elkaar om"

"zeg eens dag tegen".

Wat je ziet leer je ......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven