Slaande ruzie
woensdag 27 december 2017 om 14:56
Hoi,
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??

woensdag 27 december 2017 om 15:24
Je bent sterk genoeg om te forummen, dan ben je ook sterk genoeg om naar de politie te stappen en je verwondingen te laten zien.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:23I know, slaat helemaal op niets hè. Iedereen geeft dezelfde antwoorden en advies en t enige dak doe is verlamd ergens in een hoekje kruipen ipv actie te ondernemen
Sorry als ik hard klink, maar zachte heelmeesters helpen je niet.

woensdag 27 december 2017 om 15:24
www.voorwenveiligthuis.nlkleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:23I know, slaat helemaal op niets hè. Iedereen geeft dezelfde antwoorden en advies en t enige dak doe is verlamd ergens in een hoekje kruipen ipv actie te ondernemen

woensdag 27 december 2017 om 15:28
Je wil dat je zoon ook zo'n agressieve gek wordt? Ga eens de politie bellen. Of bel een ambulance en doe in het ziekenhuis aangifte.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:20Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

woensdag 27 december 2017 om 15:31
Mooi zo. En nu ook echt aangifte doen en bij die gast uit de buurt blijven.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Mooi. En nu open kaart spelen naar de politie en niet doen alsof het allemaal wel meevalt, omdat je "vriend" dat vindt.

woensdag 27 december 2017 om 15:32
En waarom heb je dat niet zelf gedaan? In plaats van forummen bijvoorbeeld.

woensdag 27 december 2017 om 15:32
In Belgie best nog steeds de 101 bellen. Kom je gelijk bij de politie uit.
Noodnummer 112: brand, ongeval of levensbedreigende situatie
Het eerste nummer dat je zeker moet kennen is 112. Dit nummer bel je in geval van brand of wanneer een ambulance nodig is. En dit overal in Europa. Je belt 112 wanneer een gebouw, een bos of een voertuig in brand staat of wanneer je getuige bent van een ernstig ongeval met gewonden of dodelijke slachtoffers. De calltakers, de operatoren die reageren wanneer je een noodnummer belt, kunnen meteen de situatie inschatten en de juiste hulpdiensten ter plaatse sturen.
Je kan ook altijd het noodnummer 100 bellen maar op termijn zal dit nummer verdwijnen en vervangen worden door het Europese nummer 112. Deze twee nummers zijn altijd – dag en nacht – beschikbaar.
Noodnummer 101: politie
Ben je getuige van een gevecht of een inbraak? Bel dan het nummer 101, dat is het nummer van de politie. Er is een 101 noodcentrale in elke provincie. De calltakers zijn 24/7 beschikbaar en nemen direct contact op met het dichtstbijzijnde politiebureau.
Het is belangrijk te weten dat 101 noodcentrales niet dezelfde zijn als 112 centrales. Wanneer je 112 belt terwijl je eigenlijk de hulp van de politie nodig hebt, zal je tijd verliezen aangezien de calltakers van de 112 je oproep moeten doorschakelen. Dat verhoogt jouw wachttijd én die van andere belangrijke noodsituaties.
Noodnummer 112: brand, ongeval of levensbedreigende situatie
Het eerste nummer dat je zeker moet kennen is 112. Dit nummer bel je in geval van brand of wanneer een ambulance nodig is. En dit overal in Europa. Je belt 112 wanneer een gebouw, een bos of een voertuig in brand staat of wanneer je getuige bent van een ernstig ongeval met gewonden of dodelijke slachtoffers. De calltakers, de operatoren die reageren wanneer je een noodnummer belt, kunnen meteen de situatie inschatten en de juiste hulpdiensten ter plaatse sturen.
Je kan ook altijd het noodnummer 100 bellen maar op termijn zal dit nummer verdwijnen en vervangen worden door het Europese nummer 112. Deze twee nummers zijn altijd – dag en nacht – beschikbaar.
Noodnummer 101: politie
Ben je getuige van een gevecht of een inbraak? Bel dan het nummer 101, dat is het nummer van de politie. Er is een 101 noodcentrale in elke provincie. De calltakers zijn 24/7 beschikbaar en nemen direct contact op met het dichtstbijzijnde politiebureau.
Het is belangrijk te weten dat 101 noodcentrales niet dezelfde zijn als 112 centrales. Wanneer je 112 belt terwijl je eigenlijk de hulp van de politie nodig hebt, zal je tijd verliezen aangezien de calltakers van de 112 je oproep moeten doorschakelen. Dat verhoogt jouw wachttijd én die van andere belangrijke noodsituaties.
woensdag 27 december 2017 om 15:35

woensdag 27 december 2017 om 15:36
Hij is ook de agressieve gek en jij het slachtoffer!kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:20Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.
Jij hebt niks fout gedaan.
De enige die dit kan stoppen ben jij. Jij moet hulp van anderen aanvaarden, als je daar blijft kan niemand iets voor je doen. Vind de moed om nu weg te gaan. Wacht niet af totdat het te laat is.
Ga weg met je kindje! Zo snel je kunt. Het kan alleen maar beter worden.