Smoezenlijst datingsites

28-07-2012 15:31 40 berichten
Naar aanleiding van een ander topic, en een al veel gebruikte smoezenlijst voor dames die de minnares zijn van een gebonden man, leek het me wel leuk om hier een smoezenlijst te plaatsen met uitspraken die mannen én vrouwen doen om onder een serieuze relatie uit te komen. Dus veel gehoorde smoesjes die gebruikt worden om toch nog maar niet op een relatie over te gaan, maar ondertussen wel lekker te kunnen blijven rommelen.

Ik trap af, en wie wil aanvullen: Ga je gang!

- Ik ben (nog) niet verliefd op je, maar komt komt vast nog wel!

- Ik ben bang om gekwetst te worden

- Ik ben nog niet over mijn ex heen, maar misschien kun jij me haar doen vergeten

- Ik heb tijd nodig, ik stort me niet zomaar overal in (en dat kan maandenlang gerekt worden)

- Ik wil rustig aan doen vanwege de kinderen

- Ik wil rustig aan doen vanwege mijn ex, ik wil haar niet kwetsen

- Ik heb bindingsangst (maar kan ik wel bij je blijven slapen?)

- Ik sta nog op de site uit verveling, ik doe er niks mee

- Ik vergeet steeds mijn relatie status aan te passen, stom he?

- Het was een heerlijk weekend, maar ik wil me nog niet binden. Laten we beide verder daten én elkaar blijven zien. Als het ware liefde is , blijven we samen over......

- Sorry, ik ben niet meer verliefd op je. Wil nog even verder kijken. (na de eerste keer seks. Daar gingen vele leuke en gezellige dates zonder seks aan vooraf)

Iemand nog meer?
Alle reacties Link kopieren
FF denken welke ik vroeger wel eens heb gebruikt * Slecht eh*

-Ik vind je echt leuk maar wil NOG geen relatie( wist het allang dat het em niet ging worden maar had toen geen ballen om dat zo op tafel te leggen )

-Ja het was heel gezellig de eerste date, maar heb het de komende tijd te druk voor een 2de date.

- Ik heb geen btg meer ( wanneer ik soms traag of niet meer reageerde )
Ik zou niet meer inloggen
Och voor dit soort smoezen hoef je niet op een datingsite te staan toch?

Dit zijn universele smoezen voor als je iemand leuk genoeg vind om mee te seksen maar net niet leuk genoeg om een echte relatie mee te beginnen.
-Ik heb t heel druk

-Wij zijn gewoon een apart stel, de rest begrijpt ons niet

-En vooral vaag doen, een hoop zeggen maar eigenlijk helemaal niks (zodat je er zelf in je hoofd heel veel van kan maken)
Tuut tuut tuut
quote:teardrop-viva schreef op 28 juli 2012 @ 15:42:

Och voor dit soort smoezen hoef je niet op een datingsite te staan toch?

Dit zijn universele smoezen voor als je iemand leuk genoeg vind om mee te seksen maar net niet leuk genoeg om een echte relatie mee te beginnen.Dat is zeker zo, maar dat datinggebeuren is echt een vergaarbak voor deze smoezen. Het gaat er ook een beetje om, dat daters aangeven op zoek te zijn naar een serieuze relatie, maar eigenlijk helemaal niet van plan zijn zich te binden en daarmee de écht serieuze lullig aan het lijntje houden. Vele voorbeelden zijn terug te vinden op het forum hier.
-Ik zou met jou nooit een relatie kunnen hebben, kan niet uitleggen waarom, hoewel ik je wel heel aantrekkelijk vindt, zowel geestelijk als fysiek.
- Ik voel zeker voor je, maar ben momenteel heel erg met mezelf bezig en zie vastigheid voorlopig even niet zitten, maar misschien dat het nog komen gaat wanneer ik je vaker zie?
Woei! de smoezen druppelen binnen! Ik maak later een nieuw lijstje met alle aanvullingen.

Offtopic. Ik date zelf al heel lang niet meer, zo'n 15 jaar geleden deed ik dat wel via die telefoonlijnen. Heel lang gedaan (oeps). Maar de smoezen zijn in al die tijd niet veranderd blijkbaar.....

Menigmaal is mijn hartje toen gebroken, zo naïef en stom als ik was........
Maar Mopsie....

Na maximaal 2 van zulke smoezen, had je het toch al wel in de gaten?

Ik had exact 2x nodig om het kaf van het koren te scheiden
quote:Mopsie41 schreef op 28 juli 2012 @ 15:47:

[...]

Dat is zeker zo, maar dat datinggebeuren is echt een vergaarbak voor deze smoezen. Het gaat er ook een beetje om, dat daters aangeven op zoek te zijn naar een serieuze relatie, maar eigenlijk helemaal niet van plan zijn zich te binden en daarmee de écht serieuze lullig aan het lijntje houden. Vele voorbeelden zijn terug te vinden op het forum hier.

Ik zie datingsites als Lexa,Relatieplanet etc als het afvoerputje van datend Nederland,uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Veel getrouwde kerels/vrouwen die wat te neuken buiten de deur zoeken,figuren met psychische problemen etcetc..

Ik denk echt dat zo'n 80% geen relatiemateriaal is,zowel van de mannen als de vrouwen.
@Kier:

Ik was in mijn "twenties" niet zo bijdehand. Zeker niet toen ik begon met daten. Ik was zo stom om te denken dat iedereen serieuze bedoelingen had. Kijk dat het vaak gewoon geen klik had, dat was geen probleem. Maar dat aan het lijntje houden....ik kon me niet bedenken dat iemand dat zou doen. Of dat iemand zomaar kon verdwijnen, terwijl de dates leuk waren en het contact met name door de tegenpartij werd gezocht.

Natuurlijk werd ik redelijk snel door schade en schande wijs.

En heb nog vele smoezen aangehoord. Maar toen wist ik wél hoe laat het was.
Huh?

Ik mis het verband met dating sites.

Dit zijn toch gewoon allemaal smoezen die iemand aangeeft die geen relatie met JOU wil?

Ongeacht of je hem nou van Lexa, RP of de tennisclub vandaan hebt..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
"Ja, ik sta nog wel op de site, maar ik vind het gewoon leuk om te weten hoe ik in de markt sta.."

(waarom het pas een paar later uit was kan ik niet meer bij. Nou ja, misschien zijn we allemaal wel een naief mutsje geweest )
"Mijn leven is een puinhoop, ik moet even nadenken, je hebt best een impact gemaakt.."

Euhm... right...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:teardrop-viva schreef op 28 juli 2012 @ 15:58:

[...]

Ik zie datingsites als Lexa,Relatieplanet etc als het afvoerputje van datend Nederland,uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Veel getrouwde kerels/vrouwen die wat te neuken buiten de deur zoeken,figuren met psychische problemen etcetc..

Ik denk echt dat zo'n 80% geen relatiemateriaal is,zowel van de mannen als de vrouwen.

tja............ en het ergste is,dat wij singles er toch weer intrappen een profieltje aan te maken op die sites......... Terwijl zelfs mijn pa van 75 alleen maar van die zielige afgestompte hopeloze vrouwen ontmoet op die site.

Ohhhhhh ik kreeg na een heerlijk weekend met mijn RP date(het tweede"samen") een sms: hij had een lek in de keuken,veel waterschade,en daarom had hij genoeg van ALLES..........sorry????Het ligt niet aan jou,het ligt aan mij.....???

Dat was het..........De slechtste smoes die ik ooit gehoord heb!

Whaha nee hoor,IK blijf lekker single,die stumpers van RP en Lexa hoef ik niet meer.
,,
ik sta nog op die site omdat ik voor een jaar betaald heb.
wij slapen nooit.
Ik heb me werkelijk nog nooit ingeschreven op dergelijke sites.

Wel eens samen met een vriendin een fakeprofiel aangemaakt dat we op zoek waren naar een rijke zakenman in bezit van eigen villa etcetc ..

Binnen een dag zat onze mailbox vol hahahaha

Uiteraard van kerels die nog nooit een villa van binnen hebben gezien laat staan er eentje bezitten,op een verdwaalde getrouwde villabezitter na dan die trek in een jong blaadje had.

Verder lees ik daar toch vooral van die standaard profielen van zowel de mannen als de vrouwen nauwelijks profielen die er écht tussenuit springen.
quote:ladytruckster schreef op 28 juli 2012 @ 16:28:

[...]

Ohhhhhh ik kreeg na een heerlijk weekend met mijn RP date(het tweede"samen") een sms: hij had een lek in de keuken,veel waterschade,en daarom had hij genoeg van ALLES..........sorry????Het ligt niet aan jou,het ligt aan mij.....???

Dat was het..........De slechtste smoes die ik ooit gehoord heb!

Whaha nee hoor,IK blijf lekker single,die stumpers van RP en Lexa hoef ik niet meer.

Ha ha een lek dat de druppel is ;)

wel origineel.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:bloemetje77 schreef op 28 juli 2012 @ 16:32:

[...]

Hoe stel je anders voor dat 30+ ers die onverhoopt single worden, een partner ontmoeten? Werkkring is al jaren hetzelfde, vriendenkring komt niet zoveel vers bloed meer bij, op je hobbyclub ken je ook al jaren iedereen en in de kroeg is het ook maar afwachten of de mensen die je daar tegenkomt vrijgezel zijn, kleine kans boven de 30.

Ik heb aardig wat dates gehad, enkele uitgegroeid tot relaties, maar zeker geen nerds of wrakken tegengekomen, stuk voor stuk hoogopgeleide, humorvolle mannen met een heel normaal (sociaal) leven.

Tuurlijk zitten er ook mafkezen op die sites maar dat filter je er toch zo uit?

Deze smoezenlijst is gewoon universeel voor mensen die zich niet echt willen binden en niet specifiek voor datingsites.Eh dit zei ik dus in mijn allereerste reactie al.
"Die foto is van mij, net zoals het landgoed en de rolls royce erachter".
quote:teardrop-viva schreef op 28 juli 2012 @ 16:37:

Ik heb me werkelijk nog nooit ingeschreven op dergelijke sites.

Wel eens samen met een vriendin een fakeprofiel aangemaakt dat we op zoek waren naar een rijke zakenman in bezit van eigen villa etcetc ..

Binnen een dag zat onze mailbox vol hahahaha

Uiteraard van kerels die nog nooit een villa van binnen hebben gezien laat staan er eentje bezitten,op een verdwaalde getrouwde villabezitter na dan die trek in een jong blaadje had.

Verder lees ik daar toch vooral van die standaard profielen van zowel de mannen als de vrouwen nauwelijks profielen die er écht tussenuit springen.Ah... jouw oordeel hoeven we dus niet al te serieus te nemen.
Achja laat TO en andere volk wat het topic leuk vind lekker een smoezenlijst bij elkaar rommelen.

Altijd leuk wat er uit komt... Hoewel sommige dingen mij echt verbazen! ( waterschade in de keuken? )

LoL
quote:bloemetje77 schreef op 28 juli 2012 @ 16:41:

[...]

Ah... jouw oordeel hoeven we dus niet al te serieus te nemen.

Eh wie zegt dat je mijn oordeel serieus moet nemen?

Je mag het net zo serieus nemen als ik jou oordeel serieus neem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven