sms versturen?

05-10-2008 20:04 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

een tijdje geleden gingen mijn ex en ik het weer proberen met elkaar. Maar na nog geen 2 maanden was het al weer over omdat menneer zijn relatie van 7 jaar (echt, ik overdrijf niet) nog niet heeft verwerkt en eigenlijk het leifst weer met zijn ex is (die ondertussen al getouwd is 3 kinderen van iemand anders heeft)

Voor de 2e keer heeft hij mij heel veel pijn gedaan.

Met zijn verjaardag 2 weken geleden heb ik hem een heel leuk cadeautje gestuurd (boeje van fokke en sukke met persoonlijke tekening) Kreeg is een sms dat hij nog steeds niet zichzelf was maar het heel lief vond. Ik ben echt woest. Die gast weet iets liefs niet eens te waarderen en hij blijft maar naar het verleden kijken i.p.v naar de toekomst. (hij is 39)

Ik ben echt boos en dat heb ik tot nu niet laten merken, maar wil dit nu wel doen. Wil hem absoluut niet meer terug (denk niet dat ik kan leven met zo'n pessimist) Wil een sms sturen met;

"volgens mij is iemand altijd zichzelf. jij hebt gewoon een schop onder je kont nodig en je moet eens kijken naar wat je wel hebt i.p.v. wat je niet hebt. Happyness is the willingness to accepting the now.Succes ermee"

zal ik dit doen of het laten rusten? Ik vind ergens namelijk dat hij moet weten dat ik hem gewoon zielig vind...
ik heb er gewoon moeite mee dat hij mij zo gemakkelijk weer aan de kant zet, en er nog mee weg komt ook
Hoezo zie je hem nooit meer?

Is het verhuisd?
quote:rocketgirl schreef op 05 oktober 2008 @ 20:18:

Ik had gen verwachtingen met dat cadeautje, was lief bedoeld. Had wel verwacht dat hij het fatsoen zou nemen even te bellen om te bedanken i.p.v. een stom smsje waarin hij nog eens aangeeft hoe zielig hij zichzelf vindt.

Kijk, hij was degene die er alles aan deed om weer bij elkaar te komen, beloofde me gouden bergen en zei dat hij er echt, echt voor wilde gaan. 2 maanden later ineens niet meer omdat hij in zijn verleden wilde leven. Ben echt boos. Ik ben best een lief iemand en had gehoopt dat iemand dat ook tegen mij zou doen. helemaal omdat hij mij zo voor de gek heeft gehouden..

Hier spreek je jezelf tegen. Je zegt dat je geen verwachtingen hebt, maar eigenlijk heb je die wel: hij moet bellen om te zeggen hoe geweldig het wel niet is dat je hem dit kadootje geeft. Dan is het dus helemaal niet zo belangenloos!! Hij heeft bovendien aangegeven dat hij het lief vond, alleen niet op de manier die je zelf zou willen.... Maar dat heb je niet naar hem uitgesproken, dus kan hij dat ook niet weten.

Bovendien redeneer je nogal scheef. Je zegt dat je geen genoegen neemt met zo'n sms, en vervolgens gebruik je dat medium wel om hem eens even flink de grond in te trappen. Wat moet hij dan van zo'n sms verwachten??

Ik had gen verwachtingen met dat cadeautje, was lief bedoeld. Had wel verwacht dat hij het fatsoen zou nemen even te bellen om te bedanken i.p.v. een stom smsje waarin hij nog eens aangeeft ..Je had wél verwachtingen.

Zo apart dat op de zin "Ik heb geen verwachtingen" heel vaak direct volgt: "Ik verwacht alleen......"

Laat het los. Hij heeft nog te dealen met iets uit zijn verleden, soit. Er over oordelen dat dat niet normaal is, gaat het echt niet veranderen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
verspil je energie niet door boosheid.
Waarom neem je hém kwalijk dat hij niet van haar los komt als jij nog niet eens van hem kunt loskomen? Hou de eer verder aan jezelf en laat hem gaan. Hier bereik je echt niets mee.
hij woont niet in de buurt. Laat de sms zitten, is denk ik wel beter. Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaar koken....
Happiness is the willingness to accept the now

doe het dan foutloos, anders is het ook zo knullig...

Ik had gen verwachtingen met dat cadeautje, was lief bedoeld. Had wel verwacht dat hij het fatsoen zou nemen even te bellen om te bedanken i.p.v. een stom smsje waarin hij nog eens aangeeft hoe zielig hij zichzelf vindt.

Kijk, hij was degene die er alles aan deed om weer bij elkaar te komen, beloofde me gouden bergen en zei dat hij er echt, echt voor wilde gaan. 2 maanden later ineens niet meer omdat hij in zijn verleden wilde leven. Ben echt boos. Ik ben best een lief iemand en had gehoopt dat iemand dat ook tegen mij zou doen. helemaal omdat hij mij zo voor de gek heeft gehouden..

Misschien gebruikt hij het als excuus en wil hij gewoon geen relatie met jou.

En dat hij het daarom via sms doet en gelijk zegt dat hij nog niet zichzelf is, mooie manier om de boor af te houden.

Want als hij er anders over zou denken zou hij wel bellen inderdaad.

En ik zou zeker die sms niet versturen als je zelf niet zielig wilt overkomen.
Hier spreekt gewoon een gekwetst ego..je bent aan de kant gezet...twee keer...life sucks...wie is de pessimist hier?

Gewoon op zoek naar een andere vlam...
Als je het stuurt omdat je hiermee een reaktie wil uitlokken bij hem dan zeg ik niet sturen. Wil je het sturen omdat je nog een keer je woede wil uiten en hem daarna gaat loslaten oke. Maar besef wel dat je er niks mee opschiet. Weet bijna zeker dat hij niks meer laat horen. Als iemand je echt leuk vindt, kan een ex ook worden losgelaten.

Weet je mannen zijn soms een beetje bangachtig om het beestje een naam te geven en daarom doet hij het zo. Als hij nog echt iets van je zou willen dan belt hij je gewoon op. Die ex is gewoon een excuus. Hoeveel smsen je nou zou sturen, jammer maar het lost niks op.

Dat je nu liefdesverdriet hebt dat kan ik begrijpen maar laat hem gaan en lekker dromen over zijn getrouwde ex met miljoen kinderen.
quote:jordaan28 schreef op 05 oktober 2008 @ 23:29:met miljoen kinderen

.

Kijk, hij was degene die er alles aan deed om weer bij elkaar te komen, beloofde me gouden bergen en zei dat hij er echt, echt voor wilde gaan. 2 maanden later ineens niet meer omdat hij in zijn verleden wilde leven. Ben echt boos. Ik ben best een lief iemand en had gehoopt dat iemand dat ook tegen mij zou doen. helemaal omdat hij mij zo voor de gek heeft gehouden..Dat is dus nog steeds je frustratie. Gaat niet eens over het cadeautje dus. Gaat over hoe je vindt dat hij deed tov jou en daarna naar zijn ex terug ging. Mannen zijn soms zo met exen, dat is ongelooflijk maar ook ijzersterk houdbaar, het fenomeen ex bij een man . Kan je niets tegen doen, of je nu boos bent of 100 smsjes stuurt hoe zielig hij is. Trouwens, ik denk niet dat hij de boodschap zal begrijpen en ook niet dat hij erdoor verandert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven