Slaande ruzie

27-12-2017 14:56 299 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw

Wat nu??
Maak nu foto's van je verwondingen de schade in je huis. Maak evt ook een afspraak met een huisarts. Doe samen met je vriendin aangifte. Geef bij de politie aan dat je evt schade in je huis en medische zaken claimt (wanneer dat nodig) en dat je je vriend aansprakelijk stelt voor deze schade naast de aangifte van mishandeling. Met die claim maak je jezelf partij en moet de politie je op de hoogte houden van verdere stappen. Verbreek het contact met je vriend en neem evt een advocaat mocht dat nodig zijn.

Stop met zeiken dat je fout bent en hem verdedigen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Neem de bedreigingen op, schrijf je op en ook aan wie en wat met de datum: doe aangifte! Bel anders nu nog de politie maak een afspraak en vraag om advies.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Thx voor dat kleine duwtje van jullie allemaal
En je hebt een kind? Ik hoop dat die hier niet bij aanwezig was (of bij eerdere incidenten). Huiselijk geweld is een vorm van kindermishandeling. Als je niet voor jezelf de stap zet om te vertrekken, doe het dan voor je kind..
Het klinkt alsof het een kwestie van tijd is voordat veilig thuis (of hoe dat jn België ook heet) zich hier een keer mee gaat bemoeien, om het belang van je kind en zijn/haar ontwikkeling veilig te stellen..
Doe je eerlijke verhaal bij de politie en vertrek!!
closednote schreef:
27-12-2017 15:04
Dit kan niet echt zijn
Dat is ook mijn idee...
Ik denk dat het wel echt zou kunnen zijn ... het proces van huiselijk geweld gaat geleidelijk en de grenzen van de slachtoffers worden steeds verlegd... daarom is het ook zo gevaarlijk.

Sommigen reageren in een noodsituatie ook niet met "flight" of "fight" maar met "freeze" en daardoor zijn ze op dat moment niet in staat om actie te ondernemen.

Daarom moet iemand in haar buurt nu in haar plaats actie ondernemen. Voor haar welzijn en dat van het kind. Hopelijk zijn dat de buren. Helaas ben ik "ervaringsdeskundige"- zijnde het kind uit zo'n relatie. Het beschadigt je voor het leven kan ik getuigen. Dus hopelijk is TO in staat om zichzelf en haar kind vanaf nu te beschermen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Waar staat toch dat ze een kind heeft?
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
27-12-2017 16:05
Waar staat toch dat ze een kind heeft?
Haar bericht van 15.20.
Dank je snowkitty, ik heb er echt over heen gelezen. Dan had ze bij de eerste klap ooit al pleite moeten zijn.
die ik wilde bestaat al...
Goh, nu komt er ook nog een kind bovendrijven? Tjonge.
Je bent wél een domme gans, TO. En een trol, hopelijk.

Als dit wel echt is; ik word zo moe van dit soort topics. Waarom hebben zoveel vrouwen zo weinig zelfrespect en zijn zo afhankelijk? Om misselijk van te worden.
Ik vind het zo moeilijk om het niet te geloven, en ergens hoop ik dat dit niet waar is.
Eerst die openingspost, wat reacties later blijkt dat haar moeder helaas terminaal is, haar zusje al een half jaar revalideert, nu een kind heeft, zelf wel kunnen forummen maar politie bellen ho maar, opeens bellen de buren de politie.
Hij is wiet halen om te kalmeren, met haar vriendin die toe heeft gekeken hoe TO klappen kreeg.

Noem mij maar onverschillig of zoiets, maar ik twijfel nog.
Dit is mijn motto
AmyFarahFowler schreef:
27-12-2017 16:24

Als dit wel echt is; ik word zo moe van dit soort topics. Waarom hebben zoveel vrouwen zo weinig zelfrespect en zijn zo afhankelijk? Om misselijk van te worden.
Het ligt niet altijd aan het zelfrespect of afhankelijkheid. Zo iemand neemt geleidelijk je hele leven over. Dit is niet van de een op de andere dag gebeurd.
zozoe schreef:
27-12-2017 16:28
Ik vind het zo moeilijk om het niet te geloven, en ergens hoop ik dat dit niet waar is.
Eerst die openingspost, wat reacties later blijkt dat haar moeder helaas terminaal is, haar zusje al een half jaar revalideert, nu een kind heeft, zelf wel kunnen forummen maar politie bellen ho maar, opeens bellen de buren de politie.
Hij is wiet halen om te kalmeren, met haar vriendin die toe heeft gekeken hoe TO klappen kreeg.

Jij niet alleen. Precies dit rijtje zit mij ook dwars en er komt steeds meer bij.
There is always something happening, and it's usually right now
Bestaat dit nog in Nederland?
willem1959 schreef:
27-12-2017 16:32
Ja, best veel ook nog.
Grobbekuiken_ schreef:
27-12-2017 16:31
Jij niet alleen. Precies dit rijtje zit mij ook dwars en er komt steeds meer bij.
Ik hoop echt dat het niet waar is, want, pfff wat een hoop ellende.

En als het waar is, dan moet ze actie ondernemen, zoals velen dit hier al hebben aangekaart.
Ik snap ook volkomen dat zoiets als dit er in sluipt, dat je je niet meer kan weren tegen het een of ander.

Er komen gewoon heel veel toevalligheden in het verhaal voor, en dan ben ik misschien onverschillig of wantrouwend. Aard van het beestje vrees ik.
Dit is mijn motto
AmyFarahFowler schreef:
27-12-2017 16:24

Dit gebeurt niet van de ene op de andere dag. Jaren van manipuleren, zelfbeeld vernietigen, angst en ga zo maar door.

Jij wordt er misselijk van? Ik vermoed dat de slachtoffers iets meer voelen dan alleen misselijkheid. Fijn dat jij niet in zo'n situatie zit.
Life is short. Eat dessert first.
willem1959 schreef:
27-12-2017 16:32
Meer dan je denkt, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
zozoe schreef:
27-12-2017 16:35
Ik hoop echt dat het niet waar is, want, pfff wat een hoop ellende.

En als het waar is, dan moet ze actie ondernemen, zoals velen dit hier al hebben aangekaart.
Ik snap ook volkomen dat zoiets als dit er in sluipt, dat je je niet meer kan weren tegen het een of ander.

Er komen gewoon heel veel toevalligheden in het verhaal voor, en dan ben ik misschien onverschillig of wantrouwend. Aard van het beestje vrees ik.
Wat doe jij in mijn hoofd :wtf:
Geintje, ik denk er net zo over.
There is always something happening, and it's usually right now
Het Noorden kwijt?

Aha, echt nog nooit van gehoord.
https://www.startpagina.nl/v/kunst-cult ... -verliezen
enn wijzigde dit bericht op 27-12-2017 16:40
80.33% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Afijn sterkte en volg alle adviezen in dit topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
27-12-2017 16:36
Dit gebeurt niet van de ene op de andere dag. Jaren van manipuleren, zelfbeeld vernietigen, angst en ga zo maar door.

Jij wordt er misselijk van? Ik vermoed dat de slachtoffers iets meer voelen dan alleen misselijkheid. Fijn dat jij niet in zo'n situatie zit.
Natuurlijk is dat zo, maar die vriendin dan? Het rare verhaal van alleen een proces verbaal, bij lichamelijk geweld wordt er toch meer uit de kast gehaald meende ik.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
27-12-2017 16:28

nou, inderdaad. Het is me allemaal wat.
ingelise schreef:
27-12-2017 15:07
Dus.... Je vriendin kijkt toe hoe jij in elkaar geslagen wordt en gaat dan wiet kopen met je vriend. Goh......
.
Lijkt me duidelijk wat je moet doen hoor...!
.
Mag toch hopen dat dit niet echt is
Nou precies dat idd.
Het was niet haar vriendin, maar de beste vriendin van die vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven