sms-en na erg leuke date

04-04-2010 12:07 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff mannen...ik snap ze niet.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met tips.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten. Sommige dates overspoelen me gelijk na de date met een hoop smsjes over hoe leuk ze het vonden en dat ze me graag snel weer willen zien. Vervolgens bellen ze regelmatig en vertellen op msn alles over hoe verliefd ze op je zijn. Voor het gemak noem ik dat type man even "categorie 1"

En dan heb je ook de dates waarmee je een geweldige avond hebt, maar die vervolgens dagen lang wachten met sms-en. Die mannen vertellen weinig over hun gevoelens voor je en je weet niet wanneer je ze weer ziet, maar als je een date met hen hebt slaat de vlam flink in de pan en is er veel passie en aantrekkingskracht. Oftewel mannen in "categorie 2"

En nu ben ik dus gevallen op zo'n gevalletje "categorie 2"

Eerste date viel er niet veel voor...er was duidelijk aantrekkingskracht maar er gebeurde niks. Ik dacht dat hij me niks vond, maar toch is het 2 weken later tot een 2e date gekomen. Die date was afgelopen vrijdag en toen hebben we flink lopen zoenen. Ik vind hem echt heel erg leuk en kan hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Gistermiddag heb ik hem een smsje gestuurd met "Hey boef. Waarom wandel jij heel de dag door mijn hoofd? "

Een paar uur later kreeg ik een sms terug met "Misschien heb ik je gedachten gestolen....sorry bel de politie maar".

Vervolgens heb ik een sms terug gestuurd met "Misschien moet je mijn gedachten dan maar gewoon even terug komen brengen".

Daarna heb ik niks meer gehoord.

Mijn verstand zegt dat ik nu even niks meer van me moet laten horen. Niet te enthousiast en gewillig overkomen haha.

Maar ik word echt gek van mezelf...kan alleen nog maar dom grijnzen en aan hem denken en wil eigenlijk het liefst weten wanneer ik hem weer zie en te weten komen of hij hetzelfde voor mij voelt.

Hoe kan ik nu te weten komen wat zijn gevoelens voor mij zijn en of hij echt een relatie wil, zonder mezelf meteen in de uitverkoop te gooien?

Oftewel...ik heb hem aan de haak geslagen, maar hoe haal ik die vis nu binnen?
Het komt op mij over dat je wel erg snel verliefd bent na wat getongworstel en dat blijkt uit je sms. Daar kan hij op afgeknapt zijn, omdat mannen doorgaans niet zo snel verliefd zijn.
Inderdaad een onaantrekkelijke SMS.

Niet SMS-en is niet zo moeilijk; gewoon zijn telefoonnummer deleten.
Ik vind je sms wel leuk eigenlijk!

Maar wat nu te doen?

telefoon nummer wissen en afwachten!

Kijk het wordt een beetje hopeloos als je als volwassen vrouw nu steeds gaat lopen smssen...

gewoon afwachten dus..

Hoor je niets meer was het een gevalletje jammer, en belt hij nog dan is er binnenkort date 3
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Was wel verstandiger geweest om dat te sms-en he....
Maar wat wil je dan van hem ... je bent niet uit op een relatie maar je wilt wel met hem blijven afspreken. Enig idee hoe hij dat ziet. Hebben jullie het daar over gehad bij de 2e date?
Ik wil wel een relatie, maar het liefst eentje zonder al teveel gezeik. Gewoon het leuk hebben met elkaar en trouw zijn. Maar verder ook ieder een eigen leven.

We hebben op de 2e date niet bepaald veel gepraat haha.

Zijn nummer heb ik inmiddels gedelete om mezelf verdere stommiteiten te besparen. Goede tip trouwens!
quote:Jillzzz schreef op 04 april 2010 @ 12:59:

Ik wil wel een relatie, maar het liefst eentje zonder al teveel gezeik. Gewoon het leuk hebben met elkaar en trouw zijn. Maar verder ook ieder een eigen leven.

We hebben op de 2e date niet bepaald veel gepraat haha.Euhmmm....wel al gesekst?
Nee geen sex.

Dat wist ik gelukkig nog wel van het daten van vroeger...dat je met gelijk sex helemaal die vis niet binnen haalt.

We hebben gezoend en ik heb hem flink gek gemaakt, maar op sex gebied heb ik me kuis gedragen.

Was overigens wel moeilijk om me in te houden...damn wat een vent...

Waarschijnlijk is daarom nu ook mijn hoofd zo op hol...ben zwaar sexueel gefrustreerd na al dat getease
Whoehahaha....dat seksueel gefrustreerde gevoel kan ik me ook nog wel herinneren!

Nou ja je hebt eigenlijk geen andere keus dan nu de afwachtende houding aannemen!

Jij hebt je zet gedaan, en nu is hij aan de beurt!

probeer het alleen wel een beetje te relativeren.

Het was date 2 hè.....dus kriebels mag, voor verliefdheid is het nog een beetje vroeg....
Dus je wil wél een relatie. Dat bedoelen mensen als ze zeggen dat ze een relatie willen, maar zonder gezeik. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze graag een relatie willen, liefst eentje met veel gezeik.

Misschien heeft hij daar gewoon geen zin in.
Ach joh...niet gaan analiseren.

Je hebt hem gesmst en er zijn hier al reacties van mensen die het of heel leuk of heel stom vonden..

Wat hij er van vind/vond weet alleen hij.

Nu ligt de bal bij hem...en belt/smst hij niet ben je in ieder geval een leuke (zoen) ervaring rijker toch?!
Heb ook een datingperiode gehad. Natuurlijk moet het in begin een beetje vrijblijvend, luchtig gehouden worden.

Maar lijkt me wel slim om ook voor het tongworstelen en 'teasen' al het één en ander duidelijk te krijgen. Wat zoek je, wat wil je etc. Dat kan ook op een luchtige/ ongedwongen manier. Dan wist ik vrijwel direct waar ik aan toe was.
Ik heb gister zelf weer eens een date gehad,en vond je sms leuk,spontaan en lekker ondeugend!Vorige date liet na wekenlang mailen,smsen na de date niets meer horen,terwijl hij me geweldig vond(zei hij bij het afscheid).....dus was er best huiverig voor..

Niks mis mee,je sms,had de mijne kunnen zijn!

Ik was nog geen uur thuis en kreeg een ontzettende lieve mail van hem,dus dat zat ook wel lekker.....

Volg je gevoel,en als jij impulsief hem boef wilt noemen,gewoon doen.....ik noem ze altijd kanjer hahahaha..(grapje)
Nee er is niets mis met 'kanjer' of 'boef' maar uit de reacties blijkt wel dat er mogelijk ook mensen op af kunnen knappen. Maar goed, dan heb je gelijk het kaf van het koren gescheiden want die persoon past dan waarschijnlijk ook niet bij je.
De tijd zal het uitwijzen en uiteraard kap zelf met sturen van berichten.
Met andere dates had ik ook al snel het eea duidelijk, maar tijdens die dates met hem had ik erg moeite om met mijn hersens te denken. Ik was nogal onder de indruk van hem en vergat helemaal wat ik hem allemaal wilde vragen.

Zojuist nog wel een sms gehad van een andere date die ik een tijdje terug had. Man uit categorie 1

"Elke keer als ik je aankijk, gaat er een warme gloed door me heen. Dan lijkt de rest zo onbelangrijk en zijn mijn gedachten bij jou alleen. XX"

Nu ben ik beroerd in het kiezen van mijn sms-teksten maar het kan dus blijkbaar altijd nog erger... :puke:
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 12:27:

[...]

O, wat érg............

Ik zou bij zo'n soort sms ook nog even wat terugsturen voor de beleefderigheid enzo, maar daarna zou ik er ook klaar mee zijn, vrees ik.

TO, het kan zijn dat hij afgeknapt is, hoor.Dit is waarschijnlijk de enige keer dat ik het met je eens ben
Als je iemand heel leuk vindt, dan maakt het weinig uit wat er in een sms staat, dus don't worry. Als hij jou ook wel ziet zitten hoor je vanzelf iets!
Niet zo hard van stapel lopen & hem lekker achter jou aan laten lopen.

En de smsjes wat luchtig houden niet zo 'happen' meteen.

Wat nu gebeurd is,is gebeurd.

Maar leer ervan!

Succes!
Je moet mannen laten jagen. Dit klinkt ouderwets maar ik meen het echt.
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 15:34:

Je moet mannen laten jagen. Dit klinkt ouderwets maar ik meen het echt.Daar ben ik het dus echt mee eens.
quote:Jillzzz schreef op 04 april 2010 @ 12:07:

Oftewel...ik heb hem aan de haak geslagen, maar hoe haal ik die vis nu binnen? Ik ben bang dat je dit verkeerd ziet. Jij hebt hem niet aan de haak geslagen maar hij heeft jou aan de haak geslagen. Mannen houden van jagen en zodra de buit binnen is, verliezen ze de aandacht. Vooral als je geen lange termijn relatie materiaal voor hun bent. Soms willen ze nog weleens ingeven maar toch zul je al snel niets meer van hun horen. Het moet wel een uitdaging voor ze blijven en zodra jij hun binnen no-time geeft wat ze hebben willen, gaan ze net zo makkelijk door naar een ander.
Bedankt voor jullie tips!

Zijn nummer is gedelete uit mijn mobiel, dus ik kan hem niet meer sms-en of bellen.

Voor nu ga ik achterover zitten en wacht ik af of hij wat van zich laat horen.

Als hij wat van zich laat horen, dan laat ik hem ook nog wel even wachten voordat ik een reactie terug stuur.

Laat hem maar lekker jagen als hij dat zo graag wil.

Toch vreemde wezens die mannen....
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 15:34:

Je moet mannen laten jagen. Dit klinkt ouderwets maar ik meen het echt.Hier ben ik het helemaal mee eens! Het klinkt ouderwets, maar het werkt wel!
Mwoaahhh de 'jaagtheorie' moet je ook niet te letterlijk nemen hoor. Voor je het weet word je voor dood achter gelaten in het bos.

Kijk je moet niet 'playing hard to get spelen'

Het beste is gewoon om je vooral in het begin op je eigen leven te blijven focussen. Vooral veel met je vrienden af blijven spreken, druk zijn met hobbies etc. Dan hoef je niets te spelen, dan ben je gewoon druk en da's dan al interessant genoeg voor een man die oprecht geinteresseerd is maar jou toch ook een beetje wil veroveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven