Sjansen

01-08-2009 11:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
h
anoniem_21333 wijzigde dit bericht op 01-08-2009 13:10
Reden: nvt
% gewijzigd
Ik word daar ook kribbig van als ik het zie of als hij vertelt. Maar dan bedenk ik me op hetzelfde moment dat ik godsblij ben dat ie het vertelt of gewoon doet waar ik bij ben. En hij weet waar de grenzen liggen, ik weet dat ook. Zolang hij zich daar aan houdt is het prima. Maar dat je een beetje kribbig wordt is heel logisch en verminderd misschien naarmate je relatie nog langer duurt. Je kan misschien wel met hem afspreken dat ie je af en toe een knipoog geeft of iets dergelijks zodat jij weet dat hij oog voor jou heeft.
Hoe bedoel je " dat mannen dingen niet in de gaten hebben " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tsja, dat is denk ik binnen elke relatie anders, omdat de norm nu eenmaal is wat jullie beiden goed vinden voelen...

Voor mij is even een beetje flirten prima, maar ik vind het niet leuk/respectvol dat wanneer ik er bij ben mijn vriend met een onbekende vrouw een uur gaat staan praten, uitstralen dat hij iemand wel interessant vind etc etc en mij daarbij links laat liggen.... heb ik het verleden nl een ex gehad die dat wel deed en daar was mijn ego niet tegen bestand
Nou, dat was snel gepiept
Da's al de tweede keer dat je je openingspost weghaalt . Herrinner me er de volgende keer aan , als je een topic opent , dat ik niet wil reageren , wil je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of meteen even quoten Bianca
Och, aan de reacties is wel te zien wat er stond.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 augustus 2009 @ 13:11:

Da's al de tweede keer dat je je openingspost weghaalt . Herrinner me er de volgende keer aan , als je een topic opent , dat ik niet wil reageren , wil je ?Ik heb het idee dat hier de edit-functie vaker wordt misbruikt dan op andere fora waar gebruikers hun berichten kunnen wijzigen.
World of Warcraft: Legion
quote:TheNurse schreef op 01 augustus 2009 @ 13:35:

Of meteen even quoten Bianca Heeft weinig zin. Haar bericht wordt dan door de moderator gewijzigd en gelockt, d.w.z. dat Bianca dat bericht niet meer kan wijzigen, hoewel het van haar is.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven